Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - patoma

Σελίδες: [1]
1
Συμφωνώ απολύτως με την acola. Σίγουρα ο καθένας δίνει την δική του ερμηνεία. Το σεντόνι εκτός από τον ύπνο εκφράζει και συμβολικά το σκέπασμα και την ηρεμία σε όλες τις αναταραχές. Ακόμα και στο παιδί που φοβάται και κρύβεται κάτω από το σεντόνι ή και στα σκεπασμένα με σεντόνια έπιπλα να προστατευτούν από τη σκόνη. Είναι το σύμβολο της ανθρώπινης παρέμβασης στην ηρεμία. Το άλλο είναι κατά την γνώμη μου όπως το έγραψε η acola.

2
Τον άκουσα δύο φορές με προσοχή και υπέροχη διάθεση. Δυστυχώς δεν αντέχω τρίτη. Βαρέθηκα και μου χάλασε και τη διάθεση... :(

3
@patoma

Ωπα ρε φιλε που εγινε και το μπουζουκι παραδοσιακο ελληνικο οργανο!!!! Αν ειμαστε μιμητες μια φορα επειδη παιζουμε τραγουδια με κιθαρα (που κι αυτο λαθος ειναι γιατι η κιθαρα υπαρχει στην ελλαδα απο την αρχαιοτητα), τι να πουμε για το μπουζουκι και τα τσιφτετελια που ειναι τουρκικα??  Μεχρι και η ονομασια τους ειναι τουρκικη!!! Και τα σκυλαδικα τι ειναι?? Μιμηση του χορου της κοιλιας ειναι για τις χανουμισες του πασα (....και τα δικα μας σαν προβατα το εχουν κανει εθνικο χορο!!! )

Οσο για το ροκ, να το αφησεις στην ησυχια του!!!! Παρτε το χαμπαρι επιτελους , το ροκ ΔΕΝ εχει ουτε πατριδα, ουτε ειναι ειναι κουλτουρα και δικαιωμα καποιας συγκεκριμενης χωρας. Υπαρχει ολο κι ολο 60 χρονια (το 1950 περιπου βγηκαν τα πρωτα ιχνη του) γενικως και στην Ελλαδα ζει απο το 1960 , δηλαδη τα 50 απο αυτα!!!! Αλλο που στην Ελλαδα δεν υπαρχουν οι υποδομες, η καταλληλη μουσικη παιδεια, οι δισκογραφικες, το αγοραστικο κοινο που να τη στηριξει , κ.λ.π. .

 >:( >:( >:(
Κοίτα να σου πω. Την πραγματικότητα κανείς μπορεί να την μεταφράσει όπως θέλει. Το μπουζούκι (παιδί του λαούτου) είναι παραδοσιακό όργανο της Ελλάδας και σε μια άλλη μορφή της Ιρλανδίας. Τι να κάνουμε τώρα. Όσο για τη Ροκ που συμφωνώ απόλυτα ότι είναι κουλτούρα έχει τις ρίζες της στην Αγγλοσαξωνική κουλτούρα την οποία καθόλου δεν απορρίπτω. Αλλά ότι και να κάνουμε η ιστορία της μουσικής αυτά λέει. Επίσης να σου θυμίσω ότι υπάρχει και πριν το '50. Με πιο σόουλ μορφή ή αν θες πιο κοντά στη Ροκ εντ Ρολ λογική. Το μπουζούκι δεν είναι απαραίτητα τσιφτετέλι. Συμφωνώ ότι η χρήση του σήμερα δεν είναι συχνά η καλύτερη αλλά το ίδιο συμβαίνει και με την ηλεκτρική κιθάρα σε όλο τον κόσμο. Επίσης να σου πως πως οι Τούρκοι δεν έχουν παραδοσιακή μουσική. Ούτε καν παραδοσιακό μουσικό όργανο. Μόνο το Τζουμπούς το οποίο φτιάχτηκε κατά παραγγελία από τον Κεμάλ Ατα Τουρκ από μία κατσαρόλα και ένα μανίκι από ούτι γιατί ακριβώς δεν είχε παραδοσιακό μουσικό όργανο η Τουρκία. Όλη τους η μουσική είναι δανεική από τους Άραβες, τους Κούρδους, τους Αρμένιους και φυσικά τους Έλληνες της Σμύρνης και της Πόλης. Ας μην κάνουμε λοιπόν άσχετους παραλληλισμούς και συγκρίσεις. Το μπουζούκι δεν σημαίνει απαραίτητα τσιφτετέλι που και αυτό πια είναι διεθνής ρυθμός από τη στιγμή που παίζεται σε πάνω από 30 χώρες. Μην ξεχνάς όμως το Ρεμπέτικο ή και το Σμυρνέικο τραγούδι από τις αρχές του 20ού αιώνα όταν η Ροκ δεν υπήρχε ούτε ως σκέψη. Και ακριβώς επείδη η Ροκ είναι κουλτούρα γι αυτό και οι σημαντικότεροι Έλληνες και ξένοι μουσικολόγοι χαρακτηρίζουν το Ρεμπέτικο ως την πρώτη μορφή Ροκ που εμφανίστηκε στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο. Τουλάχιστον αυτά γνωρίζω εγώ...

4
Προσωπικά θεωρώ λογικό στην Ελλάδα να κυριαρχεί το μπουζούκι. Στην Αίγυπτο η ταραμπούκα στις Ινδίες το σάζι στη Ρωσία η μπαλαλάϊκα κτλπ Στις δυτικές χώρες φυσικά λοιπόν η ηλεκτρική κιθάρα. Η μουσική μας είναι φτιαγμένη με βάση το μπουζούκι και το κλαρίνο. Άσχετο τώρα εάν κάποιοι έχουν μπερδέψει τις βούρτσες με τις... Η ροκ στην Ελλάδα δεν έχει σχέση με την παράδοσή της. Μιμητές είμαστε. Όμως επειδή υπάρχουν κάποιοι που μέσα ακόμα και από την μίμηση του ξενόφερτου ροκ κάνουν κάποια καλά πράγματα επιμένω ότι το πρόβλημα βρίσκεται στους αγοραστές και στην καθοδήγησή τους από τα ΜΜΕ. Αγοράζουμε ότι μας πούνε και όχι ότι θέλουμε πραγματικά. Δεν θυμάμαι που διάβασα ότι κάποιος είπε πως όπως μας κυβερνούν αυτοί που μας αξίζουν έτσι ακούμε τη μουσική που μας αξίζει. Δυστυχώς ακολουθούμε τις επιταγές των εκδοτών, τα καλοστημένα μουσικά αποβράσματα όπως τα σκυλάκια ακολουθούν μία καλοψημένη μπριζόλα.

5
Εγώ πάντως πιστεύω πως και 3 Ευρώ να έκανε το CD, έχει ξεφτυλιστεί τόσο πολύ σαν μέσο έχει χάσει τόσο πολύ την αξία του γενικά που και πάλι δεν θα πουλούσε. Γιατί το βασικό πρόβλημα είναι ότι την μεγάλη διάβρωση δεν την έχουν υποστεί οι δισκογραφικές αλλά το κοινο που αγοράζει...

6
Το θέμα της Ροκ στην Ελλάδα ήτανε πάντα πονεμένο. Πόσο μάλλον τώρα που ακόμα και οι "εμπορικοί" τραγουδιστές με δυσκολία ξεπερνάνε τις 20.000 σε πωλήσεις. Είναι λογικό να μην ασχολούνται με αυτό οι δισκογραφικές τη στιγμή που ένας δίσκος για να βγάλει τα έξοδα παραγωγής του χρείαζεται τουλάχιστον 5000 δίσκους τη στιγμή που τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω κανένα Ροκ συγκρότημα που να το έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια. Και η μοναδική εταιρία από τις μεγάλες που προσπάθησε λίγο να κάνει κάτι αλλά δυστυχώς μπήκε μέσα ήταν η ΕΜΙ με τους Δρογώση, Λάκη Παπαδόπουλο, Κόρε Ύδρο και  Αγγελάκα... Εάν λοιπόν η ΕΜΙ μπαίνει μέσα με αυτή την προσπάθεια που από ότι καταλαβαίνεις περιλαμβάνει και αρκετά σημαντικά ονόματα της Ροκ πως περιμένεις να επενδύσουν και οι άλλες εταιρίες. Δυστυχώς θα πρέπει να υπομένουμε την πάροδο της εποχής της Ζήνα, του Πετρέλη ή της Κοκκίνου ή όποιος θέλει και μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα του εξωτερικού. Αυτό που συμβαίνει δηλαδή αυτον τον καιρό. Ανεξάρτητες παραγωγές. Ο καθένας δηλαδή μόνος του κάνει την παραγωγή του την πληρώνει και ή την κυκλοφορεί μέσω διαδικτύου ή βρίσκει μία δισκογραφική να του κάνει μόνο την διανομή στα δισκοπωλεία.

7
Συμφωνώ πως τα συμβόλαια υπάρχουν και πρέπει να τηρούνται και όταν δεν τηρούνται να σπάνε. Το σοβαρότερο θέμα όμως κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο το ποιος έσπασε το συμβόλαιο ή το ποιος από εδώ γνωρίζει καλύτερα τη νύχτα αλλά η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά κάποιου προς συνάδελφό του. kyklotron σε έχουνε διώξει ποτέ από τη δουλειά σου την ώρα φυσικά που την κάνεις καλά επειδή κάποιος συνάδελφός σου εμφανίστηκε και είπε ότι θα την κάνει καλύτερα από σένα; Ή εν πάση περιπτώση εσύ θα έκανες ποτέ κάτι τέτοιο σε κάποιον συνάδελφό σου;

8
Μάλλον το αδιάφορο που εισέπραξα ακούγοντας αυτόν τον καινούριο δίσκο πηγάζει περισσότερο από την ανέμπνευστη ενορχήστρωση και τις χωρίς αιχμές ερμηνείες του Μητσιά και ιδιαίτερα του συνθέτη. Ο Θηβαίος εξαιρείται καθώς από μόνη της η φωνή του είναι μοναδική σε χροιά. Οι στίχοι είναι αρκετά κοί αν και κάποιες στιγμές αρκετά κουρασμένοι. Εννοώ φυσικά αρκετά ξεπερασμένες εκφράσεις και νοήματα. Στο δεύτερο άκουσμα του δίσκου βαρέθηκα αρκετά. Κατά την γνώμη μου δεν είναι μια δουλειά που θα ξαναβγει έυκολα από το ράφι και σίγουρα δεν είναι δεύτερο Εμπάργκο... :-[ :-\ :-[ :(

9
Θεωρώ ότι είναι πολύ σοβαρό αυτό που συμβαίνει διότι γνωρίζοντας αρκετές πια λεπτομέρειες επί του θέματος ξέρω ότι το συγκεκριμένο σχήμα πήγαινε σχετικά καλά με σταθερή άνοδο με απόδειξη το ότι η εβδομάδα που ακολουθεί είναι σχεδόν κλεισμένη από κρατήσεις (τα έμαθα από μέσα) και πως η συμπεριφορά του εν λόγω τραγουδιστή Μιχάλη Χατζηγιάννη δεν έχει κανένα προηγούμενο. Δεν με ενδιαφέρει να σχολιαστεί ποιοτικά το πρόγραμμα του σχήματος h o Χατζηγιάννης αλλά οι κινήσεις των επαγγελματιών που κινούνε τα νήματα αυτής της υπόθεσης. Η αποψή μου είναι πως ο επιχειρηματίας συμπεριφέρθηκε ως μπακάλης αλλά επιχειρηματίας είναι. Ο καλλιτέχνης όμως; Το ότι συνηγορεί στην έξωση συνομήλικων συναδέλφων του; Το ότι εάν και αυτός ας πουμε τύχει να μην σκίσει την πρώτη εβδομάδα δεν σκέφτεται ότι μπορεί να υποστεί το ίδιο; Δεν σκέφτεται ότι συνηγορεί εναντίων πιθανότατα μελλοντικών του συνεργατών και μάλιστα χωρίς να υπάρχει αντικειμενικός λόγος παρά μόνο το ότι τον έδιωξαν από την άλλη επιχείρηση; Πόσο ψυχρός εκτελεστής τελικά μπορείς να είσαι στο βωμό χρήματος αλλά με όπλο τον τίτλο του εμπορικού καλλιτέχνη και σφαίρα τη μουσική;

10
3) "O Hλίας Μαρασούλης μας προσέγγισε για να συζητήσουμε την πιθανότητα εμφάνισης του Μιχάλη Χατζηγιάννη στον χώρο VOX μετά το τέλος των εμφανίσεων του μουσικού σχήματος που εμφανίζεται ήδη εκεί.
Συμφωνία δεν έχει γίνει ακόμα αφού δεν είχαμε καν προλάβουμε να ενημερώσουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη. Κατά τα λοιπά, όσα αναφέρονται στην δήλωση του Δημήτρη Χατζόπουλου προσβάλουν κύρια τους καλλιτέχνες που φέρεται να εκπροσωπεί, υποτιμούν τη κοινή νοημοσύνη και ανήκουν στην σεναριακή φαντασία του.

Τα υπόλοιπα για τις πράξεις του κου Χατζόπουλου εν καιρώ."
On Stage

4) "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ VOX: ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

Κάθε καλόπιστος και σκεπτόμενος άνθρωπος από την ανάγνωση των τριών επιστολών, της δικής μου, των επιχειρήσεων Μαροσούλη και την τελευταία της εταιρίας που εκπροσωπεί τον Μ. Χατζηγιάννη, έχει εξάγει τα συμπεράσματά του.
Η έξωση πρέπει να καλυφθεί είτε με ψεύδη περί αποτυχίας του προγράμματος και έωλα επιχειρήματα που αποκαλύπτουν την αγωνία των αυτουργών και ηθικών αυτουργών, είτε με την ανάξια σχολιασμού προσωπική επίθεση σε βάρος μου (βλέπε επιστολή «On stage»).
Ο κ. Ηλίας Μαροσούλης, μετά «από μισό σχεδόν αιώνα παρουσίας στο χώρο» ανακάλυψε την «αποτυχία του προγράμματος του Vox» τέσσερις μέρες μετά το πέρας της πρώτης βδομάδας παραστάσεων, τίποτα σχετικό δεν είχε παρατηρήσει μέχρι τότε, και ακριβώς τη μέρα που ο Μ. Χατζηγιάννης απομακρύνθηκε από το «Πειραιώς 130».
Μπορούμε, κύριοι, αν το αντέχετε να κάνουμε δημόσια και διαφανή συζήτηση όπου το επιθυμείτε κι εκεί να επικαλεστείτε τα επιχειρήματά σας και να κριθούμε άπαντες από το κοινό.
Από όποια τηλεοπτική εκπομπή με κάλεσαν να παρουσιάσω τις θέσεις μου δέχτηκα ευχαρίστως με την προϋπόθεση ότι θα υπήρχε διάλογος με κάποιον από τα δύο άλλα εμπλεκόμενα μέρη, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση στην πρόσκληση μου.
Επιμένω στο ακέραιο στις απόψεις που κατέθεσα με την πρώτη επιστολή μου. Τίποτα δεν εξηγήθηκε, κανένα ανέκδοτο, όπως αυτό της «αποτυχίας» μπορεί να πείσει κάποιον και αυτό εισέπραξα κι εγώ από τα σχόλια της κοινής γνώμης και τις ζωηρές συζητήσεις στο Internet.
Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και το όραμα και η δουλειά των νεαρών και ταλαντούχων καλλιτεχνών της «Γλυκιάς Συμμορίας», τουλάχιστον όσο εξαρτάται από προσωπική μου συνδρομή θα εξακολουθήσει να δικαιώνεται όπως συνέβη στο VOX και θα εξακολουθεί να συμβαίνει εκεί μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου, προθεσμία που τελικά εδόθη για να εκκενωθεί ο χώρος...

Θα κριθούμε όλοι, κάποιοι παρακαλούν εν καιρώ, μάλλον όμως λανθάνει της προσοχής τους ότι ήδη έχουν κριθεί...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ"

11
2) "Σχετικά με το τέλος των παραστάσεων της «γλυκιάς συμμορίας» στο VOX...
Ο κ. Ηλίας Μαροσούλης υπάρχει στο χώρο σχεδόν μισό αιώνα.
Μέχρι σήμερα δεν έδωσε δικαίωμα ποτέ σε κανέναν να παραπονεθεί ότι δεν είχε την βοήθειά του, στηρίζοντας με πράξεις ειδικά τα νέα παιδιά. Απόδειξη για όλα αυτά είναι η παραχώρηση του χώρου VOX στο νεανικό σχήμα της «γλυκιάς συμμορίας», σε χώρο δηλαδή που μέχρι στιγμής έχουν εμφανιστεί μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής σκηνής.
Παρά τον κόπο και τα έξοδα στα οποία υποβλήθηκε για να στηρίξει την εν λόγω παράσταση, με την τοποθέτηση πληθώρας διαφημιστικών αφισών σε όλη την Αττική, η παράσταση αυτή στέφθηκε με οικονομική αποτυχία.
Υπήρξαν κατά καιρούς τεράστιες παραστάσεις ανά τον πλανήτη και τεράστια προγράμματα που «κατέβηκαν» σε μια εβδομάδα διότι δεν κατάφεραν να «περάσουν» στο κοινό.
Η επιχείρηση προσπαθώντας να βοηθήσει αυτά τα παιδιά, που σέβεται σαν καλλιτέχνες, ενώ θα μπορούσε να έχει «κατεβάσει» το σχήμα από την πρώτη εβδομάδα , θα το διατηρήσει και θα το στηρίξει μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου, όπως ήδη έχει ανακοινώσει στον κ. Δημήτρη Χατζόπουλο.
Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης δεν ήρθε ποτέ να ζητήσει τον χώρο, ο επιχειρηματίας όμως βλέποντας ότι το σχήμα που είχε δεν θα μπορούσε να αντέξει για πολλές ακόμη παραστάσεις τον προσέγγισε και του ζήτησε να συνεργαστούν μετά το τέλος των παραστάσεων της «γλυκιάς συμμορίας». Mε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη δεν έχει ακόμη συμφωνήσει αν θα ξεκινήσουν και πότε παραστάσεις.
Ο κ.Χατζόπουλος θα πρέπει να γνωρίζει ότι καμία παράσταση δεν κατεβαίνει όταν έχει επιτυχία...
Η επιχείρηση"

12
Συνέχεια ...Η ιλαροτραγωδία σφραγίστηκε με ένα τηλεφώνημα της υπεύθυνης Δημοσίων Σχέσεων της επιχείρησης που μου δήλωσε ότι ο επιχειρηματίας κατανοεί το δίκαιο των ισχυρισμών μου αλλά δεν μπορεί να πράξει αλλιώς και θέλει να τον ενημερώσω αν το σχήμα θα κατέβει 2 ή 9 Δεκεμβρίου.
Πέραν του πρωτοφανούς συμβάντος που συμβαίνει για πρώτη φορά στις επιχειρήσεις του εν λόγω επιχειρηματία, όπως και οποιουδήποτε άλλου επιχειρηματία της Αθήνας που διαθέτει οργανωμένα κέντρα διασκέδασης, πέραν του πρωτοφανούς κυνισμού τον οποίο επιθυμώ απλά να εντοπίσω ως αυτονόητο στην εν λόγω απόφασή, αυτού και των συνεργατών του, επιθυμώ να θέσω το πελώριο κατά τη γνώμη μου ηθικό θέμα που προκύπτει από την επιλογή του Μιχάλη Χατζηγιάννη να βολιδοσκοπήσει χώρο στον οποίο ήδη εργάζονται συνάδελφοι του και ο οποίος μάλιστα θα μπορούσε πριν ενδεχομένως δεχθεί τις αιτιάσεις του επιχειρηματία ότι το μαγαζί δεν πάει καλά να παρακολουθήσει το πρόγραμμα και να διαπιστώσει με τις δικές του αισθήσεις την πραγματικότητα.
Επειδή το γεγονός αυτό είναι πρωτοφανές θεωρώ πως μόνο δημόσια μπορεί να κριθεί γιατί ο καλλιτέχνης, με όποια μορφή τέχνης και αν ασχολείται είναι δημόσιο πρόσωπο.
Επειδή η γυναίκα του Καίσαρα δεν φτάνει να είναι τίμια αλλά πρέπει και να το αποδεικνύει, ανεξαρτήτως των πράξεων του οιουδήποτε επιχειρηματία, που και αυτός φυσικά δεν μπορεί να αποφύγει την κρίση , ο Μιχάλης Χατζηγιάννης δύναται ακόμη και τώρα με μια απόφαση, να μην εμφανιστεί στο Vox πριν τις 15 Ιανουαρίου που είναι προγραμματισμένες οι εμφανίσεις των παιδιών να πείσει τους συναδέλφους του στο Vox αλλά και την κοινή γνώμη ότι δεν ενέχεται στη συνομωσία που απειλεί μια «Γλυκιά Συμμορία» τραγουδιστών που ως νέοι αλλά ταχύτατα ανερχόμενοι και φανερά ταλαντούχοι δε σχετίζονται με ίντριγκες και κινήσεις νυχτερινού παρασκηνίου.
Ο επιχειρηματίας είναι αυτόνομος, δεν κρίνεται από το φιλόμουσο κοινό, ας κάνει ότι θέλει, ο καλλιτέχνης όμως κρίνεται και δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από τον επιχειρηματία… Εκτός και αν τα νέα ήθη, στο βωμό μιας αχαλίνωτης φιλοδοξίας, υποκαθιστούν το ταλέντο και τη δημιουργική καλλιτεχνική προσπάθεια από συμμαχίες ξένες προς το τραγούδι και την ευαισθησία του.
Εδώ είμαστε και θα κριθούμε όλοι μας…
Δημήτρης Χατζόπουλος
Καλλιτεχνικός υπεύθυνος
του σχήματος του Vox μέχρι ….9 Δεκεμβρίου."

13
1) "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ THN …ΕΞΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ VOX ….
Επειδή η σιωπή δεν είναι χρυσός.
Επειδή οι πράξεις των καλλιτεχνών δεν κρίνονται υπό το φως της νύχτας αλλά στο φως της μέρας, ως καλλιτεχνικός υπεύθυνος του σχήματος της «Γλυκιάς Συμμορίας» (Δόμνα Κουντούρη, Ησαΐας Ματιάμπα, Νίκος Μίχας, Γρηγόρης Πετράκος, Σοφία Στρατή, Τάμτα, Ραλλία Χρηστίδου) που εμφανίζεται στο Vox από τις 10 Νοεμβρίου για προγραμματισμένες 30 παραστάσεις, είμαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω τα εξής:

Tην Παρασκευή 17/11 πληροφορηθήκαμε από ψιθυριστές ότι η συνεργασία του Μιχάλη Χατζηγιάννη με το χώρο «Πειραιώς 130» ναυάγησε κατόπιν αποπομπής του από τον επιχειρηματία και πως αμέσως συμφώνησε να πραγματοποιήσει εμφανίσεις με άλλον επιχειρηματία σε άλλο χώρο.
Επειδή ο επιχειρηματίας του Vox, Ηλίας Μαροσούλης, με είχε ενημερώσει στο πρόσφατο παρελθόν ότι ο Μιχάλης Χατζηγιάννης είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον ξανά για το Vox παρόλο ότι ήδη είχε κλειστεί η συμφωνία για την εμφάνιση της «Γλυκιάς Συμμορίας» και ο ίδιος του είχε αποκλείσει αυτό το ενδεχόμενο, επικοινώνησα μαζί του για να διασκεδάσω τις λογικές ανησυχίες μου.
Σε αυτή τη συνομιλία ο κ. Μαροσούλης διέψευσε ότι ήδη είχε κλείσει συμφωνία με τον Μ. Χατζηγιάννη αλλά εμμέσως πλην σαφώς, κατόπιν των έντονων πιέσεών μου, ομολόγησε ότι στοχεύει να τον εγκαταστήσει στο χώρο από τις 15/12…
Αμέσως μετά επικοινώνησα με τον μάνατζερ του καλλιτέχνη Πασχάλη Μουχταρίδη, έδειξε έκπληκτος που ο επιχειρηματίας έκλεισε τον καλλιτέχνη του ενώ παίζει άλλο σχήμα στο χώρο (…λες και το σχήμα της «Γλυκιάς Συμμορίας» έπαιζε … στα κρυφά στο Vox και δεν το γνώριζε πως ήταν προγραμματισμένο για 30 παραστάσεις), με ευχαρίστησε που τον ενημέρωσα και με διαβεβαίωσε ότι θα ενημερώσει τον καλλιτέχνη για το προφανές ηθικό και επαγγελματικό ζήτημα που προέκυπτε.
Από εκείνη τη στιγμή βρέθηκα αντιμέτωπος με μια ιλαροτραγωδία, πρωτοφανή για την 20ετή πορεία μου στο χώρο αλλά πρωτοφανή και για την ως τώρα συνεργασία μου με τις επιχειρήσεις Μαροσούλη.
Το οικογενειακό περιβάλλον του επιχειρηματία, προσπαθούσε να με πείσει ότι το σχήμα της «Γλυκιάς Συμμορίας» στις 6 εμφανίσεις που πρόλαβε να πραγματοποιήσει μέχρι την Κυριακή που πέρασε, εισπρακτικά …έβαλε μέσα την επιχείρηση.
Φυσικά, η πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση με αυτούς τους ισχυρισμούς, το σχήμα ξεκίνησε καλά πριν από μία βδομάδα και τη δεύτερη, παρόλο ότι από την αρχή η επιχείρηση κι εγώ είχαμε συμφωνήσει ότι πρόκειται για καινούργια πρόταση που χρειάζεται υπομονή και συνεχή δουλειά για να μας βγει, πολλαπλασίασε τα ρεζερβέ και πραγματοποίησε το Σάββατο ένα ανεπανάληπτο sold out.
Η απήχηση του προγράμματος, η δικαίωση της καινούργιας πρότασης, και η πρωτοφανής διασκέδαση που συνέβαινε στο Vox, ήδη από τη δεύτερη εβδομάδα έφερε γρηγορότερα του αναμενόμενου τα αποτελέσματα. Και όλα αυτά χωρίς το πλήρωμα των γνωστών πούλμαν που σταθμεύουν στην Ιερά Οδό κάθε βράδυ. Μόνο με αυθορμήτως προσελθόντες πελάτες.
Αφού, λοιπόν, και τα τελευταία τους επιχειρήματα ως έωλα κατέρρευσαν με παρακάλεσαν να κατεβάσουμε το σχήμα συναινετικά για να εμφανιστεί ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, με τον οποίο ήδη είχαν προχωρήσει σε συμφωνία και μάλιστα κατ’ ομολογία τους αντιστάθηκαν στην απαίτηση του να κατέβει το σχήμα πολύ νωρίτερα γιατί ο ίδιος ζητούσε το χώρο από την 1η Δεκεμβρίου…
Συνεχίζεται...

14
Παραθέτω κάποιες ανακοινώσεις για ένα πολύ ένα σοβαρό θέμα κατά την γνώμη μου που έχει προκύψει και νομίζω αξίζει να το σχολιάσουμε. Ελπίζω να είμαι στο σωστό post.

15
Έχεις δίκιο. Κακή διατύπωση. Και ως απάντηση για το δίσκο έναν εξαιρετικό στίχο που άκουσα να διαβάζουν στον Δίεση. "Και τα τραγούδια της δεκάρας έχουν κι εκείνα μια ψυχή... ;D"

16
Εξαιρετικός δίσκος!!! Δρογώσης πραγματικά καινούριος και όσο "Άγγλος" του πάει. Ίσως όχι σαν τον προηγούμενο (απίστευτο Βιαστικό πουλί, Λίζα, Ήρθες αργά κτλ...) όμως πολύ ωραίος δίσκος με έξυπνες στιγμές. Ο Κανέλλος είναι πολύ μπροστά όντως και νομίζω ότι σιγά σιγά θα αγαπήσουμε κι άλλα...

17
Για κοιτα με στα ματια λοιπον κι εξηγησου.....
Η αισθητική του πληγωμένου κοινωνικού ρατσισμού όμως συνεχίζει να κυριαρχεί στο ύφος του.

Τι θελετε να μας πειτε πριν μας δωσετε την χαριστικη, πριν βρεθουμε στο..πατωμα. Μπορεις να μας εξηγησεις γιατι διαφορετικα θα αρχισω να σου μιλω για το μπλαζε υφος του Παπαδακη και του Μηλατου και του Ζηλου και ισως να ριξω προς εντυπωσιασμο και κανα Γεωργουσοπουλο και ολους μα ολους κρΙτικους (με Γιωτα κεφαλαιο) ξερεις εσυ απο αυτους που πληρωνονται για να μας κατευθυνουν με γενικες και ακαταλαβιστικες αρλουμπες.
Επειδη με τις εννοιες εχω μια ψυχωση ποιος ειναι ο πληγωμενος κοινωνικος ρατσισμος και μαλιστα του Κραουνακη. Μηπως βρε Πατωμα τα μηντια των ημερων και οι δηλωσεις των διαφορων περι ρατσισμου σε ποδηγετουν ως τα επεκεινα του κοσμου ετουτου?

Γιατι διαφορετικα θα πω πως φασκεις και αντιφασκεις για δες εδω (μπορει να φταιει και το προχωρημενο της ωρας)

Δεν τρελάθηκα. Πολύ υπερβολή και ξεπερασμένη αισθητική. Απίστευτος συνθέτης. Καταπληκτικό παρελθόν. Ανούσιο παρόν. Αισιόδοξο μέλλον.

Μηπως μετα απο τοση αρνηση πρωινιατικα ηθελες να  γραψεις αντι για τη λεξη αισιοδοξο , μια καποια αλλη πιο συμβατη με τα πρωθυστερα? Ενα αβεβαιο ας πουμε, ενα ανυπαρκτο, ενα αμφιβολο? Γιατι αραγε μια τοσο κατα τη γνωμη σας φθινουσα πορεια να μας επικυρωνει ενα αισιοδοξο μελλον και μαλιστα χωρις μια επιφυλαξη χωρις ενα ερωτηματικο!!!!

Αλλα να σου πω οτι συμφωνουμε θα γελασεις κι ομως συμφωνουμε.

Ο Κραουνακης χρονια εχει να μας δωσει κατι καλο. Και κυριως ουτε εγω ειπα πως τρελαθηκα. Με τις φωναρες των κοριτσιων ενθουσιαστηκα και την ερμηνεια του Κουρουπακη. Μεσα στην δισκογραφικη ενδεια ομως πρεπει να παραδεχτουμε οτι ο Κραουνακης εστω και κατα παραγγελια, γραφει μουσικη, γραφει στιχους με ενα αερα διαφορετικο και ατενιζει αισιοδοξα το μελλον. Τωρα ναι συμφωνω με την λεξη που παρα την απογοητευση σου την βρηκες. Ναι ειναι αισιοδοξο το μελλον απο σημερα(προχθες) που προστεθηκε στην ελληνικη δισκογραφια το Πεθαινοντας στην Αθηνα και ο Κραουνακης φωναξε πολυ δυνατα οτι οπως κι εσυ παραδεχεσαι.. Εχει Αισιοδοξο Μελλον.

Τωρα που συμφωνησαμε χαιρομαι διπλά.
Φίλε mymood μετά την νυχτερινή έμπνευση νύσταξα και την έπεσα και μόλις τώρα είδα τα μηνύματά σου. Ο καθένας όπως είπαμε έχει τις απόψεις του. Με την έννοια του κοινωνικού ρατσισμού ξεκάθαρα δηλώνω πως όταν έχεις μια ιδιαιτερότητα σε οποιονδήποτε τομέα ή έστω είσαι διαφορετικός από αυτό που το κοινωνικό καθεστώς έχει συνηθίσει και αποδέχεται ως φυσιολογικό, δέχεσαι και τον αντίστοιχο ρατσισμό στην υπέροχη αυτή χώρα. Αυτό μακροπρόθεσμα καθρεφτίζεται και στη δουλειά σου και πολλές φορές σε οδηγεί σε υπερβολές άμυνας όπως και στην περίπτωση του Κραουνάκη.

Επίσης σαφώς δεν θα λάμβανα σοβαρά οποιοδήποτε μπλαζέ ύφος και ιδιαίτερα όταν αυτό προέρχεται από τις πιο υποκριτικές προσωπικότητες της (επι)κριτικής δημοσιογραφίας που ανέφερες πιο πάνω για να συμπληρώσω σε αυτούς και το Γιάννη Νένε και το Νίκο Μωραΐτη αλλά και πολλούς άλλους. Άλλωστε πως θα μπορούσα να ασχοληθώ με κάποιους τυχαίους που μάθαμε τα ονόματά τους λόγω της βαναυσότητας με την οποία διαχειρίζονται τον δημόσιο χώρο που τους παραχωρήθηκε λόγω της ύπαρξης της καλλιτεχνικής δημιουργίας την οποία κατακρεουργούν με την πρώτη ευκαιρία; Με πιο απλά λόγια, πως να πάρω σοβαρά κάποιους που φτύνουν εκεί που τρώνε;;;

Όσο γαι το "αισιόδοξο" έγραψα απολύτως εν γνώση μου αυτό που πιστεύω. Έχω κατατάξει κάποιους ανθρώπους στο φάσμα των μεγάλων. Και τραγουδιστές και δημιουργούς. Ο Κραουνάκης έχει αποδείξει πως είναι μεγάλος δημιουργός και δεν με απογοητεύει που ούτε στο πρόσφατο παρελθόν με εξαίρεση ένα τραγούδι, ούτε και τώρα μου έδωσε κάτι αντίστοιχο της αξίας του. Όμως στο βωμό του καλλιτεχνικού μεγέθους του έχω την αισιοδοξία να περιμένω όσο αυτό κι αν χρειαστεί. Πιστεύω ότι με τον Κραουνάκη αυτό θα συμβεί όταν νοιώσει απόλυτα ασφαλής με αυτό που είναι... Και αυτό το πιστεύω για αρκετό κόσμο. Δημιουργούς και τραγουδιστές. Θεωρώ πως έχουμε πολύ σημαντικές προσωπικότητες που απλά λόγω εποχής είναι σε καταναγκαστικό δημιουργικό λήθαργο. Όμως έτσι είναι. Η ζωή κάνει κύκλους όπως και η μουσική αντίστοιχα. Περιμένω υπομονετικά...

18
Δεν τρελάθηκα. Πολύ υπερβολή και ξεπερασμένη αισθητική. Απίστευτος συνθέτης. Καταπληκτικό παρελθόν. Ανούσιο παρόν. Αισιόδοξο μέλλον.  Η αισθητική του πληγωμένου κοινωνικού ρατσισμού όμως συνεχίζει να κυριαρχεί στο ύφος του.

19
Kαλησπέρα και σε σένα φίλε mymood. Απλά το λογοπαίγνιο σου μου θύμισε κάτι που διάβασα σε μία εφημερίδα από έναν "κριτικό" που χάνει όλη του την σοβαρότητα από την απίστευτη κακοήθεια και εμπάθεια που εκφράζεται. Και φαντάσου πως πληρώνεται κι όλας γι αυτό. Τι να πει κανείς. Σαφώς και θα διαφωνούμε και κάθε γνώμη δεκτή. Να υπάρχουν όμως επιχειρήματα και όρια στην ευτέλεια.

20
Εξαιρετικός δίσκος. Μόλις χθες τον πήρα και τον απολαμβάνω. Όπου υπάρχουν τελικά αντιδράσεις κάτι καλό συμβαίνει...

ΜπλιαΠλιατσικας? Κάτι μου θυμίζει αυτό... Α βέβαια κάποιον απολύτως ψύχραιμο και αντικειμενικότατο με σπουδαίες μουσικές καταθέσεις και ιστορία, κριτικό τέχνης και γενικώς στυλίστα, γραφίστα, image maker, ιστορικό, φιλόλογο κτλ που όταν γράφει άσχημα τρέχουμε και αγοράζουμε τον καλλιτέχνη που θάβει......

21
Συμφωνώ απολύτως. Και ως προς την αποψή σου για τον δίσκο αλλά και ως προς τον Παπαδάκη. Μάλλον δεν μπορεί να κρίνει φυσιολογικά τη μουσική. Μόνο μέσα από τις προσωπικές συμπάθειες και αντιπάθειες του. Άρα δίκιο έχω. Δεν πρέπει καν να τον διαβάσω ξανά. Και αν το κάνω να τρεξω να πάρω τον δίσκο που θάβει. Και να σου πω την αλήθεια, μου άρεσε ο δίσκος. Για τον Κούτρα μιλάω. Και το τραγούδι του Κότσιρα επίσης όπως και του Στρόφαλη που δεν αναφέρθηκε. Εγώ δηλαδή ακούω μουσική είτε αδιάφορη είτε για κρουαζιερόπλοια;;;

22
Να σου πω την αλήθεια ο λόγος που την έβαλα είναι γιατί αναρρωτιέμαι συχνά για τον συγκεκριμένο κριτικό. Αφου δεν το σηκώνει το σύγχρονο τραγούδι, τι το πίνει; Είναι πολύ εμπαθής και κατ' επέκτασην καθόλου αντικειμενικός. Μάλλον θα τον χαρακτήριζα σχεδόν αστείο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να τον πάρω πια στα σοβαρά. Ίσως μάλιστα να σου πω πως όσο πιο άσχημα γράφει τόσο πιο πολύ μου αρέσει ο δίσκος που κρίνει. Μήπως έχω πρόβλημα;;; ???

23
Του άξιζαν καλύτερα τραγούδια

Σε ήχο ελληνικό

ΓΙΩΡΓΟΣ Ε. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ: ΧΩΡΙΣ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΤΟ

(ΠΑΡΑΓΩΓΗ: MINOS ΕΜΙ)

Σχεδόν τριάντα χρόνια μετά το «Σταυρό του Νότου», ο Γιάννης Κούτρας επιστρέφει στη δισκογραφία με έναν πολυσυλλεκτικό δίσκο αφού τα τραγούδια του έγραψαν επτά συνθέτες και επτά στιχουργοί: Γιάννης Κότσιρας, Κώστας Λειβαδάς, Ηλίας Μακρίδης, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Θάνος Μικρούτσικος, Μάριος Στρόφαλης, Διονύσης Τσακνής, Βίκυ Γεροθόδωρου, Μάνος Ελευθερίου, Ανδρέας Θωμόπουλος, Οδυσσέας Ιωάννου, Μάνος Ξυδούς, Ισαάκ Σούσσης, Διονύσης Τσακνής.

Στους κύκλους που παρακολουθούν και εκτιμούν τα τεκταινόμενα στον χώρο της δισκογραφίας επικρατεί μια θετική ώς πολύ θετική εντύπωση σχετικά με τη νέα εμφάνιση του Γιάννη Κούτρα. Ορισμένοι μάλιστα θεωρούν ότι πρόκειται για μεγάλο γεγονός της φετινής δισκοπαραγωγής, που ξεφεύγει από το λεγόμενο mainstream και απαιτεί προσεκτική ακρόαση καθώς, σύμφωνα πάντα με τις εκτιμήσεις αυτές, δεν είναι μια εργασία που προορίζεται για το ευρύ κοινό αλλά για ορισμένους μόνο που μπορούν να εκτιμήσουν την καλή ποιότητα στο τραγούδι.

Κατά τη δική μου, πάντως, εκτίμηση δεν ισχύει κάτι τέτοιο, και κυρίως το θέσφατο πως το ευρύ κοινό δεν είναι ικανό να εκτιμήσει το καλό τραγούδι. Φαίνεται πως για τους δισκοπαραγωγούς και τους θλιβερούς αβανταδόρους του κιτς στην τηλεόραση, το «ευρύ κοινό» είναι μια έννοια που δεν συμπεριλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων μιας κοινωνίας αλλά μόνον όσους αγοράζουν δίσκους, κάνουν θόρυβο στα τηλεοπτικά καταγώγια ή γεμίζουν τα κέντρα που τραγουδούν οι εκλεκτοί τους. Αυτοί μπορεί να μην ενθουσιαστούν με τον καινούργιο δίσκο του Γιάννη Κούτρα, αν και διατηρώ αμφιβολίες, καθώς πιστεύω ότι το πιο «ποιοτικό» απ' όλα που παρουσιάζει η εργασία αυτή είναι η φωνή και η ερμηνευτική δεινότητα που δείχνει να έχει ο τραγουδιστής. Στη δεύτερη και την τρίτη σειρά έρχονται, κατά τη γνώμη μου, η μουσική και οι στίχοι, δηλαδή η ποιότητα των τραγουδιών, αφαιρουμένου του τραγουδιστή.

Εξαιρετικός ερμηνευτής

Το θετικό λοιπόν είναι ο καλός τραγουδιστής. Δεν ξέρω πόσο σπουδαίος ήταν πριν από 30 χρόνια ο Γιάννης Κούτρας, σήμερα πάντως, έστω και από αυτό το «λίγο» κρίνοντας, έχουμε έναν εξαιρετικό ερμηνευτή που, παρά το γεγονός ότι κάποτε δεν αποφεύγει (κι αυτός) τα πεποιημένα πάθη και την «ψευτιά» του στερεότυπου, είναι ωστόσο αρκετά καλός σε έναν τομέα. Δεν δείχνει τόσο μια δεξιοτεχνία φωνητική όσο μια άνεση στην απόδοση (διά της φωνής και μόνο) της ατμόσφαιρας, των αποχρώσεων των αισθημάτων, μια ηθοποιητική προσέγγιση, όπως έκαναν, για παράδειγμα οι παλαιοί ντιζέρ και ντιζέζ, των μουσικών σκηνών και του θεάτρου. Δείχνει καθαρά ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε πιο απαιτητικά έργα (που μάλιστα θα τα εκτιμήσει και το πραγματικά ευρύ κοινό) και όχι σε συνθέσεις που μιμούνται την ποιότητα, που ακολουθούν δηλαδή ποιοτικές «προδιαγραφές», ωσάν η ποιότητα να είναι ένα στιλ με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που αρκεί να τα γνωρίσει κανείς και να τα παραθέσει για να θεωρηθεί ποιοτικός. Το όχι θετικό, δηλαδή, του δίσκου, για να μην πούμε το αρνητικό, είναι το εν γένει «δήθεν» των τραγουδιών.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, τα τραγούδια είναι κάτι πολύ λιγότερο απ' ό,τι θα περίμενε κανείς ύστερα από την τριαντάχρονη απουσία ενός καλού τραγουδιστή. Πιστεύω πως του άξιζε κάτι περισσότερο από τα συνηθισμένα και μάλιστα τα πολύ συνηθισμένα που ο καθένας από τους υπογράφοντες τα τραγούδια έχουν παρουσιάσει πολλές φορές μέχρι τώρα στο «ευρύ» κοινό τους. Χωρίς να είναι αυτόχρημα μειονέκτημα, άλλος λίγο, άλλος πολύ, επαναλαμβάνει τον εαυτό του, και μάλιστα όχι τον καλύτερο. Μελοποιητική αμηχανία και αδεξιότητα, κατασκευές, ευκολίες και απλοϊκότητες είναι μερικές από τις... πληγές του Φαραώ που απειλούν να στείλουν τον δίσκο στη λήθη πιο γρήγορα από το κανονικό. Ξεχωρίζουν, ωστόσο, τραγούδια περισσότερο καλά, μα και περισσότερο κακά, από άλλα. Κατά την ταπεινή μου κρίση, ένα περισσότερο καλό από άλλα είναι το τραγούδι «Οι φίλοι μας» των Κώστα Λειβαδά και Μάνου Ελευθερίου κυρίως για τους στίχους του, κι ένα περισσότερο κακό τραγούδι το «Πατρίδα» του Γιάννη Κότσιρα (που είναι τώρα και συνθέτης!) και της κ. Βίκυς Γεροθόδωρου, κυρίως για τη μουσική του, που λες και έρχεται από σαλόνι παλαιότερου κρουαζιερόπλοιου.


Καλως σας βρίσκω. Απλά για σχολιάσμό...

Σελίδες: [1]