Ας πούμε πως οι περισσότερες απ'τις απαντήσεις είναι σωστές (εκτός από κάποιες,που..άντε ευθυμήσαμε και σήμερα, χε,χε).Αλλά μείνατε στα "εύκολα" φωνητικά. Η καλή δεύτερη φωνή,είναι από μόνη της μια ωραία μελωδική γραμμή και μπορεί να περάσει αρμονικά,(εννοώ δηλαδή κάθετα με την πρώτη φωνή) από σχεδόν όλα τα διαστήματα και όχι μόνο τρίτες,πέμπτες,έκτες και οκτάβες -αλήθεια γιατί ξεχάσατε την τέταρτη;-δίνοντας πολύ ωραίο αποτέλεσμα (ειδικά στη jazz,μπορείς να χρησιμοποιήσεις πολύ διάφωνα διαστήματα),προσέχοντας (ειδικά στα είδη μουσικής που απαιτούν λιτότητα αλλά και γενικότερα),προσέχοντας με τακτ ξαναλέω,τα τρακαρισματάκια με τα διαστήματα δεύτερης (!!!) και έβδομης.Βέβαια πρέπει να προσέχουμε και την παραλληλία έιδικά όταν είναι μόνο δύο φωνές (πχ.κάντε για λίγο παράλληλες τέταρτες ή πέμπτες και θα γελάσετε με το αποτέλεσμα "καραμούζα" που ακούγεται) Τώρα αν προστεθεί και τρίτη ή και τέταρτη φωνή,αλλοίμονό μας. Καλύτερα να απευθυνθούμε σε vocal arranger ή να σπουδάσουμε και λίγο πάνω απο τη θεωρία μουσικής, "αρμονία" (ξέρω, είναι τρία χρονάκια παλούκι και λύσιμο θεμάτων, αλλά γιατί κάποιοι φτωχοί που σπουδάσαμε ένα όργανο ή φωνή υποχρεωθήκαμε να σπουδάσουμε και αυτό.Κάποιος λόγος υπήρχε.Βοηθάει αλήθεια.Πρώτα απ' όλα ξέρεις πως θα ακούγεται κάτι, πριν καν το κάνεις ακόμα).Ελπίζω να βοήθησα λίγο!!