Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Κιθάρα - Μάρκες και τύποι => Μήνυμα ξεκίνησε από: apressas στις 06/01/09, 20:14
-
Σημερα παρατηρησα πως εχει ραγισει το λουστρο στο σημειο που ενωνεται η ταστιερα με το Headstock.Και απο τις 2 πλευρες ενω στο κεντρο καθολου.Σε ενα σημειο μαλιστα εχει φυγει και κομματι απο το ξυλο.
Η κιθαρα ειναι μια Epiphone Les Paul Standard Ebony που ήρθε χτες απο τον thomann.
Τι κάνω??? Undecided
έστειλα ήδη mail στον αγγελοπουλο.Υπαρχει περιπτωση να μην μου την αλλάξουν?
Να σημειώσω οτι περιμενω αμεσα απαντηση μιας και τρέμω ολοκληρος..Ξερετε ποσα posts έχω κανει για 2η κιθάρα εδω πέρα..καταλαβαινετε την αγωνία μου..Τοσο καιρο εκανα να μαζέψω αυτά τα λεφτά.. :-\
-
Ειναι ebony..δεν φαινεται τίποτα στην φώτο.. ειδικα με camera 4mp..
-
Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα με τις Epiphone:Η είναι ελατωματική όπως και αρκετές παρτίδες Epiphone ή απλά έτυχε.Έσυ δεν την έριξες πουθενά έτσι?
-
Όχι.. :(
-
Σου απάντησαν στο μαιλ?
-
Όχι :(
-
ποσο χροων εισαι ??? μην τους πεις ηλικια αν εισαι κατω απο 18 γιατι μπορει να σου πουν πως το εκανες εσυ απροσεξια μαλλον !!Ετσι δεν ειναι ???
-
...Εχω βάλει το όνομα του πατέρα μου.. :P
-
Μπορεις να βαλεις μια φωτο, εστω και να μην φαινεται τιποτα?
-
Εγώ θα τον έπαιρνα τηλ γιατί με mail δεν βγάζεις άκρη πολλές φορές..
Ενώ με τηλ, και μια βαλίτσα μου άλλαξαν και καβαλάρη μου άλλαξαν που ήταν στην εγγύηση και ένα footswitch επέστρεψα! ;)
-
O Thomman έχει 30-day money-back guarantee.
Πάρε τον courrier που σου την έφερε και στείλε την πίσω αμέσως με δικά σου μεταφορικά, κρατώντας κόπια από τα χαρτιά της παραλαβής/απόδειξη.
Παράλληλα θα τους πάρεις και θα τους πείς ότι η κιθάρα παρελείφθει ελατωματική και εάν δεν αναγνωρίζουν ότι πράγματι είναι ελλατωματική, θα ασκήσεις το δικαίωμα σου για 30-day money-back guarantee για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, εφ'όσον θεωρούν ότι η κιθάρα είναι εντάξει.
Έτσι θα αναγκαστούν να σου την αλλάξουν για να μην χάσουν την πώληση.
Μην περιμένεις και μήν χάνεις καθόλου χρόνο. Ξέρω είναι σπάσιμο. Όμως ξεπέρασε την κακοτυχία και πάρε το θέμα στα χέρια σου.
-
Μην σκάσεις λεφτά απ την τσέπη σου απ την στιγμή που σίγουρα θα κάνουν την μεταφορά με δικά τους έξοδα αν μιλήσεις μαζί τους.. ;)
Κατά τ άλλα συμφωνώ με τον adr1ano! ;D
-
Πιστεύω δεν παίζει να μην στην αλλάξουν...Αυτό που περιγράφεις είναι το ευαίσθητο σημείο των lespaul.όταν σπάνε,σπάνε εκεί. Επειδή έχω σπάσει και την δικιά μου (από δική μου μ,,κία) ,αν και μου την κόλλησαν πολύ καλά και την έβαψαν,με το χέρι καταλαβαίνεις το ράγισμα,οπότε κάτι τέτοιο βρωμάει
Αν δε σου απαντήσει ο Αγγελόπουλος,πάρε τηλέφωνο,αλλιώς πες τους ότι θες να την επιστρέψεις (30 days)
Ειναι κρίμα καινούρια κιθάρα να την κρατήσεις έτσι :-\
-
Ρε antrianos.. μου τυχε που μου τυχε η ατυχία..θα περιμένω..κι άλλα θα πληρώσω?
-
Αν δεν μιλήσεις μαζί τους και να πάρεις γραπτή διαβεβαίωση ότι θα σου την αλλάξουν άμεσα, προτείνω να κάνεις ότι σου είπε ο adr1anos!
-
Πιστεύω δεν παίζει να μην στην αλλάξουν...Αυτό που περιγράφεις είναι το ευαίσθητο σημείο των lespaul.όταν σπάνε,σπάνε εκεί. Επειδή έχω σπάσει και την δικιά μου (από δική μου μ,,κία) ,αν και μου την κόλλησαν πολύ καλά και την έβαψαν,με το χέρι καταλαβαίνεις το ράγισμα,οπότε κάτι τέτοιο βρωμάει
Αν δε σου απαντήσει ο Αγγελόπουλος,πάρε τηλέφωνο,αλλιώς πες τους ότι θες να την επιστρέψεις (30 days)
Ειναι κρίμα καινούρια κιθάρα να την κρατήσεις έτσι :-\
Toυς πήρα τηλέφωνο.Μου ειπαν να στειλω mail στο customer service.Ο Αγγελοπουλος με εχει γράψει εδώ και τρείς μέρες.
Εεε..:P Εσυ δλδ τους την εστειλες και αντι να την αλλαξουν..στην κόλλησαν?:P
-
Aκομα περιμενω email τους..ειναι φυσικο αυτό?Με δουλεύουν? :-X
-
Πρόσεχε μν περάσουν οι 30 μέρες....
-
Νταξ εφτασε το mail.Γτ..και να περασουν οι 30 τι εγινε?Δεν θα μου την αλλάξουν?
-
Άνοιξες το ποστ αυτό για να σε βοηθήσουμε αλλά δεν ακούς τι σου λέμε τόσοι άνθρωποι..
Προκειμένου να γλυτώσεις τα μεταφορικά θα μειώσεις την διαπραγματευτική σου θέση και αν περάσουν οι 30 μέρες δεν θα έχεις την ίδια δύναμη όπως τώρα.
Στείλε την ρημάδα πίσω τώρα να σου την αλλάξουν και μην περιμένεις..
Αφού την στείλεις μετά τους ζητάς και τα μεταφορικά πίσω. Τώρα έχει σημασία να κινήσεις την διαδικασία, όχι να μπείς σε αναμονή.
-
Δεν μπορω να το κανω αυτό..Αφου θα μου στείλει mail η UPS..ετσι δεν είναι?
-
5η μερα και ακομα το email απο την UPS..
Ποσο δικιο εχεις Andrianos..
-
email σε ελληνική εταιρία??? καλύτερα να τους πάρεις ένα τηλέφωνο!
-
apressas πως προχωράει το θέμα της επιστροφής της κιθάρας;
-
Περιμενω email απο τους ιδιους για τα adress labels κτλπ..μιας και η UPS δεν κανει τιποτα..
-
Κι εγώ περιμένω αυτό το περίφημο mail από τη UPS για το μπέρδεμα που μου έτυχε (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0)) αλλά απ' ό,τι φαίνεται αργεί λίγο...έτσι κι αλλιώς είπανε 4 εργάσιμες, οπότε περιμένω μέχρι αύριο για να αρχίσω να εκνευρίζομαι. :)
-
Tελικα αξιζει ρε παιδια η ταλαιπορια για να γλυτοσουμε χρηματα?
Ειμαι της γνωμης οτι ειναι λιγο ρισκο το να παραγγειλω μια κιθαρα που δεν την εχω πιασει στα χερια μου.......
Στην θεσσαλονικη τουλαχιστον σε τιμες μετρητης βρισκεις τιμες ιδιες με το thomann.
Φιλε apressa ελπιζω να γινει η δουλεια σου.
-
Tελικα αξιζει ρε παιδια η ταλαιπορια για να γλυτοσουμε χρηματα?
Ειμαι της γνωμης οτι ειναι λιγο ρισκο το να παραγγειλω μια κιθαρα που δεν την εχω πιασει στα χερια μου.......
Στην θεσσαλονικη τουλαχιστον σε τιμες μετρητης βρισκεις τιμες ιδιες με το thomann.
Φιλε apressa ελπιζω να γινει η δουλεια σου.
Αν τις βρίσκεις στις ίδιες τιμές, δεν έχεις λόγο να παραγγείλεις από εξωτερικό, προφανώς :).
Από τις κριτικές που έχει λάβει ο thomann κατά καιρούς, νομίζω ότι περιπτώσεις σαν τη δική μου και του appressas είναι μάλλον η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
-
Ρε παιδιά με mail δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται.. Πάρε ένα τηλεφωνάκι τον Αγγελόπουλο και σε 3 μέρες το UPS θα είναι σπίτι σου! ;)
-
Ρε παιδιά με mail δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται.. Πάρε ένα τηλεφωνάκι τον Αγγελόπουλο και σε 3 μέρες το UPS θα είναι σπίτι σου! ;)
O Αγγελόπουλος δε μου απάντησε στο mail δυστυχώς, ωστόσο η κοπέλα από το customer service απάντησε αυθημερόν...όταν άργησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου από UPS, της έγραψα νέο e-mail, απάντησε επίσης την ίδια μέρα (ζητώντας πάλι συγγνώμη), λέγοντας ότι θα στείλει τα address labels για να μιλήσω απευθείας με την UPS. Τα οποία ήρθαν με το ταχυδρομείο την επόμενη (!) και η UPS θα έρθει σήμερα να παραλάβει το πακέτο.
Προς mods: Αν δεν έχουν αντίρρηση οι υπόλοιποι, για να μη γράφουμε τα ίδια σε δύο θέματα, προτείνω το παρόν θέμα και το αντίστοιχο με τη δικιά μου περίπτωση (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0)) να συγχωνευτούν και να γίνουν sticky στο "Καταστήματα, αγορά", ως οδηγός για την περίπτωση που ο thomann στέλνει ελλατωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία.
-
Προς mods: Αν δεν έχουν αντίρρηση οι υπόλοιποι, για να μη γράφουμε τα ίδια σε δύο θέματα, προτείνω το παρόν θέμα και το αντίστοιχο με τη δικιά μου περίπτωση (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0)) να συγχωνευτούν και να γίνουν sticky στο "Καταστήματα, αγορά", ως οδηγός για την περίπτωση που ο thomann στέλνει ελλατωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία.
Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήταν χρήσιμο να συγχωνευτούν αυτά τα thread. Θα μπερδευτούν οι δύο συζητήσεις καθώς οι απαντήσεις θα μπουν σε χρονολoγική σειρά και ίσως να είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό σε ποιό από τα δύο θέματα αναφέρεται κάθε απάντηση.
-
Προς mods: Αν δεν έχουν αντίρρηση οι υπόλοιποι, για να μη γράφουμε τα ίδια σε δύο θέματα, προτείνω το παρόν θέμα και το αντίστοιχο με τη δικιά μου περίπτωση (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0)) να συγχωνευτούν και να γίνουν sticky στο "Καταστήματα, αγορά", ως οδηγός για την περίπτωση που ο thomann στέλνει ελλατωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία.
Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήταν χρήσιμο να συγχωνευτούν αυτά τα thread. Θα μπερδευτούν οι δύο συζητήσεις καθώς οι απαντήσεις θα μπουν σε χρονολιγική σειρά και ίσως να είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό σε ποιό από τα δύο θέματα αναφέρεται κάθε απάντηση.
Ναι, μάλλον έχεις δίκιο εφ'όσον είναι απαραίτητη η χρονολογική σειρά...πάντως ίσως το ένα από τα δύο καλό είναι να γίνει sticky για να μη ρωτάμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά που γίνεται ένα λάθος από thomann.