Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: let me know στις 12/10/08, 12:36και εγω την ιδια αποψη ειχα μεχρι που εφαγε πακετο ο φιλος μου.οταν κανεις παραγγελια ολα τρεχουν γρηγορα.μηνυματα ποτε φευγει ,ποτε ερχεται και μπλα,μπλα.οταν ομως βγαλει προβλημα το προιον εκει ειναι το γελιο.χειροτερα και απο Ελλαδα.η αντικατασταση ισχυει λεει μονο τον πρωτο μηνα μετα γινεται σερβις.δηλαδη αν λειπεις εσυ και παιξεις μετα απο 20 μερες και χαλασει στις 10 ωρες λειτουργια τι γινεται σε γραφουν κανονικα.σκατα εξυπηρετηση δηλαδη.ρε μαγκα το προιον ειναι προβληματικο τι σερβις μου λες στειλτο στην εταιρεια πισω και στειλε μου καινουργιο.οποτε χιλιες φορες απο Ελλαδα και ας πληρωνεις κατι παραπανω,τουλαχιστον μπορεις να πας να τους βρεις και οχι να στελνεις 20 mail και να σου απαντανε οτι εχουν φορτο εργασιας.οταν ειναι να πληρωσεις απαντανε καπακι δεν εχουν φορτο εργασιας.εδω θα διαφωνήσω φίλε μου, η αντικατάσταση στην ελλάδα δεν υφίσταται κάν, ουτε 30 μερες μετά ούτε 20 ούτε 10. Ο Thomann έχει δικό του service department, ενώ στην ελλαδα Στην περίπτωση που γίνει μαλ***α πρεπει να σταλεί στον αντιπρόσωπο (ο οποιος μπορει να ναι στην πατρα αλλα περιέργως μεχρι να παει εκει περα το χαλασμένο ο thomman θα το χει παρει και θα στο χει δωσει πισω) και απο κει αν υπάρχει πρόβλημα αντε να βρείς άκρη.Αν και δέν νομίζω να ισχύει αυτο που λές, αν εγώ παρω ενα sampler πχ και ειναι καμμενο τελείως απο την μανα του, βγαζει ενα πρόβλημα μετα απο 1 μηνα και τους λεω "παιδια ειναι χαλασμένο", το στέλνω και ΔΕΝ φτιαχνεται, τι γινεται? δεν μου στέλνουν καινούργιο?
και εγω την ιδια αποψη ειχα μεχρι που εφαγε πακετο ο φιλος μου.οταν κανεις παραγγελια ολα τρεχουν γρηγορα.μηνυματα ποτε φευγει ,ποτε ερχεται και μπλα,μπλα.οταν ομως βγαλει προβλημα το προιον εκει ειναι το γελιο.χειροτερα και απο Ελλαδα.η αντικατασταση ισχυει λεει μονο τον πρωτο μηνα μετα γινεται σερβις.δηλαδη αν λειπεις εσυ και παιξεις μετα απο 20 μερες και χαλασει στις 10 ωρες λειτουργια τι γινεται σε γραφουν κανονικα.σκατα εξυπηρετηση δηλαδη.ρε μαγκα το προιον ειναι προβληματικο τι σερβις μου λες στειλτο στην εταιρεια πισω και στειλε μου καινουργιο.οποτε χιλιες φορες απο Ελλαδα και ας πληρωνεις κατι παραπανω,τουλαχιστον μπορεις να πας να τους βρεις και οχι να στελνεις 20 mail και να σου απαντανε οτι εχουν φορτο εργασιας.οταν ειναι να πληρωσεις απαντανε καπακι δεν εχουν φορτο εργασιας.
κοιτα θα σου πω ακριβως τι εγινε.οπως εχω γραψει παλι υπηρχε προβλημα με εναν bugera ενισχυτη.οταν τον πηρε ο φιλος μου επειδη ελειπε λογω εργασιας τον παραλαβα εγω.το παιδι τον εβαλε μπροστα μετα απο 15 μερες περιπου .μετα απο το πολυ 10 ωρες του εβγαλε προβλημα εκαιγε μονιμως την ασφαλεια.εποικινωνησα με τον Αγγελοπουλο στην Γερμανια και επαιρνα μονιμως την ιδια μονολεκτικη απαντηση.καθυστερηση λογω φορτου εργασιας.οταν τους ζορισα οτι πειτε μου ενα ναι η ενα οχι μετα απο πολλα mail μου εστειλαν ενα κειμενο οτι δεν κανουν αλλαγη μονο σερβις.τι σερβις?λες και περασε κανα χρονος ?ο ανθρωπος τον εχει σε τεχνικο τωρα θα πληρωσει και θα τον φτιαξει,το θεμα ειναι ο τροπος που αντιμετωπιζουν τον πελατη.τωρα αυτο που ρωτας αν ειναι καμμενο αν το αλαζουν ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που λεω εγω.αν καει μετα απο 5 μερες δεν ειναι το ιδιο.τουλαχιστον σε εμας ειπαν οχι δεν το αλαζουμε
30/4/09 εφτασε στο ΚΔ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (οπως λεει το συστημα αναζητησης) πολυ γρηγορα...δευτερα θα σας πω κι εγω τις δικες μου εντυπωσεις
To online status τι ειναι ακριβως???
Καλησπερα σε ολο το φορουμ Λοιπον για αρχη στη σελιδα του τομαν δινει το εξεις τηλεφωνο +49-9546-9223-641 τι ακριβως ειναι το + μπροστα απο τον αριθμο ? απλα καλω τον αριθμο η παταω και καποιο κωδικο μπροστα απο τον αριθμο ?
Επειτα απο τη στιγμη που κανω την παραγγελια λογικα θα μου ζητηθει, να στειλω καποια φωτοτυπια ταυτοτητας κ της πιστωτικης, η κατι τετοιο ετσι ? και αυτο το υποθετω απο τη στιγμη που δεν εχω ξανακανει αγορα απο εκει.
Και απο εκει και περα αν ολα πανε καλα και τα πραγματα ερθουν με το καλο, τι γινεται με την εταιρεια courier που θα φερει τα πραγματα, επικοινωνουν αυτοι μαζι μου ?.Και ρωταω διοτι το προγραμμα μου ειναι ιδιεταιρα ιδιοτροπο κ συγκεκριμενα θα ηθελα να ξερω, με την προυποθεση βεβαια οτι επικοινωνουν αυτοι μαζι μου αν γινεται να επιλεξω εγω τη μερα (και την ωρα στο περιπου) που θα τα φερουν ?
Ξεκίνησε από music massacre Μαγνήτες και ηλεκτρικά
Ξεκίνησε από georgalasg Φωνή και τραγούδι
Ξεκίνησε από MPARMPOUDIS Καταστήματα, αγορά
Ξεκίνησε από valex_van_halen Καταστήματα, αγορά
Ξεκίνησε από Μάνος Καμπούρης (m.k.) Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από loukask6 Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από sporosvogas Καταστήματα, αγορά
Ξεκίνησε από drosatos Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από omega « 1 2 » Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από klaus77 Καταστήματα, αγορά