Καλησπέρα!
1ον: Διαφονώ με τη δήλωση ο Μαλμστην δημιούργησε σχολή. Το είδος της μουσικής στο οποίο διέπρεψε ο Μαλμστιν, το μέταλ αυτής της εποχής, δεν έχει συνεχιστές, δεν έχει προοδο, αλλα διεκόπη. σίγασε. Πριν με βρίσετε, ψάξτε να πείτε 2 ονόματα της "σχολής του Μαλμστην", συνεχιστές της τεχνικής του. Περαν της απίστευτης ταχύτητας και της κλασσικίζουσας συνθεσης του, δεν εχει προσφερει τίποτα. Και ολοι 3έρουμε οτι δεν ειναι καν ο ταχύτερος. Με αυτή τη λογική, ο flea, που είναι ο πρώτος σύγχρονος μπασίστας που έρχεται στο νου κάθε πιτσιρικά, και που τις γραμμες του μαθαίνουν με μανία τόσοι και τόσοι ερασιτέχνες, είναι πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα "σχολής"
2ον: καποιος ανέφερε κάτι για 20% και 80% κλπ κλπ... Θα αρκεστώ στο να πω: Φιλε, ακου ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το Stadium Arcadium, και Californication. Εαν δεν ανακαλέσεις, τότε λυπάμαι, αλλα δεν μπορώ καν να προσπαθήσω να σε πείσω...
Και τέλος, νομίζω ότι δεν υφίσταται η απορία "μηπως εχει μείνει στάσιμος" για τον εξής λόγο: Συζητάμε για ένα φτασμένο μουσικο, με πολύ ψηλό θεωρητικό και τεχνικό υπόβαθρο. Για ένα μουσικό πολυπράγμονα, με μεγάλη σε διάρκεια παρουσία στο χώρο. Τι θελω να πω? Θεός δεν είναι, αλλα έχει ενα αποκρυσταλλωμένο στυλ, αυτό το οποίο τον εκφράζει, αυτό με το οποίο λειτουργει, και που είναι το καταλληλότερο για το στυλ της μουσικής που παίζει. Εαν το καλοσκεφτούμε, ενας μουσικος, που έχει χαρακτηριστικό ήχο, έχει απήχηση, και είναι αυχαριστημένος με το στυλ του και την τεχνική του, γιατί να "εχει ποικιλια"? Παραδείγματα πάμπολλα! Ο Gallagher, o S.R.Vaughn, o Brian May, δεν θα συνεχίσω. Είναι ομως όλοι τους μεγαθήρια (δεν συγκρίνω καν τον Flea) που μεγαλούργησαν, πάντα μένοντας όμως πιστοί στον ήχο τους και το "γούστο τους".