Η απαντηση ειναι παρα πολυ απλη.
Ο ενισχυτης εχει δημιουργηθει για εναν συγκεκριμενο σκοπο! Για να δωσει ογκο, σχημα, χροια και ενταση σε μια ταλαντωση μια μεταλλικης χορδης μπροστα απο ενα μαγνητη. Μεχρι το 1999, αυτος ηταν ο μονος τροπο, ωστε καποιος να εχει εναν πλουσιο ηχο ρυθμικης/crunch/solo κιθαρας!
Η σωστη ηχογραφηση κιθαρας απαιτει τον ενισχυτη, γιατι αλλιως ο ηχος ( ακομα και απο το Guitar rig 2 που θεωρειται η κορυφη των VST preamps/effects ) ειναι ξερος, χωρις ουσιαστικο και πραγματικο ογκο. Και βεβαια για να μπορεσεις να παρεις το σημα, θα χρειαστεις και ενα μικροφωνο.
Ενας ενισχυτης παραγει μεγαλες εντασεις, οποτε ενα δυναμικο μικροφωνο ειναι μια καλη επιλογη ( τα δυναμικα εχουν μεγαλες αντοχες στις πιεσεις ). Βεβαια ενα πυκνωτικο μικροφωνο ( με μεγαλη ευαισθησια προφανως ) θα σου δωσει εναν πολυ καλυτερο ηχο στα "καθαρα" σου.
Το μικροφωνο τοποθετειται σε μικρη αποσταση απο το ηχειο/γουφερ του ενισχυτη. Οταν σημαδευει το κεντρο του, εχεις πιο λαμπερο ηχο, ενω οσο απομακρυνεται απο το κεντρο, ο ηχος γινεται πιο γεματος και πιο μουντος...Αν το δυναμικο μικροφωνο ειναι καλο, ακομα και μικρες αποκλισεις στη τοποθετηση του και στη κλιση του, θα ειναι εντονες στο αποτελεσμα του ηχου. Γι'αυτο πειραματισου...
Και αν εχεις διαθεση για το κατι παραπανω...Απλα βαλε αλλο ενα μικροφωνο στο πισω μερος του ενισχυτη ( αν ειναι ανοιχτος ), δηλαδη στο πισω μερος του ηχειου, και αντιστρεψε τη φαση του ( phase reverse ) απο τη κονσολα ή το Cubase ( μην ρωτας το λογο..ειναι απλος, αλλα πρεπει να καταλαβεις πως δουλευει ενα δυναμικο, ενα ηχειο και πως διαιδεται ο ηχος συχνοτικα ). Επισης, αλλη μια τοποθετηση του εξτρα μικροφωνου ειναι μεσα στο χωρο...Οχι πολυ μακρια απο τον ενισχυτη..Αυτο κυριως απαιτει ενα πυκνωτικο, και ενα πολυ καλα μελετημενο χωρο, οπου οι αντηχησεις ειναι μηδενικες!
Και βεβαια ο μυθος οτι "καλωδιο-ενισχυτης-line out-line in PC-VST effect preamp" ειναι πολυ καλυτερη λυση, ειναι ενα τεραστιο ψεμμα! Ολοι οι σοβαροι κιθαριστες, κουβαλανε τον ενισχυτη τους, τα εφφε τους και ετσι εχουν τον ηχο τους..