Στην Ελλαδα την βρηκα εδω http://www.liolios.gr/index1.htm
Απλά η ευχαρίστηση του να πάρεις ένα Σάββατο πρωϊ την κιθάρα σου, να την πας εκεί που την αγόρασες επειδή παρουσίασε ένα πρόβλημα και το ίδιο απόγευμα να την έχεις επισκευασμένη σπίτι σου, δεν συγκρίνεται με το μήνα που θα περιμένεις μέχρι να πάει και να γυρίσει από το εξωτερικό (όπου πολλές φορές καλείσαι να πληρώσεις τα μισά μεταφορικά)Faser δεν ξερω πως ειναι τα πραγματα στην Αθηνα, αλλα στην Θεσσαλονικη τουλαχιστον και πιο συγκεκριμενα απο το Λιολιο ναι μεν θα πας την κιθαρα σου ενα Σαββατο πρωι, αλλα θα την παρεις 5 Σαββατα μετα και οι πιθανοτητες να μην εχει κανει απολυτως τιποτα και να στην παρουσιασει "καινουρια" ειναι πολυ μεγαλες. Για να μην μιλησω για την περιπτωση που θα σου ερθει σε χειροτερη κατασταση.
Τώρα όσον αφορά την αντιμετώπιση των καταστηματαρχών και των πωλητών, δεν νομίζω ότι εσένα προσωπικά που είσαι διαβασμένος και γνωρίζεις εκ των προτέρων κάποια πράγματα για την κιθάρα που ψάχνεις και τις κιθάρες γενικότερα θα πρέπει να σε πτοεί η προσπάθεια που καταβάλλουν για να σε αποπροσανατολίσουν.. Ας τους να "κάνουν τη δουλειά τους" και εσύ τη δική σου..Aν ειμαι βενζινας και μου ζητησεις αμολυβδη και γω σου δειξω το βενζινολαδο για αλυσοπριονα στην υψηλοτερη τιμη για αμολυβδη στην αγορα ποιες ειναι οι πιθανοτητες να την αγορασεις και ποσο μαλλον να με ξαναπροτιμησεις? Ενα καταστημα που εξειδεικευεται σε ενα χωρο ειναι υποχρεωμενο να εχει "διαβασμενους" υπαλληλους, να αντιμετωπιζει τον καταναλωτη με ειλικρινια και να βγαζει ασπροπροσωπη την εκαστοτε εταιρια την οποια αντιπροσωπευει. Δεν ειναι τυχαιο που οι υπευθυνοι της ΕSP θελουν να παρουν την αντιπροσωπεια απο τον συγκεκριμενο κυριο και να δωσουν τα δικαιωματα σε καποιον αλλον. Οποιος νομιζει οτι λεω φουμαρα ας μου στειλει ενα pm να του εξηγησω πως και γιατι.
ενώ από εξωτερικό κερδίζεις μεγαλύτερη εγγύηση, χαμηλότερη τιμή αλλά χάνεις σε χρόνο επισκευής και στο ότι μπορεί το "κομμάτι" που θα σου σταλεί να έχει ελαττώματα
Πάντως λύστε μου μια απορία για την εγγύηση. Τι ακριβώς καλύπτει? Πότε μπορώ να την επικαλεστώ? Το ρωτάω, γιατί έχω την ατυχία να ξεχειλώνει συνέχεια η ΛΑ και να χρειάζεται άλλαγμα...
Οταν λες ξεχειλωνει τι ακριβως εννοεις?
1600 παντως ειναι πολλα χρηματα για μια απλη Ιαπωνικη κιθαρα,δεν εχει κατι το ιδιαιτερο..τεσπα περι ορεξεως..:eee
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Stinky. Είμαι τυχερός που δεν έχω πολλές εμπειρίες από Ελληνικά κιθαριστικά μαγαζιά, αλλά όσες έχω είναι περίπου σε αυτό το επίπεδο. Δυστυχώς όσοι μιλάνε για "ισορροπία" δεν έχουν βιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης σε ένα Βρετανικό μαγαζί, όπου συνήθως σε αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα και σεβασμό, όχι σαν κορόιδο που θα προσπαθήσουν να τού πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Stinky. Είμαι τυχερός που δεν έχω πολλές εμπειρίες από Ελληνικά κιθαριστικά μαγαζιά, αλλά όσες έχω είναι περίπου σε αυτό το επίπεδο. Δυστυχώς όσοι μιλάνε για "ισορροπία" δεν έχουν βιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης σε ένα Βρετανικό μαγαζί, όπου συνήθως σε αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα και σεβασμό, όχι σαν κορόιδο που θα προσπαθήσουν να τού πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Εγω μιλισα για ισοροπια. Δεν με ξερεις, και μην κανεις τον εξυπνο. Κανεις λαθος εχω δει και το service του Αγγλου και του Γερμανου και του Αμερικανου και του Ιαπωνα. Απλως εγω δεν τα κανω ολα ισωμα λεγοντας ολοι οι Ελληνες μαγαζατορες ειναι ιδιοι και ολοι οι Αγγλοι ειναι αλλιως.... Καλοι και κακοι επαγγελματιες υπαρχουν παντου.
Ο καθένας θα αγοράσει από εκεί που τον συμφέρει. Και αν η Ελληνική αγορά δεν είναι ανταγωνιστική, οι Έλληνες θα αγοράζουν από το Γερμανό (Thomann, Music Store), το Γάλλο (Playback, Εuroguitar), τον Άγγλο (DV, Dolphin, GAK) και όποιον άλλον έχει τις καλύτερες τιμές.