Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κώστα σε καταλαβαίνω, είμαστε σε μία χώρα με τόσο λίγες ευκαιρίες για hands on ακούσματα που καταλήγουμε να πρέπει να αγοράσουμε κάτι για να το ακούσουμε πραγματικά. Από την άλλη έχω πάρει τόσα PM σαν το δικό σου που δεν θα έκανα άλλη δουλειά. Σε κάποια μάζωξη θα τον φέρω και όποιος μπορέσει θα τον ακούσει, λυπάμαι δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
Εμένα Αδριανέ με ξενίζει λίγο η κλιμάκωση ..
Παράθεση από: kostas80 στις 19/03/13, 14:28Αδριανέ έχεις pm συνοδευόμενο από σάλια που τρέχουν Κώστα σε καταλαβαίνω, είμαστε σε μία χώρα με τόσο λίγες ευκαιρίες για hands on ακούσματα που καταλήγουμε να πρέπει να αγοράσουμε κάτι για να το ακούσουμε πραγματικά. Από την άλλη έχω πάρει τόσα PM σαν το δικό σου που δεν θα έκανα άλλη δουλειά. Σε κάποια μάζωξη θα τον φέρω και όποιος μπορέσει θα τον ακούσει, λυπάμαι δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
Αδριανέ έχεις pm συνοδευόμενο από σάλια που τρέχουν
... του εργαστηρίου του επιταχυντή...
Παράθεση από: Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 15/04/14, 12:37... του εργαστηρίου του επιταχυντή...
Τι λαμπα ειναι αυτη;
.. το 3 κανάλι, έχω λίγο την αίσθηση οτι "κατσαριδίζει"..
...βρήκα ένα κουτί που έγραφε 12ΑΧ7. Κάποιος με είπε οτι το οτι έχουν μαύρες πλάκες, σημαίνει οτι είναι κάτι διαφορετικό. Α, βρήκα και μια τιτανοτεράστια.
Παράθεση από: Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 15/04/14, 20:05...βρήκα ένα κουτί που έγραφε 12ΑΧ7. Κάποιος με είπε οτι το οτι έχουν μαύρες πλάκες, σημαίνει οτι είναι κάτι διαφορετικό. Α, βρήκα και μια τιτανοτεράστια.Μακάρι να είχα και εγώ πρόσβαση σε ένα τέτοιο εργαστήριο, διότι είσαι πολύ τυχερός αν σου επιτρέπεται να τις πάρεις!..
Κοίταξα λίγο την λυχνία της δεύτερης φωτογραφίας και είναι αυτή:5687 RCA Black Plates and Bronze Plates 1960's..και είναι γνήσια ΝΟS και μάλιστα κοστίζει πολλά χρήματα:http://tubeworldexpress.com/search?q=5687+RCAΓια μένα αυτή δεν είναι λυχνία για τον ΤΜ18, είναι για να την κρατήσεις για τον καλύτερο boutique ενισχυτή που θα αγοράσεις στο μέλλον.
Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο, έχει ένα έκδηλο γρέζι κυρίως στο κανάλι 3 πολύ ψηλά συχνοτικά, που χειροτέρεψε όταν άλλαξα το V30 σε Vtype (θέλω να γράψω άρθρο γι'αυτό), είχα συναυλία την Κυριακή και δοκίμαζα λύσεις όλη την προηγούμενη εβδομάδα, η φόρμουλα RC δεν δουλεύει καλά για την επιλογή πυκνωτή και μελέτησα τα γραφήματα των σύνθετων αντιστάσεων των μεγαφώνων και βρήκα γιατί (θέλω να γράψω άρθρο γι'αυτό), εφτιαξα κάποιες πατέντες για δοκιμές (ακολουθεί φωτο) και βρήκα ότι (επιτέλους ερχόμαστε στο διαταύτα.. )..:Η βέλτιστη λύση είναι να βάλεις έναν πυκνωτή παράλληλα με το μεγάφωνο:1. 0,47μF αν έχεις 16 Ohm μεγάφωνο, ή2. 1μF αν έχεις 8 Ohm μεγάφωνο..και το γρέζι του Tubemeister εξαφανίζεται χωρίς καμία απώλεια πρίμων.Μιλάμε για τέτοιο είδος πυκνωτή:http://www.ebay.com/itm/10PCS-CBB-474J-250V-CL21-0-47UF-470NF-P15-Metallized-Film-Capacito-9-/151266889401?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2338358eb9Αν δεν σου φτάνει το φιλτράρισμα, μπορείς να αυξήσεις λίγο τις τιμές.Πως θα το συνδέσεις:.. εγώ έκανα την εξής πατέντα:..δηλαδή ένωσα διάφορους πυκνωτές σε βύσματα κιθάρας και τα φόρεσα στην παράλληλη είσοδο/έξοδο της καμπίνας, δηλαδή στο thru (το δεύτερο socket). Αν η καμπίνα δεν έχει, είναι το ίδιο ακριβώς αν το συνδέσει κάποιος και πάνω στον ενισχυτή, σε μία άλλη έξοδο μεγαφώνων στα ίδια Ohm (ξέρω ο ΤΜ18 δεν έχει..) Όλες οι συνδέσεις αυτές είναι παράλληλες, οπότε στην ουσία εισάγεις έναν πυκνωτή παράλληλα με το μεγάφωνο, κανένα θέμα δεν προκύπτει με τα Ohm ή ότιδήποτε άλλο. Τέλος σαφώς μπαίνει και απ'ευθείας και πάνω στο μεγάφωνο.
Σίγουρα δεν είναι η βέλτιστη λύση αυτό που έκανα, αλλά όταν τον συνέδεσα στον Cornford (ίδιο ηχείο V30, άλλη γεωμετρία, άλλο ξύλο) ο ήχος βελτιώθηκε σε ΤΕΡΑΣΤΙΟ βαθμό.
Η δοκιμή του πυκνωτή είναι ένα δύσκολο θέμα, γιατι με μια έξοδο και μια είσοδο στη καμπίνα, μάλλον πρέπει να τον βάλω πάνω στα πηνία του ηχείου.
Ανδριανε sorry για το off topic αλλα οταν χρησιμοποιω εναν fender pro ως καμπινα στον JVM εχω πολλα πριμα που ξυριζουν (γρεζι) και σκεφτικα να κανω και εγω το κολπο με το παραλληλο φιλτρο που λες. Το θεμα ειναι οτι τα ηχεια βγαζουν 4Ωhm (2 8αρια παραλληλα). τι πυκνωτη να βαλω? 2μF θα ειναι καλα η να πειραματιστω λες?
Αυτο που θέλω να ρωτησω αν όντως εχει δοκιμάσει κανεις να ανοιξει τον ενισχυτη χωρις συνδεδεμένη καμπίνα.Μη βρεθω προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
Παράθεση από: mpamps στις 15/05/14, 12:05Αυτο που θέλω να ρωτησω αν όντως εχει δοκιμάσει κανεις να ανοιξει τον ενισχυτη χωρις συνδεδεμένη καμπίνα.Μη βρεθω προ δυσάρεστων εκπλήξεων.Ναι, τον έχω ανοίξει, όμως για δική μου σιγουριά (πιθανόν να μην χρειάζεται) είχα κλείσει τελείως τα volume, τον έβαλα πρώτα στο Stand By και πάτησα πίσω το κουμπί του Silent πριν τον βάλω στο On. Δεν είχε κανένα πρόβλημα. Αν μπει μία φορά, μετά μένει στο Silent και δεν χρειάζεται η διαδικασία, αν και πάντα το τσεκάρω.Το ίδιο έκανα συστηματικά με τον TM18 που είχα για καιρό συνδεδεμμένο στο σπιτικό HiFi να παίζει μέσω RedBox χωρίς μεγάφωνο.
Έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα 0,47μF το οποίο έδινε άνω όριο 40KHz, οπότε κακή ιδέα. Το 1μF,έδινε 20KHz,οπότε αναμενόμενα αποτελέσματα. Σήμερα θα βάλω 2 τέτοια παράλληλα που θα δώσουν συχνότητα αποκοπής γύρω στα 13KHz. Δε θα παίξω το θέμα από τα στρουμφακια,αλλά μια εικόνα θα την πάρω.
Παράθεση από: Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 12/06/14, 10:33Έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα 0,47μF το οποίο έδινε άνω όριο 40KHz, οπότε κακή ιδέα. Το 1μF,έδινε 20KHz,οπότε αναμενόμενα αποτελέσματα. Σήμερα θα βάλω 2 τέτοια παράλληλα που θα δώσουν συχνότητα αποκοπής γύρω στα 13KHz. Δε θα παίξω το θέμα από τα στρουμφακια,αλλά μια εικόνα θα την πάρω.Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να πας αρκετά πιο κάτω (σε KHz) για να αρχίσεις να ακούς αποτέλεσμα. Στα 13ΚHz το μεγάφωνο κόβει ήδη πάρα πολύ οπότε το να κόψεις επιπλέον από εκεί και πάνω δε θα δείξει κάτι. Εκτός εάν με συχνότητα αποκοπής στα 13Κ επηρεάζονται σημαντικά και συχνότητες κάτω των 13.
Παράθεση από: zeoy στις 12/06/14, 11:02Παράθεση από: Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 12/06/14, 10:33Έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα 0,47μF το οποίο έδινε άνω όριο 40KHz, οπότε κακή ιδέα. Το 1μF,έδινε 20KHz,οπότε αναμενόμενα αποτελέσματα. Σήμερα θα βάλω 2 τέτοια παράλληλα που θα δώσουν συχνότητα αποκοπής γύρω στα 13KHz. Δε θα παίξω το θέμα από τα στρουμφακια,αλλά μια εικόνα θα την πάρω.Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να πας αρκετά πιο κάτω (σε KHz) για να αρχίσεις να ακούς αποτέλεσμα. Στα 13ΚHz το μεγάφωνο κόβει ήδη πάρα πολύ οπότε το να κόψεις επιπλέον από εκεί και πάνω δε θα δείξει κάτι. Εκτός εάν με συχνότητα αποκοπής στα 13Κ επηρεάζονται σημαντικά και συχνότητες κάτω των 13.Κοίτα, αυτή η τιμή επιλέχθηκε ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ για κάποιους λόγους:1)Η αρχική πρόταση του Ανδριανού ήταν αποκοπή στα 20Κ, και αφορά δοκιμασμένη λύση.2)Η αποκοπή δεν είναι σημειακή. Υπάρχει μια περιοχή συχνοτήτων πριν και μετά που υπάρχει σήμα μή πλήρους έντασης. Ως σημείο αποκοπής θεωρούμε την συχνότητα που έχει χάσει ένταση κατά ένα παράγοντα ή 1/e ή 1/sqrt(2), δε θυμάμαι, οπότε καταλαβαίνεις.3)Υποψιάζομαι βάση του frequency responce ότι χρειάζομαι 2,5 μF=>8KHz, για να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά πάλι θέλω να πάρω μια εικόνα αφενώς, αφετέρου να κινηθώ βαθμιαία.
Ξεκίνησε από Βραζίλης Ενισχυτές
Ξεκίνησε από tansap Ενισχυτές
Ξεκίνησε από apostolosntanis Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood Εφέ
Ξεκίνησε από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood Ενισχυτές
Ξεκίνησε από AlteredMind Ενισχυτές
Ξεκίνησε από profsokin Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από kotsos_ESP Ενισχυτές
Ξεκίνησε από zeromancer Ενισχυτές