Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
κρίμα το μεγάλο και ωραίο κείμενο johnie Darko αλλά δεν σου έχει πει κανείς οτι ΤΑ ΞΥΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ http://www.youtube.com/watch?v=SohWrnzYqAk&feature=player_embedded#!
Παράθεση από: jim.ni στις 25/07/10, 23:32κρίμα το μεγάλο και ωραίο κείμενο johnie Darko αλλά δεν σου έχει πει κανείς οτι ΤΑ ΞΥΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ http://www.youtube.com/watch?v=SohWrnzYqAk&feature=player_embedded#!Καλα με τοση παραμορφωση (απο Line 6 Spider κιολας ) και τα μαρμαρα του Παρθενωνα με χορδες παλι ετσι θα ακουστουν...
Παράθεση από: jim.ni στις 25/07/10, 23:32κρίμα το μεγάλο και ωραίο κείμενο johnie Darko αλλά δεν σου έχει πει κανείς οτι ΤΑ ΞΥΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ http://www.youtube.com/watch?v=SohWrnzYqAk&feature=player_embedded#! Ακου jim.ni τα ξυλα παιζουν πολυ μεγαλο ρολο σε μια κιθαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τοτε αν τα ξυλα δεν επαιζαν κανεναν ρολο τοτε ποιος βλακας θα πηγαινε να αγορασει μια Gibson, ενω θα μπορουσε να παρει μια Harley Benton ή μια Suzuki ή μια BC RICH που δεν εχει καθολου καλα ξυλα..... Τοτε ποιος ο λογος να κανει μια κιθαρα Gibson 900 - 10.000 ευρο..... Αναλογα με τα ξυλα που εχει μια κιθαρα , εχει και τον αντίστοιχο ηχο και τα αντιστοιχα χρηματα!!! γιατι ο Slash των Guns n Roses ειχε τοσο τελειο ηχο? Γιατι οι περισσοτεροι καλλιτέχνες επιλεγουν μια Gibson και οχι μια αλλη μαρκα??? Γιαυτο jim.ni ψαξε και βρες τον λογο που οι αυτες οι κιθαρες κανουν 4000 και 5000 ευρο ενω ολες οι αλλες κανουν πολυ λιγοτερο....
πιστεύω επίσης πως είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσει αυτό οποιοσδήποτε παίζοντας σε καθαρό κανάλι ενισχυτή δύο κιθάρες πανομοιότυπες και με τις ίδιες ρυθμίσεις,αλλά με διαφορετικά ξύλα(ας είναι και μόνο το ξύλο της ταστιέρας).
σαν γενικότητα ισχύει το ηχητικό φάσμα του κάθε ξύλου,αλλά κι αυτό ισχύει.
Τα ξυλα βεβαιως και παιζουν πολυ μεγαλο ρολο στον ηχο μιας κιθαρας, αλλα οχι με την εννοια της αποφορησης η μη διαφορων συχνοτητων απο διαφορα ειδη ξυλων, αλλα πιο πολυ εχει σχεση με την ελατοτητα του καθε ξυλου.
Ελατοτητα ειναι περιπου η συμπεριφορα του υλικου (ολων των υλικων) στην ελξη.Και εχει σχεση με το ειδος καθως και με την εσωτερικη πυκνοτητα του υλικου, και οχι μονο. Με πολυ λιγα λογια Απολλωνα οταν μια χορδη ειναι στερεωμενη πανω σε ενα υλικο και ασκει ελξη στο υλικο αυτο (το οποιο υλικο αντισταθμιζει την ελξη αυτη), και χτυπαει, συμπαρασυρει και το υλικο στη δονηση που γινεται, οποτε και το υλικο διαμορφωνει με τα ιδιαιτερα μηχανικα χαρακτηριστικα του τα χαρακτηριστικα της δονησης αυτης.Αν τεντωσουμε μια χορδη πανω σε ενα κομματι σκληρου χαλυβα (που εχει πολυ μικρη ελατοτητα μεχρι μηδαμηνη), μπρατσο σιδερενιο δηλαδη, θα εχουμε τελειως διαφορετικο ηχο απο οτι αν το μπρατσο ειναι ξυλινο και εχει ελατοτητα. Δεν ειναι τυχαιο που οι καλες κιθαρες με καλα ξυλα ειναι και "μαλ**ες".Το θεμα δηλαδη ειναι μονο και μονο μηχανικο και δεν εχει να κανει με αποροφηση συχνοτητων κλπ.Δεν ξερω αν εγινα αντιληπτος.
Επίσης δεν κατάλαβα καθόλου τι εννοείς όταν λες ότι η δόνηση της χορδής "συμπαρασύρει το υλικό", το οποίο κατά συνέπεια έχει κάποια επίπτωση στη διαμόρφωση των χαρακτηριστικών την δόνησης. Για ποιά χαρακτηριστικά μιλάμε και πώς ακριβώς συμπαρασύρεται το ξύλο;
Τέλος, το κατά πόσο "μαλακή" ή "σκληρή" είναι μια κιθάρα έχει σχέση περισσότερο με το σετάρισμα και όχι με τα χαρακτηριστικά του ξύλου από το οποίο είναι φτιαγμένη. Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εντύπωση.
ο όρος ''ηχητικό φάσμα'' μπορεί να μην ισχύει απόλυτα σαν όρος,έτσι κι αλλιώς δεν ήθελα να τον αναφέρω σαν όρο.απλά θέλω να πω πως το κάθε ξύλο έχει συγκεκριμένο ήφος.