Καταρχάς αφιέρωσε λίγο χρόνο σε αυτό που προσφέρεις. Μάθε λίγο για την ιστορία του καφέ, θα ήταν καλό να ξέρεις για την τέχνη αυτή.
Να θυμάσαι όμως οτι δεν είναι ο καφές εκείνο το οποίο πουλάς.. Ο πελάτης μπορεί να πιει καφέ οπουδήποτε.
Πουλάς εσένα και το μαγαζί. Είναι εκείνα τα οποία θα θυμάται ο πελάτης.
Το να κρατάς το δίσκο ούττως ή άλλως θα το μάθεις αργά ή γρήγορα. Υπάρχουν και άλλα πιο σημαντικά..
Ο σερβιτόρος που σέβεται τη δουλειά του και τον πελάτη είναι πάντα ευδιάθετος, δεν κατσουφιάζει και δεν δείχνει πως βαριέται. Επίσης είναι διπλωμάτης, ελίσσεται και ξέρει να κερδίζει τον άλλον.
Άκου τον πελάτη, προσπάθησε να τον ευχαριστήσεις χωρίς να φαίνεται πως τον καλοπιάνεις. Κάνε λίγο χαβαλέ - χωρίς όμως ποτέ να περνάς τα όρια.
Να έχεις μεράκι, θα κάνει και το 8ωρό σου πιο εύκολο.
Εκπροσωπείς το μαγαζί, να είσαι ιδιαίτερα προσεχτικός με τους λογ/σμους.
***Ποτέ μην πιάνεις το ποτήρι από το χείλος - από την βάση και κάτω είναι το σωστό. Μην μαζεύεις το τραπέζι αν η παρέα δεν έχει φύγει τελείως από το μαγαζί.
Και τέλος, αν το πόστο σου είναι κοντά στην πόρτα, μην περιμένεις τον πελάτη να κάτσει για να τον χαιρετήσεις.
Αυτά κι από μένα.. πολύ μου έχει λέιψει ο δίσκος, τον αγάπησα στα αλήθεια. Καλή επιτυχία αν τελικά το επιχειρήσεις

και να θυμάσαι πως το σέρβις δεν είναι απλά μια δουλειά. Η εξυπηρέτηση θέλει κι αυτή μυαλό, ευστροφία και δεξιότητα.