2
« στις: 27/02/07, 22:06 »
Γράφεις Ιανέ :
"Επομένως, ο Ιησούς απευθύνεται, κατ' αρχήν έστω, στους Ισραηλίτες."
Δεν έχει κάποια σημασία αυτό .
Αφού ανάμεσά τους γεννήθηκε σε αυτούς πρώτα θ' απευθυνόταν και θα δίδασκε ,
αυτό δεν Τού αφαιρεί σε τίποτα την παγκοσμιότητά του.
Όλοι οι μεγάλοι οι ιδρυτές κάποιας θρηκείας , όλοι οι μεγάλοι Διδάσκαλοι ,
στον λαό τους απευθύνθηκαν .
Ας μην ξεχνάμε πως έζησαν σε μιαν εποχή όπου οι μετακινήσεις ήταν περιορισμένες
και οι επικοινωνίες σχεδόν ανύπαρκτες .
Και πιο κάτω γράφεις :
" ίδιος ο Ιησούς λέει πως δεν ήρθε για να καταργήσει τον Μωσαϊκό Νόμο,
ούτε και να αμφισβητήσει την εβραϊκή, πατρώα, θρησκεία,
αλλά να την συμπληρώσει"
Κι όμως ήταν ξεκάθαρος για τις προθέσεις Του όταν έλεγε :
"θα γκρεμίσω τον Ναό και θα τον ξανακτίσω σε τρεις ημέρες"
Εννοούσε και τον μωσαϊκό νόμο και την εβραϊκή θρησκεία ,
όχι την πίστη της σ' έναν Θεό , όχι την ουσία της ,
αλλά τόν τύπο της .
Μια έκφρασή Του που ξεσήκωσε τον τότε κλήρο εναντίον Του.
Εξάλλου στα κεηρύγματά Του έχει δώσει τους δικούς Του ηθικούς νόμους
που ήταν πάρα πολύ απλοί .
Το "αγάπα τον πλησίον σου ως σ' εαυτόν" ήταν ένας από αυτούς .
Όπως και νά έχει , το Ρόδο δεν ερμηνεύεται ούτε ορίζεται με όρους θρησκευτικούς .
Μονάχα με ευρύ πνεύμα , με αθωότητα και αγάπη στην ψυχή
οφείλουμε να το προσεγγίζουμε.