Για ψαξε λιγο και τον ηχο σου, αν εχεις ηχο οπως ακουγεται στο iced earth, ειναι πολυ πιθανο να μη σε βοηθαει ο ηχος σου να καλυτερεψεις την τεχνικη σου.
Τι εννοω; Εχεις πολλα μπασσα και λιγα μεσαια ενω ο ηχος σου δεν "κοβει". Οταν εχεις πολλες χαμηλες συχνοτητες (μπασσα) και κανεις με την πενα τα palm mutes και ειδικα στο galloping που ειναι στο διπλασιο χρονο, δημιουργεις παρουσια πολλων μπασσων συχνοτητων που εχουν μεγαλη ενεργεια και δεν προλαβαινουν να κανουν fade out αν θες, πριν ακολουθησει η επομενη επισης χαμηλη συχνοτητα κοκ. Αυτη η συγκεντρωση χαμηλων συχνοτητων που το ακους σαν μπουκωμα και σαν να "κλανει" το ηχειο (sic) κανει γενικα τον ηχο να λασπωνει, να μην ειναι ξεκαθαρος, να χαλαρωνουν τα μπασσα. Αυτο που πρεπει να κανεις για να σφιξεις τα μπασσα σου περισσοτερο και να μην εχεις αυτη την λασπη, ειναι να χρησιμοποιησεις λιγοτερη παραμορφωση, λιγο λιγοτερα μπασσα, περισσοτερα μεσαια και presence. Αν χαμηλωνοντας την παραμορφωση του ενισχυτη δεν σου φτανει το γκαζι για τα γουστα σου, μπουσταρε τον ενισχυτη σου πριν την εισοδο με ενα booster πεταλακι. Ολα αυτα θα κανουν τον ηχο σου πολυ πιο κοφτο, πιο δεμενο και πιο σφιχτο και θα ακους πεντακαθαρα τα palm mutes και το galloping. Αν το κανεις θα δεις οτι σιγα σιγα θα αλλαξεις και τον τροπο που χειριζεσαι το δεξι χερι, γιατι θα αρχισεις να αντιλαμβανεσαι και το παραμικρο που πριν καλυπτωταν απο την βαβουρα των πολλων μπασσων.
Για το σφιγμενος που ελεγα δεν εννοουσα στο πως πιανεις την πενα, απλα οτι βλεπω λιγο το χερι και καρπο να ναι λιγο σφιγμενα, να μην εχουν ενα loose feeling αν με καταλαβαινεις.