Αποστολέας Θέμα: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου  (Αναγνώστηκε 46376 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος συννεφάκι

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Γυναίκα
  • * floating around*
    • Προφίλ
    • Tomb Raider GR
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #75 στις: 15/03/07, 04:28 »
                                  (.......... συνέχεια.............)

Παράθεση
«Γι'αυτό ο δάσκαλος λέγεται και παιδαγωγός, γιατί ξέρει τρόπους να ξυπνά το ενδιαφέρον των παιδιών για μάθηση.
Καλός δάσκαλος δεν είναι ούτε ο παντογνώστης, ούτε αυτός που θα βγάλει περισσότερη ύλη σε λιγότερο χρόνο.
Καλός δάσκαλος δεν είναι αυτός που έχει τη γνώση, αλλά αυτός που έχει το τρόπο να τη μεταδώσει αυτή ή το ενδιαφέρον γι'αυτή.»
«Κατά τη δική μου άποψη η δουλειά του δασκάλου θα έπρεπε να έχει περισσότερο κύρος απο αυτή του γιατρού στη κοινωνία, αλλά δυστυχώς όχι μόνο δεν έχει αλλά κοντεύει να εξισωθεί με τη γραμματέα του σχολείου»  (gallinule)
Πολύ σωστή τοποθέτηση, κατά τη γνώμη μου πάντα.. Ο δάσκαλος ή ο καθηγητής δεν κρίνεται από τις γνώσεις επί του αντικειμένου του, αλλά από τις γνώσεις της Παιδαγωγικής που έχει. Είναι πρώτα παιδαγωγός και μετά φιλόλογος (λόγου χάρη).
Και δυστυχώς, είναι τόση η απαξίωση για το επάγγελμά του, που έχει να αντιμετωπίσει μαθητές που καθημερινά τον απαξιώνουν, επειδή ακριβώς τον απαξιώνουν οι γονείς τους.. Όταν λοιπόν, ο papous μιλά για ένα Κρυφό Σχολείο, ταυτόχρονα ακυρώνει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, ακόμα κι’ αν λέει πως δε συμβαίνει κάτι τέτοιο.
(Εγώ πάντως, όταν άρχισα να πηγαίνω φροντιστήριο στα μαθήματα Δέσμης, είχα παντελώς απαξιώσει τη φιλόλογο του Σχολείου, καθ’ ότι πολύ συχνά μου φαινόταν ότι ήξερα περισσότερα αρχαία από εκείνη – και πολύ καλά έκανα, στη συγκεκριμένη περίπτωση!!
Αλλά σε όποια άλλη περίπτωση, που ο εκπαιδευτικός έχει όντως κάτι να προσφέρει, ένα δεύτερο σχολείο –κρυφό ή φανερό- τον ακυρώνει και τον ίδιο και τον θεσμό του σχολείου..)
Πιο έντιμο θα μου φαινόταν, papou, αν έλεγες ότι προτιμάς τα παιδιά σου να παίρνουν μόνο τις δικές σου γνώσεις και αξίες και όχι του δημόσιου σχολείου, παρα να λες ότι ταυτόχρονα με τις αξίες (μπορώ να δεχτώ οποιαδήποτε άλλη λέξη, όχι απαραίτητα συνώνυμη με την «αξία»..) του δημόσιου σχολείου, θα «βομβαρδίζεις» τα παιδιά σου με τις δικές σου πεποιθήσεις, θεωρώντας ότι καλύπτεις έτσι τα κενά που εσύ πιστεύεις ότι υπάρχουν στη δημόσια εκπαίδευση.
Όπως και να έχει, το δεύτερο σχολείο δρα συμπληρωματικά..
Και έτσι, συμπληρωματικά, το εκλαμβάνει και ο νους του μαθητή, αναγνωρίζοντας ότι το «κανονικό», δημόσιο, φανερό σχολείο δεν είναι ικανό να του προσφέρει όσα χρειάζεται, ή όσα πρέπει – σύμφωνα με την άποψη του μπαμπά του/papou- και οδηγείται βέβαια στην απαξίωση του όλου θεσμού.. (και γι’ αυτό οι καθηγητές είναι απλά άνθρωποι που «δεν ξέρουν τι τους γίνεται» και το σχολείο είναι ένα αναγκαίο κακό και τίποτα παραπάνω..).
Και, ναι, συμφωνώ πως  η εποχή μας είναι εποχή των reality, του καναπέ και της τηλεόρασης και το έχω πει και σε άλλο νήμα πως τελικά η τηλεόραση είναι αυτή που παιδαγωγεί στις μέρες μας, αλλά ο εκπαιδευτικός – παιδαγωγός μπορεί και πρέπει να βρει τρόπους να εντάξει την τηλεόραση στη διδασκαλία του.. Και, τέλος πάντων, και το χαζοκούτι παιδεία χρειάζεται για να μπορείς να επιλέγεις πότε θα το ανοίξεις και πότε όχι..!
Δεν βρίσκω άλλα να πω.. Χάθηκα κι’ εγώ στην ασάφεια του θέματος και αδυνατώ να βρω προς τα πού πρέπει να προσανατολίσω τη σκέψη και τον λόγο μου..
Κρατώ πάντως το δικό μου συμπέρασμα από όσα διάβασα..
Καλό είναι να προσπαθούμε να βελτιώσουμε αυτά που έχουμε και όχι να ιδρύουμε κρυφά σχολεία, κάνοντας του κεφαλιού μας..
Α! Και επειδή άκουσα να λέγεται για κριτική σκέψη στο Δημοτικό.. Κάτι τέτοιο είναι σχεδόν αδύνατον να συμβεί.. Ο άνθρωπος μαγαλώνοντας περνά από διάφορα στάδια νοητικής ανάπτυξης και η προσφερόμενη γνώση πρέπει να είναι απόλυτα προσαρμοσμένη και εναρμονισμένη με αυτά..! Πρώτη φορά βλέπω ένα προσχέδιο σχολείου (και μάλιστα κρυφού!) που δεν λαμβάνει υπ’ όψιν την ηλικία των μαθητών!

"I shut my eyes and all the world drops dead, I lift my lids and all is born again. I think I made you up inside my head.."
                           S.P.

Αποσυνδεδεμένος Ιανός

  • Ο Αιρετικός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Άντρας
  • Να τιναχτεί σαν μαύρο πνεύμα,η τρομερή μας η λαλιά
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #76 στις: 15/03/07, 08:07 »
                                  (.......... συνέχεια.............)

(...)
Πιο έντιμο θα μου φαινόταν, papou, αν έλεγες ότι προτιμάς τα παιδιά σου να παίρνουν μόνο τις δικές σου γνώσεις και αξίες και όχι του δημόσιου σχολείου, παρα να λες ότι ταυτόχρονα με τις αξίες (μπορώ να δεχτώ οποιαδήποτε άλλη λέξη, όχι απαραίτητα συνώνυμη με την «αξία»..) του δημόσιου σχολείου, θα «βομβαρδίζεις» τα παιδιά σου με τις δικές σου πεποιθήσεις, θεωρώντας ότι καλύπτεις έτσι τα κενά που εσύ πιστεύεις ότι υπάρχουν στη δημόσια εκπαίδευση.
(...)
Καλό είναι να προσπαθούμε να βελτιώσουμε αυτά που έχουμε και όχι να ιδρύουμε κρυφά σχολεία, κάνοντας του κεφαλιού μας..
Α! Και επειδή άκουσα να λέγεται για κριτική σκέψη στο Δημοτικό.. Κάτι τέτοιο είναι σχεδόν αδύνατον να συμβεί.. Ο άνθρωπος μαγαλώνοντας περνά από διάφορα στάδια νοητικής ανάπτυξης και η προσφερόμενη γνώση πρέπει να είναι απόλυτα προσαρμοσμένη και εναρμονισμένη με αυτά..! Πρώτη φορά βλέπω ένα προσχέδιο σχολείου (και μάλιστα κρυφού!) που δεν λαμβάνει υπ’ όψιν την ηλικία των μαθητών!

Εκτός που συν-φωνώ απολύτως με όλη την τοποθέτηση της συννεφούλας, αισθάνομαι την ανάγκη να προσυπογράψω τα παραπάνω.
Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα. Είμαι ελεύθερος.

Αποσυνδεδεμένος gallinule

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #77 στις: 15/03/07, 08:29 »
Συνυπογράφω και εγώ με τη σειρά μου, τη τοποθέτηση από ''συνεφάκι''.
Ειδικά για την ηλικία θέλω να πω, ότι όταν το παιδί είναι μικρό έχει και (συνήθως) μικρούς
παπούδες και γιαγιάδες, και καλό θα ήταν να τους εμπιστευόμαστε λίγο χρόνο αφού εμας δε μας περισσεύει λόγω απασχόλησης. Σε μικρές ηλικίες, ένα καλό οικογενειακό περιβάλλον δημιουργεί τη κριτική σκέψη, γιατί το παιδί τότε ''ψήνει το ενδιαφέρον του''
φυσικά όλα τα παραπάνω είναι σχετικά και όχι απόλυτα.

Αποσυνδεδεμένος συννεφάκι

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Γυναίκα
  • * floating around*
    • Προφίλ
    • Tomb Raider GR
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #78 στις: 15/03/07, 09:36 »
Και, pappou, δυστυχώς βλέπω πως στο τελευταίο σου ποστ, ακυρώνεις ακόμα και την Παιδαγωγική ως Επιστήμη και όλους αυτούς τους ανθρώπους που με προτάσεις και πρότζεκτ, δοκίμασαν και πειραματίστηκαν
πάνω σε συγκεκριμένα μοντέλα διδασκαλίας και αποφάνθηκαν για το ποιά αποδίδουν και ποιά όχι..
Και όλες αυτές οι έρευνες έγιναν όχι μόνο απο εκπαιδευτικούς, αλλά και ψυχολόγους..
Και, πραγματικά, αδυνατώ να καταλάβω με ποιά κριτήρια ακυρώνεις μια ολόκληρη Επιστήμη,
αλλά και για ποιό λόγο το κάνεις τελικά..
"I shut my eyes and all the world drops dead, I lift my lids and all is born again. I think I made you up inside my head.."
                           S.P.

Αποσυνδεδεμένος Μαργαρίτα Π.

  • Δεν είμαι στιχουργός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1464
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #79 στις: 15/03/07, 10:36 »
Εν αναμονή της απάντησης του παππού στο ερώτημα που έθεσα χτες, μεταφράζω αυτή τη στιγμή αποσπάσματα από την έκθεση ενός μαθητή που έχω μπροστά μου. Τα ίδια λένε και οι υπόλοιποι πάντως.

Οι καλοί δάσκαλοι σπανίζουν στις μέρες μας, ίσως γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης τους.
Ο καλός δάσκαλος είναι εκείνος που όχι μόνο έχει γνώσεις, αλλά και την ικανότητα να τις μεταδίδει.
Οφείλει να βαθμολογεί αντικειμενικά. Λογικό είναι να συμπαθούμε κάποια άτομα περισσότερο από κάποια άλλα, αλλά αυτό δεν πρέπει να επηρεάζει τη βαθμολογία.
Να κάνει το μάθημα ενδιαφέρον, αλλιώς οι μαθητές θα αδιαφορήσουν. Είναι μέρος της δουλειάς του να κάνει τα παιδιά να ενδιαφερθούν για το μάθημά του.
Να βλέπει τους μαθητές σαν φίλους, όχι σαν υφισταμένους ή παιδιά ενός κατώτερου Θεού, έτσι ώστε τα παιδιά να αισθάνονται άνετα και να μπορούν να του μιλήσουν για κάποιο πρόβλημα που μπορεί να τους απασχολεί και να ζητήσουν τη συμβουλή του.
Να εμπνέει σεβασμό, όχι να τον απαιτεί. Αυτό θα το επιτύχει κάνοντας σωστά τη δουλειά του και αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι έχει επίγνωση των ευθυνών του.
Να είναι ισορροπημένο άτομο. Άτομα με ψυχολογικά προβλήματα δεν έχουν θέση στο χώρο της παιδείας.
Να αφήνει τα προσωπικά του προβλήματα στο σπίτι και να μην τα μεταφέρει στο χώρο εργασίας του.
Ο δάσκαλος δεν είναι ένας απλός υπάλληλος, ο ρόλος του είναι πολύπλοκος και δύσκολος. Οφείλει όχι μόνο να μεταδίδει τις γνώσεις που έχει αποκτήσει, αλλά να συμβάλλει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του παιδιού. Πρέπει να έχει επίγνωση της τεράστιας ευθύνης του πριν αποφασίσει να γίνει δάσκαλος, διαφορετικά ας επιλέξει άλλο επάγγελμα.

Θα επανέλθω κάποια στιγμή με ερωτήματα προς τον παππού.
Ο Ρίτσος διαβάζει Ρίτσο
http://rapidshare.com/files/227510288/Ritsos.rar

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #80 στις: 15/03/07, 11:05 »
Witchking, τα τελευταια 5 χρονια κανω ιδιαιτερα μαθηματα Φυσικης Μαθηματικων Χημειας και Γεωμετριας σε παιδεια απο Γυμνασιο μεχρι Λυκειο ( ναι ναι, ανηκω στην παραπαιδεια ).
Δεν ειμαι εκτος χορου οπως βλεπεις, αλλα ζω σχεδον καθημερινα το αιωνιο προβλημα του "πως στο καλο θα μπορεσω να κανω καλυτερο ενα κεφαλαιο;"
Δεν νομιζω πως το πετυχαινω απολυτα σε ολα, αλλα οταν εξηγεις στο παιδι ενα μαθημα στηριζομενος σε απλα καθημερινα πραγματα και "ισορροπωντας" τη νοημοσυνη σου με αυτη του παιδιου ( δεν θεωρω πως την υποβιβαζω, αφου η καθε νοημοσυνη εχει το δικο της χαρακτηριστικο ), μπορεις να πετυχεις πολυ περισσοτερα. Ασε που τις περισσοτερες φορες υπαρχει και η αντιδραση του μαθητη "μα καλα..τοσο ευκολο ηταν?"...και εκει δεν ξερεις τι να πεις..να γελασεις ή να κλαψεις για τα χαλια των περισσοτερων καθηγητων;
Κατα τη διαρκεια της μαθητικης μου "θητειας", πετυχα ολους και ολους 4 καθηγητες ( 2 δασκαλους και 2 καθηγητες μαθηματικων και φυσικης ) που ειχαν ξεπερασει το οριο της "υλης" και ηταν Καθηγητες!
Οποτε, ασε με να πιστευω πως το μεγαλυτερο ποσοστο των καθηγητων, βλεπει το μαθημα ως αγγαρεια, που τελειωνει σε 45 λεπτα. Για να καταλαβεις ακριβως τι εννοω, πες μου ποσοι απο τους συναδελφους σου στη δουλεια, ενδιαφερονται να μαθουν νεα για την επιστημη που εκπροσωπουν, ποσοι μελετουν συγγραμματα που αφορουν το εκπαιδευτικο τους εργο και ποσοι απο αυτους παραμενουν στο γραφειο παραπανω ωρες, για να εξηγησουν αποριες.
Οταν κανεις μονος σου την στατιστικη μελετη, θα δεις ποσοι απο αυτους ειναι Καθηγητες και ποσοι καθηγητες!
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #81 στις: 15/03/07, 11:30 »
Διάβασα διάφορα και είναι τόσα πολλά που είναι αδύνατον να τοποθετηθώ σε όλα , κρατώντας τουλάχιστον μια σειρά.
Να πω βέβαια ότι λυπάμαι που συνολικά διαπιστώνω ακόμη μια φορά να μετατίθενται οι ανεπάρκειες και αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος(εσκεμμένες?)  στους λειτουργούς του. Επιπλέον βλέπω να έχουν διατυπωθεί μεγάλες ανακρίβειες με τις οποίες μάλιστα βλέπω να συμφωνείτε οι περισσότεροι.

Που και ποια διάταξη επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να υλοποιήσει τα 2/3 της προβλεπόμενης ύλης? Η μόνη διάταξη που υπάρχει είναι η εξεταστέα ύλη να αποτελεί τα 2/3 της προβλεπόμενης διδαχθείσας. Δεν μπορεί να στηρίζεται επιχειρηματολογία σε λάθος βάσεις. Ακόμη όμως και στην περίπτωση όπου θα ήταν έτσι (που δεν είναι) ποιος θα αναλάβει την ευθύνη να   μην διδάξει αντικείμενα που είναι προαπαιτούμενα για την επόμενη τάξη?

Άρα τι κάνουμε όλοι εμείς εδώ? Μετατοπίζουμε τις ευθύνες της πολιτείας για σαφή εξορθολογισμό της ποσότητας της ύλης στους εκπαιδευτικούς . Αν εσείς αποδέχεστε αυτή την θέση , εγώ προσωπικά διαφωνώ κάθετα.

Ποιός είπε  που πότε και πότε το έγραψε ότι τα παιδιά του δημοτικού δεν μπορούν να αναπτύξουν κριτική ικανότητα?
Για όνομα δηλαδή. Υπάρχουν διάφορες παιδαγωγικές θεωρήσεις (μάλιστα κάποια από αυτές θέλει τον άνθρωπο να μπορεί να διδαχθεί οτιδήποτε σε οποιαδήποτε ηλικία με κατάλληλους τρόπους , εντάξει αρκετά ακραία) αλλά καμία μα καμία δεν θέτει κάποιου είδους φυσικό όριο στο πότε μπορεί να αναπτύσσεται ή όχι η κριτική ικανότητα.

Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και λίγο σοβαρά και έχει ψάξει το ζήτημα εκπαίδευση-εκπαιδευτική διαδικασία θα δει το διαδίκτυο ακόμη και το Ελληνικό να υπάρχουν εκατοντάδες άρθρα για το τι δεν πάει καλά και το τι πρέπει να γίνει με σύγκλιση απόψεων σε μεγάλο βαθμό και μάλιστα από ανθρώπους που έχουν διατελέσει και μέλη του παιδαγωγικού ινστιτούτου , πανεπιστημιακοί κλπ κλπ. Ενώ όλοι ξέρουν και γνωρίζουν οι μόνοι που φέρονται να μην ξέρουν και να μην γνωρίζουν  είναι οι έχοντες το μαχαίρι (υπουργείο παιδείας) το οποίο τόσα χρόνια δεν κάνει τίποτε. Ανικανότητα ή επιλογή? Επιλογή λέω εγώ.

Καλό είναι όλοι να θέλουμε και να πιέσουμε προς την αλλαγή , αλλά όταν αυτή δεν γίνεται τι θα κάνουμε ? Εγώ προσωπικά δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω την εκπαίδευση των δικών μου παιδιών περιμένοντας το πότε και το αν θα αλλάξει το δημόσιο σχολείο και όσο αυτό δεν γίνεται φυσικά και ναι θα προσπαθήσω να συμπληρώσω τις αδυναμίες του με άλλους τρόπους , όπως και αν αυτοί λέγονται. Όλοι εσείς οι υπόλοιποι όταν θα βρεθείτε σε αυτή τη θέση , για να μην απαξιώσετε ή ακυρώσετε το ανεπαρκέστατο δημόσιο σχολείο , μπορείτε να αρκεστείτε σε όσα αυτό προσφέρει για τα δικά σας παιδιά και φυσικά να περιμένετε ακόμη την μεγάλη αλλαγή. Επιτρέπετε όμως φαντάζομαι σε κάποιους άλλους , όσο μπορούν να πάρουν ένα μέρος της κατάστασης στα χέρια τους.

Πάμε παρακάτω. Η τρομερή και φοβερή αντίφαση τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!
Ενώ επικρίνετε το κρυφό σχολείο του papou  με κάποια επιχειρήματα (σοβαρά δεν αντιλέγω μαζί σας και εγώ) που έχουν να κάνουν με την υποκειμενικότητα της ύλης , των μαθημάτων , του τρόπου κλπ κλπ , ωστόσο αυτό το μπαλάκι το πετάτε στους δασκάλους του δημόσιου σχολείου λέγοντας ότι ο καθένας τους υποκειμενικά μπορεί να κάνει ότι ύλη θέλει  , με όποιον τρόπο θέλει με ότι μέσα θέλει , εγκωμιάζοντας τις παιδαγωγικές του αρετές (αν έχει , όποιες και να έχει). Στη μια περίπτωση δηλαδή αμφιβάλουμε , ενώ στην άλλη  θεωρούμε ότι τα όποια προβλήματα της εκπαίδευσης είναι στις ανικανότητες των δασκάλων.

Έχουμε χάσει λίγο την μπάλα. Ή έτσι ή αλλιώς.
Εγώ και πάλι θα συμφωνήσω ότι η παιδαγωγική ικανότητα πολλών είναι ανεπαρκέστατη , αλλά την ευθύνη την έχει και πάλι η πολιτεία όταν δεν έχει τον εκπαιδευτικό από κοντά ( χαχα..ξέρω ξέρω...του έγιναν 1-2 σεμινάρια και όλα καλά) με ελέγχους με βοήθεια με συγγράμματα με ευέλικτα προγράμματα και κυρίως...κυρίως ..κυρίως..ένα μαθητοκεντρικό  και όχι υλοκεντρικό σχολείο!!!!
Όσο η εκπαίδευση είναι υλοκεντρική μην περιμένετε ουσιαστικό αποτέλεσμα και ότι είναι υλοκεντρική η εκπαίδευση το ξέρει ακόμη και το υπουργείο. Το ξέρει αλλά δεν το αλλάζει. 

 
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #82 στις: 15/03/07, 11:33 »
Θανάση!!!! καμία σχέση το ιδιαίτερο με την αίθουσα διδασκαλίας!
Μη βγάζετε συμπεράσματα από το ιδιαίτερο , όπου εκεί αντιμετωπίζεις τον μαθητή και όχι την ομάδα!!
Δεν είναι το ίδιο!!!
Ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του τρόπο να μαθαίνει τον οποίο σχετικά εύκολα αντιλαμβάνεσαι και σε αυτόν εστιάζεις!!
Ο δάσκαλος στο σχολείο δεν είναι το ίδιο....
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #83 στις: 15/03/07, 11:35 »
Παρη, συγνωμη, αλλα αισθανομαι πως αποποιεισαι τις ευθυνες του καθηγητη. Εαν για οποιοδηποτε λογο πιστευει καποιος καθηγητης πως δεν μπορει να αποδωσει το ιδιο σε μια ταξη, τοτε καλυτερα να αλλαξει επαγγελμα. Τοσο απλα τα λεω, γιατι τοσο απλα ειναι. Δεν νομιζω πως καθηγητης ιδιαιτερου μπορει να αλλαξει την διδακτικη του ικανοτητα οταν παει σε σχολειο.
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #84 στις: 15/03/07, 11:40 »
Παρη, συγνωμη, αλλα αισθανομαι πως αποποιεισαι τις ευθυνες του καθηγητη. Εαν για οποιοδηποτε λογο πιστευει καποιος καθηγητης πως δεν μπορει να αποδωσει το ιδιο σε μια ταξη, τοτε καλυτερα να αλλαξει επαγγελμα. Τοσο απλα τα λεω, γιατι τοσο απλα ειναι. Δεν νομιζω πως καθηγητης ιδιαιτερου μπορει να αλλαξει την διδακτικη του ικανοτητα οταν παει σε σχολειο.

Τι λες βρε Θανάση τώρα. Πάσο τι άλλο να κάνω...δηλαδή.
Ο καθένας την άποψή του...
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #85 στις: 15/03/07, 11:42 »
Μπορει, ομως αμφισβητεις πως υπαρχουν καθηγητες που κανουν το μαθημα ακομα πιο βαρετο απ'ο,τι ειναι;
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος King Lui

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
  • Φύλο: Άντρας
  • "Have two bananas!!"
    • Προφίλ
    • King Lui
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #86 στις: 15/03/07, 12:08 »
Μπορει, ομως αμφισβητεις πως υπαρχουν καθηγητες που κανουν το μαθημα ακομα πιο βαρετο απ'ο,τι ειναι;

Δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει αυτό. Και σε αυτή την περίπτωση σίγουρα δεν φταίει η πολιτεία (όταν ο καθηγητής ας πούμε μιλάει τόσο ψιθυριστά που ούτε καν ακούγεται ή απλά κάνει ανάγνωση το βιβλίο και μετά φεύγει). Τι να κάνει δηλαδή η πολιτεία? Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών? Ακούστηκε και αυτό μια φορά και βούηξε ο τόπος...
"Experience is the name someone gives to his mistakes" - Oscar Wilde

Αποσυνδεδεμένος Μαργαρίτα Π.

  • Δεν είμαι στιχουργός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1464
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #87 στις: 15/03/07, 12:11 »
Θανάση συμφωνώ με όσα λες και θα προσθέσω και κάτι γιατί σε λίγο ίσως μου πουν και μένα κάποιοι ότι μερικά από αυτά που διάβασαν στην έκθεση είναι ρομαντικά ή ανέφικτα. Ούτε ρομαντικά ούτε ανέφικτα. Για να κάνεις αυτή τη δουλειά, πρέπει να είσαι κοινώς "ψώνιο", δηλαδή να σου αρέσει αυτό που κάνεις. Αν σου αρέσει, θα βρεις τον τρόπο να τραβήξεις το ενδιαφέρον των μαθητών, ΠΡΕΠΕΙ να τον βρεις, αλλιώς δεν είσαι σωστός στη δουλειά σου, αφού σου ανέθεσαν να μεταδώσεις γνώσεις, θα ψάξεις να βρεις τον καλύτερο τρόπο για να το κάνεις. Και επί τη ευκαιρία θα σταθώ και σε ένα άλλο σημείο της έκθεσης που ίσως περάσει απαρατήρητο, αλλά είναι σημαντικό και πολύ δύσκολο, ειδικά αν ανήκεις στην κατηγορία των ατόμων που δεν κρύβουν αυτό που αισθάνονται. Ο δάσκαλος δεν πρέπει να μεταφέρει τα προσωπικά του προβλήματα στο χώρο εργασίας του. Ως μαθήτρια το έζησα αρκετές φορές και ήταν πολύ άσχημο. Η δουλειά του δασκάλου μοιάζει κατά κάποιο τρόπο με εκείνη του ηθοποιού. Ο θεατής που πάει στο θέατρο για να παρακολουθήσει μία κωμωδία, δεν ενδιαφέρεται για το αν ο πρωταγωνιστής χώρισε με την έτσι του και είναι στις μαύρες του, θέλει να ψυχαγωγηθεί κι ο καλός ηθοποιός εκείνη τη στιγμή ξεχνάει τι τον απασχολεί όσο σοβαρό κι αν είναι. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το δάσκαλο, φοράει το καλύτερό του χαμόγελο, κάνει τον καραγκιόζη, κι ενώ από μέσα του κλαίει, ακούει ταυτόχρονα και μια φωνή που του λέει "γέλα παλιάτσο, έχεις ευθύνη απέναντι στα παιδάκια που βρίσκονται αυτή τη στιγμή μπροστά σου". Όχι ότι το θεωρώ σωστό οι υπόλοιποι εργαζόμενοι να μεταφέρουν τα προσωπικά τους προβλήματα στη δουλειά τους, απλά στην περίπτωση του δάσκαλου το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο γιατί το έχω ζήσει αρκετές φορές ως μαθήτρια και έχω δει - δυστυχώς - και συναδέλφους να το κάνουν.
Ο Ρίτσος διαβάζει Ρίτσο
http://rapidshare.com/files/227510288/Ritsos.rar

Αποσυνδεδεμένος pinelopi

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1075
  • Φύλο: Γυναίκα
  • κι όμως δεν είναι μακριά...
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #88 στις: 15/03/07, 12:35 »
Δεν είμαι εκπαιδευτικός ώστε να έχω άποψη από αυτή την οπτική.
Είμαι μητέρα όμως ενός δεκατετράχρονου κοριτσιού και αυτό που έχω αντιληφθεί πέρα από κάθε αμφιβολία είναι πως στο σχολείο προσπαθεί να μεταφερθεί στείρα γνώση.
Σαφέστατα το εκπαιδευτικό σύστημα φέρει τεράστια ευθύνη γι αυτό αλλά μερίδιο ευθύνης φέρουν επίσης και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι σε μεγάλο ποσοστό μπαίνουν στην αίθουσα μόνο και μόνο προκειμένου να συμπληρώσουν το ωράριο εργασίας τους.
Ελάχιστες προσπάθειες για τη δημιουργία κριτικής σκέψης, ανάλυσης, σύνθεσης κ.λ.π. νοητικών διαδικασιών στους μαθητές.
Τα παιδιά γυρίζουν σπίτι με έναν όγκο ύλης προς εκμάθηση πολύ μεγάλο με αποτέλεσμα και εκ του προχείρου να γίνεται η όποια παπαγαλία των μαθημάτων αλλά και να δημιουργείται στα παιδιά μια τεράστια άπωση από αυτά τα ΠΡΕΠΕΙ που καλούνται να αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση.

Τρέχουν οι καθηγητές να προλάβουν να καλύψουν μια ευμεγέθη ποσότητα ύλης προκειμένου να είναι συνεπείς προς τις οδηγίες του Υπουργείου αλλά το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό. Η ύλη καλύπτεται μεν, τα παιδιά δεν μαθαίνουν παρά ελάχιστα συγκριτικά , δε.
Και το χειρότερο; Τρέφουν απέχθεια για το σχολείο και συνεκδοχικά για τη γνώση.
Κανείς δεν τους μαθαίνει το γιατί και το πως μαθαίνουμε.
Κανείς δεν τους μαθαίνει πως μαθαίνοντας γνωρίζεις τον κόσμο, τον άνθρωπο, τη φύση, τον εαυτό σου.
Κανείς δεν τους μαθαίνει να αγαπάνε το βιβλίο, το χαρτί, τις λέξεις, τα νοήματα.

όνειρο είναι να ουρλιάζουν χιλιάδες ναι απ' το λαρύγγι του όχι  (Κ.Δ.)

Αποσυνδεδεμένος Μαργαρίτα Π.

  • Δεν είμαι στιχουργός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1464
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #89 στις: 15/03/07, 13:02 »
Θανάση!!!! καμία σχέση το ιδιαίτερο με την αίθουσα διδασκαλίας!
Μη βγάζετε συμπεράσματα από το ιδιαίτερο , όπου εκεί αντιμετωπίζεις τον μαθητή και όχι την ομάδα!!
Δεν είναι το ίδιο!!!
Ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του τρόπο να μαθαίνει τον οποίο σχετικά εύκολα αντιλαμβάνεσαι και σε αυτόν εστιάζεις!!
Ο δάσκαλος στο σχολείο δεν είναι το ίδιο....

Πάρη επειδή έχω κάνει και τα δύο, σου λέω υπεύθυνα ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά αν είσαι σωστός στη δουλειά σου. Θα μπορούσα κι εγώ κάλλιστα να αποποιηθώ τις ευθύνες μου και να τις επιρρίψω στην εκάστοτε κυβέρνηση. Ε, δεν είναι έτσι! Αν εγώ δεν έχω επίγνωση των ευθυνών μου, φταίει το κράτος; Όχι, εγώ φταίω γιατί είμαι ανεύθυνη!
Να θυμίσω και κάτι που είπε ο Τολστόι. "Όλοι σκέφτονται ν' αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανείς δεν σκέφτεται ν' αλλάξει τον εαυτό του".
Ο Ρίτσος διαβάζει Ρίτσο
http://rapidshare.com/files/227510288/Ritsos.rar

Αποσυνδεδεμένος King Lui

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
  • Φύλο: Άντρας
  • "Have two bananas!!"
    • Προφίλ
    • King Lui
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #90 στις: 15/03/07, 13:03 »
Και ο Κέννεντυ: "Μη σκέφτεσαι τι μπορεί η χώρα να κάνει για σένα αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη χώρα" (ή τουλάχιστον για να μην είμαστε υπερβολικοί, μη το σκέφτεσαι συνέχεια...)
"Experience is the name someone gives to his mistakes" - Oscar Wilde

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #91 στις: 15/03/07, 13:10 »
Έχω την αίσθηση ότι μάλλον λειτουργώ σε άλλα παιδιά ή σε άλλο εκπαιδευτικό σύστημα.
Επίσης έχω την αίσθηση ότι πρέπει να λέμε συνεχώς μερικά αυτονόητα.
Φυσικά ρε συ Θανάση και υπάρχουν καθηγητές που κάνουν το μάθημα πιο βαρετό.Φυσικά King Lui υπάρχουν καθηγητές που έχουν αυτά και άλλα περισσότερα προβλήματα. Αυτή όμως δεν είναι η γενική εικόνα και αν θέλετε ακόμη παραπέρα είναι το αποτέλεσμα του ίδιου του συστήματος που επιτρέπει να υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές.

Αλλά Θανάση και μαργαρίτα επιδιώκετε να πείσετε τώρα ότι το ίδιο είναι να προσαρμόζεις την διδασκαλία σου σε έναν μαθητή από το να την προσαρμόζεις σε 20? Μα αν είναι δυνατόν όταν υπάρχει η βασική και μη αμφισβητούμενη από κανένα αρχή ότι ο καθένας μας έχει τον δικό του τρόπο να μαθαίνει.
Πως είναι το ίδιο δηλαδή? Στους 20 πρέπει να βρεις 5-6 τρόπους να τους περάσεις αυτό που πρέπει (και πάλι χωρίς την ίδια επιτυχία σε όλους) άρα περισσότερος χρόνος περισσότερη ικανότητα περισσότερα , πολύ περισσότερα πράγματα!!

Στους 20 μια θα πέσει στον έναν το στυλό μια θα του έρθει του άλλου να πάει τουαλέτα , μια θα έρθει στον άλλα να ξυθεί και γενικά με χίλιους δύο τρόπους θα σπάσει η συγκέντρωση.
Στους 20 θα πρέπει να έχεις αναπτύξει τεχνικές ώστε να υπάρχει μια πειθαρχία μέσα στην τάξη κάτι που δεν χρειάζεται για τον ένα.
Αφού τα συγκρίνετε αυτά τα δύο και επιπλέον δεν βρίσκετε και διαφορές ,πάσο και πάλι.

Μαργαρίτα εαν έχεις καταφέρει σε ένα τμήμα Lower να μεταδόσεις τις γνώσεις (επιπέδου Lower) σε μαθητές που δεν έχουν τις γνώσεις ούτε τις 1ης τάξης , τότε προσωπικά σε ανακηρύσσω φαινόμενο καθηγητικό!!! και δεν κάνω πλάκα... ;D

Αν τώρα κάποιος από τους συνομιλητές ξέρει και κανέναν τρόπο να κάνει κάποιος ενδιαφέρον το μάθημα της τριγωνομετρίας για παράδειγμα , θα του ήμουν ευγνώμων....
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #92 στις: 15/03/07, 13:13 »
Και ο Κέννεντυ: "Μη σκέφτεσαι τι μπορεί η χώρα να κάνει για σένα αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη χώρα" (ή τουλάχιστον για να μην είμαστε υπερβολικοί, μη το σκέφτεσαι συνέχεια...)

Για δες αυτό...από προηγούμενό μου μήνυμα..

Παράθεση
Όσο η εκπαίδευση είναι υλοκεντρική μην περιμένετε ουσιαστικό αποτέλεσμα και ότι είναι υλοκεντρική η εκπαίδευση το ξέρει ακόμη και το υπουργείο. Το ξέρει αλλά δεν το αλλάζει.

Εσύ μπορείς να κάνεις κάτι? Εγώ όχι.

...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος gallinule

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #93 στις: 15/03/07, 13:14 »
Καλά είναι αυτά που λέτε αλλά μην το ρίχνουμε στη φιλοσοφία και ξεφεύγουμε απο το θέμα..

Όσο για την ύλη που συνέχεια λέτε ότι πρέπει να βγεί..
Εγώ αγάπησα τη χημεία απο μια καθηγήτρια, η οποία βρισκόταν πάντα μισή ύλη σε σχέση με άλλους καθηγητές.
υπήρχε χημεία στη χημεία...
και επειδή είχε τόσο όρεξη γι'αυτό που έκανε, μας το μετέδιδε. Διάβαζα παντα τα παρακάτω (ενώ σε άλλα μαθήματα δεν ήξερα ούτε τα προηγούμενα) σε σημείο, πολλές φορές να μου δίνει το δικαίωμα να κάνω εγώ παράδοση!! εγώ ήμουν ένας απλός μαθητής, και έκανα παράδοση.. αυτή την ενέργεια και αυτή τη θέληση δε θα τη ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Μια ζωή πλέον που στηρίζετε στην επιστήμη της χημείας και της βιολογίας, επιστήμες που μπορεί ποτε μου να μην είχα αγγίξει χωρίς το αυτό το έναυσμα..
Άρα μη λέμε δικαιολογίες για ύλη κ.λ.π. ακόμα και αν βγεί γρήγορα η ύλη είναι σαν να μη βγήκε αν τη κάνουμε όπως όπως...

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #94 στις: 15/03/07, 13:16 »
ναι μπράβο...έλα στη Γ λυκείου να σου κάνω την μισή ύλη από αυτή που έχεις για τις εξετάσεις και πήγαινε γράψε μετά να δούμε ποιον θα βρίζεις.
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος gallinule

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #95 στις: 15/03/07, 13:24 »
όσο έγραφα δεν είδα το ποστ του witchking..
Έχεις δίκιο ότι δεν είναι το ίδιο ένας μαθητής με 20, αλλά αυτοί οι 20 είναι ενωμένοι σχεδόν πάντα...
άρα αν κερδίσεις το ενδιαφέρον του ενός θα ακολουθήσουν άλλοι αλυσίδα, το ίδιο και αν χάσεις το ενδιαφέρον του ενός.. Γνωρίζω ότι όλα αυτά είναι δύσκολα.. αλλά λόγω αυτής της δικαιολογίας και ρίχνοντας ευθύνες στα παιδιά και τους γονείς, οι καθηγήτες αποποιούνται των ευθυνών τους και πέφτουν στη λογική του...

 ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ


''Εγώ θα τους βάλω μυαλό όταν δεν ενδιαφέρονται οι γονείς τους?'' δεν είναι όμως έτσι...
Στη Γ΄ Λυκείου είχαμε την ίδια καθηγήτρια και στη Χημεία και στη Βιολογία... Στην αρχή πηγαίναμε αργά και φτάσαμε σε σημείο να ανησυχούμε... ήρθε Σάββατα και τη καλύψαμε... ποιός το κάνει αυτό?

Όχι μόνο δε βρίζω αλλά στη Χημεία έγραψα 20 και στη Βιολογία 18.8
Με τέτοιους βαθμούς αν είχα καλύτερο μέσο όρο στα άλλα χτυπούσα ιατρική φίλε μου

Ξέρεις ποιον βρίζω? την ιστορικό που έβγαλε την ύλη πριν το πάσχα... 14 έγραψα..

Αποσυνδεδεμένος CADMUS

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #96 στις: 15/03/07, 13:28 »
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως το υπό συζήτηση κρυφό σχολείο είναι ( έστω και σαν ιδέα ) μία μορφή ενισχυτικής διδασκαλίας για μαθητές δημοτικού. Σωστά μέχρι εδώ?

Εντάξει, το πρόγραμμα σπουδών είναι εντελώς φλού και η μέθοδος διδασκαλίας ακόμη περισσότερο στον αέρα. Είπαμε, αυτό αποτελεί ακόμη μία θεωρητική σύλληψη παρακινούμενη απο την επιθυμία να μεταδώσετε στα παιδιά σας αληθινή γνώση και καλλιέργεια.

Ποιά όμως αληθινή γνώση και ποιά αληθινή καλλιέργεια? Τι θα διδάξετε που θα ξεφεύγει απο τα καθιερωμένα σ'οτι αφορά την γλώσσα, τα μαθηματικά και την μουσική? Και πάνω απ΄όλα πως θα το διδάξετε όταν θεωρείτε πως οποιαδήποτε παιδαγωγική θεωρία εφαρμόζεται στα σχολεία δεν έχει αποτέλεσμα?

Παρεπιπτόντως, παρατηρώ πως γενικεύετε αναφερόμενοι στους δασκάλους, καθηγητές και γενικά εκπαιδευτικούς. Μην τους βάζετε όλους σε ένα τσουβάλι. Υπάρχουν άνθρωποι που εξασκούν το επάγγελμα όντας εντελώς ακατάλληλοι για αυτό, και υπάρχουν και άλλοι που πραγματικά προσπαθούν να κάνουν σωστά και ευσυνείδητα τη δουλειά τους.

Και τελευταίο, γιατί απορρίπτεις την διαδασκαλία της ιστορίας? Αν έχεις πρόβλημα με τα βιβλία που διαδάσκονται τώρα, υπάρχει πληθώρα βιβλίων που καλύπτουν ένα μεγάλο ποσοστό της ελληνικής και της παγκόσμιας ιστορίας. Μετά, η διαδασκαλία τηε ιστορίας ( γι΄αυτό αποτελεί το μάθημα που όλοι προσπαθούν να επηρεάσουν περισσότερο, ακόμη περισσότερο και απο την ίδια την γλώσσα ) καλλιεργεί την συνείδηση και την αίσθηση της συνέχειας αλλά και της συνέπειας. Δεν μπορώ να καταλάβω την απαξίωση της...

Για να δούμε λοιπόν το πρόγραμμα σπουδών... 

Αποσυνδεδεμένος King Lui

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
  • Φύλο: Άντρας
  • "Have two bananas!!"
    • Προφίλ
    • King Lui
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #97 στις: 15/03/07, 13:31 »
Και ο Κέννεντυ: "Μη σκέφτεσαι τι μπορεί η χώρα να κάνει για σένα αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη χώρα" (ή τουλάχιστον για να μην είμαστε υπερβολικοί, μη το σκέφτεσαι συνέχεια...)

Για δες αυτό...από προηγούμενό μου μήνυμα..

Παράθεση
Όσο η εκπαίδευση είναι υλοκεντρική μην περιμένετε ουσιαστικό αποτέλεσμα και ότι είναι υλοκεντρική η εκπαίδευση το ξέρει ακόμη και το υπουργείο. Το ξέρει αλλά δεν το αλλάζει.

Εσύ μπορείς να κάνεις κάτι? Εγώ όχι.



Μπορώ να μην κατηγορώ (συνέχεια) το κράτος και να προσπαθήσω εγώ όσο περισσότερο μπορώ (νομίζω ότι αυτή την έννοια έχει αυτό που είπε ο Κέννεντυ).
"Experience is the name someone gives to his mistakes" - Oscar Wilde

Αποσυνδεδεμένος gallinule

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #98 στις: 15/03/07, 13:33 »
+1000 King Lui

Το κράτος το διαμορφώνουμε εμείς, δεν το ψηφίζουμε μόνο...

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
« Απάντηση #99 στις: 15/03/07, 13:53 »
Με λυπη διαπιστωνω ομως Παρη, πως οι ιδιοι που θελετε την αλλαγη της παιδειας, οι ιδιοι δεν θελετε να αποδεχτειτε πως αποτελειτε μερος του προβληματος ( δεν αφορα εσενα, αλλα τους καθηγητες στο συνολο ) και να οδηγησετε σε λυση.
Οσο για το αν το ριχνουμε στη φιλοσοφια, θα σου υπενθυμισω πως ηδη το θεμα ειναι φιλοσοφικο, μιας και στην πραξη ποτε δεν προκειται να εφαρμοστει! Σε ενα φιλοσοφικο θεμα, επιτρεπεται πιστευω οτιδηποτε εχει να κανει με το θεμα του!
Να αναφερω περιπτωσεις καθηγητων παιδιων που κανω ιδιαιτερα και μου σηκωνεται η τριχα; Και μαλιστα ανθρωπων που στα 50 τους εχουν αποφασισει να κοιτανε μονο την συνταξη και τιποτα αλλο!
Δεν ειναι μικρο ποσοστο καθηγητων Παρη που απαξιωνουν την παιδεια με την συμπεριφορα τους. Προσωπικα εκτιμω πως ειναι πανω απο το 50% και οτιδηποτε ειναι πανω απο το 50% ειναι καταστροφικο στην Παιδεια ( εκτος απο τους επιτυχοντες :P ). Και αυτο το 50% εχει κατα πασα πιθανοτητα βγει απο μια σχολη οπου δεν ηθελε και ασχολειται με ενα κλαδο ( παιδαγωγος ) που επισης δεν γουσταρει! Παρολαυτα, κραταει τη θεση αυτη και δεν την αφηνει, γιατι ξερει πως αν του ελεγαν να δουλεψει στον ιδιωτικο τομεα, θα επρεπε να αποκτησει χαμογελο, συμπεριφορα και κουλτουρα!

edit: Και ας μην κρυβομαστε πισω απο την υλη για την δικη μας απραξια και ασυνεπεια,ετσι?
« Τελευταία τροποποίηση: 15/03/07, 13:55 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
51985 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28/03/02, 16:08
από Σπύρος
0 Απαντήσεις
50815 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/04/02, 16:12
από Σπύρος
0 Απαντήσεις
49838 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/04/02, 16:16
από Σπύρος
0 Απαντήσεις
54611 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/07/06, 22:08
από Ο Νέος Κιθαρωδός
1 Απαντήσεις
54978 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/07/10, 13:02
από Βραζίλης
6 Απαντήσεις
4921 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28/08/08, 21:49
από Giorgos K.
224 Απαντήσεις
75260 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/01/11, 16:09
από papous
10 Απαντήσεις
7630 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28/11/09, 13:05
από Kundera
4 Απαντήσεις
3731 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/09/11, 20:54
από Jezus
0 Απαντήσεις
10365 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/02/18, 16:41
από HenryZyba