Σελίδες:
  • #26 από Jezus στις 21 Jan 2013
  • Πολυ καλο το λινκ, αλλα επειδη ειναι λιγο παλιο να σημειωσω οτι το ΕΙ εχει χρεωκοπησει και κλεισει. Καπου το 2009 ειχαν βγαλει το ονομα/εργοστασιο/μηχανηματα σε δηποπρασια, αλλα δεν ξερω τι εγινε τελικα...
    Η ΚΤ88 χρησιμοποιειτε πολυ και σε hi-fi ενισχυτες, οποτε βγαινει απο αρκετα εργοστασια, γιατι για τετοιες εφορμογες πληρωνετε ακριβα, παρα το οτι το 90% της παραγωγης audio tubes παγκοσμιως μπαινει σε ενισχυτες κιθαρας, εκει συνηθως βαζουν οτι πιο φθηνο υπαρχει, αρκει να αντεχει.
    Το ονομα svetlana ανηκει πλεων στη New Sensor οπως ειπες, και πολλα απο εργοστασια που ανηκαν στην συνομοσπονδια svetlna πλεων ειναι ανεξαρτητα (οπως της SED/Winged-C που αναφερεις). Εχει γελιο παντως που η JSC Svetlana δεν μπορει να πουλησει λαμπες με αυτο το ονομα.
    Καπου ειχα διαβασει (δεν ειμαι 100% σιγουρος οτι ισχυει) οτι συνολικα απο τα εργοστασια στη Ρωσια βγαινουν 6 τυποι 12ΑΧ7, 3 απο το Xpo-Pul, και τρεις απο τα υπολοιπα (SED,Voskhod κτλ). Οποτε ολες οι μαρκες ειναι λιγο πολυ παραλλαγες της ιδιας λαμπας, ή η ιδια λαμπα με αλλο ονομα.
    Στην Κινα υπηρχε και το εργοστασιο της Guiguang, του οποιου ο ιλαμπες ειχαν πολυ καλη φημη, αλλα εχει κλεισει εδω και 2 χρονια περιπου.
  • #27 από Alex_Under στις 24 Jan 2013
  • Θέλω να αλλάξω τις 3 Sovtek 12AX7 που έχει ο Blues Junior και να βάλω LPS.
    Να αλλάξω και τις 3 (V1,V2,V3) ή μόνο αυτήν που είναι ο Phase Inverter (V3)?
    Αυτό που ρωτώ είναι "Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της LPS είναι χρήσιμα μόνο στην θέση του PI ή μπορεί να οφελήσει σε όλες τις θέσεις;".

    Επίσης, τι είναι αυτή η διαφοροποίηση που ακούει στο όνομα "Balanced". Τι προταιρήματα έχει και σε ποια θέση μπορεί να φανεί αυτή η ιδιότητα χρήσιμη?
    Ευχαριστώ.
  • #28 από zeoy στις 24 Jan 2013
  • Θέλω να αλλάξω τις 3 Sovtek 12AX7 που έχει ο Blues Junior και να βάλω LPS.
    Να αλλάξω και τις 3 (V1,V2,V3) ή μόνο αυτήν που είναι ο Phase Inverter?
    Αυτό που ρωτώ είναι "Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της LPS είναι χρήσιμα μόνο στην θέση του PI ή μπορεί να οφελήσει σε όλες τις θέσεις;".

    Επίσης, τι είναι αυτή η διαφοροποίηση που ακούει στο όνομα "Balanced". Τι προταιρήματα έχει και σε ποια θέση μπορεί να φανεί αυτή η ιδιότητα χρήσιμη?
    Ευχαριστώ.


    Οι balanced προτείνονται για τη θέση του PI. Φαντάσου ότι εκεί το σήμα μοιράζεται στα δύο (με αντιστροφή φάσης στο ένα από τα δύο μισά) και τροφοδοτεί τις τελικές (οι μισές από αυτές ενισχύουν τη μια ημιπερίοδο και οι άλλες μισές την άλλη). Όσο πιο όμοια είναι τα δύο σήματα που φεύγουν από την PI τόσο πιο καλά γίνεται η όλη δουλειά και αποφεύγονται (ανεπιθύμητες*) παραμορφώσεις. Γι'αυτό θέλουμε τα δύο ενισχυτικά στάδια της 12Α*7 PI να είναι ισορροπημένα (balanced).


    * υπάρχει σημαντική μερίδα ατόμων (όχι η πλειοψηφία όμως) που υποστηρίζουν ότι οι ενισχυτές τους ακούγονται καλύτερα με αυτές τις παραμορφώσεις οπότε δεν προτιμάνε balanced στην PI.
  • #29 από Jezus στις 24 Jan 2013

  • Οπότε που κατασκευάζονται όλες οι υπόλοιπες λυχνίες που ξέχουμε, πχ Groove Tubes, TAD κλπ?..

    ..σας αφήνω να μαντεύετε μέχρι να το πάρει το ποτάμι στο επόμενο ποστ..


    Ηρθε η ωρα να το παρει το ποταμι!?  :)


    Παντως NOS εμφανιζοντε που και που, με £14,000.00 (+ £120 περιπου μεταφορικα) μπορει κανεις να παρει χιλιες mullard cv4024
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271139098957&ssPageName=ADME:B:FSEL:GB:1123
    και με £40,000 (!!!!!!!!! + £75 περιπου μεταφορικα) να παρει χιλιες mullard cv4003
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310567310974&ssPageName=ADME:B:FSEL:GB:1123

    και μετα αν εχει μηχανημα να τις τεσταρει, να τις πουλησει μια-μια και να γινει πλουσιος!
     ;D (πλακα κανω, ε?)
  • #30 από Alex_Under στις 27 Jan 2013
  • Αδριανέ, βρήκα τι δώρο θα σου πάρω για το Hanuka  :)
    Orange Debuts Revolutionary DIVO VT1000 Tube Tester at NAMM 2013 - Watch our Review
  • #31 από Jezus στις 13 Feb 2013
  • βρηκα το ενα απο τα δυο μοντελα λαμπες που ελεγα καπου σε καποιο ποστ...



    EAT (euro audio team) ecc803s cool valve. Για χαιφιντελαδες κυριως. Τις εχω δει να πωλουντε γυρω στα 150 ευρω, αλλα το γεγονος οτι η εταιρεια ειναι καπου Σλοβακια/Τσεχια, με κανει να πιστευω οτι ειναι μια διαλεγμενη ή ειδικη JJ 12AX7 με μια ψυκτρα και τιμη που να ταιριαζει με τις τιμες των ενισχυτων των χαιφιντελαδων και να ειναι στο ιδιο επιπεδο τιμης με τις NOS telefunken που ψαχνουν ολοι για να υποσχεται παρομοιες επιδοσεις.
    Βεβαια μπορει και να ειμαι λαθος, υποθεσεις κανω...
  • #32 από Alex_Under στις 14 Feb 2013
  • Μου ήρθε σήμερα η παραγγελία με τις 3 προενισχύτριες απ'το Banzai. Ελπίζω αύριο να βρω λίγο χρόνο να τις περάσω.
    Σκέφτομαι την TAD 7025 στην V1, την Ruby 7025SS στην V2 και την LPS που είναι και Balanced στην V3 (PI).
    Any thoughts...?




  • #33 από adr1anos στις 14 Feb 2013
  • Μεγειά και καλορίζικες!.. Γράψε εντυπώσεις!..
  • #34 από Jezus στις 17 Feb 2013
  • Κανε δοκιμές και κράτα ότι σου ακούγεται καλύτερα!  ;)
  • #35 από Alex_Under στις 17 Feb 2013
  • Έκατσα και έγραψα κάποια ριφάκια στο Looper για να κάνω Α-Β test αλλά ούτε η φωτογραφική μηχανή μου, στο mode της κάμερας, αλλά ούτε και η (so called) HD Logitech webcam κατάφεραν να αποτυπώσουν κάτι αξιόλογο. Πολύ "μπουμινγκ", ίσως να φταίει ο χώρος.
    Οπότε το παράτησα το Α-Β-ing.
    Τις έβαλα με την σειρά που έγραψα παραπάνω.
    Τα πρώτα "καλά" συμπεράσματα που μπόρεσα να βγάλω, προσπαθώντας να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται, είναι
    α) Ο ενισχυτής έγινε πιο..."ευαίσθητος". Ακούγονται καλύτερα ακόμα και το άγγιγμα των δαχτύλων επάνω στις χορδές και ο ήχος έγινε πιο sparkly. Κάτι σαν να είχα πολυκαιρισμένες χορδές στην κιθάρα και τις άλλαξα με καινούργιες.
    β) Πριν, όταν έβαζα το Volume (preamp) στο 12, δεν μ'άρεζε αυτό που άκουγα. Ήταν πολύ farty ο ήχος. Τώρα στο 12 και με το Fat switch έχω πολύ πιο "κρεμώδες" overdrive. Και με το Blues Driver σεταρισμένο τέρμα στο boost και κλειστό το gain...ώρε γλέντια...

    Δεν ξέρω αν ο συνδυασμός είναι που τα κάνει όλα αυτά ή αν άλλαζα μόνο την V1 με TAD θα άκουγα τα ίδια πράγματα.
    Δεν κάθομαι τώρα να ξαναξεβιδώνω για να δω...βαριέμαι :P
  • #36 από adr1anos στις 17 Feb 2013
  • Μπράβο, καλή περιγραφή έκανες και έχεις καλό αυτί.. πολλοί δεν μπορούν να ακούσουν τις διαφορές και τις φαντάζονται.. Περιμένουν κάτι σαν διαφορά στο EQ ενώ η μεγαλύτερες διαφορές είναι όπως είπες στα dynamics, την απόκριση και την χροιά της παραμόρφωσης.

    Είναι προσθετικά τα αποτελέσματα, αν και το clarity συνήθως έρχεται από την V1 και το πιο κρεμώδες distortion από τις υπόλοιπες και σαφώς τον PI. Δεν έχει νόημα να αρχίσεις να μπαζο-βγάζεις, μια χαρά είσαι έχεις ήδη πάρα πολύ καλό σετ.

    Καλόπαιχτος, enjoy!..
  • #37 από vegos στις 22 Feb 2013
  • Έφτασε η ώρα αλλαγής των λυχνιών στον ενισχυτή (νομίζω ότι 2 ώρες λειτουργίας  ;D ήταν αρκετές  ;D ;D ;D ).

    Σήμερα παρέλαβα έναν Fender Greta. Ωραιότατος ενισχυτής, τουλάχιστον γι' αυτά που ζήταγα. Μικρούλης, λαμπάτος (μία 12ΑΧ7 στην προενίσχυση και μία 12ΑΤ7 στην έξοδο) και όμορφος.

    Αυτό που θέλω, είναι να καθαρίσει ένα τσακ ο ήχος. Ή για την ακρίβεια, να "βρωμίζει" λίγο πιο ψηλά. Η μία κιθάρα που (κάνω ότι) παίζω, είναι περισσότερο γκαζιάρικη απ' ότι θέλω να παίζω. Άλλωστε τον ενισχυτή αυτόν τον πήρα για τον χώρο μου (aka κελί απομόνωσης, 3Χ3Χ3 περίπου). Τα 2W του είναι υπεραρκετά για μένα.

    Επειδή οι λάμπες του είναι υπερκινέζικες low-cost (by the way, εντύπωση μου έκανε που σε αυτή την κατηγορία τιμής έχει choke, κι όχι αντίσταση κλπ) λέω λοιπόν να τις αλλάξω με το καλημέρα για να τον βελτιώσω έτσι κι αλλιώς. Άλλωστε, είμαι της γνώμης ότι στους λαμπάτους πρέπει να αλλάζεις λάμπες μέχρι να βρεις τι θες.

    Για ξεκίνημα λοιπόν, κατέληξα σ' αυτές τις δύο:
    Μία 12AX7 Tungsol Reissue V1 (που απ' ότι διάβασα εδώ κάνει ότι ακριβώς θέλω, καθαρίζει λίγο τον ήχο) και
    μία JJ 12AT7.

    Τι προτείνετε ως ειδικοί;
    Τέλος, ψωνίζουμε από τον tube-town ή κάπου αλλού;

    Θενξ!
    Αντώνης.
  • #38 από hot_sauce (φλουτσ) στις 22 Feb 2013
  • Καλορίζικος!

    γιατί δεν αλλάζεις την 12AX7 της προενίσχυσης με μία 12ΑΥ7 που έχει σχεδόν το μισό Gain Factor?

    ( http://www.diyguitarist.com/GuitarAmps/SD-Convertible/patgf1.htm )
  • #39 από vegos στις 22 Feb 2013
  • Καλορίζικος!

    γιατί δεν αλλάζεις την 12AX7 της προενίσχυσης με μία 12ΑΥ7 που έχει σχεδόν το μισό Gain Factor?

    ( http://www.diyguitarist.com/GuitarAmps/SD-Convertible/patgf1.htm )


    Εμ, γι' αυτό ρωτάω, για να μάθω  :)
    Θενξ!
  • #40 από hot_sauce (φλουτσ) στις 22 Feb 2013
  • όσο μικρότερο Gain Factor θα βρωμίζει και δυσκολότερα....οπότε θα χεις μεγαλύτερο headroom....

    αλλά αν είναι μονοκάναλος ο ενισχυτής πρέπει να κάνεις πειράματα να βρεις με ποια λάμπα βρωμίζει στην ένταση που χρειάζεσαι για το σπίτι....μπορεί με τη 12AU7 να βρωμίζει σε πολύ δυνατά επίπεδα (πχ) και να μην ταιριάζει στις ανάγκες σου!
  • #41 από Jezus στις 23 Feb 2013
  • Aν βαλει 12ΑΥ7 θα χασει πολυ σε ενταση, που δεν εχει και πολυ αυτος ο ενισχυτης.
    Επισης πολλες 12ΑU7 κτλ τραβανε περισσοτερο ρευμα απο τις 12ΑΧ7, με αποτελεσμα σε πολλους ενισχυτες, αναλογα που θα τοποθετηθουν, να εχουν το αντιθετο αποτελεσμα.
    Τωρα ο συγκεκριμενος δεν γνωριζω πως λειτουργει, αλλα το καλυτερο που μπορεις να κανεις για να καθαρισει ειναι... να τον βαλεις σε μια καμπινα!  ;D
    Το μεγαφωνο του ειναι υποθετω βασικος υπαιτιος που βρωμιζει και ακουγεται καπως...
    Παντως φαινεται για πολυ γουστοζικος ενισχυτης, θα ηθελα να τον ακουσω, καλοριζικος!  ;)

    Υ.Γ. αν μπορεις βρες μια  5751 & μια 7025, και μαζι με αυτες που εχεις δοκιμασε ολες τις πιθανες λυσεις να δεις πως σου αρεσει πιο πολυ.
  • #42 από hot_sauce (φλουτσ) στις 23 Feb 2013
  • Aν βαλει 12ΑΥ7 θα χασει πολυ σε ενταση, που δεν εχει και πολυ αυτος ο ενισχυτης.
    ακόμα κι αν η αλλαγή γίνει στην προενίσχυση?
  • #43 από Jezus στις 23 Feb 2013
  • Ναι νομιζω οτι θα μειωθει κατα πολυ η ενταση του ενισχυτη, γιατι μετα δεν θα οδηγει αρκετα την τελικη. Μπορει να κανω και λαθος βεβαια...

    Μολις μου ηρθε μια ιδεα!
    Βγαλε τις λαμπες που εχει ο ενισχυτης και βαλτες αναποδα! (12ΑΤ7 στην προενισχυση και 12ΑΧ7 ως τελικη). Πες μας τα συμπερασματα σου!  ;)
  • #44 από hot_sauce (φλουτσ) στις 23 Feb 2013
  • Ναι νομιζω οτι θα μειωθει κατα πολυ η ενταση του ενισχυτη, γιατι μετα δεν θα οδηγει αρκετα την τελικη. Μπορει να κανω και λαθος βεβαια...
    έχω την εντύπωση πως το gain factor έχει να κάνει με την ένταση που το σήμα αρχίζει να κομπρεσάρεται και να βρωμίζει....(όσο μικρότερο το GF τόσο μεγαλύτερη η ένταση που βρωμίζει)

    Βγαλε τις λαμπες που εχει ο ενισχυτης και βαλτες αναποδα! (12ΑΤ7 στην προενισχυση και 12ΑΧ7 ως τελικη). Πες μας τα συμπερασματα σου!  ;)
    +1
  • #45 από vegos στις 23 Feb 2013
  • Μολις μου ηρθε μια ιδεα!
    Βγαλε τις λαμπες που εχει ο ενισχυτης και βαλτες αναποδα! (12ΑΤ7 στην προενισχυση και 12ΑΧ7 ως τελικη). Πες μας τα συμπερασματα σου!  ;)

    Οκ! Θα το δοκιμάσω! (Αύριο όμως, γιατί αν το κάνω τώρα, το πιο πιθανό είναι να μην ξημερώσει το αύριο  ;D ;D ;D ;D )
  • #46 από Jezus στις 23 Feb 2013
  • έχω την εντύπωση πως το gain factor έχει να κάνει με την ένταση που το σήμα αρχίζει να κομπρεσάρεται και να βρωμίζει....(όσο μικρότερο το GF τόσο μεγαλύτερη η ένταση που βρωμίζει)

    Ναι περιπου.
    Το gain factor μας δειχνει ποσα βολτ βγαζει στην εξοδο η τριοδος σε σχεση με την εισοδο.
    Για παραδειγμα ενας hot μαγνητης βγαζει ας πουμε 0.8 βολτ (+/-0.4 βολτ).
    Αν οδηγησουμε την πρωτη τριοδο στην V1 στην εξοδο θα εχουμε +/- 40 βολτ αν η πρωτη λυχνια ειναι 12ΑΧ7 που εχει gain factor 100. Αν ομως εχουμε μια 12ΑΥ7 που εχει 40, στην εξοδο θα εχουμε +/- 16 βολτ μονο. Και αντιστοιχα μετα την δευτερη τριοδο θα ειναι ακομα μεγαλυτρη αυτη η διαφορα. Σε εναν μεγαλο ενισχυτη με 4 λαμπες στην προενισχυση και 50 βατ εξοδο θα καθαρισει και θα εχουμε μεγαλυτερο headroom, στον συγκεκριμενο που εχει μονο 2 λυχνιες προενισχυσης φοβαμαι οτι δεν θα την οδηγει σωστα και θα εχει μειωση εντασης. Μπορει και να κανω λαθος.

    Τις παραπανω λυχνιες τις προτεινα γιατι εχουν ελαφρως μικροτερο gain, και τραβανε ελαφρως παραπανω ρευμα, και δεν ξερω πως ειναι σχεδιασμενο το τροφοδοτικο του.
    Εχω διαβασει π.χ. (μπορει και να ειναι μπουρδες βεβαια), οτι σε καποιους ενισχυτες η χρηση 12AU7 π.χ., στην θεση PI, εριχνε τα ρευματα, και μειωνοταν παρα πολυ το bias στις τελικες και παραμορφωναν οταν δεχοντουσαν δυνατο σημα. Δεν εχω κατσει να το μελετησω ακομα, ολα αυτα μπορει να ειναι και voodoo βεβαια, χαχα!
  • #47 από vegos στις 23 Feb 2013
  • στον συγκεκριμενο που εχει μονο 2 λυχνιες προενισχυσης φοβαμαι οτι δεν θα την οδηγει σωστα και θα εχει μειωση εντασης. Μπορει και να κανω λαθος.

    Μία έχει στην προενίσχυση... Και μια στην έξοδο/ενίσχυση........
  • #48 από adr1anos στις 23 Feb 2013
  • Λοιπόν. αυτός ο ενισχυτής έχει δύο λυχνίες, η πρώτη είναι προενισχύτρια με τα δύο στάδια της και η δεύτερη είναι σε διάταξη τελικής για +1watt έξοδο. Αρα ότι κάνουμε πρέπει να είναι σε αναφορά με την λειτουργία της κάθε μίας.

    Το ζητούμενο από ότι κατάλαβα είναι λιγότερη παραμόρφωση και περισσότερο headroom. Γενικά, οι διαφορές δεν θα είναι μεγάλες, ότι και να κάνουμε. Αλλά ας δούμε τι είναι εφικτό.

    Πρώτον για την προενισχύτρια, έγιναν ήδη καλές προτάσεις. Αν θέλεις να κρατήσεις το επίπεδο της παραμόρφωσης, μία Tung-Sol 12AX7 / ECC83 Reissue V1 είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις. Αν θέλεις να μειώσεις την παραμόρφωση προτείνω την Tung-Sol 12AT7W / 6201 Reissue που θα γλυκάνει την παραμόρφωση και θα δώσει ήχο πιο hifi. Δεδομένου ότι μιλάμε για προενίσχυση, η αλλαγή σε 12ΑΤ7 θα έχει λιγότερο κόστος σε volume από το να μειώσεις το gain της τελικής λυχνίας αλλάζοντας τύπο.

    Για την τελική, προσωπικά δεν θα άλλαζα τύπο. Πιο χαμηλό gain θα σου δώσει λιγότερο headroom και χαμηλότερο volume, ενώ παράλληλα ο σχεδιασμός του κυκλώματος για να συμπεριφέρεται η λυχνία ως τελική θα μου έλεγε να την αφήσω ως έχει. ΟΜΩΣ μπορείς να βάλεις μία καλύτερη λυχνία (σαφώς όχι JJ που έχουν αρκετή παραμόρφωση και έμφαση στα μεσαία, που με το μεγαφωνάκι που έχει είναι το τελευταίο που θέλεις). Προτείνω πάλι την Tung-Sol 12AT7W / 6201 ειδικά αν έχεις βάλει πρώτα την 12AX7 V1.

    Μία ενδιαφέρουσα μετατροπή θα ήταν αντίθετα εδώ να βάλεις μία 12AX7 και να δεις πόσο θυσιάζεται το headroom για χάρη του αυξημένου volume. Μπορεί να δείς ότι ως τελική, δεν αυξάνει τόσο την παραμόρφωση όσο το volume και να σου αρέσει. Ή όχι. Εξαρτάται και από τον εσωτερικό σχεδιασμό του τελικού σταδίου. Αν το δοκίμαζες, πάρε μία απλή Tung-Sol 12AX7 / ECC83 Reissue για αυτή την θέση. Με την έννοια αυτή είναι ευρηματική (και δεν κοστίζει τίποτα) η πρόταση του Jesus να τις βάλεις ανάποδα και να δείς τι διαφορές θα προκύψουν, το οποίο θα μας δείξει και πως είναι σχεδιασμένο να αποκρίνεται το κύκλωμα.

    Καλόπαιχτος, και καλές μετατροπές!.
  • #49 από vegos στις 23 Feb 2013
  • Αρχικά, θενξ για τις προτάσεις.

    Τώρα, όσον αφορά το tube-swapping. Τις άλλαξα  (μεταξύ τους) και είδα τα εξής:
    1. Έχασα περίπου το 50% την έντασης.
    2. Είχα καθαρότερο ήχο με ένα τσακ πιο ψηλά το volume της κιθάρας.
    3. Είχα πολύ περισσότερη (και πιο άσχημη, για τα αυτιά μου) παραμόρφωση.

    Συνολικά, μπορεί μεν να καθάρισε (πολύ λίγο), αλλά έπεσε τόσο πολύ η ένταση, που δεν άξιζε. Επίσης προσπαθώντας μετά να πάρω πιο πολύ παραμόρφωση, αυτή ήταν πολύ άσχημη. Καλή η προσπάθεια πάντως.

    (By the way, αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Χοντρά καλώδια, προσεγμένη καλωδίωση, για όποιον ενδιαφέρεται για τα εντόσθια, εδώ έχω 2-3 photos.)

    Οπότε, επόμενη δοκιμή, αλλαγή των λυχνιών με άλλες. Μάλλον λέω να πάω στη λύση Tung-Sol 12AT7W / 6201 Reissue & Tung-Sol 12AX7 / ECC83 Reissue V1 και στην πορεία, βλέπουμε πάλι... :)
  • #50 από Jezus στις 25 Feb 2013
  • στον συγκεκριμενο που εχει μονο 2 λυχνιες προενισχυσης φοβαμαι οτι δεν θα την οδηγει σωστα και θα εχει μειωση εντασης. Μπορει και να κανω λαθος.

    Μία έχει στην προενίσχυση... Και μια στην έξοδο/ενίσχυση........

    Ναι, δεν το διατυπωσα σωστα, εννοουσα οτι ολες κι' ολες εχει δυο λαμπες ο ενισχυτης που συνηθως χρησιμοποιουντε στην προενισχυση. Οποτε δεν εχει πολλα σταδια απολαβης, και απο τα λεγομενα σου μαλλον γινεται αυτο που φανταζομουν... μεγαλη μειωση εντασης οταν εβαλες την 12ΑΤ7 στην προενισχυση.
    Ωραιες και οι φωτο σου, περιμενουμε εντυπωσεις μολις ερθουν οι λυχνιες!
Σελίδες: