Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν υπάρχει βιβλίο ιστορίας που δεν αμφισβητείται. Ένα το κρατούμενο.
Στο βιβλίο που διδάχτηκα εγώ, δεν έκανε καμιά αναφορά στην στάση της επίσημης Ορθόδοξης Εκκλησίας κατά την Τουρκοκρατία και την Επανάσταση του 1821. Στάση που δεν την τιμά καθόλου. Την αποσιώπησε. Κι όμως υπάρχουν αναμφισβήτητες ιστορικές πηγές. Δεν είδα όμως καμιά αντίδραση από τους «ιστορικά ευαίσθητους» για αυτό.Συνεπώς δεν με πείθουν οι πολέμιοι του πρόσφατου βιβλίου ότι δρουν από αγάπη και ευαισθησία για την ιστορική αλήθεια.
Για την ακαδημία Αθηνών, δεν γνωρίζω πολλά, παρά, ότι είναι αναρμόδια να κρίνει ένα εκπαιδευτικό βιβλίο. Το αρμόδιο όργανο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του οποίου τα ίδια μέλη το ενέκριναν την πρώτη φορά και το απέρριψαν αργότερα. Γιατί άραγε? Και σε κάθε περίπτωση δεν την θεωρώ (την ακαδημία) και κανένα πατριαρχείο ιστορικής αλήθειας.
Επίσης η επιμονή στον «συνωστισμό» και η μη ικανοποίηση για την παραδοχή της λεκτικής αστοχίας, είναι κραυγαλέα ένδειξη ότι αυτό που ενόχλησε, ήταν το γενικότερο ύφος του βιβλίου που δεν αγιογραφεί (όπως είχαμε μάθει) τα κατορθώματα του γένους μας.
Παράθεση από: geosim στις 27/09/07, 11:25Δεν υπάρχει βιβλίο ιστορίας που δεν αμφισβητείται. Ένα το κρατούμενο.Σιγουρα..Ομως υπαρχει βιβλιο το οποιο γινεται πιο δεκτο απο αλλο, ετσι δεν ειναι
Παράθεση από: geosim στις 27/09/07, 11:25 Στο βιβλίο που διδάχτηκα εγώ, δεν έκανε καμιά αναφορά στην στάση της επίσημης Ορθόδοξης Εκκλησίας κατά την Τουρκοκρατία και την Επανάσταση του 1821. Στάση που δεν την τιμά καθόλου. Την αποσιώπησε. Κι όμως υπάρχουν αναμφισβήτητες ιστορικές πηγές. Δεν είδα όμως καμιά αντίδραση από τους «ιστορικά ευαίσθητους» για αυτό.Συνεπώς δεν με πείθουν οι πολέμιοι του πρόσφατου βιβλίου ότι δρουν από αγάπη και ευαισθησία για την ιστορική αλήθεια.Επαναλαμβανω πως η ιστορικη αληθεια της Εκκλησιας, οπως οριζεται απο πηγες και ιστορικους, δεν αποτελει για μενα το πιο ουσιωδες προβλημα σε ενα βιβλιο ιστοριας. Εξαλλου αν μιλαμε για το 1821, ο αγωνιστης αγροτης ηταν ισαξιος με τον αγωνιστη ιερεα. Και βεβαια η επισημη Εκκλησια και τοτε, αλλα και τωρα, παντα πηγαινει οπου καθεται καλυτερα ο ποπος της. Παει αυτο...
Παράθεση από: geosim στις 27/09/07, 11:25Για την ακαδημία Αθηνών, δεν γνωρίζω πολλά, παρά, ότι είναι αναρμόδια να κρίνει ένα εκπαιδευτικό βιβλίο. Το αρμόδιο όργανο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του οποίου τα ίδια μέλη το ενέκριναν την πρώτη φορά και το απέρριψαν αργότερα. Γιατί άραγε? Και σε κάθε περίπτωση δεν την θεωρώ (την ακαδημία) και κανένα πατριαρχείο ιστορικής αλήθειας.Δεν γνωριζεις πολλα, ομως κρινεις την Ακαδημια και τους ανθρωπους της.
Παράθεση από: geosim στις 27/09/07, 11:25Επίσης η επιμονή στον «συνωστισμό» και η μη ικανοποίηση για την παραδοχή της λεκτικής αστοχίας, είναι κραυγαλέα ένδειξη ότι αυτό που ενόχλησε, ήταν το γενικότερο ύφος του βιβλίου που δεν αγιογραφεί (όπως είχαμε μάθει) τα κατορθώματα του γένους μας. Επιμενεις πως ειναι λεκτικη αστοχια; Τοτε να σου θυμισω πως ακομα και οταν εγινε η επισημανση, η κυρια Ρεπουση βγηκε και ειπε πως ετσι ειναι καλυτερο για την εκμαθηση της ιστοριας στην ΣΤ Δημοτικου;Μηπως δεν ηταν τοσο...λεκτικη αστοχια;
Αναφερομαι στον ελαχιστο σεβασμο που πρεπει να δωσουμε στην ιστορια μας και στις καταστροφες μας..Διαφωνεις;
Εν κατακλειδι φιλοι μου , στο σχολειο μαθαινεις αυτο που θελουν οι εξουσιες να μαθεις . Το ζητημα ειναι να αποκτησεις την παιδεια να διαβαζεις και μετα το σχολειο και να ψαχνεις μονος σου την αληθεια , μεσα παντα απο το ματι του εκαστοτε "αντικειμενικου" συγγραφεα.
Και επαναλαμβανω...Εαν ηταν λεκτικη αστοχια, μηπως η κυρια Ρεπουση και η ομαδα της δεν εχει τις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ να μιλαει Ελληνικα; Αυτο εσενα δεν σου κανει εντυπωση; Ή μονο ο,τι μας συμφερει σκεφτομαστε;
Άσε που μου καταλόγισες ότι εγώ όρισα υπευθυνο το παιδαγωγικό ινστιτούτο ως αρμόδιο για τα εκπαιδευτικά βιβλία και το παρέβλεψα για να μην αναλωθούμε σε σάχλες.
Το αρμόδιο όργανο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του οποίου τα ίδια μέλη το ενέκριναν την πρώτη φορά και το απέρριψαν αργότερα.
Δεν το καταλαβαίνω αυτό που γίνεται με τους Τούρκους. Θέλουν να σβήσουμε μέρος της ιστορίας μας, για να γίνουμε "φιλαράκια" μαζί τους?
να βγάλουμε τα 500 χρόνια σκλαβιάς
Παράθεση από: Vampovarotor στις 27/09/07, 14:24Δεν το καταλαβαίνω αυτό που γίνεται με τους Τούρκους. Θέλουν να σβήσουμε μέρος της ιστορίας μας, για να γίνουμε "φιλαράκια" μαζί τους? Γιατι αν η ιστορια δεν σβηστει, δεν θα μπορεις να γινεις ''φιλαρακι'' με εναν τουρκο? Πρωτα βλεπεις την ιστορια απο οπου καταγεται ενας ανθρωπος και μετα αποφασιζεις αν θα γινει ''φιλος'' σου ή οχι?Παράθεση από: Vampovarotor στις 27/09/07, 14:24να βγάλουμε τα 500 χρόνια σκλαβιάς400
Παράθεση από: Vampovarotor στις 27/09/07, 14:24να βγάλουμε τα 500 χρόνια σκλαβιάς400
Vampovarotor, χαίρομαι πάρα πολύ που επιτέλους κάποιος νέος άνθρωπος θεωρεί το Βυζάντιο ως καταγωγή του. Αλλά δεν νομίζεις ότι ήρθε ο καιρός εκτός από τις γεννοκτονίες που έχουν κάνει οι άλλοι σ' εμάς να μιλήσουμε και για τις γεννοκτονίες που έχουμε κάνει εμείς στους άλλους?
ρε παιδια να κανω μια αφελη ερωτηση???οταν το 20 κοντεψαμε να φτασουμε μεχρι την αγκυρα πριν μας αποκρουσει ο κεμαλ πώς νομιζατε οτι περναγαμε απο τα τουρκικα χωρια?μοιραζοντας λουλουδακια και φιλια?στην αλωση της τριπολιτσας τι εγινε?
Όπως αναφέρει και το περίφημο άρθρο 16 του Συντάγματος, είναι υποχρέωση του κράτους να αναπτύξει την Εθνική συνείδηση των πολιτών. Βέβαια δεν αναφέρει πουθενά ότι αυτή η ανάπτυξη πρέπει να επιτευχθεί μέσω του μαθήματος της ιστορίας!Νομίζετε ότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να αναπτυχθεί Εθνική συνείδηση σ' ένα παιδί ή σ' έναν άνθρωπο γενικά?
Επί Οθωμανικής αυτοκρατορίας δηλ που το κράτος δεν φρόντιζε να την αναπτύξει, τι είδους Εθνική συνείδηση είχαν οι κάτοικοι του Ελλαδικού χώρου?
Ακριβως..Ο,τι και να πουμε εμεις, το θεμα εχει ληξει. Η δικη μου αποψη βρεθηκε σωστη απο το υπουργειο και τωρα πλεον οδευουμε προς νεο βιβλιο.
Εαν μπορουσες να κανεις παραθεσεις ολοκληρες σε ο,τι ειπα και οχι μονο σε ο,τι σε συνεφερε για να απαντησεις, θα ειχες δυσκολευτει να επιχειρηματολογησεις.Πχ, "ξεχασες" να απαντησεις σε αυτο το ερωτημα:Παράθεση από: freemind στις 27/09/07, 11:38Και επαναλαμβανω...Εαν ηταν λεκτικη αστοχια, μηπως η κυρια Ρεπουση και η ομαδα της δεν εχει τις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ να μιλαει Ελληνικα; Αυτο εσενα δεν σου κανει εντυπωση; Ή μονο ο,τι μας συμφερει σκεφτομαστε;Βλεπεις πως στο δικο σου post, "επαιξες" εξυπνα με τις λεξεις, εξαφανισες αυτη την ερωτηση και voila...αποκτησες επιχειρηματα... Απλες αποδειξεις για απλες κατηγοριες...
Παράθεση από: geosim στις 27/09/07, 13:43 Άσε που μου καταλόγισες ότι εγώ όρισα υπευθυνο το παιδαγωγικό ινστιτούτο ως αρμόδιο για τα εκπαιδευτικά βιβλία και το παρέβλεψα για να μην αναλωθούμε σε σάχλες.Εγω απλα ειπα ο,τι ειπες εσυ:Παράθεση από: geosim στις 27/09/07, 11:25 Το αρμόδιο όργανο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του οποίου τα ίδια μέλη το ενέκριναν την πρώτη φορά και το απέρριψαν αργότερα. Και μη μου πεις πως κατονομαζοντας το Παιδαγωγικο ως ΑΡΜΟΔΙΟ, δεν το καθιστας υπευθυνο για το βιβλιο;Ας ασχοληθουμε λοιπον με σαχλες....ετσι?
Λοιπον,το βιβλιο παει και η συζητηση δεν εχει καμια ουσια...Χαιρομαι που εξαφανιστηκε απο τα σχολεια, οπως χαιρονται και παρα πολλοι δασκαλοι.
Μια ερωτηση...Το διαβασες καθολου το επιχαμο βιβλιο geosim? Και σε περιπτωση οπου δεν ετυχε, σε πληροφορω πως μπορουσες να το προμηθευτεις πολυ ευκολα απο οποιοδηποτε βιβλιοπωλειο ( οπως και ολα τα σχολικα βιβλια )
Τελος, ξεχασες να μου εξηγησεις, γιατι για σενα η Ακαδημια δεν ειναι αρμοδια...Ιδιαιτερα τη στιγμη που το ιδιο το Παιδαγωγκο Ινστιτουτο ( το οποιο με τα δικα σου λογια ειναι αρμοδιο για το βιβλιο ) εδωσε στην Ακαδημια το δικαιωμα να μιλησει και να κρινει το βιβλιο..
Αρα, την επομενη φορα που θα παραποιηθει ο λογος καποιου συνομιλητη σου ( ή θα γινει υπεκφυγη με ελλειπτικες παραθεσεις ) να εισαι σιγουρος πως δεν ειναι μανιωδης "κυνηγος" ασαφειων
Ξεκίνησε από Blacksheepιος « 1 2 » Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από Γιώργος Βλάχος Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από ivikos Δικοί μας στίχοι και ποιήματα