Σελίδες:
  • #26 από btwh στις 25 Sep 2005
  • Καλησπέρα!  :)

    θα ήθελα να σας ρωτήσω, σε οτι αφορά στους όρους full voice / falsetto / head voice στις γυναικείες φωνές, αν υπάρχουν και ποιές είναι οι διαφορές τους?

    Ευχαριστώ  :)
  • #27 από Witchking στις 25 Sep 2005
  • Καλησπέρα!  :)

    θα ήθελα να σας ρωτήσω, σε οτι αφορά στους όρους full voice / falsetto / head voice στις γυναικείες φωνές, αν υπάρχουν και ποιές είναι οι διαφορές τους?

    Ευχαριστώ  :)

    Καλώς ήλθες φίλε , μιας και αυτό είναι το πρώτο σου post.
    Όμως καλό είναι να μην αλλάζουμε τον τίτλο της συζήτησης , ιδιαίτερα μέσα στα F.A.Q διότι θα ψάχνουμε μετά να δούμε που πήγε το θέμα..
  • #28 από marcyas στις 25 Sep 2005
  • Δεν νομίζω πως η ερώτηση αυτή δεν είναι σχετική με το θέμα φωνή και τραγούδι κατά την ταπεινή μου άποψη, θα ήταν καλό να μάθουμε μερικά πράγματα σχετικά με αυτό το μπερδεμένο θέμα.
  • #29 από btwh στις 26 Sep 2005
  • Καλώς σας βρήκα!  (είμαι φίλη όχι φίλος :)) Οκ! Δεν θα αλλάξω άλλη φορά το θέμα συζήτησης. Ανυπομονώ πάντως για την απάντηση την οποία ελπίζω να έχουμε σύντομα!

  • #30 από Vocal Studio στις 27 Sep 2005
  • Δεν νομίζω πως η ερώτηση αυτή δεν είναι σχετική με το θέμα φωνή και τραγούδι κατά την ταπεινή μου άποψη, θα ήταν καλό να μάθουμε μερικά πράγματα σχετικά με αυτό το μπερδεμένο θέμα.

    Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.Απλά τέθηκαν τεχνικοί όροι λίγο άγνωστοι προς το "ευρύ κοινό" με αποτέλεσμα να αναρρωτηθούν "είναι;"Λοιπόν αυτό που θα πω αφορά και την "ερωτήσαντα" και σένα marcya.Τέθηκε ένα πραγματικά ενδιαφέρον και "φλέγον" θέμα, το θέμα των έξη "βασικών" φωνών για να το θέσω λίγο "μπακάλικα"(έκφραση που πρωτοδιάβασα εδώ και μου άρεσε πολύ και τη χρησιμοποιώ έκτοτε).....Και δω αρχίζουν τα "ουρλιαχτά".... ;) Γιατί είναι μάτσο οι θεωρίες, η θεωρία των δύο φωνών, των τριών και της...μίας. Καταλαβαίνετε πόσο κείμενο μπορώ να γράψω για να σας αναλύσω όλο αυτό,δεν ξέρω ποιος θα είχε την όρεξη να το διαβάσει (ελπίζω κάμποσοι) και σε πόσο γνώστες απευθύνομαι,δηλαδή τι ορολογίες είναι συνετό να χρησιμοποιήσω για να είναι απλό και κατανοητό το κείμενο κι όχι σαν μετάφραση εγκυκλοπαίδειας. Θα ήθελα λοιπόν πρώτα η "ενδιαφερόμενη" να μου δώσει κάποια στοιχεία των γνώσεων που έχει και κυρίως έχω απορία "πως άκουσε έτσι τους όρους αυτούς".Το ίδιο ισχύει και για το marcya, είναι καλό να ξέρω πως θα γίνω κατανοητή.Πιθανό να σας απαντήσω και με χωριστό "προσωπικό" μήνυμα αν καταλάβω ότι έτσι θα σας βοηθήσω καλύτερα. Απλά έχετε υπομονή, γιατί δουλεύουμε κιόλας και πρέπει πότε πότε να ξεκουραζόμαστε.Επίσης μερικά πράγματα όπως είναι η μουσική είναι δύσκολο να τα περιγράψεις σωστά με λόγια (μπορείς να τα περιγράψεις όλες τις ανατομικές και τεχνικές παραμέτρους αλλά τη διαφορά βασικά πρέπει να την ακούσεις...ζωντανά).Σκέψου  πως είναι να θέλεις να περιγράψεις σ' έναν εκ γενετής τυφλό "τι είναι το κόκκινο"....
  • #31 από btwh στις 27 Sep 2005
  • Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Οι όροι αυτοί υπάρχουν κατά κόρον στο internet. Διαβάζω πολλά άρθρα και αναλύσεις και πράγματι υπάρχουν πολλές θεωρίες και αντιλήψεις. Γι’ αυτό ζήτησα την δική σας άποψη, ως δασκάλα φωνητικής. Καταλαβαίνω πως δεν είναι δυνατόν να κάνετε ολόκληρη ανάλυση, απλά θα ήθελα μία βασική και σύντομη (δεν θέλω να σας κουράσω) περιγραφή μεταξύ των τριών.
  • #32 από SteveVai στις 05 Oct 2005
  • Μπορεί κάποιος να μου λύσει την εξής απορία:
    Υπάρχει κάποια συσχέτηση μεταξυ της ψηλότερης νότας που μπορεί να πιάσει κάποιος με την κανονική φωνή και αυτής που μπορεί να πιάσει με falsetto? Δηλαδή με την κανονική φωνή μπορείς θεωρητικά να πιάσεις τις νότες που πιάνεις με το falsetto; Αν όχι πόσο περίπου χαμηλότερα?

    Τέλος πως καταλαβαίνω αν τραγουδάω κανονικά ή falsetto;
  • #33 από Witchking στις 05 Oct 2005
  • Δεν νομίζω πως η ερώτηση αυτή δεν είναι σχετική με το θέμα φωνή και τραγούδι κατά την ταπεινή μου άποψη, θα ήταν καλό να μάθουμε μερικά πράγματα σχετικά με αυτό το μπερδεμένο θέμα.

    Μα ποιός είπε ότι η ερώτηση είναι άσχετη με το θέμα? Τίτλο στο θέμα να μην αλλάζουμε είπα...(το έκανε η BTW αλλά επανέφερα τον αρχικό )...

    BTW πως να ξέρω ότι είσαι φίλη και όχι φίλος , αφού στο προφίλ σου δεν δήλωσες γένος.... :)
  • #34 από btwh στις 05 Oct 2005
  • Είδες? 'Εμαθα! Αυτή την φορά δεν άλλαξα τίτλο!  ;D
  • #35 από YmiRLinG στις 05 Oct 2005
  • Υπαρχει περιπτωση καποιος που δεν ξερει να τραγουδαει να φτιαξει η φωνητου ωστε να ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπεις?
  • #36 από Witchking στις 05 Oct 2005
  • Υπαρχει περιπτωση καποιος που δεν ξερει να τραγουδαει να φτιαξει η φωνητου ωστε να ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπεις?

    100%....αρκεί να δουλεύει το μυαλό , το αυτί , να κάνει μαθήματα και να γράφει τον εαυτό του όταν τραγουδάει ώστε να τον ακούει μετά...
  • #37 από YmiRLinG στις 05 Oct 2005
  • Ναι αλλα λεμε να μην ξερει ΚΑΘΟΛΟΥ δλδ εγω δεν εχω καμια σχεση με το τραγουδι. ΑΛλα θελω να μαθω να τραγουδαω γιατι πραγματικα μου αρεσει αυτο το πραγμα. Βεβαια δεν ξερω τι δυνατοτητες εχει η φωνη μου αλλα θελω πολυ να μαθω να τραγουδαω
  • #38 από Baphomet (Πέτρος) στις 06 Oct 2005
  • Μπορεί κάποιος να μου λύσει την εξής απορία:
    Υπάρχει κάποια συσχέτηση μεταξυ της ψηλότερης νότας που μπορεί να πιάσει κάποιος με την κανονική φωνή και αυτής που μπορεί να πιάσει με falsetto? Δηλαδή με την κανονική φωνή μπορείς θεωρητικά να πιάσεις τις νότες που πιάνεις με το falsetto; Αν όχι πόσο περίπου χαμηλότερα?

    Τέλος πως καταλαβαίνω αν τραγουδάω κανονικά ή falsetto;

    η ψηλότερη νότα θα είναι με falsetto. με την κανονική φωνή δεν μπορείς να πιάσεις ΟΛΕΣ τις νότες του ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ falsetto. Υπάρχουν καποιες νότες που είναι στην αλλαγή falsetto-headvoice τις οποίες τις πιάνεις και με τους δυο τρόπους πιθανόν (ευκολα με φαλσεττο ή με "ξεσκισμα" headvoice). H διαφορά της πιο ψηλής νοτας με κανονική φωνή από την πιο ψηλή με το falsetto δεν ειναι κατι στανταρ. π.χ εμένα κυμαίνεται κοντά στην οκτάβα αν δεν κάνω λάθος.

    το πως καταλαβαίνεις δε μπορω να το εξηγήσω ακριβως... ειναι οταν προσπαθείς να μιμηθείς την γυναικεία ομιλία.
  • #39 από SteveVai στις 07 Oct 2005
  • Thanx!  ;D  ;)
  • #40 από duck στις 26 Oct 2005
  • Παιδία μήπως ξέρει κανείς καμία σελίδα που μπορώ να παραγγείλω / αγοράσω ελληνικά τραγούδια (Instrumental) ?
  • #41 από Baphomet (Πέτρος) στις 26 Oct 2005
  • εννοείς προφανώς καραόκε? μονο την μουσική για να τραγουδας εσύ απο πάνω?
    το μόνο σχετικό για ελληνικά τραγούδια, μπορείς να το βρεις στο βιντεοκλάμπ της γειτονιάς σου. Είναι μια σειρά dvd από τον Γούναρη του Fame Story. Τα τραγούδια που είχε φτιάξει για τα 3 fame story τα κυκλοφορεί σιγά σιγά σε καραοκε dvd. Φυσικά μπορείς να τα αγοράσεις κιόλας από κάποιο κεντρικό δισκοπωλείο.
  • #42 από duck στις 11 Dec 2005
  • Καλησπέρα παιδία , όταν ρωτάνε «τι τονικότητας έχει η φωνή σου?» τι απαντάμε σε αυτήν την ερώτηση ? Ευχαριστώ.
  • #43 από Baphomet (Πέτρος) στις 11 Dec 2005
  • φοβερή ερώτηση... :o :o :o ποτέ δεν την κατάλαβα προσωπικά αυτή την ερώτηση! απαντάω συνήθως την εκταση μου... :-\ :-\
  • #44 από Santa στις 13 Dec 2005
  • Ρε παιδιά, πώς μπορώ να κάνω φωνητικά Max Cavalera??πόσο πιέζει τη φωνή του ο π*****ς?? και ακόμα αν το προσπαθώ με λάθος τρόπο μπορεί να πάθουν κακό οι φωνητικές μου χορδές??
  • #45 από Baphomet (Πέτρος) στις 16 Dec 2005
  • Ρε παιδιά, πώς μπορώ να κάνω φωνητικά Max Cavalera??πόσο πιέζει τη φωνή του ο π*****ς?? και ακόμα αν το προσπαθώ με λάθος τρόπο μπορεί να πάθουν κακό οι φωνητικές μου χορδές??

    NAI οι φωνητικές χορδές μπορούν να πάθουν ακόμα και ανεπανόρθωτη ζημιά αν τραγουδάς brutal χωρίς να έχεις κάποιο υπόβαθρο σχετικά με την υγεία της φωνής, την χρήση του αέρα κτλ. Οχι οτι αν τα ξέρεις η φωνή σου θα είναι μια χαρά, αλλά θα σωθεις από τα χείριστα... πάντως σχεδόν όλοι οι brutal τραγουδιστές χρησιμοποιούν εφφέ πλέον...
  • #46 από Santa στις 17 Dec 2005
  • Δεν μπορώ να καταλάβω όμως πώς ένας δάσκαλος μπορεί να μου δείξει πως να χρησιμοποιώ τη φωνή μου. Σκέφτομαι να πάω ωδείο για φωνητικά αλλά θα ήθελα να ξέρω 5 πράγματα πριν αρχίσω. Any help??
  • #47 από Baphomet (Πέτρος) στις 17 Dec 2005
  • όπως σου δείχνει κάποιος δάσκαλος την κιθάρα ή το πιάνο ή τα μαθηματικά... αν εισαι τοσο δύσπιστος μπορεις να πας για ενα μαθημα γνωριμίας. το κάνουν όλα τα ωδεία/καθηγητές και να μαθεις τα πάντα.
  • #48 από parlats στις 18 Dec 2005
  • Καλησπέρα παιδία , όταν ρωτάνε «τι τονικότητας έχει η φωνή σου?» τι απαντάμε σε αυτήν την ερώτηση ? Ευχαριστώ.

    Οταν λέμε ότι έχω τονικότητα Α τότε σημαίνει ότι μπορώ να τραγουδήσω άνετα και χωρίς να πιέσω τις φωνητικές μου χορδές σ'αυτή τη νότα/συγχορδία. Ομως έχει να κάνει αυτό και με τις συνοδές/σχετικές συγχορδίες που ακολουθούν αυτή τη νότα. Πρέπει να μπορείς να τραγουδήσεις εξίσου και σε αυτές.

    Πχ. ο Αλκίνοος Ιωαννίδης τραγουδά πολύ σε Am.
          ο Πασχαλίδης σε G κλπ κλπ
  • #49 από Baphomet (Πέτρος) στις 18 Dec 2005
  • Καλησπέρα παιδία , όταν ρωτάνε «τι τονικότητας έχει η φωνή σου?» τι απαντάμε σε αυτήν την ερώτηση ? Ευχαριστώ.

    Οταν λέμε ότι έχω τονικότητα Α τότε σημαίνει ότι μπορώ να τραγουδήσω άνετα και χωρίς να πιέσω τις φωνητικές μου χορδές σ'αυτή τη νότα/συγχορδία. Ομως έχει να κάνει αυτό και με τις συνοδές/σχετικές συγχορδίες που ακολουθούν αυτή τη νότα. Πρέπει να μπορείς να τραγουδήσεις εξίσου και σε αυτές.

    Πχ. ο Αλκίνοος Ιωαννίδης τραγουδά πολύ σε Am.
          ο Πασχαλίδης σε G κλπ κλπ

    δεν ειναι λίγο χαζό αυτό? δηλαδή άμα μπορείς να τραγουδήσεις άνετα σε Α δεν μπορείς και σε Β ή G? γιατι να εισαι Α και οχι B?
  • #50 από sakisarabatzis στις 25 Jul 2007
  • Συγχαίρω το VOCAL STUDIO για τις απόψεις και τούς προβληματισμούς του.Εχω μαθει οτι κανει πολυ καλη δουλεια και προσεγμένη στον τομέα της φωνητικης μουσικης και βγαζει...αστέρια. Με χαροποιεί ιδιαίτερα οτι υπάρχουν ανθρωποι που πιστεύουν στη σωστη διδασκαλια της φωνητικης μουσικής, και ξερουν να διδαξουν σωστα το τραγούδι,εχοντας στο ενεργητικο τους σπουδες,ερευνα και χρονια διδασκαλιας.Ειναι ευθύνη των τραγουδιστών να διαλέγουν σωστούς δασκαλους μετα απο ερευνα γιατι απλα τους εμπιστεύονται οτι πολυτιμότερο για αυτούς...την φωνή τους και την ψυχή τους{αυτα πανε μαζί]...             Με εκτιμηση  ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  Σάκης Αραμπατζης
Σελίδες: