1
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Εργαζόμενοι και αστυνομία
« στις: 24/10/08, 01:39 »Καταρχας το οτι δεν εχουμε βομβιστικες μεχρι στιγμης ενεργειες σε μετρο οφειλεται στην παρουσια αστυνομευσης στα μετρο.Τα θελεις και τα λες η σου ξεφευγουν;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Καταρχας το οτι δεν εχουμε βομβιστικες μεχρι στιγμης ενεργειες σε μετρο οφειλεται στην παρουσια αστυνομευσης στα μετρο.Τα θελεις και τα λες η σου ξεφευγουν;
Ακόμα και εάν,όλοι τα πέρνανε σπίτι για να τα αντιγράψουνε, θα υπήρχε η δυνατότητα έστω για μιά φορά, να κερδίσουνε οι καλλιτέχνες κάτι από τα δικαιώματά τους.Παράλληλα θα ίσχυε και η πώληση, για όποιον θα το ήθελε.Οι αγαπητοι επαγγελματιες καλλιτεχνες τοσα χρονια, παρα την ασφαλεια των ιστων των δισκογραφικων, των εταιριων διανομης, των καστηματων πωλησης των εργων τους κτλ, παλευουν μεχρι θανατου με τους αδιστακτους πειρατες για την επιβιωση τους.
αλλο επανασταση αλλο αλλαγη και μεταρυθμιση ειναι βηματα αυτα δεν ειναι ομοιαΒασικα κατι τετοιο εννοω, δλδ οτι παρολο που οι κατατασεις που ζουμε γινονται πιο σκληρες εξαιτιας του καπιταλιστικου συστηματος ο κοσμος τρεφει αυταπατες οτι αλλαγες οπως μεταρυθμισεις κτλ θα βελτιωσουν την κατασταση δινοντας ενα ανθρωπινο προσωπο/ προσωπειο στο υπαρχων συστημα ενω πλεον η επανασταση σχετιζεται στην καλυτερη περιπτωση με την ακτιβιστικη δραση, εφοσων η λεξη επανασταση συγχεεται εσκεμμενα με τα πολιτικα καθεστωτα που διαδεχθηκαν ορισμενες επαναστασεις, εξαιτιας καποιων "ηγετων", τα οποια βεβαια δεν ειχαν καμμια σχεση με τον αρχικο σκοπο αυτων των επαναστασεων αλλα αυτο βοηθαει στον προσδιορισμο καποιων ως δημοκρατων.(αυτο πιστευω δλδ,οχι οτι δεν ειμαι σιγουρη
)
σου κεντριζω το ενδοιαφερον δλδ ε;![]()
![]()
![]()
ωραια αφορμη για να γραψει καποιος κανα καταστατικο κομματοςΤο πιο πιθανο ειναι οτι αυτοι που εχουν γραψει στο θεμα τον "οδηγο τους" μαλλον, στην καλυτερη περιπτωση, οταν λενε επανασταση εννοουν αλλαγες, μεταρυθμισεις κτλ
ποιος θελει σημερα επανασταση; ολοι αλλαγη θελουν
Μα τι λες? Ειπα εγω πουθεμα οτι ειναι υποχρεωτικο να το κανεις. ΕΙπα εγω οτι ειναι καλο αυτο που συμβαινει? Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ισχυει. Εγω παρακολουθω τη σχολη αποκλειστικα παο ενδιαφερον και οχι για να περασω την εξεταστικη. Αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι γινεται και αυτη ευκολοτερη αν παρακολουθεις. Αν θες να κουβεντιασουμε σοβαρα πολιτικα για οτι αφορα την εντατικοποιηση θα δεις οτι σε καμια περιπτωση δεν ειμαι εγω αυτος που παραδιδομαι στην εντατικοποιηση. Χωρια που δεν πιστευω οτι η μη παρακολουθηση μαθηματων αποτελει καποιου ειδους αντισταση. Αν γουσταρεις γιατι να μην το κανεις? Να προσεχουμε τι λεμε...Δεν κολλαω στο "αν γουσταρεις γιατι να μην παρακολουθεις", αν και μου φαινεται προβληματικο γιατι τοτε θα αναγκαστεις να συμβιβαστεις με το εξουθενωτικο προγραμμα, αλλα οτι λες οτι η παρακολουθηση βοηθαει.
Συν οτι αμα εχεις παρακολουθησει η εξεταστικη ειναι παιχνιδακι.Ετσι Αρη παραδινεσαι αμαχητι στην εντατικοποιηση, η εξεταστικη ειναι παιχνιδακι; αυτο δε το περιμενα. Δεν κανω πλακα, ειλικρινα κριμα.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το πήγαινε-έλα κάθε μέρα στη σχολή!Μην ψαρωνεις. Η σχολη δεν εχει εργαστηρια και δεν χρειαζεται να πηγαινεις, η αδερφη μου πηγαινε μονο την 1η χρονια, στο 2ο εξ. οχι τοσο συχνα, και τωρα που τελειωνει, 8ο εξ., χρωσταει το πολυ 8 μαθηματα.![]()
![]()
![]()
Α, και τι είναι το sic που λέει όλη την ώρα;http://en.wikipedia.org/wiki/Sic
stagpo απο οσο το εψαξα δεν το βρηκα..Καλα, δεν εκανες και εγκλημα
αν υπαρχει σορι...
Υπαρχουν τοσα ανοιχτα θεματα περι εκπαιδευσης κι εμεις βρηκαμε αυτο για να θεσουμε τα πιο καιρια και ουσιωδη ερωτηματαΤην προηγουμενη φορα, ομως, πηρες απαντησεις και τις μετεφερες σε καινουριο θεμα που ανοιξες.Ε, τωρα που πηρε μια λογικη σειρα, γιατι να μην μεινει ετσι; Απο το να γεμισει με αμπελοφιλοσοφιες και πομπωδεις εκφρασεις αλλων θεματων, καλυτερα να μεινει για λιγους!
![]()
@συννεφακι.Να ενα πραγματικα ωραιο θεμα για συζητηση.
Να κανω καποιες παρατηρησεις.
Κατ'αρχας απο ποτε η βαθμολογια αποτελει κινητρο μαθησης?