Νομιζω πως κινεισαι σε τελειως λαθος κατευθυνση, προσπαθωντας να βουτηξεις στα "βαθια" με ενα budget που δε δικαιολογει αγνοια για το πως ακριβως γινεται μια ηχογραφηση, τι χωρο χρειαζεται, τι εξοπλισμο και τι αποτελεσμα μπορει να αναμενει καποιος απο τα παραπανω.
Καταρχας το Cakewalk ειναι μια αρκετα παλια πλατφορμα που καλως ή κακως εχει "φαει" τα ψωμια της. Προτεινω να αναβαθμιστεις τουλαχιστον σε Sonar περιβαλλον που ειναι αρκετα πιο καινουριο, αν οχι και τοσο διαδεδομενο σε επαγγελματικες δουλειες ( αναλογικα με προϊοντα της Avid/Pro Tools, Steinberg/Cubase-Nuendo και Apple/Logic ).
Ενας χωρος που θα φιλοξενησει μια χορωδια που θα χρειαστει συγχρονως 16 καναλια πρεπει να ειναι τοσο καλα διαμορφωμενος που με
σωστη τοποθετηση των
σωστων μικροφωνων, θα γλυτωσει τον εν δυναμει ηχοληπτη απο προβληματα φασης και θα δωσει το σωστο ογκο της χορωδιας χωρις να πειραξει εντονα το EQ των καναλιων.
Αντιθετως, ενας μετρια εως καθολου διαμορφωμενος χωρος θα εχει τοσες ανακλασεις ( και μαλιστα "κακες" ) που οποιοδηποτε μικροφωνο κι αν χρησιμοποιησεις οι ακυρωσεις και οι καθυστερησεις φασης θα ειναι τοσο μεγαλες που το τελικο αποτελεσμα θα ειναι μη διαχειρισμο ( αρα για "πεταμα"

).
Μαζι με ολα αυτα, η γνωση της τοποθετησης των μικροφωνων ειναι αρκετα σημαντικη, οσο σημαντικη ειναι και η επιλογη τους, διοτι τα μικροφωνα ειναι το πρωτο σταδιο του καλου ηχου.
Το ιδιο ισχυει προφανως και για μια ορχηστρα, που περα απο τα μικροφωνα, απαιτει και το καταλληλο
ογκο του χωρου για να "χωρεσει" και να αποδωσει σωστα ολες τις συχνοτητες που παραγει ( και πιστεψε με, η ορχηστρα ειναι απο τα πιο δυσκολα σε μιξη "οργανο", αφου περιλαμβανει ολη τη γκαμα συχνοτητων ), χωρις να αλλοιωνεται το αποτελεσμα.
Δε γνωριζω τους Septic Flesh, ομως "μανι μανι" το γεγονος πως αναφερεις 8 μικροφωνα για τα drums, δειχνει μια ελαφρα αγνοια για αλλα 4-8 που απαιτουνται για να καλυφθει πληρως η drums ( πχ, 2ο μικροφωνο στη μποτα, 2 μικροφωνα Room, 1 ambience, κλπ κλπ )...
Γνωμη μου ( και καταληξη μου ). Ειναι αρκετα ακριβο "χομπυ" η ηχοληψια και η μουσικη παραγωγη, ομως το να δινεις 3000-4000€ για ενα κομματι εξοπλισμου ( ψηφιακη κονσολα ) ενω εχεις πληρη αγνοια ( το λεω ευγενικα ) για το συνολο μιας παραγωγης...40 καναλιων, ειναι λανθασμενη προσεγγιση που κανει χαρουμενους αυτους που θα σου πουλησουν μια τετοια ψηφιακη κονσολα, αλλα ειναι σιγουρη αφαιμαξη της τσεπης σου χωρις καποια ουσια!
Και για να στο αποδειξω αυτο θα ηθελα να μου πεις περα απο τη κονσολα τι εξοπλισμο εχεις ηδη απο:
1) Υπολογιστη ( γιατι καλα ειναι τα 40 καναλια, αλλα με 48Khz/24bit ειναι δυνατον να τα σηκωσει το συστημα σου; )
2) Καρτα ηχου
3) Μικροφωνα
4) Εξωτερικους επεξεργαστες και "εφφεδιερες"
5) Patch bays ( αριθμος καναλιων, τυπος, κλπ )
6) Panel ακουστικης διαμορφωσης του χωρου
7) Monitors ( near και far fields ζευγαρια )

Διαμορφωμενο χωρο control room, ξεχωριστο απο το recording room
9) Ακουστικα και splitters ακουστικων
10) Studio Boxes
Κι αυτα ειναι τα πολυ βασικα για ενα μικρο "project" studio...
Χωρις αυτα, το να εχεις μια καλη ψηφιακη κονσολα, πολλη ορεξη και καλο budget, δεν οδηγει πουθενα ως προς το τελικο αποτελεσμα!
Και γενικα η συζητηση θυμιζει λιγο περιπτωση ατομου που πηγε ενα zastava για αλλαγη τιμονιου σε υδραυλικο με συστημα της Ferrari, ενω ο τυπος που εχει το συνεργειο επεμενε πως το να δωσει 3000€ για μια τετοια αλλαγη, χωρις να προσεξει τις αναρτησεις, τη μηχανη, το σασι, κλπ θα ηταν αδικα χρηματα