Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - geosim

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5
51
Σε μια μέρα γενικής κατακραυγής για την αστυνομική βαρβαρότητα, από όλα τα πολιτικά κόμματα, τα ΜΜΕ και τους κοινωνικούς φορείς, στο σαιτ του κιθάρα μερικοί επιμένουν να κάνουν ασκήσεις συναισθηματικής έντασης επί πανιών.
Επίσης πιο κοντά στην αλήθεια θα ήταν ένας τίτλος "αστυνομία ή αλητεία" γιατί το συνδετικό "και" ετεροκαθορίζει έννοιες που όμως μοιάζουν τόσο πολύ.

52
Αντιλαμβάνεσαι όμως Ιωάννα, πόσο επικίνδυνοι είναι αυτοί οι συνειρμοί. Κάψιμο σημαίας, άρα ρίψη μολότωφ. Μακρύ μαλλί, άρα αλήτης και ταραξίας γενικώς. Αντιεξουσιαστική ιδεολογία και διάθεση, άρα τρομοκρατία. Και δυστυχώς είναι μια αντίληψη που έχει επικρατήσει παγκοσμίως. Ισοπέδωση της διαφορετικότητας προκειμένου να αναδειχθούν δυό πόλοι. Το καλό και το κακό. Ή με εμάς ή με του άλλους.


53
To κάψιμο μιας σημαίας δεν συνιστά βία πολύ περισσότερο τρομοκρατία. Είναι μια καθαρά συμβολική πράξη που στην πιο ακραία ερμηνεία της φτάνει μέχρι την προσβολή και την πρόκληση. Συνηθίζεται σε πολλές διαδηλώσεις σε όλο τον κόσμο να καίγονται σημαίες κρατών, σε ένδειξη διαμαρτυρίας.
Πολλοί από αυτούς που "σοκάρονται" στο θέαμα της καμένης ελληνικής σημαίας νιώθουν ευχαρίστηση και εκτόνωση στην καύση κάποιας άλλης (λόγου χάρη η αμερικάνικη που έχει και το παγκόσμιο ρεκόρ, με το ισαραήλ να ακολουθεί). Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι κάποια σημαία έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος από κάποια άλλη. Ότι αισθήματα τρέφει κάποιος για την σημαία του οφείλει να τα αναγνωρίσει και στους άλλους για τις σημαίες τους.
Αν λοιπόν το κάψιμο μιας σημαίας θεωρηθεί βία και τρομοκρατία (λόγος ικανός για επιτεθεί στρατιωτικά ένα κράτος σε ένα άλλο) τότε όλη η ανθρωπότητα θα ήταν στο έλεος του κάθε προβοκάτορα.
Με μια ευρεία κλιμάκωση είναι σαν να εξισώνουμε την σημαία (με ότι αυτή πρεσβεύει) και το κάψιμό της, με την ασφάλεια και την τρομοκρατία που στο όνομα της δικαιολογείται αμείλικτη καταστολή, πλαστικές σφαίρες για ενθύμηση, γκουαντάναμο....

54
Εγώ κρατώ το γεγονός ότι οι μπάτσοι (ένστολοι και ασφαλίτες) όταν μεταχειρίζονται με τέτοια κτηνωδία έναν εν δυνάμει κατηγορούμενο (το 95% είναι απλά προσαγωγές), στο κέντρο της πόλης, τέτοια μέρα, με θαμώνες, δημοσιογράφους και κάμερες παντού, αναλογίζομαι με πόση ασυλία έχουν εμποτιστεί και κυρίως πως συμπεριφέρονται off κάμερα...

55
Δεν έγινε?
Τότε τα βίντεο στις ειδήσεις ήταν σκηνοθετημένα?
Ο κουκουλοφόρος με το πιστόλι για φωτοβολίδες?

Tον δείχνει η κάμερα μόνο του, χωρίς κανέναν δίπλα του, αυτός αργά και απροκάλυπτα σκύβει κοιτάει δεξιά και αριστερά (σαν να ήθελε να ήταν σίγουρος ότι θα τον πάρει η κάμερα) και "πυροβολεί".
Βούτυρο στο ψωμί της καταστολής για να δημιουργηθεί κλίμα, να ουρλιάξουν τα ΜΜΕ και να αρθεί το άσυλο . Κάτι μου λέει, πως δύσκολα η ασφάλεια δεν συμμετείχε σε αυτό. 

56
Λοιπά / Απ: Θεσσαλονίκη
« στις: 01/11/06, 14:24 »
Η σαλονικιώτικη αύρα παντού με συνοδεύει..

Να μην φυσάει νοτιάς μόνο..γιατί συνοδεύονται και οσμές Θερμαικού  ;D ;D ;D ;D

57
Επειδή είναι πολύ δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ ατυχήματος,προβοκάτσιας και τρομοκρατικού χτυπήματος (και άρα παιχνίδι στα χέρια των ισχυρών να εκμεταλλεύονται το γεγονός κατά το δοκούν), πολύ μεγαλύτερη σημασία έχει η διαχείριση αυτού του ιστορικού γεγονότος, παρά το ίδιο το γεγονός. Δηλαδή, αποδεχόμαστε ως παγκόσμια κοινότητα, δύο (προς το παρόν) παράνομους πολέμους με εκατόμβες νεκρών και άλλους που θα ακολουθήσουν χωρίς λήξη, άγρια καταστολή, ποινικοποίηση θρησκευτικού δόγματος, περιστολή ελευθεριών, περιορισμό ανθρωπίνων δικαιωμάτων, νομιμοποίηση βασανιστηρίων, πολύχρονες φυλακίσεις χωρίς δίκη, παράνομες απαγωγές με κρυφές πτήσεις μυστικών υπηρεσιών, καλλιέργεια κλίματος παγκόσμιας καχυποψίας, αστυνομοκρατίας στα αεροδρόμια, χαφιεδισμού κτλ;

Έστω ότι "αποδεικνύετε" ότι ήταν προβοκάτσια των ίδιων των ΗΠΑ, προκειμένου να έχουν πάτημα για να προωθήσουν τα συμφέροντά τους.
Τι θα πούμε στα θύματα των γεγονότων που ακολούθησαν την 11/9; Συγνώμη λάθος;

Γνώμη μου είναι, ότι πρώτη προτεραιότητα είναι η προάσπιση των ατομικών δικαιωμάτων, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των πολιτικών ελευθεριών και πολύ πιο πίσω ακολουθεί ή ασφάλεια. Άλλωστε η έλλειψη ασφάλειας είναι συνήθως αποτέλεσμα της προσβολής των 3 πρώτων. 



58
Αθλητισμός / Απ: ΠΑΟΚ
« στις: 17/10/06, 12:37 »
Μα... ζητούμενο νομίζω ειναι η παράθεση απόψεων. Και εγω δεν καταλαβαίνω με τη σειρά μου ??? Τι είναι το θέμα? αστυνομική υπόθεση που πρέπει να κλείσει και να μπει στο αρχείο? Ελεύθερα λέει ο καθένας ότι πιστευει και χωρίς αφορμή μάλιστα. Η παραθέσεις που κάνω στα γραπτά σου έχουν περισσότερη βάση εννοιολογικής συνέχειας παρά διαφωνίας. Αν προκύψει τέτοια (διαφωνία), τόσο το καλύτερο για τα επιχειρήματα του καθενός
Αυτά τα απλά.
 

59
Αθλητισμός / Απ: ΠΑΟΚ
« στις: 17/10/06, 00:16 »
αρα συμφωνουμε... δε λεω οτι δε περασαν καλοι προπονητες, λεω οτι ποτε ο παοκ δεν ειχε λεφτα να παρει καλο προπονητη. Μονο ο μπατατουδης εφερε τον μπαγεβιτς και σε συνδιασμο με τις υπολοιπες επιλογες του καταχρεωσε τον παοκ.
Βρες μου εσύ πρόεδρο του ΠΑΟΚ, την τελευταία 20ετία που να μην κατηγορήθηκε για διασπάθιση, σπατάλη και κακοδιαχείριση. Αν μη τι άλλο , τα ακουσαν όλοι χοντρά. Ούτε υπουργοί του κράτους δεν έχουν ακούσει τόσα. Πάντα φταίχτης ήταν ο προηγούμενος και σωτήρας ο επόμενος. Αλλά μην μου πεις ότι εμείς ως φίλαθλοι του ΠΑΟΚ κοπτόμεθα τόσο πολύ για την σωστή και χρηστή διαχείριση των οικονομικών της ΠΑΕ, έτσι, επειδή είμαστε δημοκράτες και ανώτεροι άνθρωποι. Μωρέ...ας φέρναν παικταράδες και παίρναν πρωταθλήματα και όλες αυτές οι ευαισθησίες θα πήγαιναν στον βρόντο. Χαλάλι θα λέγαμε. Μέχρι και ήρωα θα τον καναμε τον πρόεδρο, που δεν υπολόγισε τίποτα, μπρος στο καλό της ομάδας. Τρανό παράδειγμα είναι και οι Ολυμπιακοί και οι Αεκτσήδες. Όταν μου φέρνουν εμένα Ντέταρι, Προτάσωφ και Ριβάλντο, κάνω δραματικές εκπτώσεις στις ευαισθησίες μου περί χρηστής διαχείρισης και έντιμου πλουτισμού.
εκει που διαφωνω ειναι στα οικονομικα του παοκ. φετος ειναι πολυ διαφορετικα. δεν βγαινει η ομαδα στο ουεφα λογω οικονομικων προβληματων και κοντευει να μη παιξει και στην α εθνικη για τον ιδιο λογο...
Γι αυτο λοιπον υπαρχει ενας λογος παραπανω φετος να μην ξοδευε ο γουμενος εστω και αυτα τα "λιγα" 80.000 ευρω για να παρει εναν φτηνο ξενο προπονητη και να βολευοταν με τον σαραφη, τον μηχαιλιδη και τον ιωσηφιδη που εχει. Και στην τελικη αν δεν ικανοποιησουν τοτε τους αλλαζεις.Συμφωνω επισης με την εννοια της "αρειανοποιησης" αλλα οχι και με τον ορο. μονη λυση ειναι να απαλλαγει ο παοκ αλλα και ολες οι ομαδες της θεσ/νικης απο τις νοσηρες διοικησεις.
Μακάρι σου λέω εγώ, το πρόβλημα του ΠΑΟΚ να ήταν διαχειριστικό. Και λέω πρόβλημα, γιατί ο ΠΑΟΚ πρέπει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.  Να χτυπά τίτλους δηλαδή. Σήμερα, για να χτυπήσεις τίτλο χρειάζεσαι πρωτίστως χρήματα, Και μάλιστα πολλά. Οσα ποτέ δεν είχε ο ΠΑΟΚ. Άρα για να συνεχίσει να είναι ο ΠΑΟΚ που ...φανταζόματε, δεν αρκούν η θυρα 4 οι εκδρομές, οι ηρωικοί οπαδοί κα. Χρειάζεται επένδυση πνοής. Τώρα, γιατί αυτή αργεί και αν θα έρθει είναι μεγάλη κουβέντα, που μπορούμε βέβαια να την κάνουμε κάποια στιγμή.

60
Αθλητισμός / Απ: ΠΑΟΚ
« στις: 14/10/06, 10:52 »
Κι όμως.... πέρασαν αρκετοί, εγνωσμένης αξίας, προπονητές από τον ΠΑΟΚ (Μπέγκστον, Χάαν, Μπλαχίν) ανεξάρτητα του μπάτζετ της ομάδας. Τα οικονομικά του ΠΑΟΚ, πάντα ήταν προβληματικά. Δεν θυμάμαι , αν εξαιρέσω τα πρώτα 2 χρόνια του Μπατατούδη, καμιά περίοδο παχιών αγελάδων.

Τι θέλω να πώ? Δεν άλλαξαν δραματικά πέρσι, τα οικονομικά του ΠΑΟΚ. Πάνω κάτω ήταν πάντα τα ίδια. Αυτό που έχει αλλάξει, είναι η εποχή. Το ύψος του μπάτζετ είναι και ο απόλυτος σχεδόν, οδηγός για την πορεία και την ποιότητα που θα έχει μια ομάδα. Η κατάταξη στον βαθμολογικό πίνακα, είναι ευθέως ανάλογη με τον προυπολογισμό της ομάδας. Οι ελάχιστες και κομητοειδείς εξαιρέσεις το επιβεβαιώνουν αυτό, παγκοσμίως.

Δεδομένης της κατάστασης, οδηγούμαστε με μαθηματικό τρόπο, σε «αριανοποίηση», όπως εύστοχα σημείωσε ένας φίλος,  ;D με καυστική διάθεση για τον συμπολίτη. Όπου αριανοποίηση σημαίνει η βαθμιαία, χρόνια και σταθερή αποδόμηση του όποιου κύρους διαθέτει μια ομάδα ;D.

 Έτσι, δυσκολεύομαι να ρίξω ευθύνες, αφειδώς, σε πρόσωπα, για την οικονομική τους ανεπάρκεια. Για την διαχείριση, ίσως. Αλλά, δεν είναι δική μου δουλειά αυτή.

Τον Βούκοτιτς δεν τον ξέρω. Μακάρι να πετύχει το αδιανόητο. Αλλά αυτό που πραγματικά πικραίνει, είναι ότι έχω φτάσει (και εγώ και άλλοι) σε σημείο, να μην έχουμε καμιά απαίτηση από αυτόν.

61
Αθλητισμός / Απ: ΠΑΟΚ
« στις: 12/10/06, 21:57 »

για να μη πω να αναλαβουν κανονικα και οχι προσωρινα ο σαραφης και οι δικοι του που ειναι μεσα στον παοκ και ξερουν καλυτερα ποια ειναι, αλλα και ποια ηταν η ομαδα οταν επαιζε και αυτος.

Αν δεν με απατάει η μνήμη μου, ο Σαράφης έχει να κοουτσάρει ομάδα Α' εθνικής από τον Νοέμβριο του 1995. Ο Τουρσουνίδης ήταν ακόμα ταλέντο, δεν είχα πάει ακόμα φαντάρος, η Ντόλυ δεν είχε γεννηθεί, Το ιντερνετ ήταν απλά άγνωστο....

62
Συναντήσεις / Απ: 5x5
« στις: 15/09/06, 23:19 »
Αν και πλεον (δυστυχως) δε με αφορα, αν κανονιζετε να παιζετε 7μιση με 8 περιπου, τα προλαβαινετε όλα τα ματς. Και επισης, τρωγοντας έρχεται η όρεξη. Κανονιστε το πρωτο ματσάκι και τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους.Κανόνας αυτός.

Εδω σαλόνικα κουνιέται κανα φύλλο? Θέλουμε έναν μπροστάρη..   

63
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Πιστεύετε;;;
« στις: 27/08/06, 18:58 »
Geosim, ολα αυτα ανηκουν δυστυχως σε νομικα κωλυματα. Επαναλαμβανω κατι που ειχα πει και σε παλαιοτερες συζητησεις. Δεν εγκρινω πολλες απο τις κινησεις της Εκκλησιας.

Δυστυχώς δεν είναι τόσο αθώα και απαξιωτικά τα πράγματα.
Και το "θέμα των ταυτοτήτων", ανήκε σε αυτά τα νομικά κωλύματα.
Η προσπάθεια όμως συμμόρφωσης προς το σύνταγμα, τράνταξε συνθέμελα την ελληνική κοινωνία για μήνες, από τις αντιδράσεις της επίσημης εκκλησίας.

64
Αθλητισμός / Απ: Κεντέρης -Θάνου
« στις: 24/08/06, 00:13 »
Σε παραπέμπω στα δημοσιεύματα της 28/6/2006 αυτό και αυτό και ένα σχετικό
άρθρο του Ν.Παπαδογιάννη

65
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Πιστεύετε;;;
« στις: 23/08/06, 23:28 »
Geosim, οπως ειπα, αν καποιος θελει να ειναι "επαναστατης" με ουσια, θα πρεπει να δεχτει ολα αυτα για τα οποια εχει ευθυνη! Απο τη στιγμη που αποφασιζεις σε ενα χριστιανικο κρατος ( οσο και αν δεν αρεσει σε μερικους, ετσι ειναι η κατασταση  και δεν βλεπω να αλλαζει συντομα ) να το παιξεις "ανεξαρτητος", τοτε πρεπει να ξερεις και ποια θα ειναι τα αποτελεσματα.

Δηλαδή, όλα όσα είναι αυτονόητα ότι πρέπει να παρέχει και να προασπίζει μια σύγχρονη δημοκρατική πολιτεία στους πολίτες της (ανεξιθρησκεία, ελευθερία έκφρασης, ισονομία, ίσες ευκαιρίες) στην Ελλάδα είναι ακόμα αντικείμενο επανάστασης και η επίκλησή τους προκαλεί θυμηδία έως και πρόκληση. Που? στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία....

Γράφεις για "χριστιανικό κράτος".
Τι σχέση μπορεί να έχει, μια νομική οντότητα (κράτος) με την θρησκεία της αγάπης? Τι σχέση έχει η εξουσία, με την αγάπη? Οι νόμοι, με την πνευματικότητα που αναφέρεται μια θρησκεία? Πως μπορεί και εγκλωβίζεται η οικουμενικότητα που η θρησκεία της αγάπης πρεσβεύει, στα άρθρα, τα εδάφια και τους κανόνες που ρυθμίζουν την κοινωνική ζωή ενός κράτους?

Αλλά, το "χριστιανικό κράτος" που λές, είναι και η φράση κλειδί. Αυτός είναι ο λόγος που η Ελλάδα είναι πιο κοντά στο Ιράν (η θεοκρατία είναι καθεστώς) παρά στην Ευρώπη. Γιατί? Για τους παρακάτω λόγους:
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που δεν έχει γίνει χωρισμός εκκλησίας κράτους.
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που κάνει ειδική μνεία στο σύνταγμά της, για την "επικρατούσα θρησκεία" (λες και το σύνταγμα είναι η eurostat)
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που ο πολιτικός γάμος δεν είναι υποχρεωτικός (νομική πράξη που οι συνέπειές του, αφορούν αποκλειστικά το κράτος)
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ στην οποία δεν προβλέπεται πολιτική κηδεία, ούτε καύση νεκρών.
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που για να χτιστεί χώρος λατρείας άλλης θρησκείας απαιτείται άδεια από τον Ορθόδοξο μητροπολίτη της περιοχής!!!!!
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που οι ορθόδοξοι ιερείς μισθοδοτούνται από το κράτος. Αλλά μόνο οι ορθόδοξοι. Φόρους όμως πληρώνουν όλοι.
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που η εκκλησία δεν φορολογείται και δεν ελέγχεται (με ότι αυτό συνεπάγεται....)
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που οι ιερείς έχουν λόγο στην εξωτερική πολιτική
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που το μάθημα των θρησκευτικών είναι ουσιαστικά ορθόδοξη κατήχηση.
Είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που έχει εις βάρος της σωρεία καταδικαστικών αποφάσεων από το ευρωπαικό δικαστήριο για θέματα θρησκευτικής ελευθερίας.(τέτοιες ειδήσεις δεν παίζονται στα δελτία των οκτώ)

Για αυτούς, και για άλλους λόγους, είμαστε πιο κοντά στους μουλάδες του Ιράν, παρά στην Ευρώπη του ορθολογισμού κια της ανεκτικότητας.

Κατά την γνώμη μου, οι νομικές επιλύσεις όλων των παραπάνω, σε καμιά περίπτωση δεν πολεμούν ούτε περιορίζουν,ούτε εμποδίζουν το έργο της ορθόδοξης εκκλησίας. Κάθε ορθόδοξος χριστιανός θα έπρεπε να συμβάλει ώστε οι λατρευτικές-πνευματικές αναζητήσεις του, να μην αντιστρατεύονται τις ατομικές ελευθερίες και τα ανθρώπινα δικαιώματα.


66
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Πιστεύετε;;;
« στις: 23/08/06, 01:03 »
Μηπως επειδη ανηκεις στους κλασσικους τυπους που ναι μεν το παιζουν "δηθεν" και "επαναστατες", αλλα οταν ερχεται η ωρα που πρεπει να στηριξουν με τις πραξεις τα λογια τους ( αρα να βρεθουν αντιμετωποι με τις ευθυνες των πραξεων τους ), δεν μπορουν να το κανουν..
Μάλλον, δεν θα αναφέρεσαι στην ώρα που κατατάτεσαι στον ελληνικο στρατό και τυχόν δήλωση απόκλισης από το επικρατών θρήσκευμα συνεπάγεται περίοπτη θέση στο κλαμπ των τυφεκιοφόρων. Ούτε προφανώς στην ώρα που ερωτεύτηκες "αιρετική" ευρωπαία που θες να παντρευτείς και να βαφτίσεις τα παιδιά σου στην ελλάδα, αλλά οι παπάδες απαιτούν πανηγυρική μετάνοια της αλλόθρησκης. Ούτε βέβαια σε μια λεπτή ισσοροπία που καθορίζει πρόσληψη στο δημόσιο, συμμετοχή στα κοινά, γενικότερη αντιμετώπιση από αστυνομία, δικαστήρια, εξουσία γενικότερα.
Αν δεν αναφέρεσαι σε αυτές τις "ώρες", τότε ναι, είναι ένας απροκάλυπτα δήθεν.     


67
Αθλητισμός / Απ: Κεντέρης -Θάνου
« στις: 20/08/06, 23:31 »
Άκαιρο, αλλά για να κλείσει το topic πρέπει να αναφερθεί και τo ότι:
2 χρόνια μετά, οι "ήρωες" ομολόγησαν ότι, όλα τα περί ατυχήματος ήταν σκηνοθετημένα.
Πως έλεγε εκείνο το τραγούδι? "Να σώσω οτιδήποτε αν σώζεται".
 

68
Αθλητισμός / Απ: ΠΑΟΚ
« στις: 20/08/06, 01:45 »
Επειδή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν με την πρώτη, θα ήταν χρήσιμο να μας αναδείξουν οι αυτόκλητοι συμβουλάτορες, την ιδιαιτερότητα των "μάυρων" φιλάθλων που ετεροκαθορίζει τις δράσεις των παοκτσήδων φιλάθλων σε σχέση με τους άλλους οπαδούς, στις συγκεκριμένες συγκυρίες που βιώνει η ομάδα. 

69
Νομίζω φίλε Ιανέ, ότι από τα αποσπάσματα που παραθέτεις, συνάγω ότι, και ανυποψίαστος να είναι κάποιος, σκανδαλίζεται από την πληθώρα των αναφορών. Τόσα πολλά για κάτι που δεν συνέβη ποτέ? Τόσος πολύ καπνός, για μια φωτιά που δεν εκδηλώθηκε ποτέ?

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να παραθέσω και εγώ, πολύ περισσότερα αποσπάσματα αρχαίων κειμένων, που σαφώς αναδεικνύουν συγκεκριμένες πτυχές της κοινωνικής ζωής στην κλασσική Αθήνα.
Μια από αυτές είναι και η ιδιαίτερη σχέση που αναπτυσσόταν μεταξύ παιδαγωγού και εφήβου. «Εραστή» και «ερώμενου» αντίστοιχα. Περιποιούσε ιδιαίτερη τιμή για τους γονείς, η προοπτική να αναλάβει κάποιος γνωστός δάσκαλος, το τέκνο τους. Σε μια διαδικασία, που οι γονείς δίναν την συγκατάθεσή τους αλλά ταυτόχρονα ήταν και απόντες. Και βέβαια, αυτές οι πρακτικές, αναφέρονται στην κοινωνική ελίτ της εποχής. Σαφώς και δεν είχαν θεσμικό χαρακτήρα. Χιλιάδες είναι οι αναφορές σε χιλιάδες κείμενα.

Αλλά και πάλι, σε τι θα μπορούσε να αλλάξει την στάση μας απέναντι στην παιδοφιλία σήμερα, η απόδειξη ότι παλαιότερα κάποιοι από τους προγόνους μας(?) είχαν άλλη αντιμετώπιση? Γιατί πρέπει να προσαρμόσουμε το παρελθόν και την ιστορία στα μέτρα μας? Σε τι μειώνει για παράδειγμα το έργο του Δ.Σολωμού η αλήθεια ότι ήταν μέθυσος και  είχε χρόνιες αντιδικίες για κληρονομικά θέματα με τους συγγενείς του? Απολύτως σε τίποτα λέω εγώ, προτάσσοντας την ανάγκη να διαβάζουμε την ιστορία και οριζόντια, όχι μόνο κάθετα.

70
Νομίζω ότι αν αναλωθούμε στην δικαστική-ποινική διάσταση του θέματος, θα πλατιάσουμε επί ματαίω. Άλλωστε πάνω κάτω τα έχουμε συζητήσει αυτά και διαφωνούμε.

Θέλω να κρατήσω μόνο το εξής. Εγώ θέλω η όποια καταδίκη προέρχεται για μια συμπεριφορά, να είναι προϊόν αυθεντικής έκφρασης της κοινωνίας, υγιούς αντίδρασης που προκύπτει από την ελευθερία επιλογής άρα και αποδοκιμασίας και απόρριψης και όχι μια επίπλαστη και ίσως καμιά φορά κίβδηλη συμμόρφωση προς αρχές νόμους και φόβους.

Διαχρονικό ζητούμενο, είναι η ελευθερία του ανθρώπου, που μόνο από ανοικτές και ανεκτικές κοινωνίες περνάει ο δρόμος. 

Με βάση αυτή την λογική, ότι στην δημοκρατία όλα και όλοι χωρούν και τα πάντα μπορούν να συζητηθούν σε βάση ισότιμη, το νεοναζιστικό και νεοφασιστικό κίνημα έχει θεριέψει σε όλη την Ευρώπη (και όχι μόνον) και διεκδικεί πολιτική εκπροσώπηση και παρουσία.

Σε ένα δημοκρατικό καθεστώς, ποινικοποιούνται οι πράξεις και όχι οι ιδέες. Σκέψου ότι με μια διασταλτική ερμηνεία θα έπρεπε να απαγορεύεται και το κομμουνιστικό κόμμα από τη στιγμή που θέλει να εγκαθιδρύσει μια σοσιαλιστική αταξική κοινωνία, κάτι που αντίκειται στο σύνταγμα, άρα παράνομο και το ΚΚΕ.
Για τα ναζιστικά κόμματα χαίρομαι όταν απολαμβάνουν ήττες σε καθεστώς  ελευθεριών.
Χώρια που στην Ελλάδα πιο εύκολα ιδρύεις πολιτικό κόμμα παρά ομόρρυθμη εταιρεία


71
Δεν ξέρω αν μπορώ να το κάνω σαφέστερο.

Τι είναι πιο αποκρουστικό? Η νόμιμη εκπροσώπηση κοινωνικών ομάδων (μην ξεχνάμε ότι αυτό προϋποθέτει μια σχετική κοινωνική αποδοχή) ή η νομιμοποίηση εξουσιών που διαπράττουν απείρως απεχθέστερα εγκλήματα?
Στην πρώτη περίπτωση, η προάσπιση αυτού του δικαιώματος δεν ταυτίζεται με υιοθέτηση των απόψεων και πολύ περισσότερο με αποδοχή και συναίνεση των εγκληματικών πράξεων. Στοιχειώδης δημοκρατικότητα είναι αρκετή για να  αντιληφθεί κάποιος τη διαφορά. Μόνο όποιος δεν θέλει δεν τη βλέπει. Και επιμένω, θεωρούμε τόσο ανώριμη την κοινωνία για να χειριστεί η ίδια τέτοια θέματα και πρέπει να προσφύγουμε στη βαρβαρότητα? Το δικαίωμα που τους παρέχεται να εκπροσωπηθούν νόμιμα, σημαίνει αυτόματα και εκπροσώπηση στη βουλή? Σημαίνει αυτόματα και νομιμοποίηση της δράσης τους όταν αυτή εξοκείλει σε εγκλήματα? Επιτέλους, δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην ανθρωπότητα παρά μόνο στο νόμο στην τάξη και στην εξουσία?
Εξοργίζεσαι τόσο εύκολα και δυσανάλογα με κάτι που δεν μπορείς να κάνεις κάτι προληπτικά παρά μόνο κατασταλτικά. 
Ενώ στην δεύτερη περίπτωση, η οργή σου, μπορεί να έχει και προληπτικό (για αυτό και σωτήριο) χαρακτήρα. Όταν μέσω της παιδείας καλλιεργείς και ενσπείρεις ιδέες και απόψεις για ανώτερες φυλές για αλύτρωτες πατρίδες για βαρβάρους, για δαιμονοποίηση της όποιας διαφορετικότητας (αυτά είναι τα λιπάσματα της ισραηλινής κοινωνίας σήμερα, που συναινεί με τις δολοφονίες παιδιών), τότε είναι ιστορικά σίγουρο ότι ένας πύραυλος θα σημαδεύει πάντα ένα παιδί.

Με ακόμα πιο απλά λόγια, η παρέμβασή μου έχει να κάνει με την ανισοκατανομή της οργής. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.

72
Υπάρχει σαφέστατη διάκριση ανάμεσα στο δικαίωμα να εκφράζεται κάποιος ελεύθερα και στην νομιμοποίηση εγκλήματικών πράξεων. Και δεν κάνει καθόλου καλά αυτός που δεν την διακρίνει. Και δεν νομίζω ότι χρειάζεται περισσότερη κουβέντα αυτό.

Αν παρουμε ως δεδομένο ότι συνυπάρχουμε και με ψυχοπαθολογικές προσωπικότητες (για την οικονομία της κουβέντας δέχομαι ως τέτοιους τους παιδεραστές) απορώ, προς ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθώ ως κοινωνία? Αφού δεχόμαστε ότι είναι κάτι γενετήσιο ή ψυχικά άρρωστο ή ανώμαλο τι περιθώρια έχω να αντιδράσω για να το εξαλείψω? Μάλλον λίγα.

Απέναντι όμως στο σαφέστατο γεγονός θανάτωσης παιδιών από πόλεμο (αυτό ειναι το κοινωνικό φαινόμενο) έχω τεράστια περιθώρια αντίδρασης όπως και γεναιόδωρη πίστωση οργής.

Αυτή την επισήμανση ήθελα να κάνω.

Οποιαδήποτε άλλη σύγχυση θα ρέπει στον λαικισμό. 

73
Απορώ Ιανέ, ειδικα σήμερα με αυτα που έγιναν στον Λιβανο απέναντι σε παιδάκια που βρίσκεις τόση οργή για τις αντοχές μια δημοκρατίας. Εξαντλούμαστε στο έλασσων και αδιαφορούμε για το μείζον?

Γιατι μια κοινωνία να θέλει βοηθήματα τον νόμο και την καταστολή και όχι την αποδοκιμασία και την απόρριψη. Δεν την έχουμε εμπιστοσύνη? Τι κάνουμε για αυτό?Τι ευθύνες υπάρχουν?

Στην εύκολη λύση πάντα?Φωτιά και τσεκούρι?Καλό και κακό?Δαιμονοποιήσεις?με μας ή με τους άλλους?Βούτυρο στο ψωμί της καθε εξουσίας?

Και στην τελική στις μεμωνομένες περιπτώσεις ψυχοπαθολογίας,  σχιζοφρενοβλαβίωσης και λογικής απόκλισης διατηρούμε μια ψυχραιμία που απορρέει από την διαπίστωση ότι ο κόσμος βρίθει από γενετικές ανωμαλίες. Στα κοινωνικά φαινόμενα όμως, είναι που πρέπει να επιδείξουμε ευαισθησία, σθένος και ανθρωπισμό βούληση.

74
....φανταστείτε τον Ζιντάν στο ρόλο του Ματεράτσι. Αυτή θα ήταν η απόλυτη αποκαθήλωση..
Και όπως είπε και ο Ιωαννίδης (που με εξέπληξε ευχάριστα) ήταν μια "έντιμη αλητεία".

75
Αθλητισμός / Απ: ΠΑΟΚ
« στις: 06/07/06, 16:15 »
Η περίπτωση ΠΑΟΚ και η επενδυτική αδιαφορία του επιχειρηματικού κόσμου για την αξιοποίησή του, δείχνει μάλλον ότι:
- Στις συγκεκριμένες νεοελληνικές οικονομικοκοινωνικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν, δεν "χωράει" τέταρτη ανταγωνιστική ομάδα.
- Είναι μεγάλο το ρίσκο για μια πολυσχιδή και πολυετή (όπως είναι αυτή του ποδοσφαίρου) επένδυση, ιδίως όταν αυτή προορίζεται για εκτός λεκανοπεδίου περιοχή. Το ρίσκο αναφέρεται στην χαμηλότερη προβολή που θα τύχει (οι έδρες των ΜΜΕ είναι εντός αθηνών, το αναγνωστικό κοινό που τα στηρίζει υποστηρίζει άλλες ομάδες κτλ) όπως επίσης και στην χαμηλότερη επιρροή που θα έχει στα κέντρα λήψης απόφασης.
- Εμείς, ως παοκτσήδες θα πρέπει να συνηθίζουμε στην ιδέα ότι πολύ δύσκολα μπορούμε να παίξουμε (σε αναλογία πάντα) το ρόλο της Μπαρτσελόνα, της Λίβερπουλ, της Λυών, της Νάπολι (παλιά).
- Το παοκτσηδιλίκι (με όσο λαικισμό φέρει) μόνο κακό κάνει. Δεν μπορούμε να επιβιώσουμε και το ρίχνουμε στο συναίσθημα. Βάναυσες απλουστεύσεις, ηρωισμοί, συκοφαντίες είναι που έχουν οδηγήσει τα πράγματα εδώ. Και η ανακυκλούμενη μιζέρια μας βέβαια.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5