Πιστεύω οτί δεν έχει διαφορά. Άσε που λόγω της μυθολογίας για την ανωτερότητα των πολλών ντουγιών πολλοι κατασκευαστές "κόβουν" τις ντούγιες
μετά από την κατασκευή του σκάφους και βάζουν απλά ένα φιλέτο (όπως στο στρατό: σημασία είναι κάτι να φαίνεται καλό, όχι να είναι!)
Και όπως ειπώθηκε, άλλα είναι τα χαρακτηριστικά που έχουν πιο πολλή βαρύτητα στον ήχο. Στην περίπτωση των ντουγίων, θα μπορούσε κανείς να πεί οτί περισσότερες ντουγιες = περισσότερες κολήσεις = περισσότερα "σκληρά" μέρη στο σκάφος= πιο πολλά πριμα. Αλλά, οι ποιοτικές διαφορές (ή η ξήρανση) των διαφόρων ξύλων κανουν πολύ μεγαλύτερη διαφορά στην δυνατότητα ταλάντωσης. Τέλος πάντων, όλα αυτά είναι και λιγο - πολύ θεωριτικά, αν μπορεί κανείς να ακούσει διαφορά, τότε πάσο
