Σελίδες:
  • #26 από Golden400 στις 01 Aug 2002
  • Ligo ap' ola.Phga wdeio sto gymnasio alla 3enerwsa ki efyga,
    synexizontas monos ki8ara sto lykeio gnwrizo ena ka8hghth mousikhs pou exei wdeio ki epeidh einai rokas (rainbow mexri socrates) pisteya oti 8a me boh8ouse.Twra meta apo 2 mhnes me thn hlektrikh mou blepw megalh proodo!
    Symperasma:Xreiazetai opwsdhpote daskalos alla o SWSTOS
    gia ton ka8ena analoga me to eidos pou 8elei na asxolh8ei!
    Sorry an sas kourasa! ;D ;D
  • #27 από christosl στις 02 Aug 2002
  • Εγω πηγα σε ωδειο,εκανα 3 χρονια κλασικη κιθαρα(πως αντεξα δεν ξερω) και 1 χρονο μοντερνα.Α,και 3 χρονια θεωρια.Αλλα,οσον αφορα τη μετεπειτα "καριερα" μου,μονος μου εμαθα τα περισσοτερα  ;D ;D ;D
  • #28 από grankerII στις 16 Aug 2002
  • Αρχικά, έμαθα τα στοιχειώδη της μουσικής γραφής στο γυμνάσιο(ΝΑΙ κάναμε κανονικό μάθημα μουσικής ΚΑΙ το διάβαζα).Μετά άρχισα να παίζω μπαγλαμά ,μόνος μου.Μετά από 2-3 επιτυχημένες εμφανίσεις(αυτόγραφα μετά) στη σχολική χορωδία-"Ενα το χελιδόνι","Ο δρόμος","Της δικαιοσύνης ήλιε" και τα συναφή- πέρασα στον υπολογιστή το guitar chord buster και μετά κόπων και βασάνων έμαθα τις συγχορδίες. Και πού θα βρώ τραγούδια; Kithara.gr ,λοιπόν, στις εποχές πριν το πανηγύρι με την ΑΕΠΙ,όπου ανδρώθηκα ως Κιθαρωδός.Μαχαιρίτσας,Τερμίτες,Κότσιρας,Β.Παπ.,Μικρούτσικος(Am,Dm,Em) και μετά Τρύπες,Υπόγεια Ρεύματα, Ενδελέχεια, Μωρά στη Φωτιά κοκ.Αργότερα mxtabs.net για ταμπλατούρες ξένων τραγουδιών και ο κατάλογος τελειωμό δεν έχει. Αποτέλεσμα:Αν αυτή τη στιγμή μου ζητήσει κανείς να του παίξω ένα τραγούδι αυτο θα είναι η "Σκόνη".Χωρίς χαρτάκι δεν ξέρω να παίζω τίποτα άλλο.Έτσι "έμαθα" κιθάρα(τρομάρα μου).
  • #29 από kopaniamento στις 17 Aug 2002
  • Δεν έχω πάει ούτε σε ωδείο, ούτε σε δάσκαλο και δεν ξέρω κατα πόσο αντικειμενικά είμαι καλός σε θέματα τεχνικής κτλ αλλά πιστεύω, μάλλον είμαι σίγουρος οτι 1) ακούγομαι 2) κάνω το γούστο μου και την βρίσκω.
    Φυσικά πιστεύω οτι τελείως μόνος μου δεν γίνεται να μάθει εκτός και αν έχεις κανα φοβερό ταλέντο. Εγώ βοηθήθηκα πολύ απο υλικό που βρήκα στο ιντερνετ , απο ταμπλατούρες μέχρι συμβουλες απο chat και απο forum. Με βοήθησαν και παιδιά  που έβρισκα κατά καιρους (απο την παρέα μου.. το πρώην μου συγκρότημα.. μεχρι και έναν τύπο που μου έμαθε 12-μπαρο blues σε ένα πλοίο !!). Δηλαδη αν με έκλειναν σε ένα δωμάτιο να παίζω κιθάρα , δεν θα μάθαινα τοσο. Όμως αυτό που για μένα έχει την περισσότερη σημασία στο να μάθεις ένα όργανο είναι η όρεξη που θα σε κάνει να παίζεις συνέχεια, μια ανάγκη που νοιώθεις να παίξεις ένα τραγούδι όπως το ακούς σε ένα δίσκο  και κατι άλλο πολύ σημαντικο που μου είχε πει ένα παιδι πρίν ακόμα αρχίσω : Αυτοπεποίθηση
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι κάποιοι επιμένουν να συμβουλεύουν " Θές να μάθεις ηλεκτρική? πάρε μια κλασική, κάνε 1-2 χρόνια με δάσκαλο και μετα πάρε και την ηλεκτρική"
    Εγώ αν είχα ένα δασκαλο να μου μαθαίνει επι ένα χρόνο το "δεν περνας κυρα Μαρία" ή κανένα περίεργο αδιάφορο κλασσίκο θα τα είχα παρατήσει σίγουρα. Ίσως μου έδινε την βάση για να γίνω κάποια στιγμή ένας φοβερός και τρομερός ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ κιθαρίστας... αλλά ούτε πτυχίο θέλω να πάρω, ούτε έχω για πρότυπο κατι πασίγνωστους κιθαρίστες οι οποίοι είναι καταδικασμένοι ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ και όταν παίζουνε αισθάνομαι ένα μετρητη που δείχνει πόσες νότες το λεπτό παίζουνε να παίρνει φωτιά χωρίς να βγαίνει ένας μελωδικός ή ανθρώπινος ήχος. Ούτε νομίζω οτι ο Gallagher ή ο Hendrix ξέρανε την ώρα που σολάρουνε αν παίζουνε πεντατονική ή ελλάσονα ή δεν ξέρω και γώ τι άλλο... μάλλον κάθονταν ΩΡΕΣ πάνω απο την κιθάρα τους και έπιαζαν ΔΙΚΕΣ τους μελωδίες την περισσότερη ώρα. Ναι, πιστεύω οτι το ωδείο σκοτώνει πολλά πραγματα εκτος απο την όρεξη του μαθητή και θα κάνει καλό μόνο στον επαγγελματία.
    Πάντος αν είχα λεφτά, θα πήγαινα σε δάσκαλο να μου δείξει κάποια συγκεκριμένα πράματα στα οποία έχω κολλήσει. Δεν με ενδιαφέρει κανένας τίτλος.

  • #30 από Θοδωρής στις 17 Aug 2002
  • Είναι γεγονός ότι ο τρόπος εκπαίδευσης που γίνεται στα Ωδεία είναι πολύ χρονοβόρος ,θέλει υπομονή και γερά νεύρα  .Εχω περάσει και εγώ απο αυτό το στάδιο (ευτυχώς σε όχι μικρή ηλικία ) και αντεξα μονο 2 χρόνια .Η συνεχής και μεθοδική ασχολία με ένα όργανο φέρνει πολυ καλά αποτελέσματα ,όμως μην ξεχνάμε και την θεωρητική κατάρτηση που είναι πολύ βασική και που ο καθένας πρέπει να βρεί την καλλίτερη μέθοδο .
  • #31 από Μανδρακούλος στις 17 Aug 2002
  • Ego pantos pistevw oti eksartate kai apo to eidos kitharas pou theleis na ma8eis. Gia paradigma klasikh den mporeis na ma8eis (toulaxiston kala) an den pas se odeio h se daskalo. Ego piga 7 xronia se odeio kai ta paratisa otan eftase h stigmh na doso gia ena ptixeio kai eprepe na ma8o ena komati pou otan to eida tromokrati8hka. Meta to girisa sthn akoustikh kai os tora pezo monos mou tragoudakia kai to 8eoro poli pio efxaristo.
  • #32 από Fran στις 18 Aug 2002
  • Εγω ο,τι εμαθα και μαθαινω απο κιθαρα το χρωστω σε μια πολυ καλη μου φιλη που με βοηθησε απο την αρχη. Βεβαια εχω αφοσιωσει πολλες ωρες στο να παλευω κατι δυσκολο (κατι που για μενα ειναι δυσκολο  ;)) αλλα ηξερα οτι παντα υπαρχει αυτη η βοηθεια απο καποιον που εχει πολυ γερες βασεις και γνωσεις, και τη θεληση να με βοηθησει στην πορεια μου.
    Δεν νομιζω οτι με εναν δασκαλο θα ειχα μαθει περισσοτερα, γιατι ετσι οπως παιζω τωρα, μπορω να συγκεντωθω σε αυτο που μου κανει κεφι εμενα να παιζω, και οχι σε κατι που ο δασκαλο θα πιστευε οτι 'πρεπει' να μαθω για να γινω πιο σωστη μουσικος....το να εχω μια φιλη που με βοηθα σε συνδιασμο με την δικη μου θεληση και το πεισμα μου για να μαθω, σημαινει οτι εχω καταφερει πολλα περισσοτερα σε ενα μικρο διαστημα απο οτι θα ειχα αλλιως μαθει. Εχω την ανεση να πω, οχι...δεν με ενδιαφερει αυτη τη στιγμη το γιατι παιζεται με εναν συγκεκριμενο τροπο ενα τραγουδι, με ενδιαφερει μονο να το παιξω. Και μαθαινοντας ετσι σιγα σιγα αρχιζω να καταλαβαινω και καποια κομματια θεωριας και γενικοτερων μουσικων γνωσεων.
    Αν ειχα παει μικρη σε ωδειο θα ειχα σιγουρα ενα αλλο επιπεδο 'γνωσης' της μουσικης, του τι ακριβως παιζω και γιατι...αλλα αυτη τη στιγμη δεν με ενδιαφερει να εχω θεωρητικη καταρτιση, αλλα να περναω καλα...ισως καποια στιγμη οταν θα εχω μαθει καποια πραγματα να νιωσω την αναγκη για καλυτερη θεωρητικη γνωση της μουσικης που παιζω...για την ωρα μαθαινω οπως ξερω και μπορω...

    Να'στε καλα.
  • #33 από Lord-George στις 27 Aug 2002
  • Και η ιστορία έχει ως εξής:

    Ήταν ένα μικρό παιδάκι που το λέγαν Γιωργάκη και σε ηλικία 6 ετών άρχισε πιάνο σε ωδείο. Βλέποντας τις ξαδέρφες του να παίζουν πιάνο και μη έχοντας ακούσματα κιθάρας τότε (που να τα βρει το παιδί, αφού όλη μέρα κλοτσούσε μια μπάλα?) άρχισε μαθήματα πιάνου.

    Περνούσαν τα χρόνια, φεύγανε τσάμπα τα δεκαχίλιαρα ώσπου ο Γιωργάκης μεγάλωσε και κατάλαβε ότι δεν ήταν γεννημένος για να παίζει Sopen και Vivaldi και έτσι αποχώρησε από τα μαθήματα στα 10, και από τη μουσική γενικά. Ήξερε ότι κάτι δε του άρεσε στο πιάνο, δεν άκουγε πολλούς καλλιτέχνες και δεν του άρεσε να βαράει πλήκτρα, ενώ μέσα του έκαιγε η φωτιά της μουσικής...

    Μετά από 4 χρόνια αποχής από τη μουσικά δρώμενα ο αθώος και dance τότε Γιωργάκης άκουσε το For Whom The Bell Tolls των Metallica σε S&M έκδοση...
    Το τι επακολούθησε είναι... άστα να πάνε.


    Ο Γιωργάκης καθώς αγόρασε όλα τα cd των Metallica και πήρε ιδέες και ακούσματα από πολλούς μα πάρα πολλούς καλλιτέχνες που είχε σε βινύλιο και cd ο πατέρας του (μέχρι τότε δεν ενδιαφερόταν) οι οποίοι καλλιτέχνες ήταν ο Hendrix, Cooper, Doors, Led Zep, Clear water revival, stones, beatles και πάρα πολλοί άλλοι που βαριέμαι να αναφέρω,  έπρηξε τον πατέρα του και τελικώς αγόρασε κλασσική κιθάρα και παρακολούθησε prive μαθήματα στη κλασσική. Ο καθηγητής ήταν πολύ καλός και ο Γιωργάκης τα έπαιρνε πολύ εύκολα τα νοήματα και τα περί-κιθάρας και έτσι προχώρησε γρήγορα για ένα χρόνο.

    Στις 31 Δεκεμβρίου 2001 έγινε ένα θαύμα…
    Ο Γιωργάκης αφού είχε πρήξει το πατέρα του, αγόρασε τη πρώτη του ηλεκτρική κιθάρα στην οποία έκανε και αλλαγή στους μαγνήτες τρομάρα του..
    Από τότε μέχρι σήμερα προπονείται ανελιπώς στο όργανο με μουσική που αυτός επιλέγει και όλα πάνε μια χαρα.


    Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα…
  • #34 από lidia στις 12 Oct 2002
  • Είμαι σε Ωδείο εδώ και 8-9 χρόνια και αν και δεν κάνω κιθάρα :) μπορώ να εκφράσω μια γνώμη πάνω στο θέμα. Υπάρχουν κάποια μαθήματα όπως η Αρμονία και το Solfege που είναι υποχρεωτικά για όλους τους μαθητές και ως στόχο τους έχουν τη γενικότερη διαπαιδαγώγησή τους πάνω στη μουσική. Ειδικά η Αρμονία ασχολείται με ακολουθίες συγχορδιών, ακούσματα και τέτοια. Έτσι, εκτός από τη σωστή εκμάθηση του οργάνου που ούτως ή άλλως δίνει ένα προβάδισμα(μόνο φυσικά αν έχεις την όρεξη και το χρόνο για διάβασμα που χρειάζεται :), κάνοντας αυτά τα μαθήματα διευκολύνεσαι απεριόριστα στο να βρίσκεις τα ακόρντα! ;)
    Κατά τη γνώμη μου λοιπόν, το ωδείο δίνει σωστές και σταθερές βάσεις, και από κει και πέρα... ;D
  • #35 από Δαμιανός στις 12 Oct 2002
  • egw pantws kai se wdeio na pigaina den tha ekana thewria para mono praktiki...
  • #36 από lidia στις 13 Oct 2002

  • egw pantws kai se wdeio na pigaina den tha ekana thewria para mono praktiki...

    Είναι υποχρεωτική και, πίστεψέμε, βοηθάει πολύ... :)
  • #37 από Ερασιτέχνης στις 19 Oct 2002
  • Στα πρωτα χρόνια εκμάθησης ενός οργάνου (3-4)ένας πρακτικος κιθαρίστας σαφως μπορεί να κάνει περισότερα πράγματα απο εναν θεωρητικο.Αν μιλάμε για τραγούδια στην παρέα πχ δεν χρειάζεται ούτε ωδείο ουτε νότες.Οταν ομως τα χρόνια περάσουν τότε ο κιθαρίστας του ωδείου μπορεί να παίξει οτιδήποτε ενω ο πρακτικός ''εγκλωβίζεται''αφού σιγουρα εχει λάθος δακτυλοθεσία.Εχω έναν φίλο απόφοιτο εθνικου που δεν ξέρει ουτε ενα τραγουδι(ενω εγω που είμαι πρακτικος ξέρω εκατοντάδες).Αν όμως του δώσεις την παρτιτούρα σε δευτερόλεπτα θα σου το παίξει τέλεια(ενω εγω θελω καποιες μέρες και ορισμένα δεν μορω να τα πάιξω καθόλου).
  • #38 από anastasioujim στις 19 Oct 2002
  • Καποιος μονος του μπορει να μαθει καποιες συγχορδιες και να πιανει καποιο ρυθμο με τη κιθαρα.............αλλα στο ωδειο θα μαθει περισσοτερα για τη θεωρια της μουσικης.......
  • #39 από Panos1984 στις 20 Oct 2002
  • pezo peripou tria xronia kithara. eimai aftodidaktos (diladi den eixa pote daskalo sti zoi mou oute odeia k tetia) diavazo mono tablatoures k oxi notes, k etsi thelo na sinexiso. omos exo apofasisei oti irthe i stigmi na paro kapion daskalo ilektrikis kitharas na mou kanei kapia mathimata na ksestravotho. exo anagki na veltioso tin taxitita mou, tin texniki mou k enoite xriazete na ksero k kapia theoria (armonia ktl) oste na boro na asxolitho pio sovara me tin sinthesi. otan thes na peksis steve morse solo k satriani pou pas xoris daskalo. tha apoktiso sigouria gia ta daktila mou...
    thelo na po diladi oti apo tous 6 protous mines pou ksekinisa na tin gratzounao (tin kithara) mporousa na pezo gia tin parea stin paralia k tetia, alla gia allo ena  epipedo peksimatos theoro kapion daskalo (oxi odio) must. an pao odio tha sixatho tin kithara k ti mousiki.
    i mousiki thelei eleftheria ekfraseis oxi odia k tetia, an kai... an aksiopiouthoun sosta dinoun ftera...
  • #40 από Άλκης στις 01 Nov 2002
  • Πολύ σωστός..
  • #41 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 08 Nov 2002
  •    To ωδειο ειναι απαρετητο αρκει να μη το φορτοσουμε στο κοκκορα!


    sotriani
  • #42 από Avgi στις 23 Nov 2002
  • Ωδειο...8 χρονια πιανο..μεχρι που περασα στο πανεπιστημιο και το παρατησα για να μαθω περισσοτερες γλωσσες..Και ως συνηθως γινεται μετανοιωσα που το παρατησα αλλα ευτυχως μου εχει μεινει το πιανο και οποτε θελω εκτονωση ''ξεσπαω'' επανω του...
    Ειδα οτι πολλοι αναφερεστε απαξιωτικα στην κλασσικη μουσικη παιδεια που σου δινουν τα ωδεια.Αυτη ομως η κλασσικη παιδεια ειναι η βαση ολων των υπολοιπων..
  • #43 από Jimmy_Page στις 23 Nov 2002
  • Προσωπικη εμπειρια δεν εχω αλλα ολοι, μα ΟΛΟΙ μου οι φιλοι και γνωστοι που πηγαινουν σε Ωδειο (σε οποιοδηποτε οργανο) ειναι πολυ πιο πισω απο αλλους που κανουν μονοι τους ή με δασκαλο. Δε λεω απο θεωρια, αλλα απο τεχνικη και, στο κατω κατω, αποτελεσματα!!!
    Οταν ξεκινας ενα οργανο α) ξεκινας για το κεφακι σου και για να βγαζεις κομματια που γουσταρεις β) για να γινεις βιρτουοζος και να κανεις αργοτερα καριερα γ) γιατι το ηθελε η μαμα, μπαμπας, γιαγια κλπ... Οι περισσοτεροι πιστευω ανηκουν στην πρωτη ομαδα. Αρα αν ενας δασκαλος σε βοηθα σε αυτο που θες, γιατι να πας σε ωδειο.
    Εγω ειμαι η ακραια περιπτωση, αλλα νοιωθω σχετικα περιφανος γι'αυτο (Ψωνιο  :P ). Εχω ξεκινησει εδω και 8 μηνες τελειως μονος μου κιθαρα με μια ακουστικη που πηρα, χωρις να ξερω καν ουτε ποσες χορδες εχει μια κιθαρα  :P Αυτη τη στιγμη ξερω να παιζω πανω απο 25 τραγουδια του ρεπερτοριου που μου αρεσει [Rock (Led, Sabbath, Gallagher klp)] και καμια δεκαρια απο αυτα που αρεσουν στους αλλους, φιλους γνωστους και μη ("παραγγελιες"). Απο θεωρια δεν ξερω ΤΙΠΟΤΑ, ουτε ποια ειναι η καθε χορδη (πραγματικα, ακομα τις λεω "πρωτη, δευτερη, ψιλη, μπασα κλπ). Δεν με ενοχλει ομως!!!
  • #44 από vassia στις 24 Nov 2002
  • paidia, egw den exw k poly kales empeiries apo wdeia.......
    xekinisa apo 5 xronwn kai mexri prin kana 2 xronia ekana k apo ligo ola ta organa pou mporeite na fantastite!(entaxei, oxi k ola!)....................................... :P :P :o
    den xerw, alla katapiezomoun sto wdeio,kai den ekana auto pou m'areze, alla auto pou oi daskaloi ithelan.
    otan ta paratisa entelws, arxise i epithumia mou gia na mathw na PAIZW TRAGOUDIA ,kai oxi klassika, stin kithara... ;)
    piga etsi 4 mines wdeio, na mathw ta vasika. ta ypoloipa ta exw mathei k apo filous alla perissotero isws epeidi eimai ''kalos akroatis'' sta kommatia pou mendiaferoun.
    :P
    gi'auto pistevw pws to na eisai panw ap' ola akroatis einai to pan.den pa na xeis kai 100 ptyxia... ;)
  • #45 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 24 Nov 2002
  • ...το ωδειο απο μονο του δε λεει τιποτα! Ακομα και να "τελειωσεις" χρειαζεται να διαβαζεις κιαλλο γιατι κατι νεο θα χεις να μαθεις, σαν την πληροφορικη ενα πραμα! Προσωπικα παιζω 15 χρονια κιθαρα και 6 πιανο! Ειμαι στο επιπεδο του πτυχιου της συνθεσης, αλλα αυτο δε λεει τιποτα! 'Νταξει, κατι λεει, δε μπορει να μη λεει τιποτα, ΑΛΛΑ το παν ειναι τι θες να κανεις! Ο -επι χρονια- καθγητης μου μου ειπε πριν παρα πολυ καιρο, οταν ξεκινουσα την αντιστιξη, "θα ασχοληθεις, θες να διδαξεις?" και απαντησα οτι το ηθελα για την "παρτη μου"! τοτε μου ειπε να μην προχωρησω, εγω ομως... Τεσπα! ενας δασκαλος για να σου μαθει τις κλιμακες ωστε να μη παιζεις "γεωγραφικα" κατα τη γνωμη μου ειναι απαραιτητος! Τωρα τα Ανωτερα Θεωρητικα ειναι αλλο κεφαλαιο! Η δικη μου προταση εχει ως εξης:
    Βρητε καποιον καλο δασκαλο που να μπορει να διαξει το συστημα του πανεπιστ του Μπερκλευ του οποιου τα βιβλια παρεχουν και καποιες βασικες εννοιες της μοντερνας αρμονιας.

    otriani
  • #46 από tan στις 08 Jan 2003
  • oles oi gnomes ou akoustikan einai sostes.fisika kai den xreiazetai odeio an kapoios exei meraki kai thelei aplos na paizei kapoia kommatia gia to kefi. sxetika me to erotima odeio i daskalos kai ego simfono daskalos. eipes prin akribos oti ithela na po kai ego. eimai kai ego aytodidaktos kithara kai stous 6 mines epaiza me tin parea mou stin paralia ktl. bebaia o aytodidaktos meta apo enan kairo menei stasimos se sxesi me enan tou odeiou giati sinithos prospathei na bgelei oso to dinaton perissotera kommatia kai as mhn einai teleia, antitheta aytos pou paei se odeio diamorfonei siga siga mia prosopiki empeiria apo dika tou akousmata pano se olokliromena kommatia ta opoia siga siga ginontai ayksanomenis diskolias. o aytodidaktos tha meinei stasimos meta apo 2 xronia giati ta kommatia pou paizei, diladi ta tragoudia pou kikloforoun den prosferontai gia eksaskisi kai mathisi para mono gia apli anaparagogi apo enan "etoimo" kitharista. oso afora to odeio bebaia den mporei na pei kaneis pos den xreiazetai kathos ego prosopika boithithika poli apo ta 6 xronia piano pou eixa kanei. me boithise poli i theoria,imoun se ena klima mousiko, eixa arxisei na antilambanomai ta mousika erethismata apo trigyro mou kai na ta metatrepo se notes ktl. ama kapoios apo esas thelei na paei psila i theoria einai aparaititi kathos kai gia osous einai aytodidaktoi polu kales xrhsimes einai kai oi symboules filvn pou pane se odeio.
  • #47 από Panos324 στις 08 Jan 2003
  • Πιστεύω πως το ωδείο θα βοηθήσει σημαντικά έναν αρχάριο και θα του δώσει τις απαραίτητες γνώσεις και τεχνικές ούτος ώστε να μπορεί να αποδόσει μελλοντικά απο μόνος του.
  • #48 από WINNIE στις 05 Feb 2003
  • αν και η κιθάρα δεν είναι το στοιχείο μου, πιστεύω οτι σαν 9χρονη μαθήτρια ωδείου, δικαιούμαι να εκφέρω άποψη.. λοιπόν.. πήγαινα ωδείο 9 χρόνια και συγκεκριμένα ακκορντεον.. αφού πήρα το πτυχίο μου της αρμονίας το σταμάτησα (οχι γιατί πήρα το πτυχίο, απλά λόγω έλλειψης χρόνου-Β' λυκείου δεν προλάβαινα..).. γενικά, είμαι κατά του ωδείου γιατί ναι μεν μαθαίνεις θεωρητικές γνώσεις που είναι άκρως απαραίτητες, αλλα από την άλλη, τα τραγούδια που παίζεις και το όλο κλίμα του μαθήματος κειμένεται σε κλασικά κομμάτια.. οπότε, όπως καταλαβαίνετε, καταλήγεις μετά από κάποια χρόνια να είσαι σε παρέα και να μην μπορείς να συνεισφέρεις όσο θα ήθελες γιατί δεν είσαι στο στοιχειο που εσύ μάθαινες τόσα χρόνια.. και αν μερικοί πουνε ότι μπορείς να ενημερώσεις το δάσκαλο σου κλπ κλπ, στις εξετάσεις, φίλοι μου, δεν μπορεί να είσαι ανωτέρα και να παίζεις "το άγαλμα" (τυχαίο παράδειγμα- είναι απο τα αγαπημένα μου, δεν το σνομπάρω!!)
  • #49 από lidia στις 05 Feb 2003

  • .. γενικά, είμαι κατά του ωδείου γιατί ναι μεν μαθαίνεις θεωρητικές γνώσεις που είναι άκρως απαραίτητες, αλλα από την άλλη, τα τραγούδια που παίζεις και το όλο κλίμα του μαθήματος κειμένεται σε κλασικά κομμάτια.. οπότε, όπως καταλαβαίνετε, καταλήγεις μετά από κάποια χρόνια να είσαι σε παρέα και να μην μπορείς να συνεισφέρεις όσο θα ήθελες γιατί δεν είσαι στο στοιχειο που εσύ μάθαινες τόσα χρόνια..

    ...και εγώ κοντεύω τα 9 χρόνια, οπότε να πω κάτι.. ;D
    ...ήδε εξέφρασα την άποψή μου για το θέμα, αλλά πάνω σ'αυτό που έγραψες θα ήθελα να πω ότι εννοείται πως στο ωδείο η εκμάθηση των οργάνων βασίζεται σε κλασικά κομμάτια (εκτός ίσως από τα μοντέρνα τμήματα), αλλά αυτό που μετράει είναι ότι μαθαίνεις να παίζεις ΣΩΣΤΑ το όργανο...από εκεί και πέρα, στο χέρι του καθένα είναι να κάτσει και να ασχοληθεί με αυτό που θέλει στην τελική να βγάλει...το ωδείο σου δίνει τα απαραίτητα εφόδια, εσύ είσαι αυτός που θα επιλέξει πώς θα τα χρησιμοποιήσει... ;)
  • #50 από Βραζίλης στις 06 Feb 2003

  • , αλλά αυτό που μετράει είναι ότι μαθαίνεις να παίζεις ΣΩΣΤΑ το όργανο...από εκεί και πέρα, στο χέρι του καθένα είναι να κάτσει και να ασχοληθεί με αυτό που θέλει στην τελική να βγάλει...το ωδείο σου δίνει τα απαραίτητα εφόδια, εσύ είσαι αυτός που θα επιλέξει πώς θα τα χρησιμοποιήσει... ;)


    ...Σίγουρα βοηθάει το ωδείο, αλλά μήπως θα ήταν καλύτερα να πάρει κανείς μαθήματα πάνω στο είδος μουσικής που προτιμά και όχι σε κάποιο (κλασσική μουσική) που πιθανότατα το παίζει σαν αγγαρεία; Γιατι πρέπει να υπομένει τόσα χρόνια κλασσικής μουσικής παιδείας;
Σελίδες: