Χωρις να θελω να γινω πολυ "κακος", επιμενω πως η χρηση 5 overheads ( ή και 3 ) απαιτει γνωσεις και εμπειρια. Ακομα και ενα spectrum analyser δεν θα σε βοηθησει, ωστε να δεις τις φασεις και πως διαφοροποιειται το σημα απο καναλι σε καναλι.
Εαν εχεις βεβαια μια drum set, στυλ Dream theater, εκει επιβαλλεται η χρηση αλλων τεχνικων ( μεσα στις οποιες, οντως ειναι και η χρηση παραπανω των 2 overheads ), τις οποιες δεν νομιζω οτι θα μπορεσεις να τις πραγματοποιησεις μονος σου..ποσο μαλλον να δωσεις και λεφτα γι'αυτες.
Για αρχη, κοιτα να προμηθευτεις τα απαραιτητως βασικα, αφου η ηχγοραφηση θα γινει στο χωρο σου, πραγμα που σημαινει οτι δεν εχει γινει ειδικη μελετη για την τοποθετηση ηχοαπορροφητηρων και ανακλαστηρων. Εξαλλου, εσυ μιλας για ροκ κατασταση, και μετα περιγραφεις τεχνικες και effects, που ουτε ποζεραδες δεν χρησιμοποιουν με τοση ευκολια. Αν μιλας για metal, τοτε μην περιμενεις να πιασεις ηχο μεγαλης μπαντας με μικροφωνα..Ωρα να βαλεις τα triggers στη ζωη σου, οπως εκαναν τοσοι και τοσοι drummer ( και οταν τους ακους λες "Μα τι παιζει το ατομο.." ) και εφτιαξαν τον ηχο τους.
Τελος, περα απο τον εξοπλισμο, προτεινω να σκεφτεις οτι πολλες φορες, η εγγραφη ενος drum set, απαιτει πολλα καναλια, αρα μεγαλη επεξεργαστικη ισχυ, σωστη κατανομη των μικροφωνων, καλης ποιοτητα drum set και μεγαλη εμπειρια για το πως θα διαχειριστει καποιος τα effects. Εαν πιστευεις οτι εχεις δουλεψει πανω σε αυτα τοσο πολυ, τοτε μην περιμενεις κανεναν απο εδω να σε συμβουλευσει...
Απλα επειδη εχει τυχει να δουλεψω σε στουντιο σαν βοηθος του βοηθου ( "θαναση πιασε ενα καφε" ), η ηχογραφηση ενος απλου κομματιου για τα ντραμς, απαιτει πανω απο 6 ωρες, με πολλαπλες δοκιμες, και τοποθετησεις των μικροφωνων. Ουσιαστικα, το κομματι μπορει να ειναι 5 λεπτα, αλλα μια ηχογραφηση ειναι πανω απο 5 ωρες
Γι'αυτο ή προτιμησε να πας σε πιο trigger καταστασεις, ή να προμηθευτεις μια ηλεκτρονικη drums ΑΑ ποιοτητας ( σκασε λεφτα ), ή να προσπαθησεις να κανεις μια αξιοπρεπη ηχογραφηση με φτηνο αλλα καλο και αξιοπιστο εξοπλισμο

Αλλιως, θα βασανιστεις απειρες ωρες, με μεγαλη απογοητευση για το αποτελεσμα.
Οσο για το AKG..το C3000 εχω την εντυπωση πως εχει σταματησει να παραγεται αρκετο καιρο τωρα. Μηπως εννοεις το C3000B που κυκλοφορησε και αντικατεστησε το παλιο μοντελο? Αν μιλας για το C3000B, σιγουρα εχει μια τρομερη αποδοση στις υψηλες συχνοτητες ( και ειναι και εμφανες απο το συχνοτικο διαγραμμα του
http://www.akg.com/mediadatabase/pspic/midres/85/midres1093618325_c3000b4055c2b2d3a10.JPG ), ομως δεν ξερω κατα ποσο θα σε βολψει να κανεις δουλεια μονο με ενα τετοιο ( ομολογουμενως ακριβο ) μικροφωνο!
Οσο για τα C1000, τα δουλευω καθημερινα και τα συστηνω ανεπιφυλακτα. Αν η τιμη τους δεν ηταν τοσο υψηλη, θα σου ελεγα πως θα ηταν μια καλη λυση. Βεβαια αυτη τη περιοδο θα βρεις μονο το C1000S και οχι το απλο C1000 ( αλλο ενα προϊον που για ανεξηγητο λογο σταματησε να παραγει η AKG..ισως να το βρεις σε κανα παλιο στοκ ). Το μονο προβλημα του C1000S, ειναι πως ενω ο κατασκευαστης δηλωνει οτι με μια μπαταρια των 9V μπορει να δουλεψει, οταν καποιος κανει συγκριση μεταξυ μιας προενισχυσης των 48V και μιας μπαταριας των 9V, παρατηρει μεγαλες διαφορες στον ηχο ( σαν δυναμικη και αποδοση ). Οποτε, αν θελεις 3 C1000S, σκεψου οτι θελεις και 3 υποδοχες με phantom power. Αλλος ενας μπελας στο κεφαλι σου...