Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Είχες πάει και στο παρελθόν ενισχυτή για επισκευή στο συγκεκριμένο κατάστημα και δεν σού έκαναν καλή δουλειά. Τότε γιατί ξαναπήγες στο ίδιο...;
2. Αφού υπήρχε το κακό προηγούμενο, γιατί δεν δοκίμασες τον ενισχυτή στο μαγαζί για να δεις αν λειτουργούν όλα σωστά πριν τον πάρεις στο σπίτι σου;
3. Αφού τέλος πάντων είδες ότι και πάλι έγινε στραβή, γιατί δεν απευθύνεσαι στο κατάστημα και να εκφράσεις στον υπεύθυνο τα παράπονά σου;
Από την άλλη πλευρά όμως πρέπει κι εσύ να παραδεχτείς ότι έκανες μια σειρά από λάθη και δεν φέρθηκες ως σωστός και υπεύθυνος πελάτης, όπως θα όφειλες.
είμαι το λιγότερο τσατισμένος, γιατί είναι ο δεύτερος ενισχυτής που του πάω και μου τον επιστρέφει χαλασμένο. (2/2).
Τέλος το γεγονός ότι μπαίνεις εδώ και και αρχίζεις τα παράπονα πριν καν μιλήσεις με τον ίδιο τον τεχνικό (ο οποίος μπορεί τελικά να φερθεί καθ' όλα υπεύθυνα και να σού φτιάξει τον ενισχυτή) είναι τουλάχιστον πρόωρο. Όταν κάνεις λόγο για "πολύ γνωστό κατάστημα στα Εξάρχεια", ακόμα κι εγώ που δεν ζω Ελλάδα κάτι αρχίζω να υποψιάζομαι...
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς διανοήθηκες να πάρεις τον ενισχυτή και να φύγεις χωρίς κανένα έλεγχο, ειδικά από τη στιγμή που υπήρχε το προηγούμενο. Δεν πέρασε ούτε για μια στιγμή από το μυαλό σου ότι μπορεί να συμβεί ξανά το ίδιο πράγμα;
ντάξει..τα παιδιά σου λένε πως (ειδικά αφού έχει ξαναγίνει) θα πρεπε να σαι λίγο υποψιασμένος και να ελέγξεις τον ενισχυτή...τώρα...αφού δεν δουλεύει πάρτον τώρα τηλέφωνο να μιλήσεις και να του το πεις...αφού τον πλήρωσες και δεν στον έφτιαξε οφείλει να τελειώσει τη δουλειά για την οποία πληρώθηκε...μπορεί ο άνθρωπος να έκανε κάποιο λάθος...τι ΙΝΚΑ λες?
δεν ξερω αν εχω δικιο η αδικο συμφωνα με τη δικη σου κριση...Παντως οπως και πολλοι αλλοι,αν δεν μου εκανε σωστη δουλεια την πρωτη φορα καποιος, δεν θα ξαναπηγαινα με τπτ...
ΠαράθεσηΤέλος το γεγονός ότι μπαίνεις εδώ και και αρχίζεις τα παράπονα πριν καν μιλήσεις με τον ίδιο τον τεχνικό (ο οποίος μπορεί τελικά να φερθεί καθ' όλα υπεύθυνα και να σού φτιάξει τον ενισχυτή) είναι τουλάχιστον πρόωρο. Όταν κάνεις λόγο για "πολύ γνωστό κατάστημα στα Εξάρχεια", ακόμα κι εγώ που δεν ζω Ελλάδα κάτι αρχίζω να υποψιάζομαι...πριν μιλήσω με τον τεχνικό ε; εννοείς πριν μιλήσω με τον τεχνικό για δεύτερη φορά. μιας και είπα οτι μου εχει παραδώσει ξανά ενισχυτή χαλασμένο.
δεν τον δοκίμασα... γιατί του πλήρωσα όσα μου ζήτησε. τέλος. End of story.
απο τον τόπο που κατάγομαι δεν χρειάζεται να ελέγχεις κάποιον οτι κάνει τη δουλειά του σωστά. (ίσως λίγο τους δημόσιους υπάλληλους:Ρ)
Παράθεση από: hot_sauce στις 13/04/09, 16:32ντάξει..τα παιδιά σου λένε πως (ειδικά αφού έχει ξαναγίνει) θα πρεπε να σαι λίγο υποψιασμένος και να ελέγξεις τον ενισχυτή...τώρα...αφού δεν δουλεύει πάρτον τώρα τηλέφωνο να μιλήσεις και να του το πεις...αφού τον πλήρωσες και δεν στον έφτιαξε οφείλει να τελειώσει τη δουλειά για την οποία πληρώθηκε...μπορεί ο άνθρωπος να έκανε κάποιο λάθος...τι ΙΝΚΑ λες? ΙΝΚΑ = Ινστιτούτο καταναλωτών.
Η κοινή λογική, και ισχύει ΚΑΙ στην Ελλάδα αυτή, είναι πως αν έχεις κάποιο πρόβλημα με κάτι που αγόρασες , το αναφέρεις στο κατάστημα και μετά βλέπουμε.Δηλαδή, τι άλλη συμβουλή περιμενες από το Forum, εκτός απο αυτήν που ειπώθηκε ?? Μου κάνει εντύπωση πάντως πως πριν από οποιαδήποτε προσπάθεια να λύσεις το πρόβλημα μόνος σου, το αναφέρεις εδώ, η και στο ΙΝΚΑ που λες.
Ξεκίνησε από drakoumel Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από Symeon Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από DEROS Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από woodaki Ενισχυτές
Ξεκίνησε από nikosgr123 Ενισχυτές
Ξεκίνησε από zeoy Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από Revus Ενισχυτές
Ξεκίνησε από vagtanplan Διασκέδαση
Ξεκίνησε από giorgostd Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από nep Ενισχυτές