Ακριβως το αντιθετο λεω... Οτι αν παιζεις με βρωμικα, θα παιζεις (και) ρυθμικα με τον μαγνητη στη γεφυρα, ασχετα ποιος θα ειναι αυτος... Γιατι λογω θεσης , ο λαιμος δεν σου βγαζει αυτον τον ηχο που ειναι καταλληλος για ρυθμικα (βρωμικα παντα)...
Εσυ στο post σου , λες οτι ο 85 ειναι πιο καλος για ρυθμικα, για αυτο σου λεω οτι δεν εχει να κανει με ρυθμικα ή σολο κτλ, γιατι αν ηταν καλυτερος για ρυθμικα δεν θα τον βαζανε παντα στο λαιμο σε τετοια σετακια που τους συνδυαζουν, αλλα στην γεφυρα... Γιατι ποτε δεν παιζεις ρυθμικα στην θεση του λαιμου...
Απλα λεω οτι και στα ρυθμικα παιζεις με την γεφυρα... (ειδικα αν μιλαμε για μουσικη με βρωμικα οπως Metal,Hard rock κτλ). Απλα την θεση του λαιμου, την εχεις πιο πολυ για πιο γλυκα solo πιο γλυκο και ζεστο ηχο με λιγοτερα πριμα, ιδανικη θεση για γρηγορα sweeps κτλ καθως και για καθαρα... Αρα , καλο ειναι γενικα, να εχεις εναν μαγνητη που να εχει μεν καλο output αλλα και γεματο ηχο, οχι τοσο πριμο οπως ο 81... Για αυτο τον λογο προτεινω ή τον 85, ή τον 89 που παιζουν πολυ ωραια σαν output, μπορουν να παιξουν και πολυ καθαρα (σε εντιθεση με τον 81) και εχουν πολυ πιο γεματο ηχο και πιο ζεστο...
Και για αυτο τον λογο, συνηθως κιθαρες που εχουν το σετακι 81 γεφυρα και 85 λαιμο, ειναι κιθαρες οπως πχ η KH απο ESP... Γιατι ο Hammet παιζει σχεδον μονο σολο και οταν παιζει ρυθμικα , παιζει πολυ χαμηλα σε εντασεις (και μονο στα live)... Αντιθετα ο Hetfield που παιζει σχεδον μονο ρυθμικα, εχει στην γεφυρα ή τον 60, ή τον 85 (που ειναι ιδιος με τον 89, αλλα ο 89 σπλιταρεται)...