1
Μουσικά νέα και συζητήσεις / Απ: Τι γίνανε οι πληκτράδες;
« στις: 15/05/08, 12:29 »
.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Αν το θέλει, θα μάθει και τρομπόνι αμα είναι.
Αναμφισβήτητα, ένας κλασσικός κιθαρίστας έχει πλεονέκτημα άμα θελήσει να εντρυφήσει στην ηλεκτρική, και περισσότερο στο ηλεκτρικό μπάσο. Και είδα και ένα σχόλιο για κλασικούς και μπάσα. Πτυχίο δεν έχω αλλα το πρώτο μου μπάσο ήταν 5χορδο. Και ναι, είμαι πολύ άνετος με αυτό.
Σίγουρα επίσης ένας πιανίστας, θα μάθει ευκολότερα πλήκτρα απο κάποιον που δεν ξέρει πιάνο, ή κάποιο παρεμφερές πληκτροφόρο.
Και στις 2 περιπτώσεις έχουμε έναν άνθρωπο, ο οποίος έχει ένα πλεονέκτημα καθώς προσπαθεί να παίξει ένα όργανο, παρόμοιο με το δικό του (μουσικό όργανο![]()
) Αυτό σημαίνει οτι ΜΕΡΟΣ της τεχνικής που απαιτεί το νέο όργανο είναι ήδη κεκτημένο, και δεν υπάρχει πλέον τόση ανάγκη για καθοδήγηση.
Το θέμα εδώ όμως δεν είναι οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μουσικών που μεταπηδούν σε άλλο όργανο, αλλα το κατα πόσο μπορεί να θεωρηθεί το πιάνο και τα πλήκτρα κοινό όργανο.
Ο ((Korgy)) σου απάντησε οτι μια μετάβαση χρειάζεται 2-3 χρόνια τουλάγχιστον.Δε σχολίασες.
Σου είπα σε αντιστοιχία με το παράδειγμα που έδωσες με κλασική/ηλεκτρική κιθάρα, οτι οι τεχνικές είναι διαφορετικές. Απάντησες οτι εξακολουθείς να εμμένεις στη γνώμη σου.
Είπες οτι η ενασχόληση με τα synth (6ετής) ήταν όσο και του πιάνου. Είχες 6 χρόνια να συνηθίσεις ένα όργανο. Το οτι μέσα σε 6 χρόνια το συνήθισες, δεν αποδεικνύει την ομοιότητα του με το πιάνο, πιο πολύ επιβεβαιώνει τη διαφορά του. Καιαυτό που συζητιέται είναι αν ένας πιανίστας μπορεί να γίνει πληκτράς σε μια μπάντα. Αμεσα θέλω να πιστέυω, και όχι ύστερα απο 6 χρόνια....
Καλά το "με τί θές να ασχοληθείς" το θεωρώ αυτόνόητο
Μπορείς να αιτιολογίσεις με επιχειρήματα, το γιατί και πως εξαρτάται απο τα ακούσματα? Αποκλειστικά όπως το παρουσιάζεις δλδ..
τώρα μας τα αλλάζεις
σα τη μαιμου που πηδά απο την μπανανιά στο βαοβαβ και καπάκι στην ιτιά![]()
πλακα κάνω .
θελει 2-3 χρονια για να στρώσει η αλλαγή σε παραπλήσιο όργανο τοσο τα χερια οσο κ ο εγκεφαλος
σπουδασα 7 χρονια οργανο και οταν ακουμπησα πιανο κ πληκτρο εφαγα τρελη φρίκη (οποτε δεν εχει να κανει τοσο με τα ακούσματα. αργότερα ασχολή8ηκα με synths k arrangers και παλι δεν το παλευω το πιανο -αν κ ακουω κλασικά κομματια με πιανο κλπ . αλλωστε με αυτά μεγάλωσα ((και λιγο Τερλέγκα βεβαια))
Απο προσωπική εμπειρία? για γίνε πιο συγκεκριμένη...Τελικα για αλλη μια φορα οι κιθαριστες θετουν ορισμους για το τι ειναι ο πληκτρας και τι πρεπει να παιζει..Και απορειτε γιατι εχουμε εξαφανιστει;Εγώ απο προσωπική εμπειρία έχω να πω στους κιθαρίστες ότι είναι όπως όταν παίζεις ηλεκτρική κ όπως κλασσική κιθάρα !! Η διαφορά υπάρχει στα ακούσματα που έχει ο καθένας κ στο τι θέλει να παίζει !! Ναι, ένας πιανίστας παίζει αλλιώς γιατί έμαθε να παίζει άλλα πράγματα..αν πιάσει συνθ τότε θα μάθει κ αυτό αν το θέλει...
Έλα ντε που εγώ παίζω κλασική, και αν περίμενα απο τις γνώσεις της κλασικής να παίξω ηλεκτρική, ακόμα θα περίμενα...
Ή υπάρχουν πολλοί ηλεκτρικοί που να παίζουν σωστά κλασική ?
Γιατι και μπάσο παίζω, αλλα μου πήρε αρκετό καιρό να σκέφτομαι και να παίζω αναλόγως.
Απλά πιστεύω οτι ήταν κακό παράδειγμα...
Τελικα για αλλη μια φορα οι κιθαριστες θετουν ορισμους για το τι ειναι ο πληκτρας και τι πρεπει να παιζει..Και απορειτε γιατι εχουμε εξαφανιστει;
2 full-stack Orange σε καθε συναυλια (και παιζουν συχνα)
Ας τα είχα κ θα τα κουβαλούσα στην πλάτη μου![]()
![]()
Η χαρά του να είσαι κιθαρίστας
![]()
![]()
Εγω κουβαλαω λιγοτερα και δεν την παλευω παντως...θελω ροαντι
Και για του λογου το αληθες, αυτα
τα ειχαν κουβαλησει τα παιδια για ενα μικρο λαιβ σε μια καφετερια στη Κορινθο@#$%
Παντως οσοι γουσταρετε desert/stoner rock, ψαξτε για 1000mods, τα παιδια αξιζουν.
Πισω στο θεμα μας, το πενταλμπορντ ειναι σε κατασταση ξηλωματος για να βγουν πραγματα που δεν χρησιμοποιω ποτε (π.χ. V-amp, loooper κτλ) και να μπουνε πανω τα νεα πεταλακια. Και νεα καλωδια απο αυτα που εχουν περισεψει απο το στουντιο που ξηλωνουμε σιγα-σιγα... μολις τελειωσω θα ποσταρω φοτο...
Psaltery το λενε και ηρθε σημερα. Καιρος να αρχισω τους πειραματισμους
... εγώ είμαι ικανή να τα παρατήσω όλα κ να βγω εξωτερικό για την μπάντα, εσύ θα έκανες το ίδιο?? σου λέω είναι πως το βλέπει ο καθένας κ τι θέλει να κάνει...ουτε εσύ είσαι λάθος αλλά ούτε κ γω...
Πιστεύω οτι συνηδειτοποιείς το πόσο δύσκολο είναι να βρεθούνε 4-5 άτομα που θα δεχόντουσαν να το κάνουν αυτο...
Προσωπικά δεν βρίσκω την αγγελία υπερβολική, εκτός αν μιλάμε για άλλη αγγελία που έβαλε ο Gothic. Απλά μου κάνει εντύπωση που άτομα που θέλουν να δημιουργήσουν κάτι επαγγελματικό περιμένουν να έχουν σχέσεις με τα μέλη του σχήματος τους, πέρα από επαγγελματικές...
Αν ψαχνεται ατομο που να μη δουλευει για να ασχολειται με τη μπαντα τοτε εσεις ειστε υπερβολικοι...Και το λεω επειδη ειχα τσεκαρει την αγγελια σας (αν κ Αθηναιος) και μου κοπηκαν τα ποδια...
οι συγκεκριμένοι όμως ήσαν κλασσικοί πιανίστες-κ λόγω των αυξημένων απαιτήσεων του ρόλου τους, έβλεπαν υπεροπτικά τους διάφορους ηλεκτρικούς πιανίστες, τους πληκτράδες δηλαδή..
Κ σημειωτέο ότι όλοι τους "σπέρναν", άλλα με έναν δικό τους τρόπο, καθιστώντας τους ανίκανους να παίξουν με ένα συγκρότημα δεμένα....
Με πολύ ψάξιμο όλα τα βρίσκεις! Αλλά θέλει κάποιο χρόνο.
Κάποτε ήταν οι μπασσίστες, τώρα είναι οι πληκτράδες...