Ευχαριστω πολυ m.k.!
Ο σκοπος ειναι να μην κανω copy paste τον Σκαλκωτα

Εξαλλου δεν πιστευω πως μπορει καποιος να κανει copy paste εναν τοσο μοναδικο συνθετη.
Η παρουσιαση του θεματος εγινε μονοφωνικα αρχικα ωστε να τονιστει το εθνικο στοιχειο, διοτι η εξελιξη δεν ηταν απαραιτητα το ιδιο το θεμα, αλλα η συνεχομενη ροη των 7/4 ( το οποιο ειναι οντως 7/8 αλλα η γραφη με τεταρτα ειναι πιο ευκολη λογω μεγαλων χρονικων διαστηματων στο Γ μερος του κομματιου ), που φαινεται και στην επαναληψη του 7ου χτυπου για να δωθει η ενταση του πρωτου χτυπηματος

Ο καθηγητης μου δεν ειναι ο Κανας, ουτε ειδικευεται σαν προσωπικο στυλ στον 20ο αιωνα κι ενας απο τους λογους που συμπλεουμε ειναι η κοινη αποψη μας για το κατα ποσο το ιντελεκτουα του 20ου αιωνα μπορει να χαρακτηριστει ως τομη που ηρθε για να παραμεινει ή ηρθε για να κανει τον αντιστοιχο εντυπωσιασμο του ξεπερασμενου εξπρεσιονισμου στη ζωγραφικη.
Απο μια αποψη ειναι αρκετα ελαφρυ θεμα με αυτο που περιμενει να ακουσει μια επιτροπη, αλλα ενας λογος που το διπλωμα λεγεται Συνθεση, ειναι η αυτοδυναμια του σπουδαστη να δουλεψει ελευθερα στα θεματα του. Ποσο μαλλον οταν ξεπερναμε την απολυτοτητα των προηγουμενων αιωνων και μπαινουμε στον φιλ-ελευθερο 20ο

Ευχαριστω και παλι για την εκτενη αναλυση! Ολα ειναι υπο συζητηση και ωριμανση κι ελπιζω σε 2 χρονια απο τωρα να μπορω να δω με πιο καθαρο ματι το κομματι και να το μετατρεψω οπως πρεπει!