Λοιπον.Να ξεκαθαρισουμε κατι.Την εγγυηση δεν την δεινει το καταστιμα αλλα η εταιρια.Δηλαδη αν μενεις σπαρτη και παρεις ενα πλυντιριο μαι μετακομισεις αλεξανδρουπολη και παρεις τηλ. στο σερβις θα σου πουν να εκει εχουμε τον ταδε εξουσιοδοτιμενο.Η αν παρεις αμαξι απο γερμανια γιατι ζουσες εκει και ερθεις εδω,παλι δεν θα σου πουν μανε πισω.Απλα αυτο δεν το λενε για να υπαρχει φοβος και να αγοραζουμε απο τοπικα καταστηματα.
Δηλαδη αν κλεισει ενα μαγαζι που θα παει κανεις την 3500 ευρω φεντερ?
αυτά στα χαρτιά, στην πράξη ακόμα και οι γερμανοί κάνουν τρελά νερά. Θεωρητικά απευθύνεσαι σε δικηγόρο ο οποίος μέσω συνήγορου του καταναλωτή και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ,θα κινήσει καταγγελία, κτλ κτλ κτλ και άλλα τέτοια τα οποία απασχολούν μιλούνια χαρτογιακάδες, γιατί π.χ. ταστάρει π.χ. στο 12ατο τάστο... Προφανώς η λύση μπορεί να είναι 20 ευρώ στον μάστορα της γειτονιάς και άντε για...
Τα έχουμε ξαναπεί, άλλο η επιστροφή (π.χ. θεωρείς οτι έχει πρόβλημα και ζητάς αντικατάσταση ή αγορά άλλου), άλλο η υπαναχώρηση (μετάνοιωσα τα λεφτά μου πίσω), άλλο η εγγύηση (οκ το γρατσούνισα αλλά ξέρεις φίλε το truss rod δεν ισιώνει το μπράτσο και γυρνάει επάπειρον ΟΥΠΣ!!).
Δεν είμαι σίγουρος οτι θυμάμαι ακριβώς την διαφορά 30ήμερης επιστροφής και 14ήμερης υπαναχώρησης, αλλά γενικά πολύ γραφιοκρατία και ελάχιστη ουσία σε ένα εν γένει τεχνικό θέμα. Το πρόβλημα είναι οτι όταν η κιθάρα έχει όντως θέμα που δεν λύνεται, (π.χ. ανακάλυψες οτι έχει σκευρώσει γωνιακά - twist στο 7μηνο) θα βρούν τα 1000 μυρια να αρνηθούν το πρόβλημα πόσω μάλλον να στο λύσουν.
Για μένα, η λύση είναι 99.99% ο τοπικός μάστορας. Αν είναι βατό το πρόβλημα θα στο λύσει φθηνά, αν είναι δύσκολο, η επίσημη εταιρία δεν θα κάνει τπτ ούτως ή άλλως.
ΥΓ
όταν λέω τοπικό μάστορα συμπεριλαμβάνω και τον πολύ τοπικό μάστορα ... του σπιτιού...
