Μεγάλος Πολεμιστής Δέσφα θεωρεί σόφρων τόδε: 1. Πρώτα ηλ. βιολί σκέτο με προενίσχυση και καλό ενισχυτή (καλός ενισχυτής αυτός που ανήκει σε βιολιστή -οπότε βιολιστής χρησιμοποιεί αυτόν για μελέτη και ψαξίματά του). 2. Αφού βιολιστής βρει τρόπο (μετά από εύλογο χρονικό διάστημα) να εναρμονίζεται και ενορχηστρώνεται και αρμόζεται ηχοχρωματικώς με λοιπά ηλεκτρικά όργανα (τούτο συμβαίνει όταν ακροατές παύουν ρωτούν βιολιστή για 'ιρλανδικά" και "Kansas" και "City") προχωρεί σε χρήση "εφέ". 3. Κάθε εφέ δίνει μεν κάτι, παίρνει δε κάτι άλλο. Έμπειρος βιολιστής δοκιμάζει πολλά και διαλέγει με κριτήριο το τι θέλει προσθέσει σε ήχο του και τι δεν θέλει χάσει από ήχο του. Αυτό κριτήριο εξαρτάται επίσης από μπάντα που συμμετέχει. Τι ήχο έχει μπάντα; Τι ρόλο έχει βιολί σε μπάντα;
Π.χ. , Μεγάλος Πολεμιστής δεν έβαζε εφέ και απεστρέφετο ιδιαιτέρως τα "βαθοειδή" εφέ (chorus, flanger, depth κ.λ.π.). Τούτο όμως συνέβαινε διότι, μπάντα του έπαιζε σε μεγάλες εντάσεις "δυναμικά" τραγούδια, με μπόλικη δεκαταεκτίλα σε όλα τα όργανα, ενώ βιολί έπαιζε γρήγορα, στολιδάτα, κοφτά, και καθ' όλη διάρκεια τραγουδιού. Αν Μ.Π.Δ. προσέθετε βαθοειδές εφέ τότε, βιμπράτο τον μπούλο, στακάτο τον μπούλο μαρτελέ τον μπούλο, όλα τον μπούλο σε συναυλίες. Βιολί θα καταντούσε φτηνιάρικο συνθεσάϊζερ.
Σε άλλη μπάντα του όπου Μ.Π.Δ. έπαιζε πολύ πιο "συνετά" (βιολί παίζει όμορφες ρομαντικές μελωδίες), Μ.Π.Δ. χρησιμοποιούσε είτε συνδιασμό depth και delay (έντονα σε σχέση με φυσικό ήχο και σε αναλογία depth 30% -delay 70%), είτε octaver και distortion (λιγότερο έντονα και σε αναλογία 50% -50%).