Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - adr1anos

Σελίδες: 1 2 [3]
51
Η ίδια ιστορία κάθε φορά..
Κάποιος φίλος πάει φαντάρος, κάποιος άλλος παντρεύεται, η τραγουδίστρια φεύγει στο εξωτερικό για σπουδές, ο κολλητός έπιασε δύσκολη δουλειά και μαζεύτηκε...
Μένουμε χωρίς απαραίτητα μέλη στο συγκρότημα.
Βάζουμε τις απαραίτητες αγγελίες: Ψάχνουμε μπάσο, ντράμς, τραγουδιστή/ρια, πλήκτρα, κρουστά, πνευστά, βιολί, μπουζούκι,... αλλά ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ !!!
Τι έγινε? τελείωσαν οι μπασίστες? εξαφανίστηκαν οι πληκτράδες? δεν τραγουδάει κανείς πλέον?
Σας προσφέρω την δυνατότητα να βγάλετε τα απωθημένα σας και μαζί σας να τα βγάλω και εγώ   !!%$#!!.*&##!>...
Τι συμβαίνει?
Ψηφήστε ποιόν μουσικό δεν βρίσκετε και πείτε τον πόνο σας αβίαστα... γιατί δεν βρίσκουμε?

52
Λέγεται HANG και εφευρέθηκε στην Ελβετία, μετά από επιρροές πρωτοτύπων που είχαν φταχτεί στο Trinidad έως και 50 χρόνια νωρίτερα.
Hang στα Βερνέζικα (τοπικό ιδίωμα στην Βέρνη της Ελβετίας) σημαίνει χέρι. Αυτό είναι το Hang:



Παίζεται με τα δύο χέρια, συνήθως στα γόνατα ή όρθιος στο πλάι.



Έχει από 7 έως 9 νότες σύν ένα ήχο Gong στην κορυφή του, ενώ η βάση του είναι ένα αντηχείο. Με κατάλληλη πίεση σε ορισμένα σημεία, η χροιά και οι νότες μπορούν να μεταβληθούν.



Εδώ φαίνεται η πρόσφατη εξέλιξη της κατασκευής του οργάνου, μόλις τα τελευταία χρόνια:



Το όργανο είναι τόσο νέο, που ακόμα δεν έχουν βρεθεί όλες οι πιθανές εφαρμογές του και οι κατάλληλοι συνδυασμοί με άλλα μουσικά όργανα.
Ακούστε και δείτε μερικά clips όπου παίζεται αυτό το καταπληκτικό όργανο:






Περισσότερες πληροφορίες και στο Wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hang_(musical_instrument)


53
Παραθέτω τα κατωτέρω για την δική σας εκτίμηση, διασκέδαση και την ευγενή σας συμμετοχή:

Σας αρέσει η τζαζ ; Τότε έχετε υψηλή αυτοεκτίμηση, είστε δημιουργικοί, εξωστρεφείς και «χαλαροί». Αν πάλι προτιμάτε το χέβι μέταλ τότε είστε ευγενικοί και «χαλαροί», αλλά η αυτοεκτίμηση σας ίσως δεν είναι στο φόρτε της, ενώ το πιθανότερο είναι πως δεν σας αρέσει να δουλεύετε και πολύ σκληρά.

Αυτά, και πολλά άλλα, προκύπτουν από μία νέα μελέτη η οποία έδειξε πως οι μουσικές προτιμήσεις και η προσωπικότητα μας σχετίζονται στενά.

Στη μελέτη συμμετείχαν 36.518 εθελοντές από όλο τον κόσμο - από τη Μαλαισία και την Κίνα, μέχρι την Ιαπωνία και τη Χιλή - από τους οποίους ζητήθηκε να βαθμολογήσουν 104 στυλ μουσικής.

Το κεντρικό συμπέρασμα της έρευνας ήταν πως οι οπαδοί του κάθε μουσικού είδους, παρότι δεν έχουν απαραίτητα κοινό γούστο στα ρούχα ούτε έχουν την ίδια ηλικία, είναι σχεδόν πανομοιότυποι στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους. Ποιος θα φανταζόταν ότι οι «χέβι μεταλάδες» έχουν παρόμοια προσωπικότητα με αυτούς που ακούνε κλασσική μουσική.

«Οποια μουσική κι αν αρέσει σε έναν άνθρωπο, αποκαλύπτει πολλά για τον χαρακτήρα του», είπε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Αντριαν Νορθ, καθηγητής και επικεφαλής του Τμήματος Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας οτο Πανεπιστήμιο HeriotWatt του Εδιμβούργου.

Ας δούμε λοιπόν μερικά από τα ευρήματα της μελέτης για την προσωπι¬κότητα ανά είδος μουσικής:
Μπλουζ: Υψηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργικότητα, εξωστρέφεια, αβρότητα και πραότητα.
Τζαζ: Υψηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργικότητα, εξωστρέφεια και πραότητα
Κλασική μουσική: Υψηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργικότητα, εσωστρέφεια και πραότητα.
Ραπ: Υψηλή αυτοεκτίμηση, εξωστρέφεια
Όπερα: Υψηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργικότητα, αβρότητα
Κάουντρι και γουέστερν: Εργατικότητα, εξωστρέφεια
Ρέγκε: Υψηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργικότητα, όχι εργατικότητα, εξωστρέφεια, αβρότητα και πραότητα
Ντανς: Δημιουργικότητα, εξωστρέφεια, όχι αβρότητα
Ίντι: Χαμηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργικότητα, όχι εργατικότητα, όχι αβρότητα
Μπόλιγουντ: Δημιουργικότητα, εξωστρέ¬φεια
Ροκ/χέΒι μέταλ: Χαμηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργικότητα, όχι εργατικότητα, όχι εξωστρέφεια, αβρότητα, πραότητα
Τσαρτ ποπ: Υψηλή αυτοεκτίμηση, όχι δημιουργικότητα, εργατικότητα, εξωστρέφεια, αβρότητα, όχι πραότητα
Σόουλ: Υψηλή αυτοεκτίμηση, δημιουργι¬κότητα, εξωστρέφεια, αβρότητα και πραότητα.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι σε υψηλόμισθους αρέσει η έντονη και τρανς μουσική ενώ στους χαμηλόμισθους αρέσει η «χαλαρή» μουσική. Η μουσική ευθύνεται για πολλές από τις επιλογές που κάνουμε. Για αυτό προσοχή στη μουσική που ακούτε!

Τα σχόλια σας.....

54
Γειά σας φίλοι,
Έχω ένα ERNIE BALL EB6180 VP-JR το οποίο όπως ίσως ξέρετε έχει (όπως πολλά άλλα πετάλια volume) μία μόνιμη έξοδο για σύνδεση με Tuner.
Πρόσφατα έκανα μία ανακατάταξη στο PedalBoard μου και συνέδεσα ένα Tuner YAMAHA YT250 για να κουρδίζω στον "αέρα" με το πετάλι κλειστό.
Την επόμενη φορά που πήγα πρόβα ο ήχος μου ήταν χάλια.. Δεν μπορούσα να τον φτιάξω με τίποτα και πάλευα με τον ενισχυτή του προβατζίδικου, και κατέληξα ότι είναι μία άσχημη μέρα για μένα, τον ενισχυτή και τα αυτιά μου!...
http://
Έκανα λάθος. Όταν έβαλα την κιθάρα απ'ευθείας πάνω στον ενισχυτή, ανακάλυψα ότι ο ήχος ήταν καταπληκτικός!. Τί έφταιγε? Άρχισα να αλλάζω καλωδιώσεις για να απομονώσω το πρόβλημα και έβαζα ένα-ένα πάλι τα στάδια με τα πετάλια..

Αποτέλεσμα: Το Tuner της YAMAHA YT250, όταν συνδέεται με το VP-JR, ρίχνει τραγικά τα πρίμα και γενικά χαλάει όλο τον ήχο.
Πειραματίστηκα και είδα ότι το πρόβλημα δεν προκύπτει όταν απλά ένα βύσμα είναι συνδεδεμμένο στο VP-JR, αλλά μόνο μαζί με το Tuner. Το πρόβλημα για μένα φωνάζει "impedance mismatch" (κακή ταυτόχρονη σύνδεση ανόμοιων φορτίων/αντιστάσεων) και είναι φανερό ότι προέρχεται από το Tuner.

Έχει κανείς άλλος παρατηρήσει το ίδιο?
Έχετε κάποιο Tuner συνδεδεμένο που δεν κάνει το ίδιο πρόβλημα?
Γράψτε μου απόψεις / εμπειρίες αν θέλετε..
Ευχαριστώ!

55
Ψηφίστε τι Τάξης (Class) Ενισχυτή Κιθάρας έχετε.
Αν δεν ξέρετε, βάλτε ¨Δεν Ξέρω ακόμα¨ και όταν μάθετε μπορείτε να αλλάξετε την ψήφο σας.

Τι είναι Ενισχυτές Class A, AB, B και Crossover Distortion με Εικόνες

Πολλοί φίλοι ρωτούν επανειλημμένα τι είναι Class A, AB, B κλπ και τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ τους και με ποιο τρόπο αφορούν στον εξοπλισμό μας.
Παραθέτω λοιπόν μία μικρή ανάλυση για να εστιάσουμε στα σημαντικά που αφορούν στους ενισχυτές κιθάρας που μας ενδιαφέρουν.
Έχω κρατήσει τις περιγραφές απλοϊκές και χωρίς ηλεκτρονικούς όρους ώστε να κρατήσουμε μόνο την ουσία. Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα επίσης είναι απλοποιημένα και αναφέρονται στους ενισχυτές κιθάρας. Αν ασχοληθείτε λίγο θα βρείτε πολύ περισσότερα από όσα έγραψα.
Στα κατωτέρω, οι όροι Λυχνία και Τρανζίστορ είναι συνώνυμοι, απλά επέλεξα το Λυχνία (ή Λάμπα) επειδή εστιάζουμε στους ενισχυτές κιθάρας.


CLASS A
Είναι η απλούστερη μορφή ενίσχυσης. Όλη η ενίσχυση δηλαδή το σήμα εξόδου παράγεται από μία Λυχνία. Αυτή για να λειτουργεί μόνη της, έχει ρυθμιστεί ηλεκτρονικά ώστε να παράγει (ας πούμε) και την θετική και την αρνητική πλευρά του σήματος εξόδου.


Πλεονεκτήματα:
Η καθαρότερη μορφή ενίσχυσης εκ των τριών. Έχει την λιγότερη παραμόρφωση και τον πιστότερο ήχο με πρωτοφανή αμεσότητα και  απαράμιλλη διαύγεια. Ακούστε/παίξτε με έναν BadCat τάξης Α (ή οποιονδήποτε άλλον) και θα το καταλάβετε.
Μειονεκτήματα:
Η Λυχνία δουλεύει συνεχώς σε (σχεδόν) πλήρη ισχύ, ανεξάρτητα αν δίνουμε σήμα στον ενισχυτή ή όχι και ανεξάρτητα από το αν έχουμε το Master Volume ψηλά ή χαμηλά. Αυτό καταπονεί τις Λυχνίες και γερνούν τόσο γρήγορα όσο αν παίζαμε συνεχώς στο maximum. Οι ενισχυτές αυτοί ζεσταίνονται πολύ και συνήθως απαιτούν ανεμιστήρες για την ψύξη τους. Επίσης καταναλώνουν πολύ ρεύμα.


CLASS Β
Είναι η πιο βολική μορφή ενίσχυσης. Η ενίσχυση δηλαδή το σήμα εξόδου παράγεται από δύο Λυχνίες σε συνεργασία. Αυτές έχουν ρυθμιστεί ηλεκτρονικά ώστε να παράγουν η μία την θετική και η άλλη την αρνητική πλευρά του σήματος εξόδου. Για να το κάνουν αυτό, πρέπει να “σκατζάρουν” (switch) η μία με την άλλη κάθε φορά που το σήμα περνάει από το θετικό στο αρνητικό και ανάποδα. Αυτό γίνεται πολλές χιλιάδες φορές το δευτερόλεπτο.
 


Πλεονεκτήματα:
Η οικολογικότερη μορφή ενίσχυσης εκ των τριών. Χωρίς σήμα, το στάδιο ενίσχυσης δεν καταναλώνει (σχεδόν) καθόλου ρεύμα. Οι δύο Λυχνίες παράγουν την διπλάσια ενίσχυση από ότι θα παρήγαγε μία μόνη της.  Με το λιγότερο δυνατόν ρεύμα και κατανάλωση, παράγουμε το μέγιστο της ενίσχυσης. Οι Λυχνίες διαρκούν πολύ και δεν ζεσταίνονται παρά μόνο αν ανοίξουμε το Master Volume ψηλά.
Μειονεκτήματα:
Το “σκατζάρισμα” (switch) που γίνεται μεταξύ των δύο Λυχνιών δημιουργεί μία ειδική παραμόρφωση που λέγεται Crossover Distortion. Στην Τάξη B η παραμόρφωση αυτή είναι ιδιαίτερα φανερή και γίνεται αντιληπτή από τον άνθρωπο ως μία δυσάρεστη αλλοίωση του ήχου.


CROSSOVER DISTORTION
Είναι η παραμόρφωση που δημιουργείται κατά το “σκατζάρισμα” (switch) που γίνεται μεταξύ των δύο Λυχνιών, όταν περνάει το σήμα από την θετική στην αρνητική πλευρά και ανάποδα. Η αλλαγή δεν μπορεί ηλεκτρολογικά να γίνει εντελώς ακαριαία για πολλούς λόγους και έτσι παρατηρείται αυτό το φαινόμενο. 
 


Η παραμόρφωση που παράγεται ως αποτέλεσμα, δεν μοιάζει με την κλασσική γλυκιά παραμόρφωση που θέλουμε από τις Λυχνίες όταν αυτές οδηγούνται σε υψηλές εντάσεις (παραμόρφωση που παράγεται στις κορυφές του σήματος) αλλά με μία ιδιαίτερα δυσάρεστη “αγριάδα” (παραμόρφωση που προκαλείται στην βάση του σήματος κατά την αλλαγή από την μία Λυχνία στην άλλη).


CLASS ΑΒ
Είναι ένας αποτελεσματικός συνδυασμός μεταξύ Τάξης (Class) Α και Τάξης Β. Η ενίσχυση, δηλαδή το σήμα εξόδου παράγεται από δύο Λυχνίες σε συνεργασία, εκ των οποίων όμως, η μία λειτουργεί λίγο περισσότερο από την άλλη. Πάλι πρέπει να  “σκατζάρουν” (switch) η μία με την άλλη κάθε φορά που το σήμα περνάει από το θετικό στο αρνητικό και ανάποδα. Όμως σε χαμηλές εντάσεις, μπορεί να λειτουργεί μόνο η μία Λυχνία από τις δύο, και τότε λειτουργεί σε Τάξη (Class) Α, με όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η τάξη αυτή.



Πλεονεκτήματα:
Είναι η βέλτιστη μορφή ενίσχυσης εκ των τριών. Χωρίς σήμα, το στάδιο ενίσχυσης καταναλώνει λίγο ρεύμα. Οι δύο Λυχνίες μπορούν να παράγουν σχεδόν 30% περισσότερη ενίσχυση από ότι θα παρήγαγε μία μόνη της.  Σε χαμηλές εντάσεις έχει πολύ καλή πιστότητα και διαύγεια.  Επίσης το Crossover Distortion σε μεγαλύτερες εντάσεις είναι λιγότερο αντιληπτό.
Μειονεκτήματα:
Οι Λυχνίες που δουλεύουν περισσότερο, μπορεί και μάλλον θα γεράσουν γρηγορότερα από τις άλλες. (Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί συνήθως σας χαλάει μόνο μία από τις δύο ή δύο από τις τέσσερις Λυχνίες του τελικού σταδίου στον ενισχυτή σας σε Τάξη ΑΒ? Τώρα ξέρετε !)

Υπάρχουν βέβαια  και πολλές άλλες Τάξεις ενίσχυσης, ειδικά στο HiFi που όμως δεν αφορούν άμεσα τους ενισχυτές κιθάρας.
Αυτά! Εσείς προσθέστε/αφαιρέστε ότι νομίζετε από την δική σας εμπειρία.


56
Καθώς εδώ στο forum ακούμε συνέχεια ότι πολλοί φίλοι με περιορισμένο κεφάλαιο προσπαθούν αγωνιωδώς να αποκτήσουν αξιοπρεπή ήχο και να αγοράσουν ενισχυτή με λάμπες, και έχουν λίγες και περιορισμένες επιλογές που ανακύπτουν ξανά και ξανά, παραθέτω πληροφορίες για τον σχετικά καινούργιο ενισχυτή της Kustom, τον Kuston Defender.

Είναι αυτός:


το Front Panel:


Τα χαρακτηριστικά του:
RMS Wattage: 50 Watts
Speaker: 12" KEI™ Epic
Cabinet: All-Pine w/ Birch Baffle
Tube Preamp/Phase Inverter: 12 AX7 (x3)
Tone Controls: Bass, Middle, Treble, Presence
Pull Bright Function: Classic American & British EQ
Power Tubes: EL-34 (x2) or EL-6L6GC (x2)
Reverb: Ruby® Spring Unit
Master Control: Yes (w/ bypass switch)
Volume Control: Yes
Dimensions: 19.75H x 23.5W x 10.5D
Dimensions (mm): 502H x 597W x 267D
Weight: 37.5 lbs/ 17 kg

Διαβάστε το Review Harmony Central:
http://namm.harmony-central.com/WNAMM07/Content/Kustom/PR/The-Defender.html

..και δείτε την βαθμολογία του:
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar+Amp/product/Kustom/Defender/10/1

Ακούστε τον με καλή ηχογράφηση από τον  Paul Riario στο GuitarWorld, το οποίο του έδωσε το Gold Award:


Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο site της εταιρείας:
http://www.kustom.com/product_detail.aspx?TypeID=2&FamilyID=75&ProductID=100&Tab=0
..και στο Thomann:
http://www.thomann.de/gr/kustom_defender.htm?sid=f14ab1dd6b6c99959d6edb1848716e28

Ο ήχος του όπως θα ακούσετε είναι αξιοπρεπής και πολύ πέρα από την τιμή του. Μπορεί ως επιλογή να ταιριάζει σε πολλούς και είναι καλό γενικά να τον γνωρίζουμε ως εναλλακτική πρόταση από τις πεπατημένες και τετριμένες προτάσεις των λαμπάτων ενισχυτών κάτω από 400€ που ακούμε επανειλημμένα.


57

Προς χάριν πολλών φίλων οι οποίοι ζητούν λεπτομέρειες για την αλλαγή των μαγνητών της κιθάρας τους, αλλά και ακόμα πολλούς που δεν έχουν δει την κιθάρα τους από μέσα, παραθέτω την δική μου «εγχείρηση» αλλαγής των stock μαγνητών σε μία Fender Stratocaster USA 40th Anniversary, που έγινε το 2007 (μία από μακριά σειρά αλλαγών και πειραματισμών).

Χρειάζονται:
1.   Θάρρος και αποφασιστικότητα
2.   Καλή και άρτια ενημέρωση από το Διαδίκτυο
3.   Διαγράμματα συνδεσμολογίας από τον κατασκευαστή των μαγνητών που επιλέξατε
4.   Κολλητήρι και κάποια αρχική ικανότητα στο γδύσιμο και κόλλημα καλωδίων
5.   Για την δική μου περίπτωση: 3 διακόπτες 2 θέσεων, 6 επαφών (από τον Κατουμά)

To εσωτερικό της κιθάρας μετά την αφαίρεση του παλαιού pickguard όπου φαίνεται καθαρά το καλώδιο της γείωσης που προέρχεται από την γέφυρα. Το βύσμα στην συγκεκριμένη κιθάρα δεν μπορεί να κολληθεί από πριν, πρέπει να περάσουμε δύο καλώδια μέσα από μία μικρή τρύπα και να κολλήσουμε το θηλυκό βύσμα, μόνο αφού έχουμε τοποθετήσει το pickguard στη θέση του.



Χρησιμοποιήθηκαν οι εξής DiMarzio που επέλεξα εγώ μετά από πολλούς πειραματισμούς, ακροάσεις και προηγούμενες αλλαγές:

Neck: DiMarzio  Cruizer Neck DP186
Middle: DiMarzio  Fast Track 1™ DP181
Bridge: DiMarzio  Super Distortion S™ DP218

Λεπτομέρειες στο site της DiMarzio: http://www.dimarzio.com/site/#/pickups/



Όλοι αυτοί οι μαγνήτες επιλέχθηκαν να είναι διπλού πηνίου (επίτηδες) και αποφάσισα να προσθέσω διακόπτες ώστε σε κάθε έναν να έχω την δυνατότητα να βάζω τα δύο πηνία σε σειρά ή εν παραλλήλω.
Η αλλαγή αυτή έχει πολύ μεγάλη διαφορά στον ήχο και εκ του αποτελέσματος διαβεβαιώ κάθε ενδιαφερόμενο ότι αξίζει τον κόπο για κάθε μαγνήτη που παρέχει αυτήν την δυνατότητα, να κάνει τον κόπο να βάλει ένα διακόπτη τέτοιο, είτε σε push pull σε ένα από τα tone, είτε σε διακόπτη όπως έκανα εγώ.



Εδώ φαίνονται οι μαγνήτες περασμένοι στο υπάρχον κύκλωμα της Strat. Η συνδεσμολογία αν και φαίνεται περίπλοκη είναι τελικά απλή: Ακολούθησα την συνδεσμολογία του κατασκευαστή για τους διακόπτες, και τα δύο τελικά καλώδια που προκύπτουν μετά από αυτούς, τα συνέδεσα στις παλαιές θέσεις του 5-θέσιου επιλογέα των παλαιών μαγνητών.



Για τους διακόπτες έκανα 3 τρύπες με Dremmel (μικρό τρυπάνι ακριβείας) και τους πέρασα στην σειρά ώστε να αντιστοιχούν με τις θέσεις του 5-θέσιου επιλογέα της Strat.



Εδώ φαίνεται το τελικό αποτέλεσμα:
5 Θέσεις του επιλογέα επί 2 Θέσεις των διακοπτών επί 3 Μαγνήτες = 14 διαφορετικοί ήχοι από μία Fender Stratocaster.



Το ηχητικό αποτέλεσμα για μένα είναι καταπληκτικό, και συνδυάζει πάρα πολλά στυλ και ηχητικές σχολές, ειδικά εάν η κιθάρα αυτή είναι η μόνη που έχεις για να παίζεις πολλά διαφορετικά στυλ μουσικής. Παράγει ήχους από σχεδόν κλασσική Fender με τον Cruizer,  μέχρι Les Paul με τον Fast Track 1 που έχει μία δικιά του εξαιρετική χροιά, ενώ πρόσθετα ο Super Distortion στο bridge είναι μακράν ο καλύτερος μαγνήτης που έχω βάλει εγώ μέχρι τώρα στην γέφυρα της Stratocaster.



Όμως εδώ εστίασα περισσότερο στην διαδικασία και όχι τον ήχο, που είναι εν πολλοίς προσωπικό θέμα γούστου. Μπορώ να επεκταθώ επί τούτω εάν κάποιοι φίλοι ενδιαφέρονται.

Επιμύθιο:  Τολμήστε, με θάρρος, άρτια ενημέρωση και καλή προετοιμασία και θα ανταμειφθείτε!


58
Αγαπητοί φίλοι,
Θέτω το εξής συγκεκριμένο ερώτημα καθώς και οι δυο αυτές κεφαλές είναι πολύ αξιόλογες και στην παρούσα φάση έρχονται από τον Θωμά στα ίδια λεφτά. Παρακαλώ για τα σχόλια σας όχι μόνο στον ήχο που εν πολλοίς είναι και προσωπικό θέμα, αλλά ακόμα περισσότερο στο format της κεφαλής που περιλαμβάνει και όλα τα άλλα πιο ¨πεζά¨ θέματα όπως χαρακτηριστικά, δυνατότητες συνδεσιμότητας, ευκολία κουβαλήματος από και προς τις συναυλίες, κλπ.
Παραθέτω κάποια –αυθαίρετα- πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα όπως τα καταλαβαίνω εγώ για να πάρετε και μία γεύση των απόψεων σας που θα εκτιμούσα:

Laney VH100R
Πλεονεκτήματα: Τρομερή συνδεσιμότητα, εξαιρετικά ευέλικτα loops, περιλαμβάνει 4-κάναλο footswitch, διαφορετικά EQ ανά κανάλι, πολλά watt, έχει μεγαλύτερη έκπτωση από την list τιμή των 1400+ ευρώ.
Μειονεκτήματα: Πολλά watt (ναι είναι και μειονέκτημα να μην μπορείς να τον χαρείς σε όλο του το ηχηρό ηχοχρωματικό μεγαλείο παρά μόνο στο κτήμα της θειάς σου των 5 στρεμμάτων στην εξοχή), πολύ βαρύς για συχνό κουβάλημα (27,5kg).
http://www.thomann.de/gr/laney_vh100r.htm

ENGL Screamer 50
Πλεονεκτήματα: Λίγα και ρεαλιστικά watt, αρκετή ευελιξία με τα loops, πρακτικά 4 κανάλια, έξοδος recording με προσωμίωση, ελαφρύς (18kg) και εύκολος στο κουβάλημα.
Μειονεκτήματα: Μόνο ένα EQ και για τα δύο κανάλια, τελικά θα χρειασθείς και κάποιο εξωτερικό ποιοτικό EQ, αμφίβολο crunch κανάλι (και εγώ συνοδεύω πολύ με απλό crunch, με το Lead παίζω κυρίως solo), και απαιτείται το επιπλέον έξοδο του Z5 για να μην καταλήγεις με κλακέτες πριν από κάθε σόλο και τούμπαλιν.
http://www.thomann.de/gr/engl_screamer50_e335_gitarrentopteil.htm

Οπότε έχουμε δύο αντίπαλες φιλοσοφίες στα ίδια ακριβώς λεφτά. Μιλάμε αποκλειστικά για full tube heads και κυρίως τις ανωτέρω, παρακαλώ όχι combos ή off topic σχόλια του τύπου «εγώ έχω ένα Mesa Express 5:50 και μασάει αυτά που αναφέρεις».
Αναμένω ευγενώς ρεαλιστικά και εμπεριστατωμένα σχόλια από την δική σας εμπειρία.
Γνώμες?


Σελίδες: 1 2 [3]