Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - GusN

Σελίδες: [1]
1
Ισως να κτυπησει την αγορα του μεσου χρηστη, ομως τον εξειδικευμενο θα πρεπει να τον δελεασει με κυκλοφοριες προγραμματων που θα κανουν οντως τη διαφορα ;) .

Υποθέτω μιλάς για audio βέβαια, γιατί σε άλλους τομείς σου υπογράφω ότι ο εξειδικευμένος χρήστης ούτε καν σκέφτεται για κάτι διαφορετικό.  ;)

Σιγά σιγά όλο και περισσότερες εταιρίες αναπτύσσουν τα προϊόντα τους και για Linux.

Όχι μόνο αυτό, αλλά τα τελευταία χρόνια εταιρείες-μαμουθ πλεον συμβάλλουν και στο development του ίδιου του λειτουργικού. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα προϊόντα-παράγωγα (πχ android) αλλά κυρίως σημαντικές βελτιώσεις στο ίδιο το λειτουργικό καθ'αυτό μέσω ανατροφοδότησης κώδικα πίσω στο development team του linux. Win-Win δηλαδή.

2
ΟΚ, συνοπτικά έχουμε τα εξής:

Θέλουμε ένα σύστημα το οποίο
1. Θα κάνει έξυπνη χρήση πόρων, δε θα σπαταλεί απολύτως τίποτα σε πράγματα που δε θέλουμε/χρειαζόμαστε και θα προσφέρει το μικρότερο δυνατό latency για το software processing.
2. Θα υποστηρίζει όσο γίνεται περισσότερο και καλύτερα το audio hardware μας (πχ την κάρτα ήχου).


Χρησιμοποιώντας Linux κερδίζουμε στο (1). Όχι μόνο προσπαθεί το λειτουργικό by design να το κάνει αυτό, αλλά στην ουσία μας παρέχει και απεριόριστη ελευθερία να τροποποιήσουμε/προσθέσουμε οποιαδήποτε παράμετρο μπορούμε να σκεφτούμε, καθώς είναι 100% ανοιχτό, ώστε να πάμε την οικονομία πόρων και τις αποδόσεις στα άκρα.
Μιλάω για πράγματα από απλές ρυθμίσεις στα προγράμματα και στα settings, μέχρι extreme customizations στον kernel, στην καρδιά του λειτουργικού συστήματος δηλαδή.

Για παράδειγμα, με τους real-time kernels που υπάρχουν διαθέσιμοι, μπορείς να έχεις ένα Linux μηχάνημα με latency από 5ms μέχρι 1ms, και μηδαμινό memory footprint με κάποιο πανάλαφρο GUI. Πρακτικά μπορείς με το ίδιο μηχάνημα να ηχογραφείς με το DAW σου και ταυτόχρονα να κοντρολάρεις ένα βιομηχανικό laser!


Στο (2) χάνουμε, καθώς θα πρέπει να διαλέξουμε εξοπλισμό με βάση το αν υπάρχει διαθέσιμος driver για Linux ή όχι. Για το home studio δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα αυτό, καθώς αρκετές απο τις κάρτες της κατηγορίας  100-300 υποστηρίζονται, με λίγη έρευνα μπορούμε να καταλήξουμε σε κάποια που μας καλύπτει και υποστηρίζεται.
Για το professional studio, οι επιλογές δυστηχώς μειώνονται πολύ.
Για πιο high-end DSP κάρτες π.χ., κάποιες RME υποστηρίζονται μια χαρά σε linux, με 32, 64 κανάλια κλπ.

Να σημειώσω, ότι στο θέμα των drivers, δεν παίζει κανένα ρόλο το λειτουργικό, αλλα είναι καθαρά απόφαση της εταιρείας που παράγει το hardware για ποιά λειτουργικά θα γράψει drivers.
O driver δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα ακόμα πρόγραμμα όπως και όλα τα υπόλοιπα, με τη διαφορά ότι για να το φτιάξεις θα πρέπει να γνωρίζεις πως λειτουργεί εσωτερικά το hardware (η κάρτα ήχου στην περίπτωση μας). Ο μόνος που το γνωρίζει αυτό απόλυτα είναι η εταιρεία που την έφτιαξε.
Αν σαν κατασκευταστής γράψεις έναν driver, καλό ή κακό, το λειτουργικό δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να τον τρέξει.
Άρα όταν μια κάρτα δεν υποστηρίζεται, δεν ευθύνεται το λειτουργικό, αλλά το ότι δεν έγραψε ο κατασκευαστής έναν driver για το συγκεκριμένο λειτουργικό.
Η μόνη εναλλακτική είναι να κάτσουν κάποιοι hobbyστες προγραμματιστές να προσπαθήσουν να κάνουν reverse engineering και  γράψουν "στα τυφλά" έναν driver, χωρίς να ξέρουν 100% πως δουλεύει το hardware εσωτερικά. Για απλές κάρτες γίνεται, αλλά για DSP κλπ είναι απο πολύ δύσκολο εως αδύνατο χωρίς πρόσβαση στα blueprints της κάρτας.

Συνοψίζοντας, το Linux από τεχνικής απόψεως, παρέχει μια ιδανική βάση για real-time audio εφαρμογές.
Ο βασικός λόγος που μένει πίσω είναι η έλλειψη ενδιαφέροντος των κατασκευαστών να φτιαξουν linux drivers για τα προιόντα τους.

3
Το κολπο ειναι καθαρα στο "σεταρισμα" του μηχανηματος

Freemind, ποιους στόχους θεωρείς γενικά ως πιο σημαντικούς ως αποτέλεσμα του "σεταρίσματος";
Π.χ. χαμηλό latency, χαμηλό memory footprint, κάτι πιο εξειδικευμένο;

Ποια θα έθετες δηλαδή ως κύρια ζητούμενα για ένα dedicated audio σύστημα; Ανεξάρτητα από λειτουργικό και daw.





4
Το Reaper τρέχει αρκετά καλά μεν, αλλά όχι natively, δεν υπάρχει -ακόμα- ξεχωριστή έκδοση για Linux. Πρέπει να τρέξει μέσω Wine, το οποίο είναι χοντρικά κάτι σαν emulator για να τρέχει προγράμματα των Windows σε περιβάλλον Linux.
Οπότε αναπόφευκτα έχεις κάποιο μειωμένο performance σε σχέση με το να το τρέχεις natively σε Windows, γιατί όλο το processing πρέπει να περάσει μέσα από το Wine ( Linux/hardware <--> Wine/WineASIO <--> Reaper ).

Το πόσο μειωμένο βέβαια και αντιληπτό είναι αυτό το performance loss εξαρτάται απο το όλο μηχάνημα και το hardware που έχεις, σε ένα σχετικά δυνατό μηχάνημα δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα.

To πλεονέκτημα βέβαια από την άλλη είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις VST των Windows στο Linux με το Reaper, γι'αυτό βασικά κάποιοι επιλέγουν αυτή τη λύση.

Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να χρησιμοποιήσεις και αρκετά άλλα προγράμματα, όπως π.χ. το Kontakt.

Οδηγίες για να γίνει το setup με manual τρόπο εδώ. Στα multimedia distributions βέβαια, είναι προ-σεταρισμένο ήδη.  :)



Ένα σχετικά καινούριο DAW για Linux με πρωταρχικό σκοπό να τρέχει καλά και σε πιο low-end μηχανήματα χωρίς να τρώει πολλά resources, είναι το Non.

Το δοκίμασα σε ένα laptop του 2007 (με έναν διπύρηνο Pentium της εποχής και 2Gb ram) και με εξέπληξε πολύ θετικά.

5
Για να αναστήσω το θέμα, να πω πως εδώ και καιρό κυκλοφορεί το Ardour 3 για Linux και για OS X (και συνεχώς αναβαθμίζεται)

http://ardour.org/

Αξίζει να του ρίξετε μια ματιά,  καθώς παρέχει πάρα πολλά πράγματα ενος πλήρους professional DAW με μηδαμινό αντίτιμο.



6
Εφοσον χρειαζεται μονο ενα καναλι για μικροφωνο, μπορει να κινηθει στις παρακατω επιλογες:

ESI Maya 22 USB

Alesis IO|2 express

Tascam US 122 MK2



Από αυτές που έγραψε ο freemind, έχω την Alesis και την Tascam. Μεταξύ των δύο, θα έλεγα την Tascam χωρις δευτερη σκέψη.

Η Alesis δεν είναι άσχημη για τα λεφτά της, έχει και insert που είναι βολικό και δεν το βρίσκεις σε πολλές κάρτες αυτής της τιμής, και είναι με legacy usb που πρακτικά σημαίνει ότι δουλεύει παντού... αλλα είναι πολύ φτηνή κατασκευή!
Με το που θα την πιάσεις, θα δεις το ελαφρύ πλαστικό που είναι φτιαγμένη και σε σχέση με την μεταλλική, πιο βαριά και πιο "heavy duty" ας πουμε Tascam,  κατά 99% θα διαλέξεις την US122  :)


Όσο για την m-audio που αναφέρθηκε, είναι όντως πανομοιότυπη με την io|2. Την πήρε ένας φίλος μου πρόσφατα, και απο μια γρήγορη ματιά είδα αυτά που έγραψα παραπάνω για την io|2.

7
Ναι, σε ακριβές PCI/PCIe κάρτες με δικά τους DSP hardware υπάρχει πρόβλημα. Βασικά, κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί δικούς της αλγορίθμους πατενταρισμένους συνήθως, οπότε κανείς εξωτερικός developer δεν έχει πρόσβαση ούτε καν στο documentation ώστε να μπορέσει να φτιάξει κάτι αντίστοιχο open source από την αρχή.
Από την πλευρά της εταιρείας πάλι, η αγορά του linux καλώς ή κακώςείναι πολύ μικρή ώστε να συμφέρει (από την business πλευρά) να ξοδέψουν resources για να προσθέσουν υποστήριξη.


Αυτό όμως δεν επηρεάζει τους περισσότερους από εμάς που βασικά θέλουμε ένα προσιτό και αξιοπρεπές home recording PC, και δεν χρειαζόμαστε (ούτε και μπορούμε οικονομικά) να κοιτάξουμε high-end κάρτες.  ;)
Εγώ με μια απλή PCI ( την Delta 1010LT) ηχογραφώ κανονικά, και είμαι μακριά από το σημείο που δε θα με καλύπτει, καθότι μη επαγγελματίας του χώρου. Αντίστοιχα πιστεύω είναι και η πλειοψηφία των περισσοτέρων μας.
Σε αυτό το target group χρηστών αναφέρομαι γενικά και στο thread. :) Για "production καταστασεις" συμφωνούμε!


Το Ardour είναι στην έκδοση 2.κάτι αυτή τη στιγμή και ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το 3, με αρκετά εξτρα features σε σχέση με το 2. Κυκλοφορούν όμως πολλές beta του 3, για community testing, ίσως δοκίμασες κάποια από αυτές! 

8
Μπράβο για το σύστημα που έφτιαξες! Σε ποιά διανομή βασίστηκες; Κάποια προσανατολισμένη για media; (π.χ. Ubuntu Studio). Πόση έξτρα δουλειά χρειάστηκε για να φέρεις το σύστημα στα μέτρα σου;  Χμμ, αυτά για αρχή...

Γεια σου Βραζίλη. Η βάση είναι το αγαπημένο μου από τα παλιά, Slackware Linux.  Δεν έχει την ευκολία που σου δίνουν διανομές τύπου Ubuntu (πχ δεν υπάρχει package management, dependency checking κλπ - κάθε πρόγραμμα πρέπει να το κάνεις χειρωνακτικά compile from source), αλλά άπαξ και τελειώσεις με το στήσιμό του μετά είναι σταθερό σαν βράχος.

Δε χρησιμοποιώ κάποια media διανομη (ubuntu studio, kxstudio κλπ) κυρίως γιατί δε χρειάζομαι όλα τα extra πακέτα που έρχονται με αυτές. Ξεκίνησα από ένα minimal installation και πρόσθεσα αποκλειστικά και μόνο ότι χρειαζόμουν.
Κάτι σαν το Ubuntu Studio όμως είναι ότι πρέπει για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει και να βρεί έτοιμα τα περισσότερα πράγματα. Έρχεται pre-configured με πολλά audio/video προγράμματα, καθώς και με έναν low-latency kernel μέσα έτοιμο.

Εγώ σντίθετα έπρεπε να κατεβάσω τον stock kernel από το kernel.org, να τον κάνω configure ώστε να είναι preemptive (δηλαδή να δίνει προτεραιότητα της CPU στις audio εφαρμογές που θέλω) και φυσικά να τον κάνω compile για να boot-άρει το σύστημα με αυτόν.

To όλο configuration από το μηδέν δε μου πήρε πάνω από 1 μέρα καθότι έχω αρκετή εμπειρία σε linux environments (λόγω επαγγέλματος καθώς και αποκλειστικό OS σε όλα τα pc του σπιτιού εδώ και κάμποσα χρόνια :) )

Αν κάποιος ενδιαφέρεται να βάλει Slackware και να το μετατρέψει σε a/v studio, κατατοπιστικές οδηγίες μπορεί να βρεί εδώ.

Δυστυχως τα linux θα αργησουν να μπουν στη βαρια βιομηχανια της μουσικης παραγωγης ( κι εννοω studio που αποτελουν υβριδιο ψηφιακων κι αναλογικων μηχανηματων )  λογω της ασυμβατοτητας πολλων περιφερειακων με το λειτουργικο.
Σε αυτό έχεις δίκιο. Το θέμα της ασυμβατότητας (ή μάλλον έλειψης drivers, για να ακριβολογούμε) ισχύει, για διάφορους λόγους.
Κυρίως το πρόβλημα υπάρχει σε λ.χ. USB2.0 συσκευές που δεν είναι class-compliant. Εκεί φυσικά, αν ο driver της εταιρείας είναι closed source και μόνο για win/mac λειτουργικά, είναι δύσκολο να γίνει reverse engineered και να φτιαχτεί ένας αντιστοίχου επιπέδου open source driver.

Μία φτηνή και απλή USB 2-καναλη κάρτα που δουλεύει out of the box στο linux είναι η Alesis iO2.
Δεν κάνει φυσικά για τον επαγγελματία, αλλά για τον απλό home user που ετοιμάζει ερασιτεχνικά demos είναι μια χαρά πιστεύω.

Δεν μπορεις να εχεις μια απαιτητικη δουλεια ( 48+ καναλια real time ηχογραφηση ) και να σου κολλαει το συστημα ή να εχει προβλημα καποιο περιφερειακο...Ειναι λιγο ασχημη η εικονα προς τον πελατη.
Αν διαλέξεις κάποιο interface που είναι καλά supported (PCI ή FireWire συνήθως), δεν θα έχεις πρόβλημα με τον αριθμό των καναλιών, είναι θέμα περισσότερο CPU και RAM μετά.
Το Ardour για παράδειγμα υποστηρίζει unlimited αριθμό καναλιών.
Επισής είναι καλό (αν και όχι free) το mixbus, της γνωστής Harisson Consoles, που είναι βασικά το Ardour αλλά με έναν μίκτη και εφφέ της Harrison. Δεν έχω πολύ καιρό που το πήρα και δεν το έχω δουλέψει αρκετά ακόμα, αλλά το interface του μίκτη του πάντως με το analog look και τα VU meters μου αρέσει πολύ  :)

Επίσης με έναν real-time kernel (όχι απλά low-latency) μπορείς να έχεις αμεσότατη ανταπόκριση του συστήματος και να εξαλείψεις το latency ακόμα και για critical δουλειές (π.χ. να κουμαντάρεις ένα βιομηχανικό welding laser ακριβείας - link  ;D )
 

9
Ηχογραφήσεις και Στούντιο / Linux DAW
« στις: 10/01/13, 17:32 »
Γεια χαρά

Ανοίγω αυτό το θέμα για όσους ασχολούμαστε με recordings σε Linux DAW  :D

Μπορούμε να ανταλλάζουμε απόψεις, είτε να βοηθήσουμε κάποιον που θέλει να στήσει ενα recording περιβάλλον βασισμένο σε Linux.

Προσωπικά, το απλό home setup μου είναι

PC AMD FX-6100 Six-Core 3.3Ghz
Gigabyte M/B
16GB RAM
AD/DAM-Audio Delta 1010LT (PCI)
PreampVLZ3 (Mackie)
OSSlackware 14 (64-bit)
DAW1. Ardour
2. Harrison Mixbus
EffectsCalf Plugins
QSynth

Αυτά χρησιμοποιώ συνήθως. Για midi controller, προς το παρόν βολεύομαι με ένα Oxygen61, μέχρι να πάρω κάτι σαν το BCF200.

Το σύστημα δουλεύει ρολόι με τον 3.7.1 kernel (τον έχω κάνει configure για preemption mode πριν τον κάνω compile -απαραίτητο για DAW system), οπότε δεν υπάρχει θέμα latency καθώς και μηδενικά xruns.  :)

11
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 04/12/11, 23:03 »
Αν καταφέρεις να με πείσεις επίσης πως το σύστημα στο οποίο ζούμε ΔΕΝ είναι ανθρώπινο και δε βασίζεται στην ίδια την ανθρώπινη φύση (πχ. αίσθημα ατομικής ιδιοκτησίας), ακόμα καλύτερα!!

Το "αίσθημα ατομικής ιδιοκτησίας" εμφανίζεται ιστορικά όταν με τη βοήθεια της τεχνολογίας ο άνθρωπος κατάφερε στον ίδιο χρόνο να παράγει περισσότερα αγαθά από όσα χρειαζόταν άμεσα.

Με πολύ απλά λόγια, αυτή η έξτρα παραγωγή σημαίνει υπερ-συσσώρευση αυτών των έξτρα αγαθών στα χέρια συνήθως του πιο δυνατού και της κλίκας του, οι οποίοι αρχίζουν στη συνέχεια και μιλάνε περί "ατομικής ιδιοκτησίας" κλπ γιατί προφανώς τους συμφέρει.

Το μόνο "έμφυτο" αίσθημα της ανθρώπινης φύσης είναι η ανάγκη για επιβίωση και κάλυψη των αναγκών. Όλα τα υπόλοιπα είναι κοινωνικά πρότυπα. Την ατομική ιδιοκτησία των παραγόμενων αγαθών στη μαθαίνουνε από μωρό εδώ και αιώνες μέσα στα πλαίσια των συστημάτων που βασίζονται σε αυτή, δε γεννήθηκες με αυτό το "αίσθημα".

12
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 30/11/11, 20:05 »
Έχει διαφορά το να δημιουργώ ένα εργοστάσιο από το οποίο αποσπώ την υπεραξία η οποία παράγεται από τους εργάτες και τα ρομπότ για να την προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο από το να γίνομαι συνέταιρος στα κέρδη του ίδιου εργοστασίου με το "έτσι θέλω" διαμέσου των φόρων, να ελέγχω βάσει κανόνων την διαδικασία παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων και να ελέγχω βάσει κανόνων την σχέση των εργατών με την διοίκηση?

Η διαφορά έγκειται στο πως τα εφαρμόζεις αυτά.
Δηλαδή 1. στο πως ρυθμίζεις τις απολαβές και τις συνθήκες δουλειάς των εργατών και 2. στο αν τους φόρους που παίρνεις τους χρησιμοποιείς για να φτάξεις δημόσια σχολεία ή για να αγοράσεις όπλα.

Και στο πως τα εφαρμόζεις παίζει μεγάλο ρόλο το ποιος παίρνει τις αποφάσεις και με τι κριτήρια. Κοινώς, βάσει ποιων συμφερόντων εξυπηρετεί.

13
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 03/11/11, 20:30 »
Αλλά πιο πολύ πλάκα έχει το ΚΚΕ το οποίο τοποθετήθηκε κατά του δημοψηφίσματος για να μην βγούμε από το ευρώ την ώρα που το ίδιοα προτείνει εξόδο από το ευρώ. Και ο Τσίπρας με την κουδουνίστρα του ::)

Από το Ριζοσπάστη:
"το ΚΚΕ καλεί την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα να απαντήσουν στο δημοψήφισμα, που αν πραγματοποιηθεί ο λαός να πάρει μέρος αγωνιστικά ψηφίζοντας ΟΧΙ, που θα είναι ένα βροντερό ΟΧΙ στην πολιτική του ευρωμονόδρομου"
Μη γελιόμαστε. Το ΚΚΕ σε περίπτωση που γινόταν το δημοψήφισμα ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα ψήφιζε όχι εγώ δεν είπα αυτό. Αλλά η Γ.Γ. και η Λιάνα δήλωσαν ξεκάθαρα ότι είναι κατά του δημοψηφίσματος και υπέρ των εκλογών. Από όπου προκύπτει και το αστείο αφού δεν καταλαβαίνω γιατί θα είχε πρόβλημα το ΚΚΕ να γίνει δημοψήφισμα αφού θα μας βγάλει απο την ΕΕ, τη στιγμή μάλιστα που η Κανέλλη δηλώνει ότι ένα τέτοιο δημοψήφισμα (το οποίο θα μας έβγαζε από το ευρώ που το θέλιε το ΚΚΕ) είναι "black mail" όπως χαρακτηριστικά είπε. Τι να μας πει τώρα και ο ριζοσπάστης που δίνει την γραμμή στους κνίτες.

Κοίταξε, ο ριζοσπάστης σαν όργανο της ΚΕ, δίνει την επίσημη θέση του κόμματος γενικά, όχι μόνο των κνιτών.
Η Λιάνα και η Αλέκα τώρα, λένε ότι γενικά είναι εκβιασμός με την έννοια (προσωπική μου ερμηνεία βέβαια) ότι βάζει τον λαό σε ένα "τρομοκρατικού" τύπου δίλλημα με απώτερο σκοπό να βγει θετικό το αποτέλεσμα στο τέλος, καθώς και ότι οι εκλογές είναι προτιμότερες με στόχο "την πραγματική λαϊκή εξουσία, ενδυνάμωση του κκε, καθώς μονο το κκε μιλάει κοινοβουλευτικά για έξοδο από ΕΕ", κτλ κτλ κτλ κτλ.
Αυτό είναι ανεξάρτητο του δημοψηφίσματος όμως, καθώς εαν αυτό πραγματοποιηθεί το κκε προφανώς θα συμμετέχει ψηφίζοντας οχι, δεν είναι δηλαδή πρακτικά "κατά" του δημοψηφίσματος με την έννοια ότι θέλουν να το αποτρέψουν, απλά το βλέπουν κάτι σαν "ημίμετρο" ας πούμε.

14
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 03/11/11, 18:45 »
Αλλά πιο πολύ πλάκα έχει το ΚΚΕ το οποίο τοποθετήθηκε κατά του δημοψηφίσματος για να μην βγούμε από το ευρώ την ώρα που το ίδιοα προτείνει εξόδο από το ευρώ. Και ο Τσίπρας με την κουδουνίστρα του ::)

Από το Ριζοσπάστη:
"το ΚΚΕ καλεί την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα να απαντήσουν στο δημοψήφισμα, που αν πραγματοποιηθεί ο λαός να πάρει μέρος αγωνιστικά ψηφίζοντας ΟΧΙ, που θα είναι ένα βροντερό ΟΧΙ στην πολιτική του ευρωμονόδρομου"

15
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 26/10/11, 19:04 »
Αστε το μαγκες οι αγωνιστες Ελληνες εδωσαν πραγματικες μαχες!!!

Αυτα ειναι παραδειγματα προς μιμηση...

http://www.youtube.com/watch?v=BW4DXUSXcKU&feature=related


Άρα να τι πρέπει να κάνουμε: http://www.youtube.com/watch?v=e4bMZZJWF0M&feature=share  8)

16
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 03/09/11, 19:37 »
[
Ασε που τελικα πιστευω (χωρις ομως να εχω αποδειξεις για αυτο, ειναι μονο προσωπικη αποψη) οτι ο μεσος αποφοιτος του Γεηλ, Κολουμπια, Οξφορδης παρα το σκληρο, ακαρδο, εξοντωτικο, απαιτητικο, ελεγχομενο, εξειδικευμενο συστημα τους ειναι 10000000 φορες πιο ευαισθητοποιημενος, ενημερος, ενεργος και προβληματισμενος, γνωστης του περιβαλλοντος κοσμου του, απο  τον δικο μας καφενοβιο, αμορφωτο, 45χρονο αιωνιο φοιτητη του εκαστοτε ασυλοπροστατευομενου κομματοδιοικουμενου ιδρυματος μας πχ στο Καρλοβασι η την Χαλκιδα.

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε αυτό, τουλάχιστον από τα δικά μου βιώματα σε αυτά τα λημέρια. Και αναφέρομαι στην πολιτικοποίηση με την καλή έννοια, όχι στην τεχνική κατάρτιση.

Και επειδή βλέπω πως συγκρίνεις τα άκρα (Columbia με ΤΕΙ Χαλκίδας π.χ.), για άλλαξε τα άκρα και κάνε την ίδια σύγκριση:
ΕΜΠ ας πούμε, με το μέσο αμερικάνικο κολλέγιο (το μέσο, έτσι; όχι το χειρότερο ;) ). Τα αποτελέσματα θα είναι τολμώ να πω κωμικοτραγικά.
Γιατί τα 10-20 πρώτα (και ακριβότερα) παν/μια της αμερικής, έχουν χαώδη διαφορά από τα υπόλοιπα 4,000 ιδρύματα της χώρας.

17
Για δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν το 2009) έγινε "εισβολή" κυβερνητικών πρακτόρων σε 2 εργοστάσια της Gibson στο Tennessee και κατασχέθηκε εισαγμένη ξυλεία από τις Ινδίες, η οποία προοριζόταν κυρίως για Les Paul.

Ο λόγος σύμφωνα με την κυβέρνηση είναι υποψία παραβίασης της νομοθεσίας περί εισαγωγών σε κάποια "σπανια" (endangered ας πουμε) είδη ξύλου. (κοινώς smuggling  :P )
Η Gibson δηλώνει ότι όλοι οι διεθνής και αμερικάνικοι νόμοι έχουν τηρηθεί και κάνει λόγο πέρι γενικότερης "στόχευσης" της εταιρείας.

Περισσότερα εδώ, καθώς και η πλευρά της Gibson.

18
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 02/09/11, 22:58 »
Τολμάει   κανένας να μιλήσει αντικυβερνητικά? Τολμάει κανένας να εκφραστεί σε   οτιδήποτε άλλο εκτός από τα στενά όρια της κατεστημένης επιστήμης του?

Ο Noam Chomsky του ΜΙΤ. Μην είμαστε και απόλυτοι.

19
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 01/09/11, 00:40 »
Μάλιστα...
Ενημερωτικά, αυτό το φαινόμενο λέγεται "κοινωνικά πρότυπα" και απέχει μακράν από το "Ο ρατσισμός (ο φυλετικός) είναι έμφυτη τάση του ανθρώπινου γένους". Κάπου τα μπερδεύεις λίγο.


20
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 01/09/11, 00:18 »
Μια διορθωσούλα... ο ρατσισμός δεν είναι κοινωνική θεωρία, τουλάχιστον όχι με την έννοια που αποτελεί θεωρία ο Μαρξισμός.
Ο ρατσισμός (ο φυλετικός) είναι έμφυτη τάση του ανθρώπινου γένους και όλων ανεξαιρέτως των έμβιων στην γη. Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται λίγο πολύ ρατσιστές, είναι στο dna τους, αλλά ως tabula rasa όσοι έχουν το προνόμιο να μεγαλώνουν σε προοδευτικές κοινωνίες το ξεπερνάνε...

Συγνώμη, αυτό από που προκύπτει;

21
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό άσυλο
« στις: 28/08/11, 17:40 »
Μιας και αναφέρετε την ηθική υπόσταση του ασύλου, αν και δεν είμαι ειδικός σε ιστορικά θέματα και μπορεί να κάνω λάθος, άσυλο δεν υφίστατο και στην αρχαία Ελλάδα σε ναούς κλπ;

Για το σήμερα: Με βάση αποκλειστικά την προσωπική μου εμπειρία, έχοντας σπουδάσει σε ελληνικό ΑΕΙ της Αθήνας για προπτυχιακό και στο εξωτερικό μετέπειτα για διδακτορικό (στη Νέα Υόρκη), προτιμώ το ελληνικό πανεπιστήμιο. Αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο σε κάποιους, αλλά νιώθω ότι παρά τα όποια προβλήματα -οργανωτικού κυρίως χαρακτήρα- που έχει, μου έδωσε πιο ολοκληρωμένη και πολύπλευρη μόρφωση από ότι το αποστειρωμένο και κάπως απρόσωπο ίδρυμα στο εξωτερικό. Το γιατί είναι μεγάλη κουβέντα και θα πρέπει να γράψω πολύ για να το αναλύσω, αλλά σε γενικές γραμμές με καλύπτει ο YmiRLinG.

22
Για μια οικονομική λύση μπορείς να κοιτάξεις και αυτόν, και να εκμεταλλευτείς και την ισοτιμία με το δoλλάριο όπως είπε και ο marathon.

Σελίδες: [1]