Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και εμπαθείς χαρακτηρισμοί του τύπου "Γότθοι" δεν χρειάζονται ούτε βοηθούν σε τίποτα.
φίλε, panixgr, μού κάνουν πραγματικά εντύπωση τα γραφομενα σου σχετικά με το χειρισμό της επιστροφής της κιθάρας σου από τον Thomann. Προσωπικά έχω κάνει αρκετές αγορές από τον Thomann τα τελευταία χρόνια και έχω επιστρέψει 3-4 πράγματα τα οποία είτε ήταν ελαττωματικά εξ' αρχής είτε παρουσίασαν πρόβλημα στην πορεία. Σε μία μόνο επιστροφή υπήρξε κάποιο ζήτημα, και αυτό ήταν δικό μου λάθος γιατί δεν έκανα σαφές στο αρχικό μου email ότι το πετάλι είχε πρόβλημα. Όταν ξανακοίταξα το συγκεκριμένο email, είδα ότι είχαν δίκιο και προσφέρθηκα να πληρώσω τα μεταφορικά για την επιστροφή. Η απάντησή τους ήταν ότι δεν υπήρχε λόγος να επιβαρυνθώ εγώ, από τη στιγμή που το πετάλι είχε όντως πρόβλημα. Μάλιστα σε μία τουλάχιστον από αυτές τις περιπτώσεις, η επιστροφή των χρημάτων έγινε την αμέσως επόμενη μέρα που επέστρεψα το προϊόν, αν και είναι βέβαιο ότι δεν είχαν παραλάβει ακόμα το πακέτο μου. Σε όλες τις περιπτώσεις είχα φυσικά χρησιμοποιήσει τα εν λόγω προϊόντα (πώς αλλιώς θα καταλάβει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα;), οπότε θα έλεγα ότι ο ισχυρισμός ότι "δεν μπορείς να επιστρέψεις προϊόν αν το χρησιμοποιήσεις" προφανώς και δεν ισχύει, ούτε στον Thomann ούτε και σε κανένα άλλο κατάστημα που γνωρίζω.Kατανοώ την απογοήτευσή σου αν όντως τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφεις. Διατηρώ όμως κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το τι ακριβώς έγινε, όπως άλλωστε κάνω πάντα όταν ξέρω μόνο τη μία πλευρά της ιστορίας. Aυτό που μπορώ να πω με σιγουριά από τη δική μου εμπειρία είναι ότι γενικά δείχνουν καλή διάθεση προκειμένου να επιλύσουν τυχόν προβλήματα και μάλιστα (με βαση τη δική μου εμπειρία πάντα) σε μεγαλύτερο βαθμό απὀ ό,τι άλλα Γερμανικά ή Γαλλικά καταστήματα. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι καθολικές γενικεύσεις με βάση ένα μόνο περιστατικό καθώς και εμπαθείς χαρακτηρισμοί του τύπου "Γότθοι" δεν χρειάζονται ούτε βοηθούν σε τίποτα. Και αν μη τι άλλο, αν αυτός ήταν ο συνήθης τρόπος αντιμετώπισης των πελατών που θέλουν να επιστρέψουν κάτι, θα είχαμε πολύ περισσότερα τέτοια φαινόμενα και αναφορές παρόμοιων περιστατικών από αγανακτισμένους αγοραστές.
Λίγο εκτός θέματος αλλά μη ξεχνάς πως εκτός από τους «γότθους» .....
ο ισχυρισμός ότι "δεν μπορείς να επιστρέψεις προϊόν αν το χρησιμοποιήσεις" ισχύει. Αν χρησιμοποιήσεις το προϊόν τότε ή όποια βλάβη εμπίπτει στους όρους της εγγύησης ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ (14ήμερου) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (υπαναχώρησης). Αν τελικά γίνει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας επισκευής αυτό είναι άλλο θέμα. Οπότε ΕΙΤΕ χρησιμοποιήσεις κάτι ΕΙΤΕ περάσει το αρχικό διάστημα "υπαναχώρησης" επιστροφή χρημάτων ΔΕΝ γίνεται ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, παρά μόνο ύστερα απο σχετική κρίση του πωλητή.
και μας ψεκάζουν
Και να έρθουν πίσω στη σουπερλίγκα ο Σωκράτης και ο Κυριάκος ΤΩΡΑ!
Προσωπικά στα 50 μου(παρα κάτι)..
Παράθεση από: panixgr στις 23/02/16, 09:20Προσωπικά στα 50 μου(παρα κάτι)..Τελικά είσαι 50 παρα κάτι ή Συνταξιούχος Thrasher?..
χμμμ οπότε και ο Mistral μάλλον θα τα έβγαλε απο το κεφάλι του.
Επαναλμβάνω : η χώρα έχει ΧΙΛΙΑ ΜΥΡΙΑ κακά, ΑΛΛΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ.
και στον mistral με τις πένες του.
Ξεκίνησε από dunkan Ενισχυτές
Ξεκίνησε από riffraff « 1 2 3 » Ενισχυτές
Ξεκίνησε από markos_geo Ενισχυτές
Ξεκίνησε από theblind Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Kosthrash Ενισχυτές
Ξεκίνησε από zeromancer Ενισχυτές
Ξεκίνησε από geo_lateralus Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από zoel Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Kostas_Orfanidis_16 Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Romanos1000 « 1 2 » Ενισχυτές