ii) Μεσαια κατηγορια ( 100-200€ ) ( κι ως εδω θα φτασουμε για να μεινει κατι και για τα υπολοιπα

)
α) http://www.thomann.de/gr/studio_projects_b1.htm Ενα εξισου αγαπητο μικροφωνο στους home studio fanatics, το οποιο με μια πρωτη ματια θυμιζει "βαρια" κατασκευση των 90s, ομως στην ουσια προκειται για ενα καλοφτιαγμενο μικροφωνο αμερικανικης προελευσης!
http://www.studioprojectsusa.com/pdf/b1_polar.pdf Κοιταζοντας το διαγραμμα, βλεπουμε πως ειναι παρομοιο με της μικρης κατηγοριας μικροφωνα ( ιδιαιτερα το AKG Perception 120 ), μονο που εχει μικροτερο ευρος ως μικροφωνο.
Κυκλοφορει και σε bundle προσφορα απο το Thomann (
http://www.thomann.de/gr/studio_projects_b1_bundle.htm ) στο οποιο στα 111€ μπορεις να παρεις κι ενα anti-pop filter και 2 βιβλια για τοποθετηση μικροφωνων.
Στη θεση σου θα το "χτυπαγα" διοτι ειναι ενα fair enough μικροφωνο και με το bundle μπορεις να εχεις τοσο ενα antipop filter ( που θα σου προτεινα αργοτερα ), οσο κι εναν οδηγο τοποθετησης μικροφωνων ( χρησιμο για μελετη κι εξελιξη ).
β) http://www.thomann.de/gr/mxl_9000.htm Το πρωτο "λαμπατο" μικροφωνο στη λιστα μας! Μη φανταστεις κατι το εξαιρετικο, αλλα οπως ολα τα "λαμπατα" εχουν μια ζεστασια στον ηχο τους, ενω κατα συνηθεια, τονιζουν τα υψηλομεσαια και υψηλα.
Οντως, απο το συχνοτικο διαγραμμα ( που θα βρεις στο manual
http://www.mxlmics.com/catalog/MXL_900-Series_Catalog.pdf ) εχει 2-4dB αυξηση των μεσαιων και υψηλων ( 500Hz-11KHz ), ομως γενικα θα ελεγα πως για λαμπατο ειναι αρκετα ουδετερο.
Δε ξερω τι αντοχη εχει στο χρονο ή τι συντηρηση απαιτειται στον προενισχυτη λυχνιας, ομως εαν θες κατι πιο "ζεστο", θα ηταν η καλυτερη αγορα αυτη τη στιγμη!
Η προσφορα περιεχει, περα απο το μικροφωνο και το shock mount, και τα καλωδια συνδεσης του μικροφωνου με τον προενισχυτη του, καθως και του προενισχυτη με την καρτα ηχου σου!
γ) http://www.thomann.de/gr/akg_perception_220.htm Το μεγαλο αδελφακι του Perception 120, και σαφως καλυτερο κατασκευαστικα και συχνοτικα! Καταρχας εχει σαφως μεγαλυτερο ευρος και πιο ουδετερη αποκριση με μια μικρη αυξηση στα 10ΚHz που θα γινει αισθητη μονο σε πηγες με εντονα υψηλομεσαια!
Δε θα επεκταθω παραπανω. Το συγκεκριμενο μικροφωνο ειναι εγγυηση ως προς την εταιρια, οσο κι ως προς την αποδοση του. Πολλοι το θεωρουν "στριφνο" και κατωτερο απο τα ακριβα μοντελα της AKG, ομως το θεωρω φυσιολογικο...αφου ανηκει στη χαμηλη κατηγορια ετσι κι αλλιως
δ) http://www.thomann.de/gr/studioprojects_c1.htm
Ξανασυνανταμε την αμερικανικη Studio Projects με "τσιρικτο" μικροφωνακι.
Κλασσικα εχει μια μικρη αυξηση στα 10000Hz (
http://www.studioprojectsusa.com/pdf/c1_polar.pdf ) πραγμα αναμενομενο, αφου αποτελει το trademark του αμερικανικου ηχου. Γενικα ειναι καλο και στα ξενα forums περιγραφεται ως αξιο της τιμης και της αποδοσης του.
Ειναι λιγο "μουλαρι" ως προς την ευαισθησια του, ομως το κανει καταλληλο και για δυνατες πηγες ( με μονο μειονεκτημα το 1% παραμορφωσης που προσθετει οταν φτασει στα ορια του ).
ε) http://www.thomann.de/gr/oktava_mk_101_black.htm Γερμανικο μικροφωνο, "ιδιαιτερης" τεχνολογιας, ιδιαιτερα αγαπητο στα βορειοευρωπαϊκα studios.
Γενικα πιστευω πως για τα λεφτα του ειναι πολυ καλυτερο απο το Studio Projects, με μονη αντιρρηση μου τη μουνταδα που εμφανιζει στις υψηλες συχνοτητες ( εχει μια πτωση στα 5-10KHz ). Παρολαυτα ειναι καταλληλο για πολλες εφαρμογες, αφου χαρη σε αυτη τη πτωση κανει για τραγουδιστες με προβλημα στα συριστικα τους!
Γενικα, μη κανεις το λαθος να ρωτησεις ποιο μικροφωνο θα παιρναμε εμεις. Εγω σου εδωσα μια λιστα απο μικροφωνα που μπορουν να παιξουν σε home studio και μια μικρη προσωπικη αποψη για το καθενα απο αυτα. Ενδεχομενως θα υπαρξουν πολλοι που θα βρουν θετικα σε καποιο μικροφωνο που εγω δε θα ηθελα ποτε να ειχα ή και το αντιστροφο! Το θεμα ειναι να ψαχτεις κι εσυ στα forum του εξωτερικου και να αγορασεις κατι που να ειναι συμβατο με τη τσεπη και τις εφαρμογες που θελεις!
Να ξερεις πως το μικροφωνο ειναι το Α και το Ω του ηχου σου, οπου με σωστη τοποθετηση και με μια καλη προενισχυση θα εχεις σωστο αποτελεσμα, χωρις πολλες παρεμβασεις σε EQ και δυναμικη αργοτερα! ( συνεχιζεται )