Σελίδες:
  • #26 από adr1anos στις 06 Jan 2010
  • Φίλε Αλκιβιάδη, ευχαριστώ για την απάντηση σου, τα γραφόμενα σου μου δίνουν την ευκαιρία να σου γράψω και εγώ κάποια πράγματα.

    Σε ένα forum είναι καλό να ακούγονται πολλές διαφορετικές απόψεις, και ιδιαίτερα εμένα δεν μου αρέσει να πιάνουμε νέα μέλη από τα μούτρα, όμως όταν βλέπεις ότι τα λεγόμενα σου προκαλούν ποκοίλες αντιδράσεις, τότε κάτι δεν πάει καλά. Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω τί.

    Έχω καταλάβει από τα μηνύματα σου ότι προσεγγίζεις την κιθάρα από μια πιουριστική σκοπιά, εκτιμώντας τον πρωτογενή ήχο της και παράλληλα δεν είσαι οπαδός της ηλεκτρικής κιθάρας, για λόγους που είναι καθαρά προσωπικοί σου. Μέχρι εδώ, όλα καλά. Δικαιούσαι την άποψη σου η οποία μάλιστα είναι ενδιαφέρουσα και είναι παράλληλα σεβαστή.

    Όπως και εσύ έζησα στην Αγγλία, εγώ σχεδόν όλη την δεκαετία του ‘80 σπουδάζοντας και δουλεύοντας, και γέλαγα πολλές φορές με τα περίεργα hobby των Άγγλων, όπως π.χ. το να τους βλέπω να ξημεροβραδιάζονται στο αεροδρόμιο του Marchester και να καταγράφουν τους κωδικούς των αεροπλάνων, να ακούνε τα ονόματα των πιλότων και να ασχολούνται με το λεγόμενο «Plane Spotting». Για μένα δεν έλεγε τίποτα, και μάλιστα το γελάγαμε με τους φίλους μου, όμως για κάποιους από αυτούς ήταν όλη η ζωή τους. Επίσης σεβαστό.

    Εδώ που μας συνάντησες όπως σου είπε και ο faser, υπάρχουν όλων των ειδών τα άτομα, και πολλοί από εμάς προσπαθούμε να ενθαρύνουμε την πολυφωνία. Σίγουρα, μας ενώνει η κοινή αγάπη για την μουσική, και ιδιαίτερα την ηλεκτρική κιθάρα.  Γύρω σου λοιπόν, υπάρχουν πολλά παιδιά, που με ελάχιστο χαρτζηλίκι, ή δουλεύοντας γκαρσόνια ή deliverάδες, μαζεύουν ένα ένα τα ευρώ για να πάνε να τα δώσουν για να βελτιώσουν όσο μπορούν τον ήχο τους, σε αυτό που αγαπούν.  Περνάμε ώρες και ώρες να αναλύουμε ήχους, μοντέλα, εξοπλισμό και να αλληλοβοηθούμεθα για κάτι που μας ταιριάζει καλύτερα και μας προχωρά πιο πέρα, στο προσωπικό ταξίδι του καθενός για τον τέλειο ήχο του.

    Τώρα, άν είμαι Παναθηναικός (λέω ΑΝ) και είμαι με την παρέα μου ή στον δρόμο, είναι απόλυτα σεβαστή η προτίμηση μου, όλα είναι καλά. Όμως το να επιδιώξω να πάω μέσα σε ένα Bar Ολυμπιακών στην Δραπετσώνα και να φωνάξω «Ζήτω ο Παναθηναικός» τότε είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου, ότι πάω τουλάχιστον γυρεύοντας και είμαι το λιγότερο αφελής, για να μην εκφραστώ χειρότερα.

    Αναρωτιέται λοιπόν κάποιος, γιατί να λαμβάνεις μέρος σε ένα πεδίο ενδιαφερόντων που σε βρίσκει αντίθετο εκ’ θέσεως. Όταν λές ότι η ηλεκτρικη "ξεφυγε εντελως στην πορεια κι εγινε ενας τεχνητος ηλεκτρονικος ηχος με καμμια σχεση με την αληθινη κιθαρα και το πνευμα της" γιατί ασχολείσαι? Live and let live και προχώρα παρακάτω. Οι Αγγλοι στο «Plane Spotting» τους και εμείς στο «Sound Chassing» μας.

    Δεν σου λέει κανείς να μην συνεισφέρεις μία γνώμη. Ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη. Όμως παράλληλα, όταν θέτεις ένα θέμα και παίρνεις μία θέση, αυτή θα έπρεπε να είναι αρκετή από μόνη της να σταθή στην κριτική των άλλων φίλων, που επίσης έχουν δικαίωμα στην άποχη τους, χωρίς να πρέπει να την υποστηρίξεις παραθέτοντας αναλυτικά όλο το βιογραφικό σου, για να της προσδώσεις περισσότερο κύρος.

    Εδώ υπάρχουν πάρα πολλά νέα παιδιά, (και ευτυχώς που είναι εδώ και σε μουσικά group και όχι στον δρόμο σε συμμορίες ή στα ναρκωτικά), αλλά και 30άρηδες και 40άρηδες και μεγαλύτεροι, άλλοι επαγγελματίες, άλλοι επιστήμονες και άλλοι μουσικοί ή όλα μαζί. Καλό είναι να τους σεβόμαστε όλους και όταν συζητάμε πρέπει να μπορούμε να ακούμε, όσο καλά ξέρουμε και να γράφουμε.


     
  • #27 από Βραζίλης στις 06 Jan 2010
  • Η απορία του agrammatos έχει απαντηθεί, παρακαλώ να σταματήσει η γλωσσολογική συζήτηση και κυρίως η συζήτηση επί προσωπικού.

    Είτε λέγεται volume και gain, είτε Ναβουχοδονόσορ και Μεροβίγγειος, το σημαντικό είναι να καταλαβαίνουμε τι κάνουν.
  • #28 από Stinky στις 06 Jan 2010
  • Μετα το 5 το Ναβουχοδονόσορ τσιτωνει η λαμπα??? ;D

    Lock it!!!
  • #29 από vagtanplan στις 06 Jan 2010
  • Λοιπον τελος η διαμαχη οχι τιποτε αλλο αλλα γιατι απλα καταλαβα οτι δεν θα εχει ουσια η συνεχεια αφου καταλαβα με ποιον εχουμε να κανουμε....
    Δηλωνω οτι δεν θα απαντησω σε κανενα πλεον σχολιο του Αλκιβιαδη (χαιρομαι που σε παραξενεψε το ονομα μου...) και θα κλεισω με την γνωστη χιουμοριστικη μου διαθεση παραθετοντας το πειστηριο νο1...σχετικα με την ταυτοτητα που ανεφερα πιο πανω :P



  • #30 από Αλκιβιαδης στις 08 Jan 2010
  • Και όμως πολλοί ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας χρησιμοποιούν λυχνίες κενού για την ανόρθωση της τάσης και όχι τρανζίστορ...
    ...τους αποκαλούμε "λαμπάτους" , και κάποιοι από εμάς έχουμε τρελό κόλλημα με την πάρτυ τους  :D

    Τώρα μόλις είδα το ποστ σου .
    Σε κάποιο άλλο ποστ γράφω την αλήθεια για 'μένα :
    ότι δηλαδή όλα τα στερεοφωνικά μου και λοιπά όργανα ενίσχυσης ,
     ενισχυτές και προενισχυτές , είναι όλα "λαμπάτα" .
    Κι εκεί στο ίδιο ποστ έγραψα επίσης ότι ο διάφανος και γλυκός ήχος τής λάμπας
    δε μπορεί ν' αντικατασταθεί από τον , για μένα , βάρβαρο ήχο τών τρανζίστορ .
    Δεν έχω "τρελλό κόλλημα" με τις ανοδικές λυχνίες , απλώς γνωρίζω το τι κάνουν .
    Κι αυτό που κάνουν το κάνουν 100 φορές καλύτερα από τα τρανζίστορ .  :)

    Να είσαι πάντα καλά edgar , αλλά να ξέρεις ότι κι εγώ ανήκω στους ... "λαμπάτους".
  • #31 από Jezus στις 10 Jan 2010
  • Παντως υπαρχουν και ενισχυτες που εχουν Gain και στο καθαρο καναλι (ή στο μονο καναλι που εχουν, που τυχαινει να θεωρειτε καθαρο), το οποιο ανεβαζει την απολαβη στο καθαρο καναλι της προενισχυσης, οποτε λειτουργει καποιο τροπο ως ρυθμιστικο εντασης, ΑΛΛΑ αμα το παρακανουμε (και ειδικα αν εχουμε βαρβατους μαγνητες και 12ΑΧ7 με γκαζια στο καθαρο) πλησιαζωντας στο 10 αρχιζουμε και εχουμε overdrive και στο καθαρο καναλι. Το γραφω γιατι ο φιλος (και αλλοι πιθανως) ισως να εχει τετοιο ενισχυτη και να τον μπερδεψαμε με τα παραπανω, δηλαδη να ανεβαζει το gain στο καθαρο και να περιμενει να ακουσει παραμορφωση. Σε αυτη τη περιπτωση το gain στο καθαρο καναλι αυξανει την ενταση.  :)
    Εχω δυο τετοιους ενισχυτες, ο ενας ειναι μονοκαναλος δεκαετιας 70, και εχει μονο ενα καθαρο καναλι, και ο αλλος νεος, εχει κουμπι gain στο καθαρο καναλι, και αναλογα με την κιθαρα μετα απο ενα σημειο (5-8 αναλογα) αρχιζει και βρωμιζει και το καθαρο.  :)
    Ελπιζω να το διατυπωσα καλα και να μην σας μπερδεψα περισοτερο  :)
  • #32 από fuZZed στις 11 Jan 2010
  • Παντως το οτι στην ακουστικη κ στη κλασσικη τα λαθη και τα στραβοπατηματα <<κουκουλονονται>> πιο ευκολα απο οτι στην ηλεκτρικη, προκειται για τραγικα λανθασμενη διαπιστωση.
  • #33 από Johnie Darko στις 11 Jan 2010
  • Εξαρταται με τι ενισχυτη παιζεις... Υπαρχουν ενισχυτες (βλεπε plexi πχ) που "πιανουν" ακομα και το παραμικρο αγγιγμα  των δαχτυλων πανω στις χορδες. Σε τετοιες περιπτωσεις, πραγματικα ξεγυμνωνεσαι παικτικα και ειναι οντως σχεδον αδυνατον να "κουκουλωσεις" οποιοδηποτε λαθος...
Σελίδες: