Ρε παιδιά με mail δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται.. Πάρε ένα τηλεφωνάκι τον Αγγελόπουλο και σε 3 μέρες το UPS θα είναι σπίτι σου! 
O Αγγελόπουλος δε μου απάντησε στο mail δυστυχώς, ωστόσο η κοπέλα από το customer service απάντησε αυθημερόν...όταν άργησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου από UPS, της έγραψα νέο e-mail, απάντησε επίσης την ίδια μέρα (ζητώντας πάλι συγγνώμη), λέγοντας ότι θα στείλει τα address labels για να μιλήσω απευθείας με την UPS. Τα οποία ήρθαν με το ταχυδρομείο την επόμενη (!) και η UPS θα έρθει σήμερα να παραλάβει το πακέτο.
Προς mods: Αν δεν έχουν αντίρρηση οι υπόλοιποι, για να μη γράφουμε τα ίδια σε δύο θέματα, προτείνω το παρόν θέμα και το αντίστοιχο με τη δικιά μου περίπτωση (
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0) να συγχωνευτούν και να γίνουν sticky στο "Καταστήματα, αγορά", ως οδηγός για την περίπτωση που ο thomann στέλνει ελλατωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία.