Δεν νομιζω οτι κανει καποια αναφορα στο Atom heart mother.Ιδιαιτερα για το πρωτο μερος του δισκου που ειναι 12-13 λεπτα κομματι, γιατι ειναι ενορχηστρωμενο και δουλεμενο ουσιαστικα απο τον Wright, ενω το βασικο θεμα το εχει γραψει ο Waters.Δηλαδη δεν ειναι αποκλειστικα δουλεια του Waters.Οσον αφορα τα υπολοιπα κομματια, οντως εχουν μια διαφορα στην ποιοτητα της δουλειας, πραγμα που δειχνει οτι οντως οι ενορχηστωσεις του Waters ηταν πιο "ελαφριες" σε σχεση με του Wright.Η συμμετοχη του Gilmour στο συγκεκριμενο δισκο ειναι μηδενικη.Ισως απο τους λιγους δισκους οπου ο Gilmour δεν "ανακατευεται" στα κομματια.
Το Ummagumma μπορει να ηταν "καταστροφη", αλλα ο Waters δεν συγχωρεσε ποτε τους Wright και Mason που "εδιωξαν' τον Syd ( αν και επισημα ολοι λενε πως απο μονος του εφυγε ), οποτε οποιοδηποτε κομματι θα παιζοταν/γραφοταν μετα το 1968, δεν θα ειχε τη ψυχεδελεια του Syd..αρα θα ηταν καταστροφη!!Παρολαυτα σε ανεκδοτες ηχογραφησεις στο στουντιο, καθως επισης και στο Live in Pompei ( αν το γραφω σωστα ) ο ιδιος ο Waters τραγουδαει το "Careful with this axe Eugene", κομματι ανεκαθεν Sydψυχεδελικο και φυσικα Gilmourιστικο.Απο την αλλη, στον ιδιο δισκο ( η στουντιακη εκδοση ) ο Gilmour δειχνει οτι ειχε μαθει πολλα απο τον Syd, ιδιαιτερα στο κομματι Sysyphus I-IV.Και η μουσικη παρουσια του Waters τοτε ηταν εξαιρετικη..
Νομιζω οτι το ολο προβλημα των Floyd ηταν η διαμαχη Wright και Waters.Εξαλλου ποτε δεν κατηγορησε τον Gilmour, οπως εκανε πολλες φορες με τον Wright..Και ο λογος που εφυγε, δεν ηταν ο Gilmour, αλλα ο Wright.Επισης παντα σε τετοια συγκροτηματα θα υπαρχει και ο ενας που θα θελει να ειναι παντα το επικεντρο..και στους Floyd ηταν 2..ο Gilmour και ο Waters..Οποτε καποιος δεν χωραγε!!

Και τωρα που εχουν νεο μπασσιστα, στα live τους εχουν "απογειωθει".Απο την αλλη και τα live του Waters ( αν και μονο ενα εχω ακουσει και αυτο σε κομματια ) εχουν μια αιγλη που δεν συναντας στους Floyd..Ομως τι να το κανεις..πρωτα απολαμβανεις τη μουσικη και μετα τις αψιμαχιες...