Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα ήθελα να επισημάνω, ίσως εκεί οφείλεται το λάθος που κάνεις , ότι οι κλίμακες F ματζόρε και Dm μινόρε είναι κλίμακες σχετικές.
Οι Άγγλοι έχουν ένα πολύ ωραίο ρητό:"If you can't convince them, confuse them"..
Παράθεση από: adr1anos στις 20/06/13, 21:20Οι Άγγλοι έχουν ένα πολύ ωραίο ρητό:"If you can't convince them, confuse them".. Σ' ένα 20 σέλιδο κείμενο με φωτογραφίες ένα δύο λάθη και μάλιστα τυπογραφικά δεν συγχωρούνται;
.....μεγάλο δίδαγμα, όταν διαβάζεις κάτι και μπορείς να βρίσκεις τα λάθη μέσα σε αυτό τότε έχεις μάθει.
Βρε βρε καλησπέρα....Συγχωρέστε με, αλλά επειδή ΔΕΝ είναι δυνατή η ανάγνωση των πάνω, και προσπωπικά το βρίσκω λίγο άσκοπο να διαβάσω 5 σελίδες για τη φυσαρμόνικά τη στιγμή που μιλάμε για αρμονία: Προσδιορίστε μου παρακαλώ τη Πραγματική Μετατροπία.Οσον αφορά το μινορομάτζορο (όχι ματζορομίνορο όπως διατυπώνετε), αναφέρεστε στην αντίστοιχει μετατροπία, σε κάποια κλίμακα, ή στη συγχορδία?
.....Για την κουβέντα, θα σου πω την δική μου άποψη για τους δύο παραπάνω όρους. Καταρχήν, η ανάγκη διάκρισης πραγματικής και τονικής μετατροπίας προήλθε από την ανάλυση της κλασσικής μουσικής. Σωστά έκανε όποιος σου υπέδειξε την σονάτα, γιατί σε αυτήν την κατηγορία σύνθεσης ο ρόλος της τονικότητας αναδείχθηκε όσο ποτέ μέχρι τότε. ......Πραγματική μετατροπία έχουμε όταν η αρχική τονικότητα του κομματιού, επιβεβαιωμένη από την παρουσία μίας ή περισσότερων διαδοχών V->I, αλλάζει, και, επιπλέον, η αλλαγή αυτή επιβεβαιώνεται με την διαδοχή V->I της νέας τονικότητας. ......
Ξεκίνησε από STEFANOS604 Μουσικά νέα και συζητήσεις