Εκτός από τα πολύ σωστά πράγματα που τα παιδιά σου είπαν παραπάνω να συμπληρώσω τα εξής.
1)Όταν παίζουμε τιράντο είναι πολύ πιο εύκολο να επιταχύνουμε πχ παίζοντας μια κλίμακα. Για αυτό αν διαβάζεις κλίμακες, διαβαστες πάντα απογιάντο.

2)Δοκίμασε να παίξεις ένα passage απλά τιράντο αστήριχτο, (στον αέρα ο αντίχειρας), και μετά τιράντο με i-m-a (διάλεξε το ζεύγος που σε βολεύει.. για μένα πιο γρήγορο είναι το i-a-i-a... ακριβως γιατι εναλάσσοντας τα δάχτυλα δεν ...χτυπάει το ένα στο άλλο...δεν είναι διπλανά..!) αλλά με στήριγμα του p στην 6η χορδή. Πειραματίσου με διάφορα στηρίγματα σε διάφορες χορδές σε διαφορετικά Passages σε ένα κομμάτι.Δίνουν ένα πιο "σίγουρο" ύφος στα passages τα στηρίγματα, ορισμένες φορές, φαίνετια και φλαμενκέ...
3)Το απογιάντο είναι πιο δυνατό, πιο εμφατικό και ακόμα πιο φλαμενκε..
4)Υπάρχουν τεχνικές κατά τις οποίες το tirando αποκτάει τη δύναμη του apoyando. Εξαρτάται από την κίνηση του δαχτυλα..Τράβηγμα-τσίμπημα με επιστροφή του δαχτύλου κοντά στην παλάμη? Ή παράλληλη κίνηση του δαχτύλου με τά το picking?Πειραματίσου επίσης με το σημείο του δαχτύλου που κάνει trigger την τιραντο κίνηση..Παρατήρηε τα δάχτυλά σου..Το picking ξεκινάει από τη μέση του δαχτύλου? (λυγίζει ακριβλως στη μέση) Ή από τη βάση του? (κινείται όλο το δάχτυλο).
Πειραματίσου σε όλα αυτά για την παραγωγή διαφορετικών ήχων πάνω σε μια καλή κιθάρα εν ανάγκη για να καταλαβαίνεις και τι ήχο παράγεις.
ΥΓ για το δεξί χέρι..Αν δοκιμάσεις αυτά τα πράγματα και σε διαφορετικές περιοχες (πάνω από το ηχείο, αριστερά του ηχείου, δεξιά του ηχείου) και με κάθετη ή πλαγιαστή ποζισιόν του δεξιού χεριού, θα καταλάβεις το πόσα διαφορετικά χρώματα μπορείς να παράγεις με μια κλασσική κιθάρα. (όπως επίσης και γιατί την προτιμώ από ένα ακουστικό ή ηλεκτρικό όργανο που ΄χουν ανάγκη μηχανήματα για να αλλάξουν τα χρώματά τους... - αστειεύομαι ..)
Καλή Αναζήτηση.
Kucci