Επαναφέρω το θέμα για να κάτσω δίπλα στον mymood

Λοιπόν, διαφωνώ με τα περί κοινωνικού ρατσισμού.
Το ότι είναι gay ο άνθρωπος, ούτε το κρύβει, ούτε το καταπιέζει (θαρρώ).
Οι στίχοι δεν ξέρω να ναι (όλοι) δικοί του στα κομμάτια.
Την ταινία δεν την έχω δει, αλλά πιστεύω ότι ο Κραουνάκης έχοντας συνεργαστεί τόσο με τον Παναγιωτόπουλο, μπορεί να "γεννήσει" κομμάτια που να παντρεύονται με την εικόνα και την κινημηταγράφησή του δεύτερου. Και όπως σχολίασε και ο ίδιος ο Κραουνάκης επρόκειτο και για δύσκολη και επίπονη "γέννα".
Μιλάμε για κομματάρες, που θυμίζουν μια άλλη εποχήμ, ένα άλλο στυλ, και ό,τι κι αν μου λέτε για τα κομμάτια, εγώ έχω προσωπικό αγαπημένο τα "Κόκκινα Σκουλαρήκια" που έχει και blues στοιχεία. Το θεωρώ ένα από τα διαμάντια της σύγχρονης ελληνικής δισκογραφίας και όπου σταθώ το διαφημίζω. Το χω λιώσει. Δε με πείθουν ούτε οι λυρικοί τενορισμοί του (τεχνικά άρτιου) Κουρουπάκη, ούτε η πολυδιαφημισμένη και πολυσπρωγμένη (πλέον) Μπωφίλιου με τα γνώριμα από το "Φορτηγό" (του δίσκου της) πρωτοψαλτικά/τσιγγανο/καρμενίστικα/κλαρωτή-φούστα εκφραστικά στοιχεία της. Τους θεωρώ απλά καλούς.
Απ'την άλλη, η Βικτωρία, με το κομμάτι, απλά μου σκίζει την καρδιά, μου τη δίνει σε σάντουιτς και την τρώω κιόλας - χρησιμοποιώντας basic πράγματα χρωματισμού μελωδίας. Τεχνική αρτιότητα, και εκπληκτικές δυναμικές (dear god, I love them) και εξαιρετικό vibrato. Τι να πω..
Έχω μεταφράσει και τους στίχους και το στέλνω και σε φίλους μουσικούς στο εξωτερικό.
Κραουνάκης for the win, και ας έχει πέσει λίγο η ποιότητα των συνθέσεών του σε κανά δυο τρεις τελευταίους δίσκους - οι παραγωγές του της Σπείρας, μου αρκούν. Πόσο περισσότερο να υπηρετήσει το κλασικό δισκογραφικό πλαίσιο "ένας τραγουδιστής, μια στιχουργός, ένας συνθέτης, ένας δίσκος";
Είναι αλλού ο άνθρωπος, το έκανε εξαιρετικά και αυτό χρόνια τώρα (μάλιστα, ίσως να ναι και ο τελευταίος που τό 'κανε) και τώρα είμαστε απλά που τον έχουμε να δημιουργεί.
Αγιογραφίας, τέλος

Δια χειρός,
Κωνσταντίνου
