Αποστολέας Θέμα: Ερωτήματα για το μουσικό εξοπλισμό μιας μπάντας  (Αναγνώστηκε 25612 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1819
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή Balrog= Λιωμένο μέταλλο= Terminator 2 T-1000

 ;D ;D ;D
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
 Αγαπητε εγω εθεσα απ’ την αρχη 7 ερωτηματα που μεχρι τωρα τα απαντησα εγω με εξαιρεση τις απαντησεις του Hot-Sauce.
Ας πω λοιπον και λιγα για το τι είναι καλος.
 Για μενα υποκειμενικα αλλα και τεχνικα  ισχυουν οι ‘’εξισωσεις’’ όταν θα κανω ελεγχο ενός ενισχυτή με μια κιθαρα .Στο εργαστηριο μου θα αποσυνεδεα τα ηχεια και θα συνεδεα παλμογραφο και με χαμηλο test tone απ τη γεννητρια συχνοτητων (συνηθως 60 – 80 Hz) { 60Hz διοτι ο λόγος είναι για να ελεγξω το woofer) αλλά μετα να βαλω και οποιαδηποτε άλλο test tone και το μπουτον Clean/Lead στο clean και ανεβαζοντας το volume να παρατηρησω που γίνεται το clipping.
Μετα στο Lead και να ελεγξω το distortion (εδώ γίνεται χαμος με τις δεκαδες κυματομορφες αναλογα με τη control του κάθε effect και δεν εχω βγαλει συμπερασμα. Αν όμως στο clean συμπεριφερθει σωστα τοτε πιστευω ότι σωστα θα συμπεριφερεται και με τα distortions…..)
 
 Τωρα αν παω μ’ ένα φιλο σ’ ένα music shop για αγορα (κατι που εχει προαποφασισει το τι θα αγορασει) τοτε:
 
 Ας αναλυσω μερικα που μου ‘ρχονται στο μυαλο για το τι εννοω καλος ενισχυτης και καλη κιθαρα και τι θα δοκιμασω και ισως καταληξει σε κατι άλλο απ’ αυτό για το οποιο ηρθαμε.Το ποσο καλα συμπεριφερεται ηχητικα με συγκεκριμενη κιθαρα (υλικο κατασκευης , μαγνητες , τιμη…) και με κάθε δυνατο setting με τα ενσωματωμενα αλλά και με εξωτερικα pedal effects:
 

 
Aν ξεκινησουμε στο Clean (ισχυει ο ορισμος που εδωσα στα πρωτα post)  η αν (EQs-balanced μεταξύ bass και treble,με τα effects που θα χρησιμοποιει - reverb, delay, echo…)και να μπορει να τον χρησιμοποιησεις για πρακτικη solo , για jamming (δειτε το εδώ  για τη νυχτα) μονος η με αλλους αλλά και τη συμπεριφορα του σε σύνδεση του με ΡΑ σε μεγάλα live events.
 Επειδη η καμπινα τους επηρεαζει τον ηχο – αναλογα του υλικου κατασκευης , αν εχει ανοιγματα μπρος η πισω αλλά και του μεγεθους της θα δωσω μεγαλη προσοχη στα ηχεια που διαθετει το καταστημα  . Αν είναι Head τοτε τα ξεχωριστα ηχεια κάθε εταιρειας έχουν δικα τους πλεονεκτηματα –μειονεκτηματα. Αν είναι λαμπατος θα πρέπει εχει γλυκυτερο clipping και όχι αποτομο όπως των τρανζιστοριζε Αυτά είναι μερικα…….
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Αγαπητε εγω εθεσα απ’ την αρχη 7 ερωτηματα που μεχρι τωρα τα απαντησα εγω με εξαιρεση τις απαντησεις του Hot-Sauce.
Ας πω λοιπον και λιγα για το τι είναι καλος.
 Για μενα υποκειμενικα αλλα και τεχνικα  ισχυουν οι ‘’εξισωσεις’’ όταν θα κανω ελεγχο ενός ενισχυτή με μια κιθαρα .Στο εργαστηριο μου θα αποσυνεδεα τα ηχεια και θα συνεδεα παλμογραφο και με χαμηλο test tone απ τη γεννητρια συχνοτητων (συνηθως 60 – 80 Hz) { 60Hz διοτι ο λόγος είναι για να ελεγξω το woofer) αλλά μετα να βαλω και οποιαδηποτε άλλο test tone και το μπουτον Clean/Lead στο clean και ανεβαζοντας το volume να παρατηρησω που γίνεται το clipping.
Μετα στο Lead και να ελεγξω το distortion (εδώ γίνεται χαμος με τις δεκαδες κυματομορφες αναλογα με τη control του κάθε effect και δεν εχω βγαλει συμπερασμα. Αν όμως στο clean συμπεριφερθει σωστα τοτε πιστευω ότι σωστα θα συμπεριφερεται και με τα distortions…..)

Στα ερωτήματά σου δίνεις σύ απαντήσεις. Όπως νομίζεις. Εγώ νομίζω οτι δε τα απάντησες, αλλά με νομίσματα δε κάνουμε δουλειά. Προσωπικά διαφωνώ με τα ερωτήματα καθαυτά, αλλά θα μου πείς τί ξέρω και γώ, και δε θα έχεις άδικο.

Ευχαρίστως, αν θες, να συζητήσουμε τη διαδικασία δειγματοληψίας. Έχει κάποια προβληματάκια, αλλά δε θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Παρατηρώ όμως το εξής: Μου περιγράφεις μια διαδικασία, στην οποία ελέγχεις αν ένα κανάλι συμπεριφέρεται "σωστά". Αν συμπεριφερθεί "σωστά", τοτε ο ενισχυτής είναι "καλός". Θα μπορούσες να διευκρινήσεις το "σωστά". Πριν λίγο, ο χρήστης Fourier, εξέφρασε την άποψη οτι οι κιθαριστικοί ενισχυτές έχουν περιορισμένη συχνοτική απόκριση, η οποία με βρίσκει σύμφωνο. Οπότε, μπορούμε λίγο να ορίσουμε αυτό το "σωστά"?


Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή Balrog= Λιωμένο μέταλλο= Terminator 2 T-1000


 ;D ;D ;D

Aυτή η μεθοδος  [font=]
εδώ
  [/font]που ειρωνικα και χλευαστικα σχολιαζεις εγινε γνωστη στις ιστοσελιδες  στην Ινδια –Τουρκια με αντιστοιχη διαφημιση της Συρου.
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή Balrog= Λιωμένο μέταλλο= Terminator 2 T-1000


 ;D ;D ;D

Aυτή η μεθοδος  [font=]εδώ  [/font]που ειρωνικα και χλευαστικα σχολιαζεις εγινε γνωστη στις ιστοσελιδες  στην Ινδια –Τουρκια με αντιστοιχη διαφημιση της Συρου.


Αν ακόμα δε καταλαβαίνεις οτι αυτό που χλευάζω και ειρωνεύομαι είναι η διατύπωση των "εξισώσεών" σου και η ασάφειά τους, τότε δεν έχει πλάκα. Εχω ξαναπεί οτι δεν τις σχολιάζω ως προς το περιεχόμενο. Δε με προσέχεις, και πληγώνομαι.


EDIT
Και επειδή αυτή η συνεχής κατηγορία για το χλευασμό της γνώσης που προσφέρεις, αρχίζει να γίνεται κουραστική, μπορείς σε παρακαλώ να μου υποδείξεις που ακριβώς χλευάζω τα αποτελέσματα των μεθόδων σου? Αμα θες να κάνεις παραθέσεις, να τις κάνεις ολόκληρες, όχι μόνο το τμήμα που σε ενδιαφέρει:



....Μπορείς να καταλάβεις την ΑΒΥΣΣΑΛΕΑ διαφορά σε επίπεδο νοηματικού προσδιορισμού μεταξύ του "θερμός" και "καλός"? Καλά, το "ευτυχισμένος", έσπασε όλα τα κοντερ, αλλά στα 2 παραπάνω, μπορείς?

Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή +αφυγραντήρας= Φυσαρμόνικα που μοιάζει με άγγελο.
Κρυο μέταλλο + θερμή αναπνοη 12 μονάδες κλίμακας Beaufort=Φυσαρμόνικα που παίζει
Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή Balrog= Λιωμένο μέταλλο= Terminator 2 T-1000

Αντί να γράψεις "αν δε ζεστανετε τη φυσαρμόνικα, θα κάτσει υγρασία", προσπαθείς εμπειρικά να βγάλεις εξισώσεις. Και εδώ, με το "θερμος" και "ψυχρός" (Που δε ξέρεις κάν το βρασμό του σάλιου, ή την ατμοσφαιρική πίεση, ή τη τάση ατμών του) κάτι βγάζει νόημα. Στο "Καλός" και "κακός", νόημα δε βγάζεις που να χτυπάς το πόδι σου κάτω.


Απο τζούφιες κατηγορίες, χόρτασα.
« Τελευταία τροποποίηση: 12/05/13, 11:34 από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood »
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
 Δεν σε κατηγορω καλα κανεις και αντιδρας αλλά σαν ηλικιωμενος δεν βρισκω σωστο τον τροπο εκφρασης.
 Απλως να πω οτι τετοιες  ‘’εξισωσεις’’ χρησιμοποιουνται από καλλιτεχνες μεχρι φιλοσοφους γιατι όχι και από τεχνικους?
 
Και φυσικα δεν εχω την απαιτηση να γινουν αποδεκτες από κανεναν. Απλα μ΄ αυτές εξηγω , όπως εγω πιστευω, κατι που αλλιως θα περνουσε απαρατηρητο. Το ότι τις θεωρεις λαθος , εστω τη διατυπωση, δεν με πειραζει . Ο τροπος ομως που το διατυπωνεις?Πχ για την περιγραφή των θείων δυνάμεων οι οποίες κατά τους αρχαίους συμβολίζουν τα στοιχεία της φύσης  θα βρεις ''εξισωσεις'':(πχ. Ζευς=Αιθήρ, Ήρα=Αέρας).Τυχαια εγραψα  στο google ‘’εξισωσεις  και αλληγορια ‘’ και πηρα … πχ Οι "εξισώσεις" της δίαιτας: προσθέστε γεύση, αφαιρέστε θερμίδες....κ.α Παρατηρεις οτι η διατυπωση ειναι οπως λες εσυ , ομως ο συγγραφεας αποδιδει ετσι ,κατ' αυτον, πιο καλα το μηνυμα που θελει να περασει.....
Τωρα για τη  διαδικασία δειγματοληψίας εχω γραψει ολοκληρο βιβλιο (βεβαια για ταχυτητα δειγματοληψιας 8KHz) για τα συστήματα PCM από 2Mbps μεχρι τα ανωτερω ταξεως  από 8 – 16-64-128 μεχρι και 256 Mbps του ΟΤΕ . Αν θελεις ανοιξε ένα τετοιο thread και θα συμμετασχω.Επειδη κουρασαμε αν θελεις απαντας περιφραστικα στις υπολοιπες 6 ερωτησεις αλλιως να σταματησουμε
Ευχαριστω για τη συμμετοχη σου κι ευχομαι σε αλλο thread η διαμαχη μας να ειναι σε πιο ηπιους τονους
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Να ζητήσω συγνώμη εδώ, μάλλον χρησιμοποιησα λάθος την λέξη δειγματοληψία. Εννοούσα τη λήψη μετρήσεων όπως την κάνεις κατα τον μηχανικό έλεγχο στον ενισχυτή. Φασματική απόκριση. Δε μιλάω για κάποια μετατροπή σήματος, όπως δείχνεις να καταλαβαίνεις. Η σωστή διαδικασία μετρήσεων (τη ξέρω σαν δειγματοληψία) είναι σημαντικότατη για το χαρακτηρισμό που θες να κάνεις, και έχεις αφήσει πολλές παραμέτρους εκτός.

Το ότι τις θεωρεις λαθος , εστω τη διατυπωση, δεν με πειραζει .
Αγαπητέ Στέφανε, να ξαναδιευκρινήσω: Δε με πειράζει αν με θεωρείς βλάσφημο, αισχρό, μεμψίμοιρο, αναιδή. Με άλλα λόγια το αν πειράζεσαι απο τα λεγόμενά μου και τις πεποιθήσεις μου δεν είναι απο τις πρώτες προτεραιότητές μου. Προτεραιότητά μου είναι το εξής: Απο τη στιγμή που έχεις μπεί σε μια διαδικασία να μοιραστείς τις γνώσεις σου, κάνε το σωστά. Και δε το κάνεις. Και στη τελική, για μένα klein. Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΟΠΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΦΙ και δε το καταλαβαίνεις. Αντ'αυτού φαντάζεσαι ειρωνεία και αμφισβήτηση εκεί που δεν υπάρχει. Παραδέχεσαι οτι
Απλα μ΄ αυτές εξηγω , όπως εγω πιστευω, κατι που αλλιως θα περνουσε απαρατηρητο.
η διατύπωσή τους είναι κατα πεποίθηση σωστή, παρόλα αυτά, δεν θέλεις να καταλάβεις οτι αυτές γίνονται κατανοητές μόνο απο ένα γνώστη, πράγμα άσκοπο.

Έχει μείνει επίσης στον αέρα το θέμα "σωστής" συμπεριφοράς καναλιού, που δεν έχεις διευκρινήσει ποιά είναι αυτή. Η "σωστή" συμπεριφορά καναλιού.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Εννοω ότι με το rest tone των 60Ηz και με τετοια ρυθμιση του volume control να παρω στον παλμογραφο τη μεγιστη της Peak που αρχιζει να φαινεται κλιπαρισμενη. Επειδη ο τονος είναι συνεχης αρα η αντιστοιχη Rmswatts ειναι η μεγιστη .
Αν εβαζα διαφορες συχνοτητες και μετρουσα τη διαφορα σταθμη στην έξοδο αυτό θα ηταν φασματικη αποκριση . Βεβαια γίνεται και με sweep οπου στελνονται διαδοχικα  ολες οι συχνοτητες και παιρνεις την καμπυλη αποκρισης.
Τετοια οργανα (συνδυασμος γεννητριας σηματων και παλμογραφου) χρησιμοποιουσα καθημερινα για ελεγχο του τηλεφωνικου καναλιου

Με τον ορο φασματική απόκριση πιστευω ότι θα εννοεις την αποκριση συχνοτητος - Frequency response

Οι απαιτήσεις Frequency response διαφέρουν ανάλογα με την εφαρμογή. Έτσι ένας  Hi-Fi ενισχυτής απαιτεί Frequency response τουλάχιστον 20–20,000 Hz ενώ στην τηλεφωνία μια frequency response από  300–3400 Hz είναι επαρκής.
Πιο πρακτικά να το πούμε ότι ένας ενισχυτής θα πρέπει να διατηρεί το loudness μεταξύ των διαφόρων μουσικών οργάνων και φωνών και να μη δίνει έμφαση σε ορισμένες μόνο συχνότητες (αυτό λέγεται flat frequency response – εδώ το flat σημαίνει επίπεδη) .
Πχ frequency response specification των 20Hz-20kHz +/- 3dB σημαίνει ότι η μέγιστη μεταβολή στη στάθμη να μη υπερβαίνει τα 3db.
Έτσι λοιπόν η μέτρηση Frequency response μετράει τη στάθμη εξόδου μιας συσκευής σε διάφορες συχνότητες. Τα αποτελέσματα εμφανίζονται σαν ένα γράφημα που δείχνει :level vs. frequency.
http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/WIKIDOT%20AUDIO/photo2Graphhi-fi_zpsca37d03b.jpg

Όταν πχ λέμε ότι ένας ενισχυτής κιθάρας έχει περιοχή από 80Hz – 10KHz ή ότι δεν ξεπερνά τους 10KHz εννοούμε ότι οι αρμονικές συχνότητες των παλλόμενων χορδών για κάτω των 80Hz και άνω 10KHz θα αναπαράγονται μεν αλλά θα έχουν πολύ χαμηλότερες στάθμες. Ένα απλό παράδειγμα είναι το ακουστικό του τηλεφώνου που έχει απόκριση μέχρι 300 Hz – 3,4 KHz ακούμε όμως και νότες βιολιού και μπάσου  .
http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/WIKIDOT%20AUDIO/photo3graphpickups_zps33c9ae1d.jpg

όπου φαίνεται ότι ο μαγνήτης ( με φουλ το middle χωρίς μπάσα και πρίμα δίνει μια σχεδόν flat frequency response και ακούς το ‘φυσικό’ ήχο του μαγνήτη). Σε άλλες θέσεις των controls έχουμε και εντελώς διαφορετική απόκριση (άλλες συχνότητες να ανεβαίνουν άλλες να πέφτουν). Θα απαιτούνταν δεκάδες φωτογραφίες να δείξουμε όλους τους συνδυασμούς.
Η έκταση της ηλεκτρικής κιθάρας είναι περίπου 4 οκτάβες και στο standard κούρδισμα της (EADGBe) αποδίδει νότες με θεμελιώδεις συχνότητες από 82,4 Hz (E2) μέχρι 1174,7 Hz (D6) {βλέπε τη παρακάτω φωτογραφία}.
http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/WIKIDOT%20AUDIO/InstrumentFreq_zpsb99642a9.jpg
Η frequency response των ενισχυτών κιθάρας είναι συνήθως από 50Hz μέχρι  12kHz ή και λίγο παραπάνω τα δε μεγάφωνα του και χαμηλότερης απόκρισης (πχ 150Hz μέχρι 7kHz ή και λιγότερο εκτός αν βάλουμε κόρνα-μη καλή ιδέα)

Το πληρες αρθρο μου ΕΔΩ:
http://stefanos604.blogspot.gr/2013/05/frequency-response.html#!/2013/05/frequency-response.html
 
Για τις ''εξισωσεις'' δεν θα ξαναπω τιποτε αλλο
 
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Εννοω ότι με το rest tone των 60Ηz και με τετοια ρυθμιση του volume control να παρω στον παλμογραφο τη μεγιστη της Peak που αρχιζει να φαινεται κλιπαρισμενη. Επειδη ο τονος είναι συνεχης αρα η αντιστοιχη Rmswatts ειναι η μεγιστη .
Τα διαγράμματα με οριζόντιο άξονα τα καταλαβαίνω, καθώς και την ορολογία, δεν ήταν αναγκη να κάνεις όλο το άρθρο επικόλληση. Το παραπάνω που έχω κάνει παράθεση δε καταλαβαίνω. Τί μέγεθος πας να μετρήσεις, συναρτήσει ποιανού?

Η έκταση της ηλεκτρικής κιθάρας είναι περίπου 4 οκτάβες και στο standard κούρδισμα της (EADGBe) αποδίδει νότες με θεμελιώδεις συχνότητες από 82,4 Hz (E2) μέχρι 1174,7 Hz (D6) {βλέπε τη παρακάτω φωτογραφία}.
Θα μου επιτρέψεις μια διόρθωση: Το άνω όριο που αναφέρεις είναι απλά το 22ο ταστο (ΣΥΝΗΘΩΣ τελευταίο)της 1ης χορδής. Στο γενικό κανόνα , οι κιθάρες έχουν όσα τάστα θέλουν, ενω παράλληλα οι αρμονικοί που παράγονται επιτηδευμένα ξεπερνούν κατα πολύ το άνω όριο που αναφέρεις. Όσον αφορά το κάτω όριο, οι 7χορδες και 8χορδες σε διαψεύδουν. Στα λέω απλά για τα άρθρα σου, όχι να το παίξω εξυπνάκιας
« Τελευταία τροποποίηση: 12/05/13, 14:47 από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood »
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Εξηγηση:
Στελνω τoν τονο 60Ηz με σταθμη (-10dbV  η +4 dbu αναλογα του ενισχυτή μου)  που θεωρειται προτυπη συχνοτητα για περιοχη sub-bass.
Όλα τα ρυθμιστικα (volume,EQ..) τερμα αριστερα.
Αρχιζω να ανεβαζω το volume μεχρι ισα-ισα να δω στον παλμογραφο ένα ιχνος που μολις αρχιζει να κλιπαρει (να γινεται η κυματομορφη του απο ημιτονοειδης τετραγωνικη).
Σημειωνω την ταση Peak , η Peak-peak η τη μετατρεπω σε Vrms εστω ότι είναι 50Vrms (η τη μετρω με βολτομετρο AC)
Αυτή λοιπον η ταση είναι αυτή που όταν συνδεθει το ηχειο θα μεταφερθει σ’ αυτό ισχυς :
P=V2 /R που ειναι η μεγιστη (χωρις παραμορφωση) που μπορει να δωσει ο ενισχυτης
Με αυτόν τον τονο η αλλους για άλλες συχνοτητες δινω συνεχομενο τονο και ο ενισχυτης αποδιδει τη μεγιστη του ισχυ.

Αν εβαζα αντι τονο πχ μουσικη η ομιλια επειδη αυτά είναι δυναμικα (δεν έχουν συνεχεια την ιδια ενταση) αρα εχοντας το volume του ενισχυτη στην ιδια θεση με τη μετρηση θα αποδιδει ο ενισχυτης το μεγιστο του χρονου μικροτερη ισχυ απο τη μεγιστη.
 
Αγαπητε φιλε εγω σαν ηλεκτρονικος ειχα και εχω σαν σκοπο να δωσω στους μουσικους εκλαικευμενες γνωσεις κατι παραπανω από εγκυκλοπαιδικες.
Τωρα αυτά που ανελυσα αφορούν ηλεκτρονικους τεχνικους και δεν έχουν καμια αξια για τους μουσικους εκτος από λιγους όπως εσυ. Όμως υπαρχουν και sites με τετοιες αναλυσεις οπου εκει αρθογραφω. Δεν θα υπεισελθω άλλο σε καθαρα τεχνικες λεπτομερειες. Εξ αλλου βλεπω δεν συμμετεχει ουδεις άλλος.

Ευχαριστω για τη μεχρι τωρα συνεργασια
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Αγαπητέ Στέφανε,

αυτή η ερώτηση ήταν ΑΝΑΓΚΑΙΑ, γιατι κάθεσαι και μιλάς για μια μέτρηση αξιολόγησης ενισχυτή χωρίς να λές κάτι για αυτή, απλά παραθέτοντας διαγράμματα. Αν δεν εξηγήσεις τί κάνεις, τα διαγράμματα είναι άχρηστα. Απο την άλλη, η προηγούμενη εκτενής ανάλυση, δε σου ζητήθηκε. Και αμα θέλεις να πούμε εκλαϊκευμένα αυτό που μόλις μου έγραψες είναι απλό:

"Για μια σειρά απο νότες-συχνότητες, ελέγχω τη μέγιστη ισχύ που δίνει ο ενισχυτής, χωρίς να clippάρει το σήμα" δηλαδή βρίσκεις την εξάρτηση της μέγιστης ισχύος καθαρού σήματος από τη συχνότητα. Αν κατάλαβα καλά. Αν όχι, παρακαλώ, διόρθωσέ με.

Καταλαβαίνω οτι θες να λήξεις τη κουβέντα. Οχι το γιατι, αλλά καταλαβαίνω τη ταση σου αυτή. Όπως και να έχει, θα σου πώ ένα μυστικό: Αυτή η ερώτηση που σου κάνω, πότε ένας ενισχυτής κιθάρας είναι καλός....Δεν έχει απάντηση. Είναι θέμα γούστου. Ακόμα και το "βρώμισμα" που κάνουν οι λαμπάτοι, επιθυμητό είναι. Για αυτό σου λέω. Ασε τις εξισώσεις.

Δεν έχω καμια αμφιβολία για τις προθέσεις σου. Είναι όμως δική σου επιλογή το πόσο θα εκμεταλλευτείς αυτή την αλληλεπίδραση που είχαμε για να βελτιώσεις τα άρθρα σου, ή θα προτιμήσεις να επαναλάβεις τη δικαιολογία οτι "δεν είσαι μουσικός, αυτά τα λες σαν ηλεκτρονικός".

Επίσης, θα με ενδιέφερε και το βιβλίο που έχεις γράψει για τη δειγματοληψία. Αν και εγώ χρειάζομαι υψηλότερες ταχύτητες, οποτέ ευκαιρείς, θα το εκτιμούσα αν με παρέπεμπες σε αυτό.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Το βιβλιο εχει τιτλο ''Βασικες γνωσεις για την ψηφιακη πολυπλεξια καιτα ψηφιακα ραδιοδικτυα (Ρ/Η) ''
Δεν υπαρχει στα βιβλιοπωλεια το εγραψα για τον ΟΤΕ το 1991.Εχει βγει αν θυμαμαι καλα σε 1200 αντιγραφα.
Σεβομαι την απαντηση σου. Ειναι ομως κατι το υποκειμενικο.
Το κουρασαμε το thread σε καποιο αλλο θα συμμετασχω ευχαριστως
Καλο απογευμα
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Κάτσε,τί είναι υποκειμενικό?Το ποιός είναι καλός ενισχυτής κιθάρας, ή ο ορισμός του καλού ενισχυτή κιθάρας?
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Το οτι ''ειναι θεμα γουστου''
 
 
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Το οτι ''ειναι θεμα γουστου''
 

Ωραία λοιπόν. Θες να μας πείς ποιός είναι ο "καλός" ενισχυτής κιθάρας που δίνει και "σωστές" μετρήσεις?
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
 Αυτος που είναι επωνυμος (ώστε να υπαρχουν ανταλλακτικα όταν χρειαστουν) και να εμπιστευεσαι τα specification που δινει.
Οι σωστες μετρησεις δεν αφορούν κανενα μουσικο αφου δεν μπορει να τις εκτελεσει (εκτος αν εχει εργαστηριο ο ιδιος η φιλος του).
 Θυμαμαι ειχαμε οργανα ακριβειας (Ανατ. Γερμανιας)  για το  frequency response καναλιου αλλά ειχαν τοσα πολλα ρυθμιστικα  που συντομα εγιναν αχρηστα.
 Η Βορειος Ελλαδα και Θρακη θυμαμαι παλια ειχε παρει γκρειντερ εκχιονισμου Ρωσσικα που σε μικρο χρονικο διαστημα ηταν απαξιωμενα.
 Ναι λοιπον επωνυμος , specifications σωστα , γνωμες αλλων από το διαδικτυο η περιοδικα και φυσικα και το προσωπικο γουστο
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Ναι λοιπον επωνυμος , specifications σωστα , γνωμες αλλων από το διαδικτυο η περιοδικα και φυσικα και το προσωπικο γουστο

Συγγνώμη Στέφανε, αλλά έγινε όλη αυτή η συζήτηση για να μάς πεις τελικά ότι κατά τη γνώμη σου ο καλός ενισχυτής ορίζεται από τα παραπάνω; Έλεος δηλαδή...

Το θέμα πάει στον κάδο.
...και στις Εθνικές της ελευθερίας κανείς δεν τολμάει να οδηγήσει χωρίς αλυσίδες

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Σας ευχαριστω
 
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4452
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Δεν καταλαβαίνω γιατί άτομα, τα οποία όχι μόνο δεν έχουν πρακτική εμπειρία από μία θεματολογία, αλλά δηλώνουν ρητά ότι καν δεν ενδιαφέρονται για την συγκεκριμένη θεματολογία, προχωρούν σε "διδαχή" αρχών και θεωριών για τους υποτιθέμενους αδαείς. Σε πόσες μπαντες έχει υπάρξει κάποιος, πόσους λαμπάτους ενισχυτές κιθάρας έχει βιώσει στην πράξη, πόσες λάμπες έχει λιώσει στο παίξιμο, πόσες συναυλίες έχει κάνει με το άγχος του εξοπλισμού και πόσα έχει δώσει σε χρήμα και ανθρωποώρες για την βελτίωση του του ήχου ώστε να μιλάει με την έμφαση τις διδαχής για τον μουσικό εξοπλισμό της μπάντας, ή το ποιός ενισχυτής είναι καλός.

Έχω γράψει και στο παρελθόν ότι βρίσκω άστοχη και ειλικρινά πολύ κουραστική την συνεχή παράθεση των γνωστικών εχέγγυων, των πτυχίων, του βιογραφικου και των υποτιθέμενων αναμφισβήτητων εμπειριών ζωής ως απόδειξη και θέσφατο της αρτιότητας των θέσεων μας. Καλό είναι να καταλάβουμε ότι όταν μία θέση/'αποψη δεν είναι αυθύπαρκτη αλλά πρέπει να στηριχθεί από το βιογραφικό μας για να επιβιώσει, είναι εξ ορισμού αδύναμη και πρέπει να την ξανασκεφτούμε μαζί με το όλο σκεπτικό μας.     

Αν κάποιος θέλει να αρθρογραφεί με το "μάτι του ηλεκτρονικού" και όχι του μουσικού, διδάσκοντας αρχές και θεωρία ηλεκτρονικών, ειδικά όταν αποσκοπεί στην ανάταση γνώσης, γιατί να μην προτιμήσει ένα αμιγώς ηλεκτρονικό forum όπως πχ το hlektronika.gr όπου όχι μόνο θα του παρασχεθούν καλύτερα σχόλια αλλά θα βρεί και πολύ καλύτερους και εμπειρότερους από αυτόν να τον βηθήσουν να καταλάβει τις ελλείψεις του και να διορθώσει τις αστοχίες του?..

Ας μην μετράμε την προσφορά μας στο σύνολο με τα hits και την επισκεψιμότητα των άρθρων μας. Ας τα μετράμε με τον λίγο αλλά αληθινό κόσμο που πραγματικά βοηθήσαμε λύνοντας του ένα πρακτικό πρόβλημα ή δίνοντας του μία διέξοδο σε μία δύσκολή στιγμή του, όπου χρειάστηκε την βοήθεια από το γνωστικό μας πεδίο. ΔΕΝ τα ξέρουμε όλα, ΔΕΝ είναι δυνατόν να είμαστε πάντα σωστοί, και όταν δηλώνουμε ότι είναι ευπρόσδεκτα τα σχόλια αλλά μετά τα ονομάζουμε πικρόχολα επειδή είναι αρνητικά και παραθέτουμε ατελείωτες σελίδες για να αποδείξουμε ότι εξ αρχής ότι γράψαμε ήταν ήδη άρτιο και τέλειο, κάτι πάει πολύ στραβά.
   
Αρκετά λοιπόν με την γνωστική έπαρση, την διδαχή των αδαών, και όλα τα άλλα υπεροπτικά που κρύβονται πίσω από προσωπεία προσφοράς και μεταλαμπάδευσης ιδεών. Η πραγματική ανάταση γνώσης έρχεται από το διάβασμα και την ειλικρινή ενασχόληση, ΟΧΙ την διδαχή, και από την συνεργατική πορεία όπου είμαστε ανοιχτοί να μας υποδειχθεί το λάθος μας και με αυτό, απλά και ακομπλεξάριστα, να γίνουμε καλύτεροι ΓΙΑ ΕΜΑΣ πρώτα και τριτευόντως για τους άλλους.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Ασχολουμαι σαν μουσικος 4 οργανων  (ερασιτεχνης) και σαν ηλεκτρονικος (επαγγελματιας).
Τα περισσοτερα αναλυομενα θεματα απο ερασιτεχνες εχουν ευαισθησια και μερακι που δεν εχουν τα αντιστοιχα των επαγγελματιων
Οσο ειρωνευεσαι , προσβαλεις και χτυπας κατι χωρις ουσιαστικα επιχειρηματα ανδριωνεται.
Στο παρον ανελυσα τα παντα -οσα ειχα τις γνωσεις - ενω ημουν αυτος που εθεσε τα ερωτηματα και επρεπε να παρω απαντησεις απαντησα σε δεκαδες υποβαλλομενες ασχετες με το θεμα ερωτησεις και στο τελος πηρα την απαντηση '' δεν υπαρχει καλος ενισχυτης ......ειναι θεμα γουστου'' και οταν στο τελικο ποστ  ειπα κατι πασιγνωστο σε ολους το θεμα εκλειδωθη γιατι ετσι επρεπε να γινει , οπως και με προηγουμενα ποστ.
Φερθηκα ευγενικα και αντιμετωπιστηκα αγενως . Αντι το θεμα να κλειδωθει λογω αγενειας εκλειδωθη λογω ευγενειας.
Οι επισκεπτες ξερουν και μπορουν να κρινουν
Ευχαριστω για τη φιλοξενια και δεν θα σας ξαναενοχλησω εκτος απο ενα μουσικο θεμα που οφειλω μια απαντηση στο μελλον
Καλημερα
 
 
‘’Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει καλά’’: Einstein

Αποσυνδεδεμένος kostas80

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 691
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Θα ήθελα να δώσω ,αν επιτρέπεται , δύο συμβουλές για τον Κο Στέφανο .


1. Όταν εμπλέκονται στην ''εξίσωση'' μουσικοί και όχι πηγές (πχ ένα πικάπ) ΔΕΝ υπάρχει κανόνας ούτε αναμενόμενο αποτέλεσμα.
    Θα το είχαμε χάσει το παιχνίδι , δεν θα υπήρχε κανένα ενδιαφέρον , όλοι θα ξέραμε ΑΚΡΙΒΩΣ τι εξοπλισμό να αγοράσουμε και
    άλλα τέτοια ανεπιθύμητα .


2. (και σημαντικότερο) ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΔΕΣΗ ...... θα καείς χειρότερα και είσαι και μεγάλος άνθρωπος ... κρίμα κι άδικο.




καλή σας εβδομάδα  :) 
www.alfacor.gr  ....  http://www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Ειναι τραγικο να θεωρεις Στεφανε πως ολοι οσοι απευθυνθηκαν προς το προσωπο σου ειναι εμπαθεις. Ενα ατομο μπορει ( οπως ο υποφαινομενος κι εχω εξηγησει το λογο πολλακις ), αλλα πανω απο τρια πως ειναι δυνατον να κυριευονται μονο απο εμπαθεια;

Προτεινω να δεις απο μια αλλη πλευρα τη σκεψη/δικαιολογια σου περι εμπαθεια ολων των υπολοιπων και να αντιληφθεις πως μαλλον υπαρχει λογος που ολοι λεμε τα ιδια για τα αρθρα και τις αποψεις σου.

Πολλες φορες, μια προσβλητικη συμπεριφορα μπορει να ειναι κρυμμενη πισω απο την ευγενεια της ( δηθεν ) αυθεντιας. Κι επειδη ο λαος μας εμαθε το "γηρασκω, αει διδασκομενος", καλο θα ηταν να επαναπροσεγγισεις αυτο που σου ειχα πει πριν κατι εβδομαδες κι αυτο που σου λεει ο Ανδριανος: Ασχολησου με τον τομεα σου που ξερεις καλυτερα ( ηλεκτρονικη/δικτυα ) κι ασε τη μουσικη τεχνολογια να την αναλυσουν οσοι το κατεχουν γιατι ειναι ο δικος τους τομεας.

Οταν η προσφορα γινεται εν μεσω αγνοιας, ειναι επικινδυνη.Τοσο γι' αυτον που την διαβαζει, οσο και γι' αυτον που προσπαθει να την εξηγησει.
« Τελευταία τροποποίηση: 13/05/13, 12:59 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2648
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Καλησπέρα Στέφανε

Δεν αμφέβαλλε κανείς για την ευαισθησία, το μεράκι και τις καλές προθέσεις σου όσον αφορά τις δημοσιεύσεις σου. Το θέμα όμως είναι αν αρκούν αυτά, για να έχεις ένα ποιοτικό και εμπεριστατωμένο άρθρο πάνω σε κάποιο τομέα? Δυστυχώς όχι. Χρειάζεται να υπάρχουν και κάποια άλλα πράγματα. Κατά πάσα πιθανότητα, να είμαι πιο "ερασιτέχνης" στο θέμα γνώσεων, μουσικών οργάνων, σίγουρα των ηλεκτρονικών και πάει λέγοντας. Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός οτι είδα ένα σύνολο ερωτήσεων και απαντήσεων εκ μέρους σου τα οποία ήταν για μένα ασαφή, γενικά και αόριστα. "Καλός ενισχυτής". "Καλός ήχος". "Πόσο σημαντικός είναι ο εξοπλισμός ανάλογα το μέγεθος της μπάντας". Θα χαρώ πολύ να συζητήσουμε γιατί αυτά τα ερωτήματα είναι αόριστα. Αλλα να ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ Στέφανε. Όχι να επικαλεσθείς χρόνια εμπειρία, πτυχία, βιβλιογραφία και δεν ξέρω εγώ τί άλλο. Με "κατηγορείς" οτι δεν είχα επιχειρήματα. Επιχειρήματα για ποιό πράγμα? Να αντιπαρατεθώ της αυθεντίας σου? Βαριά λέξη, αλλά έτσι αντιμετώπισες τα δικά σου λεγόμενα.

Μπορείς να με κατηγορήσεις για αναίδεια, θράσος και άλλα 1002 πράγματα. Όχι όμως για ελλειψη ενδιαφέροντος διαμοιρασμού της γνώσης. Δέξου με σαν ισοδύναμο συνομιλητή, απέδειξέ μου έμπρακτα την γνωστική υπεροχή σου, και θα συνεισφέρω τα μέγιστα. Μέχρι τότε όμως, όσο θεωρείς πως τα λεγόμενά σου είναι αδιάβλητα, πως μπορεί να υπάρξει θέση, αντίθεση και σύνθεση? Μου μιλάς για ευγένεια, αλλά τί είναι η ευγένεια? Χρήση ορισμένων λέξεων? Ήταν ευγένεια να χρησιμοποιείς συγκεκριμένα τμήματα μηνυμάτων μου για να εξάγεις συμπεράσματα? Ηταν ευγένεια να αγνοείς μια ερώτηση που έκανα απο την αρχή, για 2 μέρες? Δεν ξέρω. Όπως λες, οι αναγνώστες θα το κρίνουν.

Προσωπικά θεωρώ οτι μπορείς να συνεισφέρεις στο site. Αυτό όμως δε πρόκειται να γίνει όσο δεν δέχεσαι κριτική πάνω στα άρθρα σου. Όταν με ρώτησες γιατι μιλάω με το τρόπο που μιλάω σου έγραψα μια λίστα με το γιατί το έκανα, και δεν απάντησες ούτε σε κάτι. Δεν με ρώτησες καν γιατι ή που τα βλέπω αυτά τα 6 πράγματα. Σου εξέφρασα 6 προβληματισμούς για το τρόπο που αλληλεπιδράς με τα μέλη, ή με εμένα, έχοντας ξεκαθαρίσει από την αρχή οτι το πρόβλημα που βλέπω είναι διαλεκτικής.

Τέλος, καταλαβαίνω οτι η απάντηση που έδωσα για το "καλό ενισχυτή" σου φάνηκε απαξιωτική, ανίδεη, ροζ, δεν έχει σημασία. Θα την υπερασπιστώ με την απλή φράση: "Αν σε κάποιο άτομο αρέσει ο Marshall MG15CFX, με τη χάλια απόκριση, τα ψεύτικα εφέ, και το απαράδεκτο φύσημα, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ εξίσωση που να του αλλάξει γνώμη. Για αυτόν, είναι καλός ενισχυτής". Είναι σα το παστίτσιο. Σου αρέσει, γιατι σου αρέσει. Οχι γιατι περιέχει 45% κιμά, 45%μπεσαμέλ, και 10% ότι άλλο βάζουν στο παστίτσιο.


ΥΓ: Είδα το βίντεο σχετικά με τη θέρμανση της φυσαρμόνικας. Τολμώντας να έχω άποψη για τη φυσική του πράγματος, θα σου κάνω μια πρόταση, αν θες τη συζητάμε. Να κάνεις τη θέρμανση, χρησιμοποιώντας ένα πιστολάκι για τα μαλλιά, σημαδεύοντας απο απόσταση εκεί που φυσάς για να παίξεις, με γρήγορες κινήσεις κατα μήκος των οπών. Τα πλεονεκτήματα θα είναι τα εξής:
  • Θερμαίνεις το σημείο που σε ενδιαφέρει. Ο δικός σου τρόπος θερμαίνει πρώτα εξωτερικά, και μετά η θερμότητα φτάνει στο σημείο που σε ενδιαφέρει. Όσο καλός αγωγός της θερμότητας και να είναι το μέταλλο, η αγωγιμότητα πέφτει κατακόρυφα εξαιτίας των συνδέσμων μεταξύ των μερών.
  • Για τον ίδιο λόγο που παρέθεσα παραπάνω, θερμαίνεις ταχύτερα, και θα ξεπεράσεις τους χρόνους των 2 λεπτών που ανέφερες κατα πολύ.
  • Δεν απαιτεί προετοιμασία με παγοκύστες ή ηλεκτρικές κουβέρτες
  • Με μια επιφύλαξη αυτό: Η διαδικασία που προτείνεις, έχει μια παράμετρο η οποία δεν ξέρω αν μπορεί να θεωρηθεί αμελητέα. Ανεβάζοντας γενικά τη θερμοκρασία της φυσαρμόνικας ανά παίξιμο, ευνοείς συνθήκες οξείδωσης. Πιστεύω οτι είναι καλύτερα να εφαρμόσεις μια ροή θερμού αέρα, καθώς η ατμοσφαιρική υγρασία που υπάρχει, μένει στάσιμη στη δική σου μέθοδο. Η ροή αέρα θα ευνοήσει τη διάχυση των ατμών της ατμόσφαιρας μακρυά απο τη ροή σου. Θα έχεις ξηρό αέρα να μπαίνει στη φυσαρμόνικα
Ξανατονίζω όμως το από απόσταση. Θέλεις ίδια τάξη θέρμανσης με τη δική σου. Βίαιη εσωτερική θέρμανση στο εσωτερικό της φυσαρμόνικας, μπορεί να έχει απροσδόκητες συνέπειες.
Τέλος, θα συμπλήρωνα την ιδέα σου με 2 πράγματα. Πρώτον, κάνε θέρμανση και ΜΕΤΑ το παίξιμο. Το παίξιμο περιλαμβάνει σάλια που θα επικαθίσουν στο όργανο, και εσύ θέλεις αυτά να φύγουν. Δεύτερον, θυμάσαι κάτι άσπρα σακουλάκια που βάζουν σε παπούτσια, και έχουν κάτι μπιλίτσες μέσα? Ονομάζεται silica gel, και αν η υγρασία είναι ο εχθρός που ισχυρίζεσαι οτι είναι για τη φυσαρμόνικα, θα σου συνιστούσα να έχεις στη θήκη του οργάνου ένα τέτοιο.

Καλό σου απόγευμα.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος kostas80

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 691
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
περιέχει 45% κιμά, 45%μπεσαμέλ, και 10% ότι άλλο βάζουν στο παστίτσιο.


troll  - ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ  - troll
www.alfacor.gr  ....  http://www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Αποσυνδεδεμένος Spyros Delta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 946
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • SpyrosDeltaVideos
Παράθεση
Ερωτήματα για το μουσικό εξοπλισμό μιας μπάντας
Γράφω ένα άρθρο για τους ενισχυτές κιθάρας .....

Θα προτεινα οτι το πρωτο που θα επρεπε να κανεις θα ηταν να παιξεις σε μια μπαντα και να παρεις μερικους ενισχυτες κιθαρας, μερικες κιθαρες κλπ, για να αποκτησεις και καποια ιδιαν πειρα πριν γραψεις το αρθρο.
Απο διαβασμα μονο, και μεσω μετρησεων, δεν βγαινει αρθρο.
(Βασικα ουτε και με αυτα που προτεινω βγαινει αρθρο. Καποια προταση που στεκει, ισως βγει)
« Τελευταία τροποποίηση: 14/05/13, 10:13 από Spyros Delta »