Το σημείο αυτό σου εξηγεί τι σημαίνει το trill.. Είμαι κατά 99% σίγουρος ότι η λέξη trill (ή αλλιώς τρίλια στα ελληνικά) δεν σημαίνει ότι παίζω 2 νότες πολύ γρήγορα αλλά 3 ή περισσότερες.. Σε γενικές γραμμές οι τρίλιες παίζονται στο χρόνο της πρώτης νότας (δηλαδή αν σου έχει τρίλια πάνω σε ένα τέταρτο θα πρέπει να παίξεις 3 νότες (ή δύο σύμφωνα με το βιβλίο) σε χρόνο ενός τετάρτου και φυσικά με hammer-ons & pull-offs για να πετύχεις την ταχύτητα αλλά και να ακουστεί και σαν τρίλια.. Αν η τρίλια βρίσκεται στο τέλος του κομματιού ή στο τέλος ενός διακριτού μέρους του κομματιού, μπορείς να κάνεις και ritenuto στην τρίλια για να ακουστεί πιο "δραματικά"..
Η δεύτερη πρόταση που έχεις υπογραμμίσει σημαίνει ότι στο συγκεκριμένο παράδειγμα ο δείκτης του αριστερού ακουμπάει ελαφρά την δεύτερη χορδή, έτσι ώστε να μην ακούγεται θόρυβος από την δεύτερη χορδή όταν θα κάνεις την τρίλια..
Στο παράδειγμα που έχεις βάλει, το μοτίβο παίζεται ως εξής.. Οι τέσσερις πρώτες νότες παίζονται στο 5ο και 8ο τάστο της 1ης χορδής με κατά προτίμηση το δείκτη και το μικρό δάχτυλο του αριστερού χεριού.. Στην αρχή χρησιμοποιείς την πένα για να παίξεις τη Ντο στο 8ο τάστο, μετά κάνεις pull-off για να παίξεις τη Λα στο 5ο τάστο, μετά hammer-on για να παίξεις τη Ντο στο 8ο τάστο, μετά πάλι pull-off για να παίξεις τη Λα στο 5ο τάστο.. Μετά κάνεις την τρίλια (slash) παίζοντας και τις τέσσερις νότες που προηγήθηκαν αλλά αρκετά πιο γρήγορα (ιδανικά θα πρέπει να χωρέσεις την τελευταία νότα και την τρίλια στο χρόνο ενός δεκάτου έκτου) και μόνο με hammer-ons και pull-offs.. Μετά παίζεις ανάλογα το δεύτερο μέτρο, κλπ..
Σε γενικές γραμμές πάντως, οι τρίλιες δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σε απασχολεί.. Τις περισσότερες φορές θα τις ακούς σε ένα κομμάτι και θα τις καταλαβαίνεις από μόνος σου, χωρίς να χρειάζεται να δεις πως παίζονται στη παρτιτούρα.. Ως εκ τούτου, δεν θα σου πρότεινα να αναλωθείς πολύ στη συγκεκριμένη ασκηση, αλλά να δυναμώσεις λίγο τα hammer-ons και pull-offs σου, διότι 9 στις 10 τρίλιες θα τις παίζεις με αυτά τα "εργαλεία"..