συγχεεις την συμφωνια δυο κατοικων με την αληθεια, η συμφωνια αφορα δυο κατοικους, εκτος των δυο κατοικων δεν αφορα κανεναν αλλον, ουτε καμμια αληθεια,
......... δηλ. η αληθεια ειναι ζητημα αυθαιρετης ονομασιας,
ναι, ναι, παππου στην τελευταια παραγραφο τι εννοεις ;;
Εννοώ αυτό ακριβώς που λες αναλόγιο: Έχουμε καταντήσει την "αλήθεια" ζήτημα αυθέραιτης ονομασίας, όπως και πολλά άλλα βεβαίως - βεβαίως. Τι είναι αλήθεια? Νομίζω πως απαντάς "το μη ψεύδος". Αλλά τότε αλήθεια μπορεί να είναι το σύμπαν, ή το φως, ή ο ήχος, ή τα συναισθήματα, ή οτιδήποτε άλλο φανταστούμε το οποίο να ανήκει στην κατηγορία "μη ψεύδος". Οτιδήποτε το οποίο είναι ανέλεγκτο από εμάς.
Κατά "διαβολική σύμπτωση" το μοναδικό είδος που μπορούμε να ελέγξουμε, είναι ο Λόγος. Όμως η πρόσβαση στον Λόγο είναι δυνατή διά συμφωνιών και συνεργασιών. Αν αφαιρέσουμε την αλήθεια τότε δεν υπάρχει δυνατότητα ανθρώπινης πρόσβασης στο μοναδικό χαρακτηριστικό του που είναι δυνατόν να ελέγξει, μ' αυτόν τον τρόπο γινόμαστε απόλυτως έρμαια των διαθέσεων αυτών που χειρίζονται τον Λόγο, αυτών που τον διοχετεύουν στο πλήθος, οδηγούμενοι όχι σε κοινωνία κοινωνικών όντων, αλλά σε κοινωνία σκλάβων.
Διότι ως σκλάβος ορίζεται αυτός ο οποίος δεν ελέγχει τίποτα.
Η αλήθεια στον Λόγο δεν είναι βέβαια η συμφωνία, αλλά είναι όμως μέθοδος για να επιτευχθεί η συμφωνία. Η μέθοδος κρίσεως της λανθασμένης ή έγκυρης διαδικασίας σκέψης. Η αλήθεια δεν αφορά το αποτέλεσμα, αλλά την διαδικασία εξαγωγής του. Το αποτέλεσμα μπορεί να αλλάξει αρκετές φορές ακολουθώντας όμως πάντα την ίδια διαδικασία. Την αλήθεια.