• #101 - Απ: Συνδεσμολογία, backing tracks και DAW στις 21/05/18, 01:04 Actions
  • Πατάς εκεί στο FX, Add και σου βγάζει λίστα με ό,τι έχει. Μπορείς να κατεβάσεις και άλλα VSTs και να κοτσάρεις ό,τι θέλεις πάνω από προσομειώσεις εφέ και ενισχυτών.
  • #102 - Απ: Ατλαντις-Μπασο στις 20/05/18, 23:34 Actions
  • Καλό είναι!

    Πολύ ωραίος ήχος!   :up
  • #103 - Απ: Πατέντες οργανοποιίας στις 20/05/18, 23:12 Actions
  • θα πω παλι το παράδειγμα με το internet. όλο το tcp/ip stack της microsoft είναι (νόμιμο) copy του FreeBSD. H apple έχει προσαρμόσει στο MacOS όλο του userland του FreeBSD (νομιμα).  Google/amazon χρησιμοιπούν/βασίζονται σε linux (δωρεάν).  Ο μεγαλύτερος web server - apache είναι δωρεάν, Ο νο2 -ngnix - είναι επίσης δωρεάν. Οι 2 δημοφιλέστεροι browsers (mozilla firefox, google chrome) είναι δωρεάν.
    Και αν όλος αυτός ο ΠΛΟΥΤΟΣ υψίστης τεχνολογίας αιχμής είναι δωρεάν, τότε για ένα !#$%-enduneck θα έπρεπε να μας πληρώνουν κιόλας ...
    το μέγεθος ευφυείας, εργασίας, οράματος, οργάνωσης, 10,000 ανθρώπων με PhD που εργαστηκαν, κοινωνικού αντίκτυπου μεταξυ των τεχνολογιών που ανέφερα και ...... endurneck απέχουν έτη φωτός...
    Το ότι κάποιος (τεχνολογικοί γίγαντες στην προκειμένη περίπτωση) κάνει κάτι (και, λογικά, βάσει επιχειρηματικού πλάνου μιας και, όπως ανέφερες, αποσκοπούσαν να έχουν κέρδος απ'τα "aftersales") δεν υποχρεώνει κανέναν να ακολουθεί τα βήματά τους. Η Strandberg πατένταρε κάτι και δε θέλει να κοινοποιήσει τα σχέδια ή να κάνει τα δικαιώματα δημόσια. Οκ...δεν μας εξυπηρετεί...δεν θα τους την πούμε κιόλας! Πάμε γι άλλα!

    Αν παράξουμε ένα όργανο με την τεχνολογία τους για ερασιτεχνικό σκοπό δε νομίζω να ασχοληθούν καν. Αν το παράξουμε γιατί είδαμε πως πιάνει και θέλουμε να πουλήσουμε...ε ας το σκεφτόμασταν πρώτοι!


    Καταλαβαίνω πως ίσως να έχουμε συνηθίσει κάτι...αλλά αν το καλοσκεφτούμε, το να ΜΗΝ δημοσιεύεις τις ευρεσιτεχνίες σου δεν είναι και πολύ παράλογο!
  • #104 - Απ: Πατέντες οργανοποιίας στις 20/05/18, 21:57 Actions
  • Πιστεύεις ότι κάποια αυτοκινητοβιομηχανία ενδιαφέρεται πραγματικά για την ασφάλεια σου/μου/του, εν έτη 2018; Ούτε για την ασφάλεια των εργαζομένων της δεν ενδιαφέρεται, απλά δε μπορεί να κάνει αλλιώς...

     :up
    Σε ένα σάπιο σύστημα ζούμε, απλά δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα...
    Πως...πως...!  :)
  • #105 - Απ: τα οργανα της "νεας γενιας" στις 20/05/18, 19:00 Actions
  • Η συζήτηση για τις πατέντες διαχωρίστηκε εδώ.
  • #106 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 20/05/18, 18:57 Actions
  • Και αφου τα γουστα πληρωνωντε,δεν παει να πει απαρετιτα πως ενα ακριβο οργανο θα ειναι κλασεις ανωτερο ποιοτικα και κατασκευαστικα απο ενα φθυνωτερο.
    Σιγουρα ομως ενα ακριβο οργανο εχει πανω του ποιοτιτα και προσεγμενη δουλεια

    Ε ναι!!  :D
  • #107 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 20/05/18, 18:13 Actions
  • Ωραία. Ας το πάμε έτσι. Αρχικά χρέωνε το R&D. Μετά χρέωνε το hype. Το θέμα είναι πως είχε τη ΜΑΓΚΙΑ να χτίσει αυτό το hype. Ή brand. Ή πες το όπως θες. Αυτό δεν το κάνει ο καθένας. Η Gibson, η Fender κτλ είναι επιχειρήσεις. Υπάρχουν για να παράγουν κέρδος. Ούτε μας χρωστάνε τίποτα, ούτε υποχρεούνται να μας χαρίζουν πράγματα. ΑΝ το κάνει κάποια εταιρεία, καλά κάνει και το κάνει! Σαν καταναλωτές το όπλο μας είναι να μην αγοράζουμε απ'αυτούς! Αφού υπάρχει ζήτηση, θα πουλάνε στις τιμές που κρίνουν πως τους παίρνει. (Μην μιλήσουμε για την πτώχευση...σίγουρα μια στις τόσες εταιρείες θα πέσει έξω. Ή πες το αποτυχημένη επιχειρηματική στρατηγική. Τα προηγούμενα συνεχίζουν να ισχύουν όμως.)


    (Το υδραυλικό τιμόνι έγινε στάνταρ γιατί το αφού το έβαζαν όλες οι εταιρείες δεν μπορούσε να βγει μία και να σου πει "Έλα! Τυχερέ! Θα χεις και υδραυλικό τιμόνι...". Αφού, πλέον, όλοι έχουν! Δεν ξέρω τι παίχτηκε με την πατέντα του και μπόρεσαν και το έβαλαν όλοι. Les Paul όμως μία εταιρεία δικαιούται να βγάζει. Και ξαναλέω, όταν πρωτοβγήκε η Les Paul δεν ήταν κάτι. Έγινε όμως. Και αυτή την επιτυχία καρπώνεται η εταιρεία τώρα. )
  • #108 - Απ: Πατέντες οργανοποιίας στις 20/05/18, 18:06 Actions
  • και μην μου πει κανένας οτι η πνευματική ιδιοκτησία πρέπει να πληρώνεται.......
    Γιατί να μην πληρώνεται?
    Δεν κάνω πλάκα. Τόσα χρόνια και κανείς δεν το είχε υλοποιήσει. Ήρθε η Strandberg, το δημιούργησε και το πατένταρε. Πού το κακό ή περίεργο?
  • #109 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 20/05/18, 12:59 Actions
  • Πώς το είπες αυτό; Pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα; Δεν ακούγεται καθόλου άσχημο... για λέγε λεπτομέρειες... Το επόμενο project...  ;D (Πειράζει αν αντί για Φουρέιρα παίζει Jump ή ένα Jumping Jack Flash τέλος πάντων...)
    Ή το Jump Around!  ;D


    Υπάρχει όμως και άλλη διάσταση στο ξύλο, και θα την πω με μία υπερβολή: Κάποιος έβαλε διαμάντια σε iphone και το πούλαγε 200 χιλιάρικα. Τι ρόλο έπαιζαν; κανένα, απλά υπήρχε τουλάχιστον ένας παλαβός που ήθελε διαμάντια στο τηλέφωνο του και τα πλήρωσε γιατί απλά τα διαμάντια είναι ψιλοακριβά τελευταίως. Λιγότερο υπερβολικά: Μία LP Studio με 'Gold hardware' είναι λίγο πιο ακριβή από την ίδια κιθάρα ακριβώς με 'chrome hardware'. Ποια η διαφορά στον ήχο; σίγουρα καμιά. Απλά κάποιος πληρώνει τη διαφορά στην εμφάνιση, απλά γιατί το θέλει.
    Έτσι, διαφορά στην τιμή λόγω ξύλου είναι δικαιολογημένη ανεξάρτητα από το κατά πόσον πράγματι επηρεάζεται ο ήχος ή, κυρίως, μιας και πιστεύω ότι όντως επηρεάζεται ο ήχος, κατά πόσον η διαφορά στον ήχο είναι αντιληπτή και αν η διαφορά στην τιμή δικαιολογείται από τη διαφορά στον ήχο. Και φυσικά μία τιμή είναι δικαιολογημένη αν υπάρχουν άνθρωποι που την πληρώνουν. Εγώ δεν θα έδινα ούτε ευρώ για διαμέρισμα στο Κολωνάκι, δεν θέλω να μένω εκεί, προτιμώ τη Σαρωνίδα, όμως αφού υπάρχουν αρκετοί που δίνουν λεφτά για Κολωνάκι, περισσότεροι από όσους δίνουν λεφτά για Σαρωνίδα, το Κολωνάκι είναι 'δικαιολογημένα' πιο ακριβό από τη Σασρωνίδα.
    Ακριβώς! Έχουμε, ας πούμε κάτι τέτοιες κιθάρες:



    Τα ξύλα μπορεί να μην επιλέχθηκαν για τις ηχητικές τους ιδιότητες. Αλλά δεν είναι πανέμορφα?
  • #110 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 20/05/18, 11:43 Actions
  • Απλά να αναφέρω μια σκέψη...δεν γίνονται όλες οι αγορές των "καταναλωτών" με βάση τη λογική. Κάποια πράγματα τα αγοράζουν γιατί τα γουστάρουν! Ναι, για τη δουλειά μου θα ψάξω να δω ποιο βανάκι έχει τον περισσότερο ωφέλιμο χώρο και καίει λιγότερο...αλλά αν περίσσευαν αρκετά χρήματα θα έπαιρνα ΚΑΙ ένα Impreza ΚΑΙ ένα Focus ST και ας μην μπαίνει παιδικό καθισματάκι σε κανένα απ'τα δύο! (γιατί και να μπει το παιδί θα γίνει φραπέ  ;D )


    Ουσιαστικά θέλω να πω πως....ας μην ψάχνουμε λογική στο γιατί αγοράζουμε κάποια προϊόντα...κι αυτό το έχουν καταλάβει οι εταιρείες και τα παράγουν. Δε μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς. Υπάρχει ζήτηση για vintage, reliced ή ό,τι άλλο προϊόντα. Ε, θα τα βγάλουν! Μακάκες είναι? Κι εγώ, αν ήμουν επιχειρηματίας και έβλεπα πως ο κόσμος ζητάει pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα όταν χοροπηδάς, ναι, θα απορούσα αλλά θα τα παρήγαγα!  ;D
  • #111 - Απ: τα οργανα της "νεας γενιας" στις 20/05/18, 11:12 Actions
  • Παρακαλώ να μην ανεβάζετε φωτογραφίες από Steinberger γιατί ζω στα άκρα...  ;D ;D ;D Ευχαριστώ.



     ;D ;D ;D

    http://www.ibanez.com/na/news/f_products/2014/KP/index.html
    Ibanez RGKP6 με Kaossilator.
    Κάτι αντίστοιχο σε μόντα έχει κάνει κι ο Musoκιθαρίστας στην κιθάρα του...

     :o :o (Για το σώμα!)
  • #112 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 20/05/18, 11:08 Actions
  • Γιατι θες μια λεσπολ και οχι μια sg;
    Αφου εχουν το ιδιο ηχο.
    Αρα δεν ειναι το r&d της λεσπολ οτι σου προσφερει κατι που μια αλλη κιθαρα δεν το κανει(οπως η cort του bitcolector)
    Ειναι αυτο το hype της λεσπολ που θες.
    Οποτε ολα τα υπολιπα κρητηρια πανε απατα.
    Ρε συ saved, παράδειγμα είναι η Les Paul!  ;D
    Όποια κιθάρα και να βάλεις, θεώρησε ίδιο το υπόλοιπο κείμενο.


    Αν και το "Αφου εχουν το ιδιο ηχο" είναι λανθασμένο αλλά ας μην επεκταθούμε στο παρόν θέμα.


    Αλλά, ναι. Αν παρατηρήσεις τα προηγούμενα μηνύματά μου, δεν λέω πουθενά πως η Les Paul έχει κανά υπεργ**άτο R&D που δεν έχει καταφέρει κανείς να ξεπεράσει μέχρι τώρα κτλ κτλ...ΦΥΣΙΚΑ και είναι το hype που θέλουμε. Παρ'όλ'αυτά, αυτό δεν αφαιρεί το δικαίωμα στη Gibson (και στην κάθε Gibson, για οποιοδήποτε μοντέλο) να χρεώνει τη μοναδικότητα του σχεδίου της. Είναι σα να εφευρίσκεις εσύ ένα υπεργ**άτο σχέδιο μπάσου, να ΜΗΝ θες να το δίνεις δωρεάν και να έρχομαι εγώ, να σου χτυπάω την πόρτα και να σου λέω "Έλα, ό,τι έβγαλες, έβγαλες. Τώρα θα μου το δώσεις μισοτιμής". Και μην μου πεις πως εσύ, ως saved, θα το έκανες.  ;D  Καλά θα έκανες αλλά είναι παράδειγμα.
  • #113 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 20/05/18, 00:57 Actions
  • Εδω μετα ερχετε η ερωτηση..γιατι θες πχ les paul?
    Τι εννοείς?  ;D
    Γιατί ΘΕΣ! Δεν υπάρχει πιο απλή απάντηση απ'αυτή. Όπως κάποιος άλλος θα θέλει Stratocaster! Ποιά είναι η απάντηση στην ερώτηση "γιατί θες Ferrari?"?
    Τες πα.Ειμαι της αποψης πως οταν κατι ειναι καινοτομο, (πχ η λες πολ πριν 50 χρονια) μετα απο 10-15 χρονια δεν ειναι αλλο πια καινοτομο,οποτε πρεπει να κοστιζει φθηνοτερα και η εταιρια (πχ γιμπσον) να βγαλει κατι αλλο καινοτομο και παει λεγοντας
    Άποψη συμφέροντος, όλους θα μας βόλευε. Αλλά δεν μπορείς να κατηγορείς κάποιον που πουλάει όσο πουλάει κάτι που αυτός έχει τα δικαιώματα (δεν θα πω "δημιούργησε" γιατί Les Paul δεν υπάρχει πλέον...). Έτσι λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα!  :D
    Το θέμα έγινε μάλλον... περιπεπλεγμένο (sic!) μέχρι μπουρδουκλωμένο, θα έλεγα!  ;D

    Καλώς ή κακώς (καλώς κατά την ταπεινή μου γνώμη) κάποια πράγματα διατηρούν τη διαχρονικότητά τους, τα μουσικά όργανα εν προκειμένω.Βγήκαν κιθάρες με ανθρακονήματα, με περίεργα σώματα, κλειδιά, γέφυρες κτλ κτλ, αλλά ο βασικός όγκος παραγωγής παραμένει στον ίδιο άξονα κατασκευαστικά. Όπως και στα βιολιά, στα πνευστά και πάει λέγοντας.

    Κάποτε σκεφτόμουν (ανάμεσα στις πολλές σαχλαμάρες) να κάνω μια κιθάρα που θα έχει στο pickguard εγκοπές στις οποίες θα "κουμπώνουν" μαγνήτες διαφορετικού τύπου, χωρίς κολλήσεις κτλ. Κάτι τέτοιο είχε κάνει ο Duncan με τους convertible ενισχυτές του... άπατοι πήγαν. Υπάρχει μια... αδράνεια συμπεριφοράς στους μουσικούς, που πολύ επιλεκτικά βάζουν κάποια πράγματα στον (μικρο)κόσμο τους (πχ ηλεκτρικό πιάνο) ενώ απορρίπτουν άλλα, όσο καινοτόμα και πρωτοποριακά να είναι σε όρους φυσιολογικών ανθρώπων...  ;D
    Κσι μιας και ήρθε η κουβέντα στις LP δηλώνω πλέον λεσπολάκιας με φανατισμό. Έχω την Fender την αμερικανιάρα να κρέμεται παραπονεμένη στο ντουβάρι και ασχολούμαι με την Cort την ιδνονησιώτισσα... αυτός ο ήχος... the real thing! Κι αν είχα φράγκα σίγουρα θα τα έχωνα για μια Gibson LP. Αέρας είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό τα 2.000+ επιπλέον ευρώ, όμως ευτυχώς κανένας δε μας υποχρεώνει να τα δώσουμε. Ο καθένας μας πληρώνει και πληρώνεται(; - όσο αφορά τη Gibson) σύμφωνα με τις επιλογές του.
    Σωστός. Ο μουσικός εξοπλισμός (της ροκ ως επί το πλείστον) πρέπει να περικλείεται από έναν αέρα βιντατζιάς και hype. Έτσι μάθαμε, με αυτά γουστάραμε. Σίγουρα βολεύουν τα pickguard που αλλάζεις μαγνήτες σε υποδοχές με φις ή οι κιθάρες από ανθρακόνημα που ίσως να σώζουν μέσες αλλά αλλιώς θα τα "χώσεις" με μια Les Paul, μια SG, μια Tele ή μια Strato. Έτσι μάθαμε, δύσκολα θα αλλάξει.
  • #114 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 19/05/18, 21:45 Actions
  • Ε κάτι αντίστοιχο σκέψου το όμως με τον Λες τον Πολ.Θες κιθάρα που έφτιαξε ο ίδιος, με το όνομα του; Θα πληρώσεις...Γιατί; Γιατί έτσι θέλει ο Λες ο Πολ.
    Αν το αξίζει η όχι είναι άλλη ιστορία...

    Αυτό ακριβώς!

    Αφού έκατσε και το σκέφτηκε ο άλλος...είναι "δικό του". Γιατί για να θες εσύ Les Paul σημαίνει πως αυτό που δημιούργησε ο άλλος αξίζει. Άρα γιατί να μην πληρώσεις τον δημιουργό αυτού που σου αρέσει? Αν δεν άξιζε, δεν θα το ήθελες! Τώρα, αν τιμολογεί όσο "πρέπει"...αυτό δεν υπάρχει κάποιος να το κρίνει...Αν το θες αρκετά και έχεις τα χρήματα, το παίρνεις. Αλλιώς μένεις με τη λαχτάρα ή κοιτάς προς Κίνα μεριά (κακώς υπάρχουν αυτά αλλά λέμε τώρα).

    Αλλιώς αγοράζαμε ωραιότατα ένα κομμάτι ξύλο με ένα μπουγαδόσυρμα επάνω και δεν παραπονιόμαστε! Αυτό, λογικά, δεν το έχει πατεντάρει κανείς!  ;D

    @saved
    Καλά κάνουν όλοι αυτοί που κυκλοφορούν ελεύθερα τα σχέδιά τους, και μπράβο τους. Αλλά δεν μπορούμε να απαιτούμε και από τους υπόλοιπους να το κάνουν ή να μην χρεώνουν το R&D τους. Επαγγελματίες είναι. Δεν έχει λογική.
    (Α! Και κάνε κάτι με τη μορφοποίησή σου. Στο ένα ποστ βγήκαν διακοπτόμενα και στο άλλο έπρεπε να ανοίξω notepad για να διαβάσω την πρώτη γραμμή σου!  ;D )


    Εντωμεταξύ αυτή πρέπει να είναι η πιο endless συζήτηση  ;D ;D ;D Infinite loop  ;D
    Εξού κι ο τίτλος!  ;D
  • #115 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 19/05/18, 20:29 Actions
  • Καλά....ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ένας λογικός επιχειρηματίας / luthier ΔΕΝ θα μοιραζόταν τα αποτελέσματα του R&D του γιατί θα πάνε τζάμπα τόσα χρόνια (μήνες?) R&D για να έχει κάτι πρωτότυπο να προσφέρει στην αγορά. Βέβαια, δεν ξέρω τί εννοείς πως "μοιράζεται το αποτέλεσμα του R&D του"...Παράδειγμα?

    Επίσης, όσον αφορά το R&D της Les Paul που έκαναν πριν 50 χρόνια. Και? Αυτοί το έκαναν, αυτοί έχουν το δικαίωμα να το χρεώνουν. Εγώ θέλω Les Paul, αναγνωρίζω το δικαίωμα του άλλου (ακόμα κι αν είναι εταιρεία) να πληρωθεί για την ιδέα / πατέντα του. Αλλιώς ας μείνω με κάτι που δεν θα είναι Les Paul αλλά δεν θα έχει κάτι να χρεώσει σε R&D. Δε γίνεται να θέλω το σούπεργ**άτουπερουάου σχέδιο που δημιούργησε ο άλλος και να μην πληρώνω τη μοναδικότητά του. Εκτός αν ο ίδιος ο δημιουργός θελήσει να μοιραστεί δωρεάν κάτι. Τότε ναι, να μην το χρεώνει.

    Και, τέλος, υπάρχει παράδειγμα μοντέλου που διαφημίζουν ως ατού τα ξύλα τα οποία, τελικά, είναι μούφα? Γιατί η signature του Malmsteen, ας πούμε, μπορεί να κοστίζει 3000€ (επειδή είναι signature του Malmsteen) και να έχει κόντρα πλακέ. Δεν είπε κανείς πως επειδή κοστίζει 3000€ έχει και τα σούπερ ξύλα (παράδειγμα). Μου πουλάει τον Malmsteen. ΑΝ τον θέλω, θα σκάσω τρία χιλιάρικα. Είπαμε, δεν πουλάνε πάντα ξύλα ή περίεργες τεχνολογίες.
  • #116 - Απ: Kithara/bass στις 19/05/18, 18:10 Actions
  • Η συζήτηση για τα ξύλα διαχωρίστηκε εδώ.
  • #117 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 19/05/18, 18:02 Actions
  • Δεν πιστεύω να θεωρείς πως σε υψηλές κατηγορίες τιμής οι κατασκευαστές πάνε με τη λογική "Πόσο μου κοστίζει αυτό να το φτιάξω? Τάδε. Ε ωραία, θα βάλω και ένα 20% πάνω για κέρδος και ΦΠΑ και έτοιμος!".  ;D

    Οπότε δεν έχει κανένα νόημα να συζητήσουμε αν "κάνουν καλά οι κατασκευάστριες που τιμολογούν εκεί που τιμολογούν". Το θέμα δεν είναι αν μας "κοροϊδεύουν" με τις τιμολογήσεις γιατί, πρακτικά, από ένα επίπεδο οργάνων και πάνω δεν πουλάνε "υλικά+εργασία+κέρδος" αλλά βάζουν στο μίγμα και το know-how, την εμπειρία και, ΦΥΣΙΚΆ, το όνομα. Δεν κάνουν κάτι ασυνήθιστο.


    Ουσιαστικά, δεν μπορούμε να απαντήσουμε στο "αν δικαιολογείται μεγάλη διαφορά στην τιμή του οργάνου" γιατί στα επίπεδα που θα τιμολογήσει τα ξύλα η εταιρεία, συνήθως, παίζουν πολλά άλλα έξτρα στο όργανο!



  • #118 - Απ: Τι άλλο? Ξύλα! στις 19/05/18, 15:03 Actions
  • μεγαλυτερο ρολο παιζουν αυτα τα αυλακια μεσα,παρα το ειδος του ξυλου
    Μα εγώ δεν αναφέρθηκα στο μέγεθος του ρόλου των ξύλων. Είπα, απλά, πως παίζουν ρόλο.

    Και, κυρίως, επειδή ανέφερες αυτό:
    θα κρατησω το κοντρα πλακε για να τσιτωνω οσους λενε οτι τα ξυλα ειναι το Α και Ω.

    Σίγουρα, ο ενισχυτής παίζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο και οι μαγνήτες επίσης μεγάλο. Απλά λέμε πως και τα ξύλα το έχουν το ρολάκι τους.
  • #119 - Απ: Λιωμένο Παγωτό - Ξύλινα Σπαθιά [Guitar Cover] + Tabs στις 19/05/18, 12:51 Actions
  • Ωραίος!  ;D

    (Το pickguard είναι ματ?)
  • #120 - Τι άλλο? Ξύλα! στις 19/05/18, 12:28 Actions
  • θα κρατησω το κοντρα πλακε για να τσιτωνω οσους λενε οτι τα ξυλα ειναι το Α και Ω.

    Τώρα γιατί είσαι τέτοιος?  ;D

    Α και Ω σίγουρα όχι αλλά κάποιον ρόλο σίγουρα τον εξυπηρετούν. Ένα δοκιμαστικό θα σας πείσει.

    (Η συζήτηση συνεχίζεται από εδώ.)
  • #121 - Απ: Kithara/bass στις 18/05/18, 23:02 Actions
  • Από κάποια χρονιά και έπειτα οι κατασκευάστριες εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν το routing και για έναν άλλο λόγο πέρα απ'τη δημιουργία των cavities για τους μαγνήτες και τα ηλεκτρικά...την μείωση του βάρους.

    Θέλει ειδικό μηχάνημα (και να ξέρεις τί και πού το κάνεις βέβαια) αλλά ο ώμος και η μέση σου θα σε ευγνωμονούν.

    Εδώ μας τα λέει και η φίλτατη, προσφάτως πτωχευμένη αλλά πάντα αγαπητή Gibson:

    http://www.gibson.com/News-Lifestyle/Features/en-us/weight-relief-gibson-les-paul-guitars-0615-2012.aspx
  • #122 - Απ: Σετάρισμα ηλεκτρικής κάθε πότε και που στις 18/05/18, 16:55 Actions
  • σετάρισμα χρειάζεσαι στην αρχή όταν αγορασεις την κιθάρα και όταν αλλάζεις τύπο/πάχος χορδών
    Ανά τους καιρούς θα χρειάζεται μικρορυθμίσεις η κιθάρα. Ανάλογα το όργανο και αν είσαι πολύ ψείρας, ισχύει και το καλοκαίρι/χειμώνας.

    Σίγουρα, γραφίτη στο nut και ένα check στο intonation θα ρίχνεις συχνά πυκνά. Αλλά ένα γερό setup σε επαγγελματία...ε μια φορά το χρόνο ας γίνεται! Προσωπικά, κάθε φορά εντυπωσιάζομαι. Είναι να βρεις και τον μάστορα που σου ταιριάζει βέβαια. Δε θα το πάω σε "καλός/κακός" αλλά, αυτά που κάνει, να ταιριάζουν στα γούστα σου. Υπάρχουν, φυσικά, και αυτοί που καταστρέφουν όργανα...
  • #123 - Απ: Whatever στις 15/05/18, 22:56 Actions
  • Το θέμα του Uriah για τα DAW και τη συνδεσμολογία του διαχωρίστηκε εδώ για τις επόμενες γενεές.
  • #124 - Απ: Συνδεσμολογία, backing tracks και DAW στις 15/05/18, 22:53 Actions
  • Πες το ψεμματα... Απο βδομάδα θα εχω άδεια, να ξεκαθαρίσουν και καποια θεματακια υγείας και πιστεύω θα δω το φως το ηλεκτρικό!
    Κι ό,τι απορία έχεις εδώ είμαστε! Αν και με ένα δυο βηματάκια το στησες, είναι αρκετά απλό.
  • #125 - Απ: Συνδεσμολογία, backing tracks και DAW στις 15/05/18, 22:33 Actions
  • Το καταλαβαίνω αλλά πιο πολύ σε ταλαιπωρεί αυτό το "δωρεάν" παρά σε έχει εξυπηρετήσει!  ;D

    Και ο σκοπός είναι να παίζουμε, όχι να παλεύουμε με τα προγράμματα!