Αποστολέας Θέμα: Μαρτυρες του Ιεχωβα  (Αναγνώστηκε 120112 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MACMISIAS

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΚΑΤΑ...
    • Προφίλ
    • www.myspace.com/meresmakis
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #125 στις: 02/09/08, 21:09 »
Εντάξει βρε Νίκο ,και η Παλαιά Διαθήκη μέσα στη Βίβλο είναι,ας μην επικεντρωθούμε τώρα εκεί.Δεν μου έχεις απαντήσει όμως για την Μετάληψη που είναι μέγα μυστήριο για την Χριστιανοσύνη.Πως μπορεί ο Χριστός να λέει έστω συμβολικά το "πιείτε αυτό είναι το αίμα μου",αν υπάρχει τόσο μεγάλη απαγόρευση για το αίμα.

Η απάντηση βρίσκεται στο λόγο για τον οποίο το αίμα θεωρείται τόσο ιερό.
Όπως έγραψα πρωτύτερα, ο Θεός αποφάσισε να ξεχωρίσει το αίμα ώστε να χρησιμοποιηθεί με έναν τρόπο που θα εξασφάλιζε την αιώνια ζωή μας, δηλαδή στη θυσία του Ιησού Χριστού.

Ο Χριστός δεν είπε στους μαθητές του απλώς «πιείτε αυτό είναι το αίμα μου», αλλά: «Πίετε εξ αυτού πάντες. Διότι τούτο είναι το αίμα μου το της καινής διαθήκης, το υπέρ πολλών εκχυνόμενον εις άφεσιν αμαρτιών».—Ματθαίος 26:28, 29.

Ο απόστολος Παύλος αντί να παραθέσει τα λόγια του Χριστού όπως τα κατέγραψε ο Ματθαίος, το διατύπωσε λίγο διαφορετικά, δηλαδή: «Τούτο το ποτήριον είναι η καινή διαθήκη εν τω αίματί μου».—1 Κορινθίους 11:25)

Συνεπώς, αυτό που περιείχε το ποτήρι αντιπροσώπευε το πολύτιμο αίμα του μέσω του οποίου επικυρώθηκε η καινή διαθήκη, στην οποία μεσίτευε ο Ιησούς Χριστός, φέρνοντας έτσι σε σχέση διαθήκης τους μαθητές του με τον Πατέρα του, όπως παλαιότερα ο Μωυσής μεσίτευσε στην Παλαιά Διαθήκη ή Διαθήκη του Νόμου, μεταξύ του Θεού και των απογόνων του Ιακώβ.
Κοίταξε.Κατ'αρχάς να σου πώ ότι μπορώ και εγώ να γράψω τα χωρία ολόκληρα,αλλά δεν το κάνω για λόγους συντομίας...Μετά να σου πω ότι νοιώθω πλέον ότι η κουβέντα έχει βαλτώσει.Δεν πιστεύω για καμμία ερμηνεία στον κόσμο,ότι ο Θεός επιτρέπει κάποιος να πεθάνει,προκειμένου να μην πάρει ξένο αίμα.Για μένα αυτό είναι αυτοκτονία και ξέρεις και ξέρω ποιά η άποψη περί αυτοκτονίας.Εκτ'ος βέβαια της περίπτωσης του ανήλικου παιδιού που το σκοτώνει ο γονιός του με τις αποφάσεις του.
"Θέλω ν' αλλάξω το κόσμο Μάνα- Παιδί μου δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πάνα..."
www.myspace.com/meresmakis
www.myspace.com/meresmeres
http://mikriellinikiistoria.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #126 στις: 02/09/08, 21:22 »
Γενικά έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει τίποτε συγκεκριμένο ,εκτός από τις οδηγίες για τα ειδωλόθυτα στη Παλαιά Διαθήκη.

Η εντολή για τους Χριστιανούς είναι πολύ συγκεκριμένη: "Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας· από των οποίων φυλάττοντες εαυτούς θέλετε πράξει καλώς.—Πράξεις 15:29.
Η εντολή αυτή δόθηκε από τους Χριστιανούς αποστόλους.

Το βασικότερο για μένα είναι ότι και το αίμα ανήκει στον υλικό κόσμο και εκεί επιστρέφει με τον θάνατο.Οπότε το να του δίνουμε θεικές διαστάσεις ή να πιστεύουμε ότι είναι το μέσο που χρησιμοποιεί ο Θεός για να περνάει στον Άνθρωπο τη Χάρη Του είναι μάλλον αυθαίρετο και δεν έχει καμμία σοβαρή βάση.

Το να πιστεύουμε ότι το αίμα είναι το μέσο που χρησιμοποιεί ο Θεός για τη συγχώρηση αμαρτιών δεν είναι αυθαίρετο και έχει πολύ σοβαρή βάση.
Λευιτικό 17:11: Διότι η ζωή της σαρκός είναι εν τω αίματι και εγώ έδωκα αυτό εις εσάς, διά να κάμνητε εξιλέωσιν υπέρ των ψυχών σας επί του θυσιαστηρίου· διότι το αίμα τούτο κάμνει εξιλασμόν υπέρ της ψυχής.
Ματθαίος 26:28: Διότι τούτο είναι το αίμα μου το της καινής διαθήκης, το υπέρ πολλών εκχυνόμενον εις άφεσιν αμαρτιών.
Εφεσίους 1:7: «Δια του οποίου [Ιησού Χριστού] έχομεν την απολύτρωσιν δια του αίματος αυτού, την άφεσιν των αμαρτημάτων, κατά τον πλούτον της χάριτος αυτού».

Μετά να σου πω ότι νοιώθω πλέον ότι η κουβέντα έχει βαλτώσει.

Γιατί έχει βαλτώσει; Εθεσες ένα καινούριο ερώτημα σχετικά με το κρασί του αναμνηστικού δείπνου και το απάντησα.
Κατά τα άλλα, οι απόψεις σου είναι σεβαστές.

Αποσυνδεδεμένος MACMISIAS

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΚΑΤΑ...
    • Προφίλ
    • www.myspace.com/meresmakis
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #127 στις: 02/09/08, 21:23 »
Νίκο δεν έχει νόημα η κουβέντα.Εγώ πιστεύω σε ένα Θεό που δεν λέει ότι ένας άνθρωπος πρέπει να πεθάνει αντί να κάνει μετάγγιση.Η θρησκεία μου αν θες με το να την επιτρέπει ,ακριβώς αυτό μου λέει.Οπότε Νίκο πιστεύουμε σε διαφορετικό Θεό ,αυτό είναι το συμπέρασμα.Έχεις κάθε δικαίωμα να πιστεύεις στο Θεό σου...
« Τελευταία τροποποίηση: 02/09/08, 21:25 από MACMISIAS »
"Θέλω ν' αλλάξω το κόσμο Μάνα- Παιδί μου δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πάνα..."
www.myspace.com/meresmakis
www.myspace.com/meresmeres
http://mikriellinikiistoria.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #128 στις: 02/09/08, 21:47 »
Υπαρχουν και οργανωτικα θεματα που πρεπει να λυσουμε,ετσι;
Οπως γιατι επιμενεις Nick πως δεν υπαρχει Εσχατολογικος φοβος στους Μαρτυρες, ενω οι Ραδεφορντ και Ρωσελ "δημιουργουσαν" ημερομηνιες για το τελος του κοσμου!
Επισης πως βλεπουν οι Μαρτυρες την Παναγια. Και αλλα εωτηματα που τεθηκαν και καταλαβαινω πως θα ηταν σωστο ( αφου εισαι εδω παρων ) να απαντησεις
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #129 στις: 03/09/08, 23:08 »
Γενικά έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει τίποτε συγκεκριμένο ,εκτός από τις οδηγίες για τα ειδωλόθυτα στη Παλαιά Διαθήκη.

Η εντολή για τους Χριστιανούς είναι πολύ συγκεκριμένη: "Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας· από των οποίων φυλάττοντες εαυτούς θέλετε πράξει καλώς.—Πράξεις 15:29.
Η εντολή αυτή δόθηκε από τους Χριστιανούς αποστόλους.

«Πάν το εν μακέλλω πωλούμενον εσθίετε μηδέν ανακρίνοντες διά την συνείδησιν· …… ει δε τις καλεί υμάς των απίστων και θέλετε πορεύεσθαι, πάν το παρατιθέμενον υμίν εσθίετε μηδέν ανακρίνοντες διά την συνείδησιν. εάν δε τις υμίν είπη, τούτο ειδωλόθυτόν εστι, μη εσθίετε δι' εκείνον τον μηνύσαντα και την συνείδησιν· τού γάρ Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής.» ( Α Κορινθιους  Ι-25)

δηλ. «παν ότιδηποτε πουλιεται από τον χασαπη να το τρωτε, χωρις να ελεγχετε στο παραμικρο την συνειδηση σας, το ιδιο και όταν σας προσκαλουν σε γευμα, να τρωτε καθετι που σας προσφερετε, εάν όμως σας πουν ότι το παρατιθεμενον γευμα είναι από ειδωλοθυτα, τοτε να μην τρωγετε όχι γιατι πειραζει την δικη σας συνειδηση αλλα την συνειδηση του αλλου», η εντολη αυτη δοθηκε απο τους χριστιανους αποστολους, με λιγα λογια και ειδωλοθυτα (=ζωα που προσφερονται θυσια στα ειδωλα) και κρεας με αιμα, τα παντα επιτρεπονται εις την τραπεζα, τού γάρ Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής, η γη και το πληρωμα της γης (= οτι πληρει και γεμιζει τη γη) είναι του Κυριου, συνεπως και αυτό που τρωτε είναι του Κυριου, εν μακέλλω είναι το κρεοπωλειον, εξ ου και μακελιό, φιλομάκελλος είναι επιθετο του σκυλου, κυων φιλομάκελλος, δηλ. στον σκυλο αρεσει να κοβει βολτες και να στηνεται εξω από το χασαπειό. 

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #130 στις: 04/09/08, 11:02 »
Εφόσον δεν υπάρχουν τόσο λεπτομερής οδηγίες στην Αγία Γραφή, ο καθένας πρέπει να χρησιμοποιήσει τη συνείδησή του για να αποφασίσει τι θα κάνει σε ορισμένες περιπτώσεις. Εάν κάποιος γνωρίζοντας τι λέει ο Λόγος του Θεού όσον αφορά το αίμα, αποφασίσει ότι το να υποβληθεί σε αιμοκάθαρση παραβιάζει τη συνείδησή του, είναι δικαίωμά του να την αρνηθεί. Στα θέματα που δε συγκρούονται τόσο άμεσα με την Αγία Γραφή ο καθένας πρέπει να ακολουθεί τη συνείδησή του.

Άσε που αυτή η πρακτική (η άρνηση αιμοκάθαρσης) βοηθά και την εθνική οικονομία. Έχετε ιδέα τι κόστος έχει μία μονάδα τεχνητού νεφρού?
Μπράβο παιδιά, αυτό σημαίνει αλτρουϊσμός!

Πάντως εφόσον ο Θεός είναι όσοι και οι άνθρωποι, άνετα μπορείς να πιστεύεις σ' ένα Θεό που απαγορεύει την αιμοκάθαρση όταν είσαι υγιής και να πιστέψεις σ' έναν Θεό που δεν απαγορεύει την αιμοκάθαρση εαν παρ ελπίδα αρρωστήσεις.

Η εντολή για τους Χριστιανούς είναι πολύ συγκεκριμένη: "Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας· από των οποίων φυλάττοντες εαυτούς θέλετε πράξει καλώς.—Πράξεις 15:29.
Η εντολή αυτή δόθηκε από τους Χριστιανούς αποστόλους.

Ακόμα κι εγώ, καταλαβαίνω ότι αυτή η προτροπή έχει να κάνει με την συμμετοχή στις τελετουργίες της Αρχαίας Θρησκείας. Και τα τέσσερα ήταν στανταρ ιδίως στις τελετές για την Αφροδίτη.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #131 στις: 04/09/08, 12:32 »
Η Παναγια πως αναγνωριζεται απο τους Μαρτυρες;

Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά σέβονται τη Μαρία, τη μητέρα του Ιησού, την αναγνωρίζουν ως αγία, αλλά δεν της αποδίδουν λατρεία, δεν προσεύχονται σε αυτήν, ούτε και χρησιμοποιούν τη Μαρία ως μεσολαβήτρια στις προσευχές.

Οποιοσδήποτε δηλώνει χριστιανός πρέπει ασφαλώς να πιστεύει ότι η Μαρία ήταν παρθένα όταν γέννησε τον Χριστό.
Αλλά η Γραφή δεν υποστηρίζει την ιδέα ότι η Μαρία παρέμεινε παρθένα. Αντιθέτως, γίνονται αναφορές στα αδέλφια του Ιησού. Π.χ. Ματθαίος 13:55, 56

Σχετικά με τις προσευχές μας, ο Χριστός δίδαξε: «Εάν ζητήσητέ τι εν τω ονόματί μου, εγώ θέλω κάμει αυτό». (Ιωάννης 14:14) Ο απόστολος Παύλος είπε ότι ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων είναι ένας, ο Ιησούς. (1 Τιμόθεο 2:5)

Επίσης, ο Χριστός μας δίδαξε να προσευχόμαστε προς τον Θεό, τον Πατέρα. (Ματθαίος 6:9) Στις γραφές, μόνο ο Δημιουργός αποκαλείται ως ο «ακούων προσευχήν». (Ψαλμός 65:2)

Άρα, οι προσευχές μας πρέπει να απευθύνονται στον Δημιουργό, στο όνομα του Ιησού.
δηλ. «παν ότιδηποτε πουλιεται από τον χασαπη να το τρωτε, χωρις να ελεγχετε στο παραμικρο την συνειδηση σας, το ιδιο και όταν σας προσκαλουν σε γευμα, να τρωτε καθετι που σας προσφερετε, εάν όμως σας πουν ότι το παρατιθεμενον γευμα είναι από ειδωλοθυτα, τοτε να μην τρωγετε όχι γιατι πειραζει την δικη σας συνειδηση αλλα την συνειδηση του αλλου», η εντολη αυτη δοθηκε απο τους χριστιανους αποστολους, με λιγα λογια και ειδωλοθυτα (=ζωα που προσφερονται θυσια στα ειδωλα) και κρεας με αιμα, τα παντα επιτρεπονται εις την τραπεζα, τού γάρ Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής, η γη και το πληρωμα της γης (= οτι πληρει και γεμιζει τη γη) είναι του Κυριου, συνεπως και αυτό που τρωτε είναι του Κυριου, εν μακέλλω είναι το κρεοπωλειον, εξ ου και μακελιό, φιλομάκελλος είναι επιθετο του σκυλου, κυων φιλομάκελλος, δηλ. στον σκυλο αρεσει να κοβει βολτες και να στηνεται εξω από το χασαπειό. 

Πολλά άτομα προτού γίνουν Χριστιανοί συνήθιζαν να τρώνε κρέας που είχε προσφερθεί στα είδωλα (1 Κορινθίους 8:7)
Με αυτό τον τρόπο, γίνονται «κοινωνοί των δαιμονίων», όπως έγραψε ο Παύλος (1 Κορινθίους 10:20)
Οι απόστολοι εξέδωσαν μια επίσημη απαγόρευση το 49 μ.Χ., την οποία φρόντισαν να γνωστοποιήσουν στις Εκκλησίες.
Η απαγόρευση (την έχω γράψει κατ’ επανάληψη) ήταν η εξης: «Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας». (Πράξεις 15:29)
Έτσι οι πρώτοι Χριστιανοί προστατεύονταν από την ειδωλολατρία.

Από τις συμβουλές που έγραψε ο απόστολος Παύλος στην 1η επιστολή του προς τους Κορινθίους καταλαβαίνουμε ότι οι Χριστιανοί που ζούσαν στην παγανιστική Κόρινθο, ήρθαν αντιμέτωποι με μερικά ερωτήματα:
1. Θα μπορούσαν να μπαίνουν σ’ έναν ειδωλολατρικό ναό και να τρώνε κρέας, εφόσον το έκαναν αυτό χωρίς πρόθεση να τιμήσουν το είδωλο;
2. Θα υπήρχε αντίρρηση να αγοράσουν από το μάκελλον κρέατα τα οποία είχαν προηγουμένως προσφερθεί στα είδωλα;
3. Και τι θα έκανε ένας Χριστιανός όταν θα ήταν καλεσμένος και θα έτρωγε στο σπίτι κάποιου άλλου;

Κατ’ αρχάς, ο Παύλος τους είπε ότι δεν θα ήταν φρόνιμο για ένα Χριστιανό να πάει σ’ έναν ειδωλολατρικό ναό για να φάει κρέας (ακόμα κι αν αυτό δεν θα ήταν μέρος μιας ειδωλολατρικής τελετουργίας), γιατί έτσι θα μπορούσε να δώσει λανθασμένη εντύπωση σ’ αυτούς που ήταν πνευματικά ασθενείς και τον έβλεπαν. 1 Κορινθίους 8:1-13

Σχετικά με το δεύτερο ζήτημα, ο Παύλος έδειξε ότι εφόσον η τελετουργική προσφορά των κρεάτων στα είδωλα δεν προκαλούσε αλλαγή στο κρέας, οι Χριστιανοί θα μπορούσαν με καθαρή συνείδηση να αγοράσουν κρέας από μια αγορά η οποία έπαιρνε από θρησκευτικούς ναούς ένα μέρος από το κρέας που διέθετε. Αυτό το κρέας ήταν όπως και κάθε άλλο κρέας, κι έτσι ο Χριστιανός δεν βρισκόταν κάτω από την υποχρέωση να κάνει έρευνα σχετικά με την προέλευσή του. (1 Κορινθίους 10:25, 26: «Παν το πωλούμενον εν τω μακελλίω τρώγετε, μηδέν εξετάζοντες διά την συνείδησιν. Διότι του Κυρίου είναι η γη και το πλήρωμα αυτής».)

Επιπλέον, όταν ένα Χριστιανό θα τον προσκαλούσαν σε γεύμα δεν θα χρειαζόταν να ερευνήσει από πού προήλθε το κρέας, αλλά θα μπορούσε να το φάει με καθαρή συνείδηση. Ωστόσο, αν κάποιο άτομο που ήταν παρόν στο γεύμα έκανε την παρατήρηση ότι το κρέας ήταν «ειδωλόθυτον», τότε ο Χριστιανός δεν θα έπρεπε να το φάει για να μην κάνει τους άλλους να προσκόψουν.—1 Κορινθίους 10:25-29.

Αυτά είπε υπόψιν ο απόστολος Παύλος όταν έγραψε τις συγκεκριμένες συμβουλές προς τους Χριστιανούς στην Κόρινθο, και σε καμία περίπτωση τα λόγια του δεν αντιβαίνουν στις ήδη δοθείσες οδηγίες των αποστόλων.

Το ότι η απαγόρευση των αποστόλων δεν έπαυσε, το βλέπουμε στα λόγια του δοξασμένου Ιησού Χριστού προς τον Ιωάννη, σχετικά με τις Χριστιανικές εκκλησίες της Περγάμου και των Θυατείρων, στις οποίες υπήρχαν κάποιοι που δεν κρατήθηκαν καθαροί από τα ειδωλόθυτα.—Αποκάλυψις 2:12, 14, 18, 20.
« Τελευταία τροποποίηση: 04/09/08, 12:34 από Nikos Les Paul »

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #132 στις: 04/09/08, 12:33 »
H Παναγια μας ηταν η γεφυρα που ενωσε Ουρανο και Γη ομως.
Η παρθενια της, που οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι προσκυνουμε, αναγνωριζεται την περιοδο που δεχτηκε απο τον Αγγελο το νεο πως θα ειναι η Μητερα του Θεανθρωπου.

Με λιγα λογια, δεν πρεπει να επικαλουμαστε ουτε την Παναγια μας, ουτε ομως και το Αγ.Πνευμα, παρολο που ο Θεος δηλωσε την τριαδικοτητα του μεσα απο την Βαπτιση του Κυριου μας.

Μη ξεχασεις και τις εσχατολογικες αστοχιες σε παρακαλω.
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #133 στις: 06/09/08, 01:24 »
Πολλά άτομα προτού γίνουν Χριστιανοί συνήθιζαν να τρώνε κρέας που είχε προσφερθεί στα είδωλα (1 Κορινθίους 8:7)

Πολλα ατομα ετρωγαν κρεας και ειδωλοθυτα αφου ειχαν γινει ηδη χριστιανοι κι οχι προτου γινουν χριστιανοι, αυτα τα ατομα ειναι οι εξ εθνων χριστιανοι, οι δε εξ ιουδαιων χριστιανοι κατηγορουσαν τα ατομα αυτα τα εξ εθνων χριστιανα, οτι δεν ακολουθουν τον μωσαικο νομο και δεν μπορουν να ειναι χριστιανοι, συν το οτι οι εξ εθνων χριστιανοι επρεπε να εφαρμοσουν τον ιουδαικο νομο της περιτομης για να γινουν αποδεκτοι απο τους ιουδαιους που ειχαν εν τω μεταξυ προσηλυτισθει στην διδασκαλια του Χριστου. Ο αποστολος Πετρος ειπε στους ιουδαιους οτι η χαρις σωζει, ο μωσαικος νομος και οι τυπικες διαταξεις του νομου ειναι αβασταχτο βαρος, το οποιο ουτε οι προπατορες οι ιδιοι μπορουσαν να σηκωσουν στον τραχηλο, δηλ. ανυποφορος ζυγος, ο δε αποστολος Παυλος "τα βροντηξε κατω" πηγε στα ιεροσολυμα, οπου το ζητημα λυθηκε συμβιβαζοντας τις διαφορες, δηλ. οι εξ εθνων χριστιανοι πρεπει να φυλαγονται και να απεχουν απο "ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνεία" οχι τιποτα αλλο παρα για να μην σκανδαλιζονται οι εξ ιουδαιων χριστιανοι, μαλιστα η επιστολη την οποια εγραψαν οι αποστολοι λεει οτι εμεις δεν δωσαμε καμμια οδηγια ή εντολη που να υποχρεωνει τους εξ εθνων χριστιανους να τηρουν τον νομο και να περιτεμνονται και επομενως αυτα που σας λεγουν οι εξ ιουδαιων χριστιανοι δεν ισχυουν, οι ΜτΙ λεγουν σημερα τα ιδια με αυτα που ελεγαν αλλοτε οι ιουδαιοι, εισαγουν εβραικη διδασκαλια. 

Οι απόστολοι εξέδωσαν μια επίσημη απαγόρευση το 49 μ.Χ., την οποία φρόντισαν να γνωστοποιήσουν στις Εκκλησίες.
Η απαγόρευση (την έχω γράψει κατ’ επανάληψη) ήταν η εξης: «Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας». (Πράξεις 15:29)

Οι αποστολοι εγραψαν και εστειλαν επιστολη, δεν εξεδωσαν απαγορευση, η απαγορευση υπηρχε ηδη απο παλαιοτερα στις διαταξεις του ιουδαικου νομου, την απαγορευση αυτη αντεγραψαν οι αποστολοι για να συμβιβασουν τις δυο πλευρες, ιουδαιους και εθνικους προσηλυτους, δηλ. διπλωματικη λυση προβληματος ανευ ουσιαστικου περιεχομενου.

Σχετικά με το δεύτερο ζήτημα, ο Παύλος έδειξε ότι εφόσον η τελετουργική προσφορά των κρεάτων στα είδωλα δεν προκαλούσε αλλαγή στο κρέας, οι Χριστιανοί θα μπορούσαν με καθαρή συνείδηση να αγοράσουν κρέας από μια αγορά η οποία έπαιρνε από θρησκευτικούς ναούς ένα μέρος από το κρέας που διέθετε. Αυτό το κρέας ήταν όπως και κάθε άλλο κρέας, κι έτσι ο Χριστιανός δεν βρισκόταν κάτω από την υποχρέωση να κάνει έρευνα σχετικά με την προέλευσή του. (1 Κορινθίους 10:25, 26: «Παν το πωλούμενον εν τω μακελλίω τρώγετε, μηδέν εξετάζοντες διά την συνείδησιν. Διότι του Κυρίου είναι η γη και το πλήρωμα αυτής».)

Επιπλέον, όταν ένα Χριστιανό θα τον προσκαλούσαν σε γεύμα δεν θα χρειαζόταν να ερευνήσει από πού προήλθε το κρέας, αλλά θα μπορούσε να το φάει με καθαρή συνείδηση. Ωστόσο, αν κάποιο άτομο που ήταν παρόν στο γεύμα έκανε την παρατήρηση ότι το κρέας ήταν «ειδωλόθυτον», τότε ο Χριστιανός δεν θα έπρεπε να το φάει για να μην κάνει τους άλλους να προσκόψουν.—1 Κορινθίους 10:25-29.

Σωστα, γι' αυτο οπως λες κι εσυ, πηγαινεις στο χασαπικο αγοραζεις και τρως κρεας με καθαρη συνειδηση. Δεν τρως κρεας ; Σε καλει φιλος σου σε γευμα, προσφερει κρεας, τσιμπας λιγο για να μην τον προσβαλεις και χαλασει η φιλια, δεν τιθεται σοβαρο ζητημα επειδη εφαγες κρεας, το ξαναλεω καλυτερα να αντλει κανεις απ' ευθειας απο την αγια γραφη, με το "ξυπνα" θα κοιμηθουμε ορθιοι.


Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #134 στις: 16/09/08, 10:23 »
Επειδή η πρόσβασή μου σε υπολογιστή και internet θα είναι πολύ περιοριορισμένη για ακόμη λίγες εβδομάδες, κάντε λίγη υπομονή παρακαλώ.
Όπως έχω πει, θα απαντήσω σε όλα.

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #135 στις: 16/09/08, 16:41 »
Aυτό που δεν καταλαβαίνω, ω παίδες, είναι που ακριβώς βρίσκεται η διαφωνία σας. Αφού και οι δύο μεριές τα ίδια λέτε... Βρ' εσείς μπας και συμβαίνει τίποτε άλλο και μας το κρύβετε? Μπας και στις τελετές που έγιναν στους Αρχαίους Ναούς κατά την Αυγουστιάτικη πανσέληνο ετελέστηκαν κατά γράμμα οι λατρίες της Αρχαιοελληνικής θρησκείας και θυσιάστηκαν τίποτε εκατόμβες ζώων τα οποία έχουν διοχετευθεί στα χασάπικα με αποτέλεσμα να αμαρτάνουμε όλοι εν αγνοία μας?
Πολύ λυπάμαι αν έγινε κάτι τέτοιο και μας το κρύψανε, όχι για το κρέας, κάθε μέρα τρώω, ούτε για το αίμα, κι απ' αυτό έχω δοκιμάσει - ιδίως καγιανά με φρέσκα αυγά... μμμμμ μούρλια- ούτε για το πνικτόν, πως αλλιώς να φας τα ψάρια και τα μικρά πουλιά, αλλά για την πορνεία.....


Η απαγόρευση (την έχω γράψει κατ’ επανάληψη) ήταν η εξης: «Να απέχητε από ειδωλοθύτων και αίματος και πνικτού και πορνείας». (Πράξεις 15:29)
Έτσι οι πρώτοι Χριστιανοί προστατεύονταν από την ειδωλολατρία.

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν από μια γενική ντιρεκτίβα που περιλαμβάνει τέσσερα ξεχωριστά είδη για μια ειδική περίπτωση το ένα από αυτά και δη το αίμα να διαχωρίζεται και να γενικεύεται.

Επίσης μια απορία. Το αίμα και τα ειδωλόθυτα, δεν έχει σχέση με τα ολοκαυτώματα που περιγράφονται στον Ν' ψαλμό του Δαβιδ?
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #136 στις: 16/09/08, 22:36 »
papous, εν ολιγοις οι ΜτΙ ειναι κρυπτο-ιουδαίζοντες, δηλ. ιουδαικης εμπνευσεως δοξασια, ανοιγουν την καινην διαθηκην και την εξηγουν δια της παλαιας, ξεσηκωνουν εδαφια της καινης τα οποια επικολουν εις την παλαιαν, εαν προσαρμοζονται τα κρατουν, εαν τα εδαφια της καινης παρεκλινουν ή διαφωνουν ανοικτα προς τα της παλαιας, τοτε τα απορριπτουν και τελικως επικρατει η παλαια διαθηκη, δηλ. ο εβραικος νομος (tora), οπως συμβαινει στην προκειμενη περιπτωση με το ζητημα της βρωσεως αιματος, στο οποιο οι ΜτΙ ακολουθουν και μενουν στην απαγορευση της παλαιας δαιθηκης, δηλ. εισαγουν τον Νομο κριτή της Καινης, πλην νομοθετης ειναι το προσωπο της καινης, ο δε Νομος κρινεται υπο του Νομοθετη και οχι ο νομοθετης υπο του νομου.
« Τελευταία τροποποίηση: 16/09/08, 22:40 από analogio »

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #137 στις: 17/09/08, 10:20 »
Αναλόγιο, μπορεί να μην σκαμπάζω γρι από Θρησκειολογία αλλά αυτό που αναφέρεις το αντιλαμβάνεται κανείς και με την απλή λογική. Ιαχκβέ δεν είναι το όνομα του Θεού στα Εβραϊκά? Σαφώς και εάν υπήρχε μια Χριστιανική αίρεση με την ονομασία "Μαρτυρες του Αλάχ" δεν νομίζω ότι θα χρειαζόταν και μεγάλη σοφία για να βρεις από που προέρχονται!

Επίσης, ως αντικειμενικός παρατηρητής, παρατηρώ λογικά ελείματα (στα λογικώς ερμηνευόμενα θέματα) τα οποία δεν έχουν απαντηθεί. Δεν με ενοχλεί βέβαια ούτε και γνωρίζω τίποτα από Θεολογία ώστε να ασχοληθώ σοβαρά με την συζήτηση. Πολλοί όμως φίλοι μου Θεολόγοι που έχουν ασχοληθεί διεξοδικά με την μελέτη της Παλαιάς Διαθήκης λένε ότι πολλές φορές κάποια ρήση της έρχεται σε αντίκρουση με άλλη σε κάποιο άλλο βιβλίο. Καθώς τα διάφορα βιβλία αποτελούνται από τεύχη που γράφτηκαν σε διάφορες εποχές και απευθύνονταν σε διαφορετικό επίπεδο του λαού και σε διαφορετικά προβλήματά του.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος chriskar

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Videos and photography
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #138 στις: 17/09/08, 10:58 »
papous, εν ολιγοις οι ΜτΙ ειναι κρυπτο-ιουδαίζοντες, δηλ. ιουδαικης εμπνευσεως δοξασια, ανοιγουν την καινην διαθηκην και την εξηγουν δια της παλαιας, ξεσηκωνουν εδαφια της καινης τα οποια επικολουν εις την παλαιαν, εαν προσαρμοζονται τα κρατουν, εαν τα εδαφια της καινης παρεκλινουν ή διαφωνουν ανοικτα προς τα της παλαιας, τοτε τα απορριπτουν και τελικως επικρατει η παλαια διαθηκη, δηλ. ο εβραικος νομος (tora), οπως συμβαινει στην προκειμενη περιπτωση με το ζητημα της βρωσεως αιματος, στο οποιο οι ΜτΙ ακολουθουν και μενουν στην απαγορευση της παλαιας δαιθηκης, δηλ. εισαγουν τον Νομο κριτή της Καινης, πλην νομοθετης ειναι το προσωπο της καινης, ο δε Νομος κρινεται υπο του Νομοθετη και οχι ο νομοθετης υπο του νομου.

δεν νομιζω οτι ισχύει αυτο που λες.

ο Νικος ανέφερε εδάφια και απο την καινη, και απο την παλαια διαθηκη που υποστηρίζουν τις θεσεις περι αιματος.

που βρίσκεις εσυ "εδαφια της καινης παρεκλινουν ή διαφωνουν ανοικτα προς τα της παλαιας"??


εγω ξέρω οτι η Αγια Γραφή ειναι Μια, και η παλαια, και η καινη, ειναι μέρη του ιδιου βιβλιου. αν εσυ θέλεις να απορίψεις τις ξεκαθαρες δηλώσεις περι αιματος επειδη δεν σε συμφαίρει, η επειδη το θεωρεις πιο ευκολο, δηλαδη βολεύεσαι, τοτε ισως καπου εσυ εχεις χασει το παιχνιδι.

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #139 στις: 17/09/08, 15:01 »
Για ποιές ξεκάθαρες δηλώσεις περί αίματος μιλάς chriskar ? Ακόμα κι εγώ βλέπω μόνο λογικά σφάλματα. Για παράδειγμα:

Περίπου 800 χρόνια αργότερα, όταν ο Θεός έδωσε το Μωσαϊκό Νόμο, γύρω στο 1500 π.Χ., αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες για τη ζωή και το αίμα.
Στα εδ. Λευτικό 17:12 ο δημιουργός επαναλαμβάνει την απαγόρευση για την βρώση αίματος. Αλλά στο προηγούμενο εδάφιο, στο Λευτικό 17:11, εξηγεί για πρώτη φορά το γιατί: «Διότι η ψυχή της σάρκας είναι στο αίμα, και εγώ ο ίδιος το έβαλα πάνω στο θυσιαστήριο για εσάς προκειμένου να γίνεται εξιλέωση για τις ψυχές σας, επειδή το αίμα είναι που κάνει εξιλέωση μέσω της ψυχής που είναι σε αυτό».

Αν η ψυχή βρίσκεται στο αίμα και στο θυσιαστήριο θυσιάζεται η ψυχή (μέσω του αίματος που χύνεται) αυτό τότε σημαίνει:
1) Ή ότι τα ζώα έχουν ψυχή, εφόσον ζώο θυσιαζόταν, οπότε η προηγούμενη δοξασία ότι τα ζώα δεν έχουν ψυχή είναι λανθασμένη. Υπάρχει αντίκρουση δηλ
2) Ή ότι τα ζώα δεν έχουν ψυχή οπότε πρέπει να θυσιαστεί έμψυχο ον. Να γίνονται δηλ ανθρωποθυσίες
3) Ή ότι η αναφορά είναι παραβολική.

Κι εφόσον ο Δημιουργός δίνει οδηγείες στους ανθρώπους κάθε 800 χρόνια με την ίδια λογική του σκεπτικού του Nikos Les Paul:

Παράθεση
Ο Δημιουργός, λοιπόν, αποφάσισε να θεωρεί ότι το αίμα έχει εξέχουσα σημασία, ξεχωρίζοντάς το για μία ειδική χρήση η οποία θα μπορούσε να σώσει πολλές ζωές. Επρόκειτο να παίξει ζωτικό ρόλο στην κάλυψη αμαρτιών (εξιλέωση). Γι’ αυτό λοιπόν, υπό το Νόμο, η μόνη εξουσιοδοτημένη από τον Θεό χρήση του αίματος ήταν στο θυσιαστήριο, ώστε να γίνεται εξιλέωση για τις ζωές των ανθρώπων που εκζητούσαν τη συγχώρηση του Θεού.

Θα μπορούσε και πριν από 50 χρόνια να δώσει μια καινούρια οδηγία για μια άλλη ειδική χρήση του αίματος η οποία θα μπορούσε να σώσει πολλές ζωές, όπως η μετάγγιση. Πως είναι τόσο σίγουρος ο Nikos Les Paul ότι δεν την έχει δώσει αυτήν την οδηγεία? Έχει απευθείας επαφή?



Θα ήθελα να ρωτήσω, λόγω του ότι γίνονται πολλές αναφορές στην Παλαιά Διαθήκη ως επιχείρημα. Στο σύγχρονο Ισραήλ, το οποίο ως γνωστόν δέχεται μόνο την Παλαιά Διαθήκη ως ιερό βιβλίο και όχι την Καινή, δεν γίνονται μεταγγίσεις αίματος, μεταμοσχεύσεις και αιμοκαθάρσεις? Δεδομένου ότι οι Ισραηλίτες δεν είναι απλώς θρησκευόμενοι αλλά και κολλημένοι με την Θρησκεία.

Επίσης το χύσιμο ανθρωπίνου αίματος κατά τις χειρουργικές πράξεις - στο βόθρο πάει μην νομίζεται, άντε και σε κανένα βιολογικό καθαρισμό αν υπάρχει - δεν θεωρείται χύσιμο? Δηλ οι ΜΙΤ δέχονται ή δεν δέχονται να κάνουν χειρουργικές πράξεις? Επιτρέπεται να γίνουν γιατροί?
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #140 στις: 18/09/08, 00:45 »
papous, παρ' ολα αυτα βλεπω οτι σκαμπαζεις απο θεολογια, η λεξη ψυχη εχει πολλες διαφορετικες σημασιες, οι ΜτΙ τα μπερδευουν ολα, φυσικα μπερδεψαν και σενα, εν προκειμενου ψυχη σημαινει ζωη,"η γαρ ψυχη πασης σαρκος αιμα αυτου εστι" = η ζωη καθε σωματος ειναι το αιμα του, επομενως η ψυχη που βρισκεται στο αιμα σημαινει την ζωη και δυναμη του σωματος, το αιμα θεωρειται φορεας και εδρα της ζωης, αυτο πιστευαν και οι ελληνες, τα ασαφη της γραφης ερμηνευονται δια των σαφων, δυστυχως δεν βρισκω χρονο για περισσοτερα, καποια αλλη φορα και chriskar.

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #141 στις: 17/10/08, 00:49 »
Επειδη το θεμα ειναι αρκετα σοβαρο, θα ηθελα να υπενθυμισω πως ο Nikos μας οφειλει μερικες απαντησεις.
Κυριως για το θεμα της διαφορας του Ρωσσελ με τον Ραδεφορντ ( 2 απο τα "κεφαλια" της αιρεσης ) στο ποτε θα γινει το τελος του κοσμου! Και κατα ποσο αυτο δεν δειχνει την εσχατολογικη μορφη της αιρεσης των Μαρτυρων του Ιεχωβα.

Υποθετω πως δεν θα παρουμε τελικα τις απαντησεις μας. Ελπιζω να μη συμβαινει κι εδω το κλασσικο μοτιβο με τους Μαρτυρες του Ιεχωβα ( που στα δυσκολα και στους διαβασμενους εξαφανιζονται ), γιατι πραγματικα λυπαμαι τους ανθρωπους που δεν εχουν την ικανοτητα να υποστηριξουν πληρως την πιστη τους..

Οποτε, καταληγουμε πως η διαμαχη των "κεφαλιων" των Ιεχωβαδων πριν κατι χρονια, για το ποτε θα γινει...το τελος του κοσμου ( και βεβαια η λανθασμενη χρονολογηση και απο τους 2 ) αποδεικνυει περιτρανα πως οι Μαρτυρες του Ιεχωβα ειναι μια ανθρωπογενης αιρεση, που σκοπο δεν εχει την αναδειξη του εργου του Κυριου και της βαθυτερης φιλοσοφιας του Χριστιανισμου, αλλα την "χρησιμοποιηση" των ανθρωπων που συμμετεχουν στην πιστη για τους βαθυτερα οικονομικους σκοπους της Σκοπιας.

Ελπιζω ο Νικος Les Paul να ερθει και να απαντησει σε αυτα τα καυτα ερωτηματα..Αλλιως η σιωπη, αποδεικνυει και την ενοχη.
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Nikos Les Paul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #142 στις: 19/10/08, 17:49 »
Όπως σας είχα πει, δεν έχω πρόσβαση σε υπολογιστή και ιντερνετ αυτό τον καιρό. Σε ένα μήνα θα γυρίσω στο σπίτι μου και τότε θα μπορώ να συνεχίζω τη συζήτηση.
Συγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά δε μπορώ να κάνω αλλιώς.
Τα ξαναλέμε...

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #143 στις: 19/10/08, 18:02 »
Δεκτο, ομως θα ηθελα η επομενη απαντηση σου να περιλαμβανει και μια ικανοποιητικη εξηγηση για τη καταστροφολογια των 2 κεφαλιων της αιρεσης..Αν μπορεις σε παρακαλω να ρωτησεις γι'αυτο το θεμα, που το εχω θεσει εδω και κατι σελιδες, θα ημουν ευγνωμων.
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #144 στις: 19/10/08, 19:39 »

Οποτε, καταληγουμε πως η διαμαχη των "κεφαλιων" των Ιεχωβαδων πριν κατι χρονια, για το ποτε θα γινει...το τελος του κοσμου ( και βεβαια η λανθασμενη χρονολογηση και απο τους 2 ) σκοπους της Σκοπιας.

οχι λανθασμενη χρονολογηση, δημιουργεις αντιγνωμια, δηλ. δινεις δικαιωματα για ορθη χρονολογηση και αφηνεις χωρο να υποστηριξουν οτι αυτο που επισημαινεις ως λανθασμενη χρονολογηση ειναι λανθασμενη κατα την γνωμη την ιδικην σου, δηλ. εχεις λανθασμενη γνωμη και δοξα γι΄αυτο το λογο διαβλεπεις λανθασμενη χρονολογηση, γινεσαι μερος του προβληματος ενω ουδεν προβλημα υφισταται, το λαθος που κανουν οι ιδιοι το φορτωνουν στον συνομιλητη τους, να δεις θα σου πει οτι εγινε η δευτερα παρουσια ή οτι εσυ δεν μπορει να ξερεις πραγματικα αν εγινε ή δεν εγινε, δεν υπαρχουν ορθη ή λαθος χρονολογια για το τελος του κοσμου, δεν επιβαλλεται εις το αχρονον και απειρον της θειας βουλησεως χρονικος προσδιορισμος, επισης η αποπειρα χρονικου προσδιορισμου αντιβαινει ρητως προς τον λογον του ευαγγελιου, μετα μια και δυο και τρεις παραιτού.

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #145 στις: 19/10/08, 21:07 »
Σωστη σκεψη κι αυτη!

Για να γινω πιο απλος..

Πριν κατι σελιδες ο Nikos ειπε πως η αιρεση των Μαρτυρων του Ιεχωβα δεν ειναι καταστρφολογικη, ουτε εσχατολογικη!

Ομως ο Ρωσσελ ( που ειναι και ο δημιουγος της αιρεσης ) ξεκινησε την αιρεση, δινοντας ως ημερομηνια του τελους του Κοσμου το 1914!
Βεβαια, οπως καταλαβατε, το τελος δεν ηρθε ποτε, με αποτελεσμα ενας αλλος "ηγετης" των Μαρτυρων, ο Ραδεφορντ, να υποστηριξει πως το τελος του κοσμου θα ερθει το 1925!

Ουτε κι αυτο το τελος ηρθε ομως!
Οποτε 2 πραγματα μπορουν να συμβαινουν:

1) Ή το Αγιο Πνευμα εδωσε λανθασμενες πληροφοριες στους 2 ισχυρους αντρες της αιρεσης
2) Ή οι ηγετες της αιρεσης, απλως δεν ηξεραν τι ελεγαν, δημιουργωντας επιτηδες ενα κλιμα "εσχατολογιας", προσελκυοντας πολλους πιστους!

Αυτη ειναι η πραγματικη ιστορικη αληθεια για τους ηγετες της Αιρεσης! Κι απο την πρωτη σελιδα αναζηταω μια απαντηση επι αυτου, ομως ο Nikos ( εσκεμμενα θεωρω, διοτι του εκανα σε καθε σελιδα επισημανση της ερωτησης μου ) επικεντρωθηκε περισσοτερο σε αναφορες στην Αγ.γραφη ( οπως καλα ξερουν να κανουν οι μαρτυρες ) κι απεφευγε την απαντηση για το κατα ποσο μια αιρεση που εχει τοσο λανθασμενους ηγετες μπορει να θεωρειται...σοβαρη!

Περιμενω απαντηση εναγωνιως..Ειτε εαν την παρει απο τους ανωτερους του, ειτε εαν την ξερει ο ιδιος! Δεν μου κανει καμια διαφορα!

Προσοχη ομως!

Μια οποιαδηποτε αμφισβητηση του κυρους των ιδρυτων της αιρεσης, πληττει το κυρος της ιδιας της αιρεσης!
Απο την αλλη, οποιαδηποτε παραδοχη του γεγονοτος ως λανθασμενου, παλι πληττει την αιρεση, διοτι δεν γινεται να πιστευει κανεις ανθρωπους που δεν ηξεραν τι ελεγαν...

Και βεβαια, εαν επιμεινει στις λανθασμενες χρονολογιες, τοτε μαλλον δεν χρειαζεται να εξηγησω τι σημαινει αυτο...

Οπως και να εχει ειναι σαν το "μπρος γκρεμος και πισω ρεμα...και ενδιαμεσα ναρκες"!!
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Amylo

  • Και αν δεν σας αρέσει...
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #146 στις: 19/10/08, 22:50 »
τωρα ποτε λενε οτι ειναι το τελος του κοσμου;... :P
οταν καποιο βραδυ ξυπνησεις απο την αποτομη κραυγη σου...κ τρεξεις στην μαμα σου να το πεις...κ εκεινη τρομαγμενη κλεισει την φωνη σου στο ψυγειο...τοτε θα ναι αργα,μεσανυχτα..και θα χεις κουραστει.....

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #147 στις: 19/10/08, 23:24 »
Θα μας απαντησει ο Νικος, αν κι απ' ο,τι θυμαμαι δεν υπαρχει καποια ημερομηνια, ουτε η νεα φιλοσοφια των Μαρτυρων του Ιεχωβα περιλαμβανει συγκεκριμενες ημερομηνιες. Μπορω να γινω αρκετα ειρωνικος στο θεμα, ομως ο Νικος θα μας δωσει τις απαντησεις.
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος analogio

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #148 στις: 19/10/08, 23:49 »
Θα πει το εξης, οταν ο Ρωσσελ εδινε χρονολογια 1914, η χρονολογια αυτη ισχυε, στη συνεχεια ομως το τελος του παροντος κοσμου αναβληθηκε μετατοπιζομενο μελλοντικως εις ευθετον χρονον, αντε να διαψευσης εσυ τα ψεμματα που λενε, δηλ. οι ιδιοι το ξερουν οτι λενε ψεμματα αλλα περιμενουν μεχρι ποτε να το μαθουν κι οι αλλοι, διοτι πιστευουν οτι αυτοι θα λενε φανερα ψεμματα οι αλλοι θα ακουν αληθεια εν κρυπτω, δηλ. λες εσυ ψεμματα τα ψεμματα αυτα ειναι αποκεκαλυμμενη αληθεια δικη μου, ή παλι θα επινοηση μυστικο και αποκρυφο 1914 γνωστο στους μυημενους και εκλεκτους, αγνωστο στους πολλους, καποιο αορατο τελος αορατου και μη-παροντος κοσμου, γυριζε ενα ψεμμα 100.000 φορες στο μυαλο σου, στο τελος θα πεισθης περι της ισχυος των επιχειρηματων που χρησιμοποιεις, αυτο ειναι σωστο, ενα ψεμμα μπορει να ισχυει προσκαιρως πλην ισχυει παντα ως ψεμμα ποτέ ως αληθεια, στην εκθεση του προβληματισμου σου συμφωνω, ορεξη να εχης να συνομιλης με ΜτΙ , αν δεν σταματησεις εσυ, αυτοι δεν σταματουν, ουτε δογματα εχουν καθε μηνα αλλαζουν θεση, ειναι κι αυτος ενας τροπος να παραμενει κανεις ακατακριτος, ειναι ομως ετσι ;;


Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Μαρτυρες του Ιεχωβα
« Απάντηση #149 στις: 19/10/08, 23:56 »
Εθεσα ομως και τον προβληματισμο ;)

Επαναλμβανω:

1) Μια οποιαδηποτε αμφισβητηση του κυρους των ιδρυτων της αιρεσης, πληττει το κυρος της ιδιας της αιρεσης!

2) Απο την αλλη, οποιαδηποτε παραδοχη του γεγονοτος ως λανθασμενου, παλι πληττει την αιρεση, διοτι δεν γινεται να πιστευει κανεις ανθρωπους που δεν ηξεραν τι ελεγαν...

3) Και βεβαια, εαν επιμεινει στις λανθασμενες χρονολογιες, τοτε μαλλον ολοι καταλαβαινουμε τι ακριβως προσφερει μια τετοια αιρεση. Σαφως ομως, θα ερθει σε αντιθεση με τα ιδια του τα λογια, που μας ειπε πως οι Μαρτυρες του Ιεχωβα δεν ειναι εσχατολογικη θρησκεια! ;) Αρα, πληττει το δικο του κυρος, ως συνομιλητης..

Μεχρι την απαντηση του Νικου ομως, πρεπει να δεχτω πως δεν μπορει να συνδεθει στο ιντερνετ. Οποτε ας περιμενουμε λιγο ακομα. Προσωπικα υποσχομαι πως το θεμα δεν θα το αφησω να ξεχαστει μεχρι να απαντηθει και η τελευταια ερωτηση  ;) Γιατι μπορει η Αγια Γραφη να ειναι προς συζητηση, αλλα πιο ενδιαφερον εχει ο λογος της δημιουργιας της αιρεσης.
« Τελευταία τροποποίηση: 20/10/08, 00:01 από freemind »
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher