Το Στέκι των Κιθαρωδών
Περι μουσικής => Δισκοπαρουσιάσεις και κριτικές => Μήνυμα ξεκίνησε από: pink floyd στις 15/03/06, 10:36
-
Από μεθαύριο στα δισκοπωλεία. Σπεύσατε...
-
θα ρθει ετσι με δυναμη "..απο κατω" να μας σηκωσει ψηλα στον αερα! 8) 8)
σπευσατεεεεεε! :D
ηδου και το εξωφυλλο:
(http://www.lyra.gr/Images/Products/Normal/61471.jpg)
απο το δελτιο τυπου, οπως αναφερθηκε και εδω (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=9476.new#new)
-
Στα δισκοπωλεία....χμμμμ ;D
-
Ωραίο εξώφυλλο!
-
Καμιά ακρόαση έγινε ρε παιδιά? ???
Γράψτε κάτι. :) :)
-
Καμιά ακρόαση έγινε ρε παιδιά? ???
Γράψτε κάτι. :) :)
Σε λιγο κατηφοριζω προς κεντρο για την αποκτιση του δισκου...
λογικα το βραδυ θα εχω τις πρωτες εντυπωσεις! ;)
-
Δισκος εληφθει! - Ακουσματα 2! - Θανασης μοναδικα ιδιαιτερος! :o :D :D
σπευσατε να προμηθευτιτε το cd!
αυριο θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομεριες, και με περισσοτερα ακουσματα..
-
Πρώτη ακρόαση.
Δύσκολα ακούσματα. Με έντονη κινηματογραφικότητα.
Ένιωθα σαν να κρυφάκουγα από διπλανό δωμάτιο.
Ξεχώρισα το "ορυχεία"
-
Η "κινηματογραφικότητα" όπως ανέφερες οφείλεται στο γεγονός, όπως διβάζουμε στο έξοχο αυτό βιβλιαράκι, ότι τα περισσότερα κομμάτια ή παραλλαγές τους έντυσαν μουσικά κινηματογραφική ταινία μια θεατρική και μια χορευτική παράσταση. Παραίνεση: μη χάσετε αυτό το πράγματι ιδιαίτερο album. Θα επανέλθω με ολοκληρωμένη γνώμη μετά από αρκετά ακόμη ακούσματα...
-
εχει κανεις αλλος ακουσει τον νεο δισκο;
εγω παντως απο τη στιγμη που πηρα το cdακι(παρασκευη απογευμα) δεν ακουω τιποτες αλλο, σπιτι-αμαξι ενα και το αυτο..η βροχη απο κατω μουλιαζει το νου μου!
προκειτε για μια εκπληκτικη δουλεια του θαναση! πολυ δυσκολη και δυσπεπτη..ομως εχει να πει πολλα!
με τα πολλα ακουσματα, κατασταλαζει και ανθιζει! ;)
αναμενω κριτικες κι απο αλλους...
-
Στα δισκοπωλεία....χμμμμ ;D
Τρέξε εσύ.. Ξέρεις.. :P
-
Θέλω να ξεκινήσω λέγοντας πως η Αγρύπνια δε με ξετρέλανε. Θαύμασα το θάρρος του Θανάση να ξεφύγει από τα καθιερωμένα και να δοκιμάσει νέα πράγματα (έχω ξεχάσει πόσες φορές έχω εκθειάσει την ανάγκη του πειραματισμού), αφήνοντας εν μέρει πίσω προηγούμενες κατακτήσεις του. Όταν μάλιστα οι παραστάσεις σου είναι πιο παραδοσιακής μορφής, είναι αξιέπαινο να στρέφεσαι σε προοδευτικές ηλεκτρισμένες αισθητικές και avantgarde μετατροπίες για να μεταγγίσεις το μήνυμά σου. Πόσοι άλλοι από τον λεγόμενο κι έντεχνο χώρο μπορούν να παινευθούν πως άλλαξαν το δέρμα τους?
Γι' αυτό λοιπόν και όποια εύσημα από μένα. Το ίδιο το αποτέλεσμα όμως δε με κέρδισε...όπως το ίδιο έγινε και με τη "δουλειά" Βελιώτη/Αγγελάκα, σε αντίθεση με τον τελευταίο διπλό δίσκο του δεύτερου. Ένοιωθα και συνεχίζω να νοιώθω πως δεν ήταν αποτέλεσμα φυσικής εξέλιξης, αλλά περισσότερο ανάγκη διαφοροποίησης και σε επίπεδο μάλιστα αυτοσκοπού. Δεν είναι πως ιστορικά δεν έχουμε δει μεταμορφώσεις και μεταμορφώσεις, αλλά μου φάνηκε ξαφνική η επιλογή τόσο διαμετρικά διαφορετικών ηχητικών επιλογών, όπως πχ το τσεκούρι και τηλεόραση. Κάτι δε μου καθόταν καλά. Κάτι έμοιαζε παράταιρο κι επιβεβλημένο, σα να έλειπε κάποιος συνεκτικός κρίκος με το παρελθόν, που θα επιβεβαίωνε τη συνέχεια. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτή ήταν και παραμένει η αίσθησή μου και δυστυχώς δεν αποτέλεσε το δίσκο του στον οποίο κατέφευγα συχνά.
Στο "Η Βροχή Από Κάτω" όμως απλώς υποκλίνομαι. Η παρουσία του Κώστα Θεοδώρου σε ενορχηστρωτική βάση και σε επίπεδο, φαντάζομαι, αισθητικής συνύπαρξης, απογειώνει ολοκληρωτικά την εσωστρέφεια των κομματιών σε βαθμό μυστικιστικό. Αυτό που στην "Αγρύπνια" λειτουργούσε ως αμήχανο συνονθύλευμα φιλόδοξων ιδεών, στο ΗΒΑΠ μοιάζει απολύτως τεκμηριωμένο και σκιαγραφημένο ως έννοια και στόχο. Δεν παλλινωδεί ο Θανάσης, ούτε πειραματίζεται χωρίς λόγο, αλλά χρησιμοποιεί τα πλέον απαραίτητα για να πει τις ιστορίες του, δείχνοντας λιγότερο έξω από τα νερά του αυτή τη φορά (έστω κι αν τα δημώδη/παραδοσιακά στοιχεία είναι λίγα...αλλά υατόχρονα έντονα όσο διαρκούν).
Δε θα ήθελα να πω περισσότερα, ούτε καν για την εξαιρετική εικαστική επιμέλεια του cd στο σύνολό του...ένα μεγάλο μπράβο στους συντελεστές κι άλλο ένα μικρό διαμάντι που έρχεται να προστεθεί στην γενικά άτολμη ελληνική δισκογραφία, που με τέτοια ηχοπονήματα επαναφέρει την ελπίδα και την αισιοδοξία.
-
Πολυ περιεργος δισκος...Εξαιρετικος θα ελεγα, πολυ δεμενος δυσκολο και σπανιο πραγμα για τετοιους πειραματικους δισκους...
-
Απόσπασμα από το δίφωνο Μάιος 2006,σελ 117
Ο Αλέξης Βάκης σχολιάζει το Θανάση Παπακωνσταντίνου με αφορμή τον νέο του δίσκο Η βροχή από κάτω
Τραγούδια που πρωτάκουσα το χειμώνα του 1992-1993, στο Ρανάβαστρον, από το Σωκράτη Μάλαμα και τη Μελίνα Κανά, ήμουν κι ένας από τους λίγους τότε που αγόρασαν την Αγία νοσταλγία. Μου άρεσε αρκετά αυτό το (ερασιτεχνικό, συχνά άγαρμπο μουσικά, αλλά με δημιουργική αγωνία) κλίμα του τραγουδοποιού. Συνέχισα να τον παρακολουθώ, έβρισκα ενδιαφέροντα το συνδυασμό των θεσσαλικών μοτίβων με τις εικόνες των στίχων. Ο πολύς ντόρος έγινε αρκετά αργότερα, με το δίσκο Βραχνός προφήτης και τη στροφή σε πιο ηλεκτρικές αλλά και πιο στρυφνές φόρμες που εξαντλούνταν στην ενορχήστρωση και στο αμπαλάζ όμως, μιας και οι μελωδικές του γραμμές παρέμεναν στο ίδιο σημείο και η συνολική ηχητική εικόνα εξαρτώταν όλο και περισσότερο από την προσωπικότητα σημαντικών μουσικών (Μπάμπης Παπαδόπουλος κ.α.). Η βροχή από κάτω επιβεβαιώνει την τάση του Λαρισαίου δημιουργού να υπαχθεί στη μουσική «πρωτοπορία», μέσα από μια συνεχή ροή ήχων και από λούπες και πειραγμένα ηχοχρώματα. Κάτι τέτοιο έχει γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν, στα κολάζ του Μιχάλη Σιγανίδη π.χ. ή στον πρόσφατο δίσκο του Γιάννη Αγγελάκα που βασίζεται στα παραμορφωμένα τσέλα του Νίκου Βελιώτη, εκεί όμως ένιωθες πως είχες ακούσει ένα ολοκληρωμένο και σχεδιασμένο concept.
Αυτό ουδόλως συμβαίνει εδώ, όπου όλα δείχνουν να επαφίενται στο τυχαίο και φωτογραφίζουν την αδυναμία του Παπακωνσταντίνου να διαχειριστεί τα στενά και μονότονα μουσικά του σχήματα. Διαβάζοντας δε και το δελτίο τύπου, που έγραψε ο ίδιος, απογοητεύτηκα περισσότερο. Μιλάει για την προσπάθεια να «ανιχνεύσει καινούρια συναισθήματα, να προσεγγίσει το παράδοξο» και για τη διαστροφή του «να εστιάζει την προσοχή σε πράγματα τα οποία οι πολλοί προσπερνάνε, ανύποπτοι για την ένταση που κρύβουν», λες και κανείς στην τέχνη δεν ασχολήθηκε ποτέ με κάτι τέτοιο. Αυτές οι κοινοτυπίες ηχούν επηρμένες- ας μου επιτρέψουν την έκφραση οι φανατικοί θαυμαστές του- οι ίδιοι πάντως (και κυρίως οι έχοντες επαγγελματική σχέση με το χώρο) είναι και αυτοί που τον πήραν στο λαιμό τους, με την αναγωγή του σε πνευματικό ταγό της εποχής μας. Κρίμα, γιατί παλαιότερα δεν θα υπέγραφε μάλλον στίχους της μυθολογίας:
Τα κίτρινα μολύβια μαραγκών
τη νύχτα δεν κοιμούνται
σαλτάρουν απ΄ τον πάγκο στα βυζιά των γυναικών
που προκαλούν απ΄ τα παλιά εξώφυλλα των τοίχων
ή το track με τον εύηχο τίτλο Μου κλασες τ΄ αρ…..α, κύριε μοίραρχε.
------------------------------------------------------------------------------------
στη σελίδα 117 του διφώνου υπήρχαν δύο διαφορετικές απόψεις-κριτικές για τον Παπακωνσταντίνου
παραθέτω μόνο την αρνητική θέση μιας και είναι από τις λίγες φορές που διαβάζω αρνητικά σχόλια για τον συγκεκριμένο.
Για πείτε γνώμες...
προσωπική εμπάθεια μου μυρίζει...
-
Για αναλυτικότερες απόψεις και για την κριτική του Βάκη και για το σύνολο των αντιδράσεων του τύπου και γενικά για το καινούριο δίσκο του Θανάση για πέρνα μια βόλατα από το φορουμ στο www.koiladatwntempwn.gr
-
Αναφαίρετο δικαίωμα του κυρίου Βάκη να έχει ακόμα και προσωπικές εμπάθειες...επ' αυτού δε μου πέφτει λόγος. Δεν ανήκω προσωπικά σε εκείνους που έχουν εμμονές με καλλιτέχνες. Συνηθίζω μάλιστα, εν είδει αντίδρασης απέναντι στο μαζικά αποδεκτό, να επιδιώκω να βρίσκω τρωτά σημεία στα έργα καλλιτεχνών που ό,τι δημιουργούν αγκαλιάζεται χωρίς πνευματικό κάματο, χωρίς ουσιαστική κριτική, χωρίς μελέτη από το σύνολο των οπαδών του, μόνο και μόνο επειδή φέρει το όνομά του. Δεν αποκλείω λοιπόν για περίπου ανάλογους λόγους να "κλώτσησε" κι ο μουσικοκριτικός αν μάλιστα εστιάσω στη φράση του "...αυτοί που τον πήραν στο λαιμό τους, με την αναγωγή του σε πνευματικό ταγό της εποχής μας". Μια εποχή που αναζητά ινδάλματα και μπροστάρηδες ως δεκανίκια, αφού η ματιά της έχει γίνει θολή από το νέφος της καλλιτεχνικής ανοησίας που μας περιβάλλει. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο πως ό,τι ξεχωρίζει, αμέσως το αναδεικνύουμε σε αντικειμενική αξία.
Φοβάμαι όμως πως διάλεξε λάθος δίσκο για να βγάλει την πικρία του (ή τη χολή του για άλλους). Δεν αξίζει στον συγκεκριμένο το ψείρισμα κι η με το στανιό γιγάντωση των όποιων αδυναμιών του. Ουσιαστικά εκτίθεται μέσα από τη γυμνή κατάθεση των προθέσεών του, όταν κριτικάρει με τόσο απροκάλυπτη επιθετικότητα. Ας είναι...όλοι κρινόμαστε ούτως ή άλλως.
Θα ήταν όμως χρήσιμο να μάθει να μεταχειρίζεται κι ο ίδιος τη γλώσσα καλύτερα, μια κι από το μετερίζι που βρίσκεται οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες. Όχι άλλη "κοινοτυπία" κύριε Βάκη.
-
Εγω πιστευω οτι περιοδικα οπως το Διφωνο ειναι παντελως αναξια λογου και σε μεγαλο βαθμο και οι γραφοντες και υπογραφοντες σε αυτο.
-
Το μόνο εύκολο είναι η στερεοτυπία κύριε[τώτα τί κύριε..] Βάκη.Το δύσκολο είναι η αφωνία!
Μάλλον λάθος δημιουργό διάλεξε ο φίλτατος για να αποκαθηλώσει με μεγάλη προχειρότητα επιχειρημάτων μια πολύ μεγάλη και ακέραιη προσωπικότητα.Τα περί ταγών και υπόλοιπα αφορούν ανθρώπους που γουστάρουν την ισοπέδωση των αξιών γιατί έτσι επιπλέουν και οι ίδιοι σαν άφωνα χρυσοψαράκια στον αφρό της επικαιρότητας και των περιοδικών του στημένου μουσικού κυκλώματός σας.Τώρα τελευταία άρχισε ένα κρυφό νταραβέρι επιθέσεων από το συγκεκριμένο περιοδικό μιά εναντίον του Νίκου Παπάζογλου[με αποκορύφωμα τη ματαίωση της προγραμματισμένης του στο Ωδείο Νάκα συναυλίας]και τώρα πάλι με την δήθεν απομυθοποίηση του πρωτοπόρου και φωτισμένου[κατά τη δική μου πεποίθηση] δημιουργού Θανάση Παπακωνσταντίνου.
Καθίστε καλά ρε με τις λάσπες και τις περισπούδαστες τάχα μου κριτικές.Καθίστε καλά μην αρχίσει ο χορός των κοπλιμέντων[έχω ακούσει 2-3 άθλιες επιεικώς ενορχηστρώσεις του εν λόγω κυρίου που εν είδει λαϊκού χαβαλέ-στο πόδι-έχει βάλει το χεράκι του στην αρπαχτή και έχει αυτό καταγραφεί τα τελευταία 3 χρόνια και μάλιστα με ξεκούρντιστο πιάνο!Τον Θανάση βρήκε να βγάλει πάνω του τα σπασμένα του Ελληνικού τραγουδιού;
Είναι πολύ δυσάρεστο τελικά να φτύνεις με το σάλιο που έγλυφες αυτούς που χαράζουν δρόμους σαν τον Παπακωνσταντίνου μόνο και μόνο επειδή διαφωνείς[δικαίωμά σου]με κάποιο έργο που κυκλοφόρησε.
Αλλά είναι τραγικό να φεύγεις από το έργο και να πηγαίνεις σε υπονοούμενα σχετικά με τη στάση το ήθος και το ανάστημά του καλλιτέχνη σε θέματα που καθόλου δεν έχουν σχέση με αυτό. Δε κατάλαβα τί και σε ποιόν προσφέρουν υπηρεσίες όλοι και όλες που βγαίνουν αβασάνιστα και μιλούν για στάση συμπεριφορά και χαραχτήρα κάποιων δημιουργών.Από πού κι ώς πού;
Οσο οι λάσπες[ειδικά με κλεφτοπόλεμο κουτοπόνηρων υπονοούμενων]εκτοξεύονται τόσο εγώ προσωπικά αλλά και άλλοι που ξέρω να θαυμάζουν τον Θανάση-εκτιμάμε ακόμη περισσότερο τη δουλειά του και δενόμαστε περισσότερο με το έργο του.Αφού πέρα από τα άλλα προκαλεί έντονες δονήσεις στα χαμηλότερα των ενστίχτων ενός βολεμένου συστήματος που κρίνει χωρίς να κρίνεται[μέσα από πιόνια που εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία αφίνοντας πίσω τους κενό].
Τελικά η επιθετικότητα απέναντι σε δύσκολες προσπάθειες όπως αυτή του Θανάση δε κρύβεται κι ούτε πιάνει τόπο.Ο χρόνος κάνει καταγέλαστη κάθε απόπειρα σπίλωσης.Μόνο που πρέπει κάποιος να είναι σοβαρός για να παίρνει χαμπάρι το χιούμορ[αλλοιώς γίνεται ρόμπα].Τόσο πολύ ενοχλεί που νέοι και μεγάλοι κρέμονται από το λόγο και τη μουσική του Θανάση Παπακωνσταντίνου σπεύδοντας να τον απολαύσουν όπου εμφανισθεί;τόσο πολύ ιδρώνουν κάποιοι;τόσο ανησυχούν και εκτίθενται χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα;
Φιλικά
-
Είναι αλήθεια ότι αυτός ο δίσκος του Θανάση Παπακωνσταντίνου δίχασε πολλούς από τους φίλους του. έχω ακούσει τα καλύτερα και τα χειρότερα. Εμένα προσωπικά μου άρεσε.
Όσο για την κριτική του Βάκη εμένα δεν με εκφράζει εκτός από το σημείο περί πνευματικού ταγού.... Ναι μόνο εκεί συμφωνώ ότι ελλείψει άλλων εμπνευσμένων δημιουργών έχουν δώσει στον Μάλαμα και τον Παπακωνσταντίνου ένα βάρος να σηκώνουν και αυτό είναι άδικο νομίζω και για μας και για εκείνους.
Θα διαφωνήσω με το μέλος αναλογία για πολλούς λόγους. Καταρχήν όταν ακούω θεωρίες συνομωσίας ανατριχιάζω (κλίκες και τα λοιπά) και το θεωρώ πολύ επικίνδυνο. Το περιοδικό δίφωνο το διαβάζω, με ενδιαφέρει αν και βρίσκω ότι έχει αρκετές αδυναμίες. Διαβάζω πάντα τον Ζήλο για παράδειγμα. Γνωρίζω από έναν φίλο που έχει σχέση με τον Παπακωνσταντίνου ότι έχει καλή γνωμη για την ομάδα εκεί εξάλλου τους έδοσε τα ντέμο του , δεν νομίζω να το έκανε αν δεν τους εμπιστευότανε. Επίσης θα αγνοείς ότι το περιοδικό του αφιέρωσε ένα ολόκληρο τεύχος οπότε για ποιές λάσπες μιλάς, τον εκθείαζαν. όσο για τον Παπάζογλου διαβασα το γράμμα του και λέει ότι ο ίδιος την ακύρωσε τη συναυλία , διάβασε και τις δύο γνώμες και βγάλε συμπεράσματα (άσε που κι αυτόν τον έκαναν εξώφυλλο κακώς κατά τη γνώμη μου γιατί ο δίσκος ήταν μέτριος). Αν και δεν το βρίσκω το τέλειο περιοδικό δεν ξέρω πολλά που να προτιμάνε εξώφυλλο Θανάση, Παυλίδη και όχι νταλάρα, χατζιγιάννη και βασίλη παπακωνσταντίνου. και δεν ξέρω κανέναν σοβαρό καλλιτέχνη που να μην έχει απασχολήσει το περιοδικό.
Υπονοείς επίσης ότι ο Βάκης είναι αποτυχημένος μουσικός και γι'αυτό βγάζει εμπάθεια. Δεν ήξερα καν ότι είναι μουσικός. Μπορεί λοιπόν να έχεις δίκιο σε αυτό. Δενγνωρίζω δεν μπορώ να κρίνω. Εξάλλου είναι γνωστή η εμπάθεια που βγάζουν οι αποτυχημένοι δημιουργοί που δεν δέχονται πως το έργο τους μπορεί να μην απασχολεί ούτε τον κόσμο ούτε τους δημοσιογράφους γιατί αν κάτι αρέσει στον κόσμο αναγκάζονται ακόμα και οι εμπαθείς δημοσιογράφοι να ασχοληθούν... Κυκλοφορούν τέτοιοι καλλιτέχνες και μέσα στο φόρουμ. Έχω ακούσει ανθρώπους να χάνουν την αξιοπρέπειά τους να γίνονται μυθομανείς για να δημιουργήσουν μύθο γύρω από το πρόσωπό τους.
τον μύθο όμως τον φτιάχνουν τα μεγάλα τραγούδια και οι μεγάλοι άνθρωποι. Ο Παπακωνσταντίνου θα γεμίζει τα θέατρα έστω κιαν ο κάθε βάκης γράφει πως δεν του αρέσει γιατί τα τραγούδια του είναι σημαντικά. αλλά -νομίζω πως εδώ θα συμφωνούσε κηι ο θανάσης- καλό είναι όποιος εκτίθεται να κρίνεται κιας γίνεται αυτό αφορμή να κουβεντιάζουμε. Α, εδώ πάλι διαφωνώ με το μέλος Αναλογία. Φυσικά και κρίνεται ο καλλιτέχνης. και αυτός και η στάση του απέναντι στα πράγματα. εμένα με ενδιαφέρει να ξέρω ότι ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης δεν είναι εκμεταλευτής ή ψεύτης ή κλέφτης. δεν θα κρίνω το τραγούδι του με βάση αυτό αλλά με ενδιαφέρει, είμαστε και πολιτικά όντα.
Υ.Γ. Ακούστε τον δίσκο η βροχή από κάτω στη φύση
-
Φίλε[η] vatraxos σε ευχαριστώ που μπήκες στο κόπο να ασχοληθείς με τα όσα έγραψα σχετικά με το cd του Θανάση Παπακωνσταντίνου και χαίρομαι που σα νέο μέλος της συντροφιάς μας με το πρώτο σου κι'όλας μήνυμα καταπιάστηκες με την ανάλυση της διαφορετικότητας των απόψεών μας.
Ακόμα νοιώθω περισσότερο όμορφα που αυτό μου συμβαίνει για δεύτερη φορά μέσα σε τρία μόλις 24ωρα-να αντιπαρατίθεται καινούργιο μέλος [πριν κάν πεί ένα γειά] κατ'ευθείαν σε γραφόμενά μου-ανεβάζοντας την αυτοεκτίμησή μου οπωσδήποτε].
Εκείνο όμως που μου προκαλεί τη θετικότερη εντύπωση είναι ότι ενδιαφέρθηκες για τα όσα σημείωσα περισσότερο ακόμη κι' από την ίδια τη καινούργια δουλειά του Θανάση[πέρα από γενικές επισημάνσεις]αλλά κι' απ το περιεχόμενου του κριτικού Βάκη.Σε ευχαριστώ πολύ και γι'αυτό.
Ιδιαίτερα που οι μεταξύ μας απόψεις φαίνεται ότι δε συνορεύουν ούτε με τη πρώτη αλλά κι'ούτε με τη δεύτερη ανάγνωση.
Οπότε [χωρίς αντίλογο]καλώς ήρθες στη συντροφιά μας και καλά να περάσουμε.Φιλικά
-
πάντα μου άρεσε ο επικοδομητικός διάλογος. Καλώς σας βρήκα! Όταν υπάρχει καλή διάθεση μπορεί να βγουν υπέροχα πράγματα νομίζω αγαπητέ-η αναλογία. το περί τελευταίων 24ώρων δεν το κατάλαβα αλλά υποθέτω ότι έχεις ρέντα τις τελευταίες σου ώρες. χαίρομαι για την καινούρια μου παρέα στο δίκτυο αλλά η βάση μου συνεχίζει να είναι το noiz.gr. όμως κι εδώ διαβάζω ωραία πράγματα. μάλλον θα το διασκεδάσω!!
-
Εγω πιστευω οτι περιοδικα οπως το Διφωνο ειναι παντελως αναξια λογου και σε μεγαλο βαθμο και οι γραφοντες και υπογραφοντες σε αυτο.
γινεσαι αδικος τωρα ερεβος! δηλαδη επειδη ενας κυριος εγραψε μια αρνητικη κριτικη για καποιον αγαπημενο μας συνθετη, που στην τελικη ειναι κ η προσωπικη του αποψη, οπως κ οι κρισεις ολων μας αποτελουν προσωπικες αποψεις,δε σημαινει οτι βαζουμε ολα τα περιοδικα παρομοιου περιεχομενου στον ιδιο τουρβα! το διφωνο αποτελεσε πρωτοπορια στο χωρο του και ασχοληθηκε με μουσικες οχι τοσο εμπορικες...μπορει η τωρινη του πορεια να μη συγκρινεται κατ'εμε παντα με τα πρωτα χρονια της κυκλοφοριας του, οπου κ εγω εξαγριωνομουν απο τις αιρετικες κριτικες των Ζηλου, Παπαδακη και Βλαχογιαννη, ομως καθομουν και τις διαβαζα γτ αν μη τι αλλο ακουγα και μια πιο διαφορετικη και σχεδον ΠΑΝΤΑ τεκμηριωμενη κριτικη-αποψη, ομως το Διφωνο δεν ειναι για πεταμα! εχει κανει πολλα στον τομεα του και οπως σε καθε περιοδικο, εκδοτη και συντακτες οι συμπαθειες παντα υπαρχουν και θα υπαρχουν. ας μην αφοριζουμε εξαιτιας μιας αρνητικης κριτικης το συνολο.
Επιπλεον, απο ό,τι καταλαβα υπηρχε μια αρνητικη κ μια θετικη, αρα το περιοδικο δεν παρουσιασε μονομερη αποψη αλλα επιασε όλες τις γνωμες!!
αυτα με πολυ συμπαθεια, λογω προσωπικης εμπειριας στους αφορισμους.... ;D
-
Φαντάζομαι πως η εδώ παρέα σηκώνει συζητήσεις "επι του προσωπικού", έτσι δεν είναι; Ιδίως όταν οι περισσότεροι εδώ με έπιασαν στο στόμα τους, αν και δεν γνωρίζω κανένα τους. Λοιπόν, είμαι ο Αλέξης Βάκης, αυτός δηλαδή που υπέγραψε την κριτική για το δίσκο του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο περασμένο ΔΙΦΩΝΟ, υποθέτω οτι είναι σε δημόσια θέα και το e-mail μου. Με λύπη μου είδα οτι με το καλημέρα άρχισαν τα "τσάμικα". Το μέλος dora, που αντέγραψε και δημοσίευσε την κριτική μου, δεν βρήκε τίποτα άλλο να πει πέρα απο το οτι "μυρίζει προσωπική εμπάθεια το θέμα", λες και δεν είχα κανένα επιχείρημα σ' αυτά που λέω, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανένας μαζί μου. Κρίνει όμως τις προθέσεις μου (τι "εμπαθής" θα ήμουνα αλλιώς;) χωρίς να με γνωρίζει. Το μέλος erevos, ξεμπερδεύει με το ΔΙΦΩΝΟ και με τους γράφοντες σ' αυτό θεωρώντας περιοδικό και συνεργάτες "παντελώς ανάξιους λόγου", χωρίς όμως και να μπει στον κόπο να επιχειρηματολογήσει επ' αυτού. Το δε μέλος analogia, αφού πρώτα μου αμφισβήτησε το δικαίωμα να είμαι "κύριος" (δεν γεννήθηκα σε βάρκα και δεν με γνωρίζεις, οπότε τέρμα τα κολλητιλίκια και οι "φιλικές" σφαλιάρες, συνεννοηθήκαμε;) μου προσάπτει οτι "φτύνω με το σάλιο που έγλυφα αυτούς που χαράζουν δρόμους". Θα πρέπει φυσικά να μου αποδείξει πότε το έκανα αυτό όμως, έτσι δεν είναι; Αν φυσικά δεν θέλει να τον αποκαλέσω κοινό συκοφάντη. Όσο για το "ξεκούρντιστο πιάνο" που παίζω στις "επιεικώς άθλιες ενορχηστρώσεις του λαίκού χαβαλέ", που κάνω, μήπως κι αυτό δεν χρήζει απόδειξης; Και εννοώ σοβαρής, με τεχνική και θεωρητική επάρκεια, απόδειξης. Περιμένω.
Ενδεχομένως κάποιοι εδώ μέσα (δεν γνωρίζω το χώρο, σήμερα μόλις με πληροφόρησαν οτι σχολιάζονται τα γραφόμενά μου) να αρέσκονται στη λογική του άσπρου- μαύρου. Κάτι να είναι η αριστούργημα η για πέταμα δηλαδή. Δικαίωμά τους, δικαίωμα και δικό μου όμως να αποτιμήσω το βάθος της σκέψης τους.
Για να τελειώνουμε: Συμφωνείστε η διαφωνείστε όσο θέλετε με τα όσα είπα για τον Θανάση Παπακωνσταντίνου. Μη με πιάνετε όμως στο στόμα σας εφ 'οσον δεν γνωρίζετε ούτε εμένα ούτε τη διαδρομή μου στη μουσική, ειδικά με χαρακτηρισμούς όπως "αποτυχημένος μουσικός" (και παρεμπιπτόντως δώστε και τον ορισμό της "επιτυχίας"), "εμπαθής", "ανάξιος λόγου" κλπ. Ιδίως όταν η πηγή σας είναι η τρίτη ξαδέρφη, που της το είπε ο μπατζανάκης, μέσω του κουνιάδου της θείας του γείτονα κλπ. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Αλέξης Βάκης
-
alexis_vakis σε ευχαριστώ που ως επαγγελματίας κριτικός μπήκες στο κόπο να ασχοληθείς με γραφόμενά μου αλλά συζήτηση ''επί του προσωπικού'' με τους όρους και τους κανόνες που βάζεις δε θα έχεις [μαζί μου] και μπορείς να συνεχίσεις όπως εσύ νομίζεις.
Συμφωνώ αντιπαρατίθεμαι και συγκρούομαι με μέλη του περιοδικού που διατηρούν το δικαίωμα της επικοινωνιακής ανωνυμίας [που πέραν των άλλων είναι και στοιχείο ισοτιμίας ανάμεσά μας ].
Με μέλη που γίνονται μέλη όχι απλά και μόνο για να απαιτήσουν εξηγήσεις αλλά για να κοινωνήσουν απόψεις να συγκρουσθούν να ανταλλάξουν γνώμες ειδήσεις συναισθήματα..
Με μέλη που παίζουμε με τους ίδιους ακριβώς όρους.Με τους ίδιους κανόνες.
Εσύ επώνυμος πιά-επαγγελματίας-δηλωμένος βάζεις τους όρους σου εδώ σε μένα την analogia πράγμα που den αποδέχομαι.
Γιατί αν εγώ έστελνα μιά επιστολή στο δικό σου περιοδικό διαμαρτυρόμενος για κάτι που διατύπωσες εδώ εναντίον μου[όπως ήδη έχεις κάνει και πολύ καλά έκανες αν αυτό νομίζεις]ξέρεις ξέρω και ξέρουμε όλοι καλά πως θα πήγαινε για τα αρχεία σας τουλάχιστον χωρίς χρονοτριβή.
Διάλογο με πατημένη τη σκανδάλη δε κάνω
-
Κάτσε βρε κοπέλα μου, εσυ με κατηγορησες οτι φτυνω εκει που εγλυφα και οτι κανω ενορχηστρωσεις-αρπαχτες οπου παιζω με ξεκουρδιστο πιανο και θα το αφηνεις να αιωρειται με μια σνομπ δηλωσουλα που λεει οτι δεν απαντας;
Ωραίο θάρρος της γνώμης σου έχεις, να σε χαίρονται!
-
alexis_vakis σε ευχαριστώ που ως επαγγελματίας κριτικός μπήκες στο κόπο να ασχοληθείς με γραφόμενά μου αλλά συζήτηση ''επί του προσωπικού'' με τους όρους και τους κανόνες που βάζεις δε θα έχεις [μαζί μου] και μπορείς να συνεχίσεις όπως εσύ νομίζεις.
Πιστεύω οφείλεις να συζητήσεις με τον εν λόγω κύριο Βάκη γιατί εσύ άρχισες την επι προσωπικού επίθεση και δεν ρώτησες ούτε τον ίδιο ούτε κανέναν.
Προσωπικά δεν γνωρίζω τον κύριο Βάκη, ούτε το Δίφωνο διαβάζω και δεν τρελλαίνομαι και για τον Θανάση Παπακωνσταντίνου. Δεν βγήκα όμως να επιτεθώ σε κάποιον που έγραψε μια κριτική καλή ή κακή (στην τελική γι'αυτό πληρώνεται πιστεύω από το περιοδικό, να κάνει κριτική. Το αν είναι επιτυχημένος ή αποτυχημένος μουσικός ο κύριος Βάκης ουδόλως με ενδιαφέρει, αυτό θα το κρίνει ο κόσμος που ασχολείται, μη πω ότι ο ίδιος ξέρει αν είναι ή δεν είναι!
Δεν έδωσε δικαίωμα όμως ούτε σε σένα ούτε σε κανένα να τον κατακρίνει με αυτό τον τρόπο!
Επίσης...
σε μένα την analogia πράγμα που den αποδέχομαι.
Γιατί αν εγώ έστελνα μιά επιστολή στο δικό σου περιοδικό διαμαρτυρόμενος
Τελικά είσαι γυναίκα ή άντρας?? Παίζει ρόλο αυτό γιατί αν εμφανίζεσαι μία ώς άντρας και μία ως γυναίκα τότε υπάρχει πρόβλημα και γω προσωπικά άρχισα να αμφισβητώ τα κριτήρια και το σκοπό που γράφεις όσα γράφεις.
Στο θέμα του Μεσημέρη κάπου ανέφερες ότι σας συντροφεύει για 20 χρόνια η μουσική του άρα είσαι και κάποιας ηλικίας φαντάζομαι! Η απόδειξη γι'αυτό που λέω βρίσκεται εδώ (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=26343.0)
Βλέπεις πόσο εύκολο είναι να επιτίθεσαι??
Επίσης αφού ζητάτε όλοι επιχειρήματα στα λεγόμενα των άλλων, να κάνετε όλοι σας το ίδιο. Αν 1+1=3 κατ'εσάς, θα το δεχτώ μόνο αν μου το αποδείξετε!
Στην τελική κύριε ή κυρία analogia ότι και να είσαι, ποιος σε όρισε δικηγόρο και ένθερμο υποστηρικτή του δικαίου του Μεσημέρη, του Θ.Παπακ και δεν ξέρω και γω ποιανού άλλου? Ο καθείς τη γνώμη του.
Μη ξεχνάς ότι εμείς εδώ γράφουμε τζάμπα, ο κύριος Βάκης πληρώνεται κιόλας!!!!
-
θα συμφωνησω πληρως με τον παρλατς και απο τη στιγμη που ο κυριος βακης μπηκε στον κοπο κ δινει την ευκαιρια σε οποιον αναφερθηκε στην κριτικη του να επιχειρηματολογησει τοτε οφείλει όποιος τον κατεκρινε να πει κ δυο κουβεντες εχοντας τον συνομιλητη. ειναι πολυ ευκολο καλυπτομενοι απο ενα διαδιχτυακο ψευδονυμο να κατηγορουμε κ να συκοφαντουμε. να ομως που δινεται η ευκαιρια διαλογου κ υποστηριξης των αποψεων σας. εδω σας θελω μαγκες μου! οι αφορισμοι το επανελαβα μονο βλαπτουν, δεν προωθουν τον διαλογο. και για να μη φανει κπαως, στο διφωνο ιουνιου, κ εγω δε συμφωνησα για παραδειγμα με την κριτικη του κυριου βακη για τον δισκο "γκρεμο δεν εχουν τα πουλια",καθως εμενα με αγγιξε. ομως δεν εξαπελυσα προσωπικη επιθεση με πλαγια μεσα και προσωπικους χαρακτηρισμους απεναντι του. θυμηθειτε, ο καθε κριτικος βλεπει αλλιως τα πραγματα, με βαση τις γνωσεις, τις εμπειριες ΚΑΙ την προσωπικη του αποψη!
αυτα! :)
-
Καταρχην μπραβο στον ανθρωπο που εχει το θαρρος της γνωμης του και μπηκε εδω μεσα επωνυμως.
Απο την αλλη κυριε Βακη (ουτε σας ξερω ουτε θυμαμαι τι εχω διαβασει απο την πενα σας) πρεπει να αντιληφθειτε το χαος του μεσου (ιντερνετ-φορουμς) και να ειστε πιο συγκρατημενος.Με το υφος σας χανεται το δικιο σας (που ειναι μαλλον προφανες οτι ειναι με το μερος σας)...Γραφετε σε περιοδικο και αρα ειστε εκτεθειμενος σε οποιαδηποτε κριτικη (κακαβουλη-καλοβουλη δεν εχει σημασια) και πρεπει να το ανεχτειτε.Το να κριτικαρεις ειναι δυσκολη δουλεια ,εχεις να αντιμετωπισεις πολλων ειδων φανατισμους και κολληματα (αν υποθεσουμε οτι αυτο μπορει να ηταν η αιτια των μελων που σας απαξιωσαν-μειωσαν) και γιαυτο δεν καταλαβαινω το οργισμενο της αντιδρασης σας.
Οσο εχετε δικαιωμα να κρινεται εσεις ενα εργο αλλο τοσο εχει δικαιωμα ο καθενας να κρινει το δικο σας εργο ,μουσικο ή "συγγραφικο".Ξαφνικα βρεθηκατε στη θεση του "θυματος" ,οντας τοσο καιρο ο θυτης και φαινεται δεν σας αρεσε.Και αν φαινονται σε σας αστηριχτα τα γραφομενα των συμφορουμιτων αλλο τοσο μπορει να φαινονται και σε εκεινους τα δικα σας.Και εγω να πω την αληθεια δεν ειδα καποια αποψη "επιστημονικα" τεκμηριωμενη σχετικα με τη μουσικη του εν λογω δισκου.Οχι οτι περιμενα κατι τετοιο.Το θεωρω μαλλον αυτονοητο η κριτικη να ειναι απλα μια υποκειμενικη οπτικη.Αλλα αλλοι φαινεται δεν το θεωρουν...
Η σταση του μελους analogia ειναι σαφως υπερβολικη,κατακριτεα,(θα μου πειτε δεν βρεθηκαν και πολλοι να την κατακρινουν)αδικη ισως και σιγουρα μυριζει πιο πολυ προσωπικη εμπαθεια απο οτι η δικη σας σταση αλλα επαναλαμβανω αφου ειστε ανθρωπος που ασχολειται με την τεχνη θα περιμενα μια πιο συγκρατημενη αντιδραση.
Φιλικα...
Υ.Γ. μην κρινεις ΙΝΑ (Λαζοπουλου,οπτικη και τα σχετικα) μην κριθεις ;D ;D ;D ;D
-
Ας θυμίσουμε το θέμα της συγκεκριμένης συζήτησης...Αν δεν κάνω λάθος, εκθέτουμε εντυπώσεις και απόψεις για τον καινούργιο δίσκο του Θανάση. Και μόνο γι' αυτό!
Θα ήταν προτιμότερο, οποιαδήποτε συζήτηση, που αφορά ο,τιδήποτε άλλο εκτός του θέματος να γίνει σε προσωπικό επίπεδο ή τουλάχιστον ας δημιουργήσουμε ένα καινούργιο θέμα με απόψεις και σχόλια για το έργο του κύριου Βάκη. Τόσο για το κριτικό του έργο όσο και το έργο του ως καλλιτέχνη.
Συχνά χανόμαστε σε μονοπάτια ανούσια και από τα λόγια του άλλου σημειώνουμε μόνο αυτά στ' οποία έχουμε να πούμε κάτι. Βιαζόμαστε να πούμε την άποψή μας δίχως να εμβαθύνουμε στο λόγο του συνομιλητή μας ή χωρίς να τον γνωρίζουμε καν, λησμονώντας εντελώς το αρχικό θέμα.
Ας θυμίσουμε επίσης ότι η ελευθερία του λόγου που προσφέρουν τα ΜΜΕ, η δημοσιογραφία και φυσικά το διαδίκτυο είναι απόλυτη όταν αυτή δεν προσβάλει την αξιοπρέπεια του άλλου. Ας μην ήμαστε λοιπόν απόλυτοι, υπερβολικοί και κυρίως υβριστικοί!
Ευχαριστώ...
-
Καλή μου Φυσαλίδα, πραγματικά στεναχωριέμαι που χαλάμε το θέμα για τον Θ. παπακ, αλλά πρέπει κάποιοι να μπουν στη θέση τους. Ο/η χρήστης analogia εχει επαναλάβει αυτά που κάνει και εδώ μέσα σε άλλα φόρουμ όπου και έφυγε κακή κακώς. καιρός είναι να σταματήσει!!!
-
Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όσους μπήκαν στον κόπο να υπερασπιστούν τα αυτονόητα: Δηλαδή πως μπορούμε να έχουμε την οποιαδήποτε άποψη για ένα θέμα χωρίς απαραίτητα να σπιλώνουμε την αξιοπρέπεια όποιου έχει ενδεχομένως αντίθετη άποψη. Θα δώσω και μια μικρή (και κυρίως φιλική) απάντηση στο μέλος "πελαργός": Έχω την εντύπωση λοιπόν φίλε μου πως για σένα η έννοια "κριτικός" (και δη "επαγγελματίας", με την έννοια οτι πληρώνομαι γι' αυτό) έχει απαραιτήτως να κάνει και με την έννοια του "θύτη" (που τώρα, κατά τα λεγόμενά σου, έγινε "θύμα", γι' αυτό και γκρινιάζει). Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος που παίρνει τη ρομφαία και όποιον πάρει ο χάρος. Προσωπικά δεν αισθάνομαι "κριτικός". Είμαι ένας μουσικός, που του αρέσει και να μιλάει για τη μουσική. Ποτέδεν ήμουντης άποψης πως βλέπουμε μια ταινία, διαβάζουμε ένα βιβλίο, ακούμε ένα δίσκο κλπ,και μετά ξεμπερδεύουμε απλώς με ένα "μου άρεσε" η το αντίθετο. Θεωρώ δε πως αυτό (η "κριτική") δεν είναι αποκλειστικό δικαίωμα των ΜΗ μουσικών, ούτε φυσικά των "αποτυχημένων" μουσικών. Θα πρέπει μάλιστα αν είσαι καλοπροαίρετος (που αισθάνομαι πως είσαι) να μου αναγνωρίσεις το οτι για έναν μουσικό, το να γράψει επωνύμως, σχολιάζοντας κριτικά το έργο των συναδέλφων του, εμπεριέχει και ένα υψηλό ποσοστό ρίσκου, ιδίως "επαγγελματικού", και μη με χλευάσεις γι ' αυτό. O/η analogia ήρθε, πέταξε τη λάσπη και απήλθε μ' ένα ταρατατζούμ, που θά'λεγε και ο Σαββόπουλος. Η λάσπη όμως μένει. Υποθέτω λοιπόν (μου δίνει όλο το δικαίωμα γι' αυτό η στάση του εν λόγω μέλους) να θεωρήσω πως είναι άξιος μαθητής/μαθήτρια του Γκαίμπελς, στο γνωστό αξίωμα "συκοφαντείτε- συκοφαντείτε, όλο και κάτι θα μείνει". Αν θέλετε τέτοιους συνομιλητές στην παρέα σας, είναι δικαίωμά σας φυσικά αγαπητοί φίλοι, αλλά απο τζάμπα μαγκιά πίσω απο ένα ποντίκι νομίζω οτι χορτάσαμε πια!
Και πάλι καλημέρα σας, το e-mail μου είναι στη διάθεση όποιου καλοπροαίρετου.
Αλέξης Βάκης
-
Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όσους μπήκαν στον κόπο να υπερασπιστούν τα αυτονόητα: Δηλαδή πως μπορούμε να έχουμε την οποιαδήποτε άποψη για ένα θέμα χωρίς απαραίτητα να σπιλώνουμε την αξιοπρέπεια όποιου έχει ενδεχομένως αντίθετη άποψη. Θα δώσω και μια μικρή (και κυρίως φιλική) απάντηση στο μέλος "πελαργός": Έχω την εντύπωση λοιπόν φίλε μου πως για σένα η έννοια "κριτικός" (και δη "επαγγελματίας", με την έννοια οτι πληρώνομαι γι' αυτό) έχει απαραιτήτως να κάνει και με την έννοια του "θύτη" (που τώρα, κατά τα λεγόμενά σου, έγινε "θύμα", γι' αυτό και γκρινιάζει). Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος που παίρνει τη ρομφαία και όποιον πάρει ο χάρος. Προσωπικά δεν αισθάνομαι "κριτικός". Είμαι ένας μουσικός, που του αρέσει και να μιλάει για τη μουσική. Ποτέδεν ήμουντης άποψης πως βλέπουμε μια ταινία, διαβάζουμε ένα βιβλίο, ακούμε ένα δίσκο κλπ,και μετά ξεμπερδεύουμε απλώς με ένα "μου άρεσε" η το αντίθετο. Θεωρώ δε πως αυτό (η "κριτική") δεν είναι αποκλειστικό δικαίωμα των ΜΗ μουσικών, ούτε φυσικά των "αποτυχημένων" μουσικών. Θα πρέπει μάλιστα αν είσαι καλοπροαίρετος (που αισθάνομαι πως είσαι) να μου αναγνωρίσεις το οτι για έναν μουσικό, το να γράψει επωνύμως, σχολιάζοντας κριτικά το έργο των συναδέλφων του, εμπεριέχει και ένα υψηλό ποσοστό ρίσκου, ιδίως "επαγγελματικού", και μη με χλευάσεις γι ' αυτό. O/η analogia ήρθε, πέταξε τη λάσπη και απήλθε μ' ένα ταρατατζούμ, που θά'λεγε και ο Σαββόπουλος. Η λάσπη όμως μένει. Υποθέτω λοιπόν (μου δίνει όλο το δικαίωμα γι' αυτό η στάση του εν λόγω μέλους) να θεωρήσω πως είναι άξιος μαθητής/μαθήτρια του Γκαίμπελς, στο γνωστό αξίωμα "συκοφαντείτε- συκοφαντείτε, όλο και κάτι θα μείνει". Αν θέλετε τέτοιους συνομιλητές στην παρέα σας, είναι δικαίωμά σας φυσικά αγαπητοί φίλοι, αλλά απο τζάμπα μαγκιά πίσω απο ένα ποντίκι νομίζω οτι χορτάσαμε πια!
Και πάλι καλημέρα σας, το e-mail μου είναι στη διάθεση όποιου καλοπροαίρετου.
Αλέξης Βάκης
Συμφωνώ απόλυτα αν και δεν σας γνωρίζω καθόλου.
Το μέηλ καλύτερα να είναι και στη διάθεση των κακοπροαίρετων, δεν ξέρεις καμιά φορά τι γίνεται!
-
Ευχαριστώ τα μέλη που σιώπησαν.Κυρίως αυτά τα μέλη με τα οποία είχαμε στο παρελθόν αντιπαράθεση και σύγκρουση απόψεων.Ευχαριστώ ακόμη περισσσότερο όσους παρ ότι έχουν μιά αρμοδιότητα παραπάνω από απλό μέλος ουδέποτε μεταχειρίσθηκαν οποιοδήποτε βέτο διαχείρισης και ελέγχου της εξουσίας τους παρεμβαίνοντας σε κάποια φάση.Αυτό είναι ελευθεροτυπία.
Από τα μέλη που ήδη τοποθετήθηκαν εισέπραξα καθαρά το μήνυμά τους:ή συμμορφώνομαι-ευθυγραμίζομαι και απολογούμαι ή αποχωρώ.Επιλέγω το τελευταίο με μεγάλη δυσκολία.
Σας χαιρετώ από καρδιάς και θα σας παρακολουθώ [περισσότερο από πριν] στη μεταξύ σας επικοινωνία.Δε θέλω εξαιτίας μου να προκληθούν ζητήματα ούτε σε μέλη ούτε προπάντων στη διεύθυνση του περιοδικού.
Το kithara το εκτιμώ και το αγάπησα.Κάντε το βήμα αμφισβήτησης μαζί με όλα τα άλλα που έχετε πετύχει.
Σας αποχαιρετώ και να είσαστε όλοι και όλες καλά
-
αδέρφια προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; γέλιο θέλει.
διάβασα από ένα μέλος ότι ο-η αναλογία εκθειάζει μαζί με τον θ. παπακωνσταντίνου και τον Μεσημέρη. λέω πού το ξέρω που το ξέρω αυτό το όνομα δίπλα στον θανάση Παπακωνσταντίνου και μετα διάβασα τι έλεγε ένα άλλο μέλος και θυμήθηκα. έμπαινε στο noiz.gr ένας - μία που έγραφε τα απίστευτα για αυτόν τον Μεσημέρη όπως προφανώς γράφει και η αναλογία και τον-την πετάξανε έξω, γράφανε κάτι σαν ... φίλε είσαι κινητή προπαγάνδα του μεσημέρη και ένας έγραφε φίλε δεν μας ξεγελάς είσαι ο μεσημέρης. Απίστευτο! Αλλά αφού μπήκε και ο κύριος βάκης στην παρέα (συγγνώμη δεν ήξερα ότι είστε και μουσικός) μπορεί να μου πει αφού είναι του χώρου επιτέλους who is mesimeris
-
Υπενθυμίζω για μια ακόμη φορά, είτε πρόκειται για "επαγγελματίες" κριτικούς είτε όχι, ότι η κριτική κάποιων πραγμάτων (και ιδιαίτερα της μουσικής που είναι κάτι το υποκειμενικό και δεν μετριέται με το υποδεκάμετρο), είναι πάντοτε κάτι το σχετικό, πάντα σε συνάρτηση με το χρόνο, την εποχή, την διάθεση του ακροατή, τα προηγούμενα ακούσματά του κλπ.
Κάτι που εγώ το ακούω και εκστασιάζομαι, σε άλλους μπορεί να προξενεί αηδία. Δίσκοι και καλλιτέχνες που σε κάποιες εποχές θάφτηκαν ή πέρασαν απαρατήρητοι, σε άλλες εποχές θεωρήθηκαν αριστουργήματα και μεγαλοφυΐες. Όλα είναι σχετικά, και ας το έχει αυτό ο κάθε κριτικός υπόψη του.
Από την άλλη πλευρά, δεν υπάρχει ο τέλειος καλλιτέχνης, το τέλειο τραγούδι, αυτό που όλοι παντού και πάντα συμφωνούν ότι είναι ωραίο. Ακόμη και αυτοί που θεωρούμε "ευρείας αναγνώρισης" έχουν τους αντιπαθούντες τους.
Γι αυτό, κάθε κριτική με μέτρο και με κατανόηση και προς την απέναντι πλευρά! Όλα είναι σχετικά! De Gustibus Non Disputandum. Ή, για να το πούμε πιο απλά, "Περί Ορέξεως Κολοκυθόπιτα"! :D
-
ωραία τα λέει ο νέος κιθαρωδός!!! ορίστε αυτό είναι ισορροπία! Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και στα τραγούδια και στις κριτικές. Αμα σε χαλάει μια κριτική μην τρελαίνεσαι!
-
Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όσους μπήκαν στον κόπο να υπερασπιστούν τα αυτονόητα: Δηλαδή πως μπορούμε να έχουμε την οποιαδήποτε άποψη για ένα θέμα χωρίς απαραίτητα να σπιλώνουμε την αξιοπρέπεια όποιου έχει ενδεχομένως αντίθετη άποψη. Θα δώσω και μια μικρή (και κυρίως φιλική) απάντηση στο μέλος "πελαργός": Έχω την εντύπωση λοιπόν φίλε μου πως για σένα η έννοια "κριτικός" (και δη "επαγγελματίας", με την έννοια οτι πληρώνομαι γι' αυτό) έχει απαραιτήτως να κάνει και με την έννοια του "θύτη" (που τώρα, κατά τα λεγόμενά σου, έγινε "θύμα", γι' αυτό και γκρινιάζει). Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος που παίρνει τη ρομφαία και όποιον πάρει ο χάρος. Προσωπικά δεν αισθάνομαι "κριτικός". Είμαι ένας μουσικός, που του αρέσει και να μιλάει για τη μουσική. Ποτέδεν ήμουντης άποψης πως βλέπουμε μια ταινία, διαβάζουμε ένα βιβλίο, ακούμε ένα δίσκο κλπ,και μετά ξεμπερδεύουμε απλώς με ένα "μου άρεσε" η το αντίθετο. Θεωρώ δε πως αυτό (η "κριτική") δεν είναι αποκλειστικό δικαίωμα των ΜΗ μουσικών, ούτε φυσικά των "αποτυχημένων" μουσικών. Θα πρέπει μάλιστα αν είσαι καλοπροαίρετος (που αισθάνομαι πως είσαι) να μου αναγνωρίσεις το οτι για έναν μουσικό, το να γράψει επωνύμως, σχολιάζοντας κριτικά το έργο των συναδέλφων του, εμπεριέχει και ένα υψηλό ποσοστό ρίσκου, ιδίως "επαγγελματικού", και μη με χλευάσεις γι ' αυτό. O/η analogia ήρθε, πέταξε τη λάσπη και απήλθε μ' ένα ταρατατζούμ, που θά'λεγε και ο Σαββόπουλος. Η λάσπη όμως μένει. Υποθέτω λοιπόν (μου δίνει όλο το δικαίωμα γι' αυτό η στάση του εν λόγω μέλους) να θεωρήσω πως είναι άξιος μαθητής/μαθήτρια του Γκαίμπελς, στο γνωστό αξίωμα "συκοφαντείτε- συκοφαντείτε, όλο και κάτι θα μείνει". Αν θέλετε τέτοιους συνομιλητές στην παρέα σας, είναι δικαίωμά σας φυσικά αγαπητοί φίλοι, αλλά απο τζάμπα μαγκιά πίσω απο ένα ποντίκι νομίζω οτι χορτάσαμε πια!
Και πάλι καλημέρα σας, το e-mail μου είναι στη διάθεση όποιου καλοπροαίρετου.
Αλέξης Βάκης
Επρεπε να βαλω τη λεξη σε εισαγωγικα.Τεσπα λεω οτι αυτη την αισθηση μου αφησε.
Αιντε αλλος ενας που φευγει.Ρε πολυ σοβαρα τα παιρνουμε τα πραγματα τελικα.
spam:Παρη σταματα ρεεεεεε ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X :P :P :P θα μεινουμε τρεις και ο κουκ(λ)ος (δηλ εγω ;D ;D ;D) :P :P 8)
-
Ας επαναπροσδιορίσουμε... ;D
Tίποτα άλλο για τη βροχή από κάτω έχουμε να πούμε;
Πείτε απόψεις, εντυπώσεις, γεύσεις που σας άφησε...
Δε φύγαμε όλοι ακόμα και μερικοί θυμόμαστε το θέμα συζήτησης... ::) :P ::) :P
-
διάβασα από ένα μέλος ότι ο-η αναλογία εκθειάζει μαζί με τον θ. παπακωνσταντίνου και τον Μεσημέρη. λέω πού το ξέρω που το ξέρω αυτό το όνομα δίπλα στον θανάση Παπακωνσταντίνου και μετα διάβασα τι έλεγε ένα άλλο μέλος και θυμήθηκα. έμπαινε στο noiz.gr ένας - μία που έγραφε τα απίστευτα για αυτόν τον Μεσημέρη όπως προφανώς γράφει και η αναλογία και τον-την πετάξανε έξω, γράφανε κάτι σαν ... φίλε είσαι κινητή προπαγάνδα του μεσημέρη και ένας έγραφε φίλε δεν μας ξεγελάς είσαι ο μεσημέρης.
Αγαπητό βατράχι ο χρήστης analogia και ο χρήστης LAYLA στο noiz.gr είναι το ίδιο άτομο! Από κει και ύστερα τα σχόλια περιττεύουν!
De Gustibus Non Disputandum. Ή, για να το πούμε πιο απλά, "Περί Ορέξεως Κολοκυθόπιτα"! :D
Λεωνίδα μια χαρά τα λες και συμφωνώ. Απλά όταν σε κάποιον δεν αρέσει η κολοκυθόπιτα ο άλλος δεν πρέπει να προσπαθεί να τον κάνει να του αρέσει ;)
spam:Παρη σταματα ρεεεεεε ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X :P :P :P θα μεινουμε τρεις και ο κουκ(λ)ος (δηλ εγω ;D ;D ;D) :P :P 8)
Πτηνό πάψε να γεμίζεις με spam το σάιτ!
Ας επαναπροσδιορίσουμε... ;D
Τίποτα άλλο για τη βροχή από κάτω έχουμε να πούμε;
Πείτε απόψεις, εντυπώσεις, γεύσεις που σας άφησε...
Δε φύγαμε όλοι ακόμα και μερικοί θυμόμαστε το θέμα συζήτησης... ::) :P ::) :P
Η ηρεμία επανέρχεται μετά την αποχώρηση της προσωποποίησης της δειλίας και της αποφυγής ευθυνών! Και από το noiz.gr μόλις αποκαλύφθηκε ο σκοπός του την έκανε με τις ίδιες πηδηματάρες!!!
-
Να παραθέσω την απάντηση του Θανάση , απέναντι στην κριτική του κυρίου Βάκη , όπως την έδωσε στην συνέντευξη που παραχώρησε για το κιθάρα...
Να απαντήσω και για τη φράση του δελτίου τύπου που συνόδευε το δίσκο και γράφτηκε από μένα: "εστιάζω την προσοχή μου σε πράγματα που οι πολλοί τα προσπερνάνε, ανύποπτοι για την ένταση που κρύβουν". Η συγκεκριμένη φράση χρησιμοποιήθηκε -με τη γνωστή μέθοδο της διαστρέβλωσης- από κριτικό του περιοδικού "Διφώνου", ο οποίος -σαν έτοιμος από καιρό- πέρα από όλα τ’ άλλα, με κατηγόρησε για έπαρση. Όταν λέω "οι πολλοί", αναφέρομαι -όχι στους καλλιτέχνες- αλλά σε πολλούς συνανθρώπους μου που χρεωμένοι με το κυνήγι της επιτυχίας δεν έχουν το χρόνο και τη διάθεση να εστιάσουν στο μίνιμαλ, στο ασήμαντο, το μη προφανές. Αναφέρομαι σ’ αυτούς, που ο Πεσόα, παρατηρώντας τις πλάτες τους στο δρόμο τρομάζει από το ζωώδες που εκπέμπουν. Αναφέρομαι σ’ αυτούς, που όπως λέμε στο χωριό μου: "πέρασαν κι δεν ακούμπ’σαν". Δεν τους κατηγορώ. Ίσως να ‘ναι και τυχεροί. Τα πράγματα είναι πιο εύκολα γι αυτούς.
Και βέβαια, όταν έγραφα αυτή τη φράση είχα στο μυαλό μου κομμάτια σαν τα "Μολύβια", όπου εστιάζω την προσοχή μου στα μολύβια που χρησιμοποιούν οι μαραγκοί στη δουλειά τους, στις ακτίνες του ήλιου που μπαίνουν το πρωί πρώτα αυτές στο μαγαζί μόλις ανοίξει η πόρτα, ή κομμάτια σαν τη "Σάρα", που το έγραψα, όταν διάβασα μια μικρούτσικη δημοσίευση σε εφημερίδα για την πεταλούδα heliconius sara, η οποία -μόνη απ’ όλα τα ζωντανά- τρώει από τα δηλητηριώδη φύλλα του δέντρου του πάθους για να αποκτήσει τα όμορφα φτερά της εκεί που τα άλλα συναντούν το θάνατο. Και για να τελειώνω. Η παρατήρηση του ασήμαντου είναι βασικό στοιχείο της καλλιτεχνικής δόνησης.
Την παραθέτω εδώ , λόγω της προηγούμενης διαμάχης που εξελίχθηκε , ώστε ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του...