Αποστολέας Θέμα: Αγορά Ηλεκτρικής στα 1500 euro  (Αναγνώστηκε 7831 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος EriCartman

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Αγορά Ηλεκτρικής στα 1500 euro
« στις: 22/02/11, 06:04 »
Καλησπέρα σε όλους !
Κατ' αρχάς να προαναφέρω πως είμαι αρχάριος στο χώρο ... Λοιπον , έκανα κάποια χρόνια κιθάρα όταν ήμουν βρέφος ... δε θυμάμαι χριστό ... Αλλά τώρα τελευταία με ξανακατέλαβε το ιερό ροκ και άρχισα πάλι να παίζω ... Ως αναφορά τις μουσικές μου προτιμήσεις δε μπορώ να πω πως είναι και πολύ συγκεκριμένες ... Ακούω κατα βάση (προγκρέσιβ - σακεντέλικ ) ροκ ( με μια αδυναμία στους Floyd :P ) αλλα γενικά όλα τα υπο-είδη του , απο μέταλ κυρίως θρας και γκρουβ ( βλεπε σολφλαι) , πσιλοσιχένομαι το μπλακ κι όλα αυτα τα σατανοειδή κλαπατσίμπανα , άσιντ τζαζ ,μπλα μπλα, ρεγκε , μπλουζ , μπλα μπλα και μπόλικη τριπάτη ηλεκτρονική μουσική ( βλεπε προντιτζυ , ινφεκτιντ ) ... Για να τελειώνουμε ακούω τα πάντα ας πούμε !
Τώρα λογικά θα αναρωτιέστε γιατί η αφεντιά μου θέλει τόσο ακριβή κιθάρα .. Βασικά γιατί τις βλέπω έτσι όμορφες που είναι και θέλω να τις κλέψω , αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος ..
Έχω ήδη μια Squier Stratocaster για " φτηνή" ηλεκτρική οπότε μου φαίνεται ανόητο να ξαναγοράσω "αρχάρια " κιθάρα , επίσης έχω μία Alabra c3 κλασική και μια Ovation που τσίμπησα πρόσφατα απο (ηλεκτρο)ακουστικές , οπότε ΕΣΕΙΣ που ήστασταν έτοιμοι να μου πείτε κάτι του τύπου " Πάρε μια ακουστική αγόρι μου , αφού δε ξέρεις τη τύφλα σου " ΧΑ! Σας την έσκασα!
Αυτή η κιθάρα που έχει στοιχείωσει τα όνειρα μου και κάθε φορά που τη βλέπω παθένω κολπικό οργασμό είναι η Gibson Les Paul , αλλα ρε φίλε 1500 ευρα ... 1500 γ**ημενα ευρα τ ' αξίζει ??
Οι γνώστες φίλοι μου δεν είναι και τόσο σε θέση να μου απαντήσουν οπότε απευθύνομαι σ εσάς! Ερώτηση Πρώτη - Αξιζει ? Δευτερη - Αν όχι τι προτείνετε σε αυτα τα λεφτα? Τρίτη - Αν ναι απο που να την αγοράσω? Ευχαριστω εκ των προτέρων , σορυ για το μέγεθος , ιτ γουοζ ε πλέζουρ :)