εγω?
το dc - ac inverter ειναι ακριβο, και μια μπαταρια 75Αh μπορει να δωσει 1Α στα 12ν για 75 ωρες τι δεν κραταει πολυ μου λες τωρα?
- Το DC-DC το ανέφερα σε περίπτωση που θες να τροφοδοτήσεις απευθείας τη πλακέτα του ενισχυτή.
- Εγώ το DC-AC το ξέρω σαν converter. Άλλοι το λένε inverter.
- Αν πούμε, πολύ χοντρικά, οτι η κατανάλωση που θα έχουμε είναι: μικρός_ενισχυτής 50W + converter 5W(>=10% απώλειες) = 55W άρα η μπαταρία που λες θεωρητικά θα κρατήσει 16 ώρες. Όμως οι μπαταρίες συμπεριφέρονται περίεργα όταν τελειώνουν. Επιπλέον, οι μπαταρίες αυτοκινήτου δεν πρέπει να εκφορτίζονται μέχρι τέλους γιατί καταστρέφονται.
Παρ'όλα αυτά, η ιδέα του να χρησιμοποιήσει κανείς μια μπαταρία αυτοκινήτου για να τροφοδοτήσει έναν ενισχυτή, ακούγεται ελκυστική

Μόνο που αν χρησιμοποιήσει τη μπαταρία που χρησιμοποιεί και το αυτοκίνητο (και όχι ξεχωριστή) θα πρέπει να αφαιρέσει ακόμη περισσότερο χρόνο από τον θεωρητικό, γιατί αν η μπαταρία είναι πεσμένη το αμάξι ίσως δεν πάρει μπροστά (καθώς η μίζα τραβάει _πολλά_ αμπέρ).