Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ο Γιώργος Παπάζογλου, είναι μέσα σε δουλειές με στούντιο (στα Rover Studios στο Ναυαρίνο θα ξέρουν που να σε στείλουν). Αυτός είναι ο μόνος που βάζει χέρι sτην custom Fender Strat μου, αλλά έχω πάνω από 7 χρόνια να τον δω και την τελευταία φορά άλλος άλλαξε τα τάστα (στη Γερμανία). Ο Γιώργος ξέρει πάρα πολλά από alder ξύλα, το μόνο ζήτημα είναι το αν θα έχει χρόνο.
Ο Καγμάκης στην Αθήνα είναι το μόνο σοβαρό μέρος που ξέρω για τέτοιες δουλειές, αλλά 15 χρόνια πριν που με απασχολούσαν τα ίδια με σένα, οι τιμές που χρεώνανε για εργατικά ήταν αστρονομικές (είμαι ομως πάρα πολύ παλιός για να ξέρω όπως βλέπεις)... Γενικά η φάση με custom όργανα είναι να έχεις φιλία με κάποιο luthier ο οποίος να αγαπάει τη μουσική σου και να νιώθει περήφανος για τον ήχο που βγάζει η κιθάρα που αυτός έφτιαξε σε ένα περίγυρο μουσικών κοινό και στους δυό σας. Το λέω διότι μόνο έτσι γλιτώνεις τα αστρονομικά εργατικά για να κάνεις τα απαραίτητα πειράματα στη διαδικασία.
Όσο για τα ξύλα, καλό είναι να τα ξέρεις, να τα γνωρίζεις, να είσαι μέσα σε ένα εργαστήριο που να μπορείς να τα συνδυάσεις (είμαι υπέρ των δύο κομματιών, ενός σώματος και ενός λαιμού, για να μπορεί η κιθάρα μετά να ρυθμίζεται) και μετά να ταιριάξεις τα καλύτερα. Επίσης είμαι υπέρ του να βιδώνονται οι μαγνήτες στο ξύλο (αλλά αυτή η ανάγκη προκύπτει από το γεγονός ότι ο καβαλάρης στο σώμα της κιθάρας που θέλω εγώ είναι αιωρούμενος, οπότε ένα βασικό κομμάτι όγκου στον ήχο χάνεται από εκεί). Τέτοια πράγματα θέλουν ώρεςδουλειάς ατελείωτες και είμαι κατά του να τις κάνει μη ειδικός. Πρέπει να μπλέξεις με κατασκευαστή που να καταλαβαίνει τι θέλεις να παίξεις και που να σε βλέπει σα φίλο πρώτα και μετά σαν πελάτη...