Καταρχάς δεν είπα ότι ο ήχος σου δεν ήταν καλός

.. Επομένως δεν χρειάζεται να αλλάξεις κάτι αν αυτό που ακούς σε ικανοποιεί.. Από εκεί και πέρα, όπως θα ξέρεις, όταν φτιάχνουμε έναν ήχο προσπαθώντας να μοιάσουμε σε κάτι που μας αρέσει, μπορεί να προσπαθούμε και μήνες ακόμα.. Από ένα σημείο και έπειτα, το αυτί συμβιβάζεται με αυτό που ακούει γιατί όντως είναι πολύ κοντά σε αυτό που θέλουμε να πλησιάσουμε, αλλά λόγω της χρονοβόρας μας ενασχόλησης με τον ήχο, δεν μπορούμε να ανιχνεύσουμε κάποιες μικροδιαφορές.. Τις μικροδιαφορές αυτές μπορεί να τις καταλάβει κάποιος εξωτερικός παρατηρητής ο οποίος γνωρίζει έναν ήχο (επί του προκειμένου: Hendrix sound) και ακούει κάποιον άλλο ήχο που προσπαθεί να τον πλησιάσει και αυτόματα μπορεί να αποφανθεί σε τι διαφέρουν.. Το είχα πάθει και εγώ αυτό προσπαθώντας να φτιάξω τον ήχο του Romeo των Symphony X.. Προσπαθούσα αρκετά, δοκίμαζα εφφέ, διάβαζα tips στο internet, και μετά από πολύ κόπο, έφτιαξα έναν ήχο που έμοιαζε αρκετά.. Μετά από 2 μήνες όπου για κάποιους λόγους απείχα από την κιθάρα, ξανάκουσα τον ήχο και φυσικά δεν έμοιαζε παρά μόνο ελάχιστα.. Απλά όταν τον έφτιαχνα, το αυτί μου με τις τόσες δοκιμές κάπου συμβιβάστηκε..
Έπειτα από αυτήν την μακρά αλλά αναγκαία εισαγωγή

, αφού με ρωτάς τι θα μπορούσες να αλλάξεις, θα σου έλεγα 2 πράγματα.. Καταρχάς το gain είναι αρκετά δυνατό για Hendrix και γενικότερα 60's era.. Κατά δεύτερον, τα εφφέ σου είναι πολύ σωστά ρυθμισμένα και καλογυαλισμένα με αποτέλεσμα να χάνεται αυτή η "αλητεία" του Hendrix.. Θα πρότεινα, αν υπάρχει αυτή η επιλογή στο rig σου, να αφήνεις περισσότερο dry σήμα να περνάει στο τελικό σου ήχο..