Το πρόβλημα είναι ότι είναι
δύσκολο να γίνει service σ'αυτά τα μηχανήματα, ειδικά στην περίπτωση που εκδηλωθεί κάποια βλάβη σ'ένα από τα ηχεία, μία από τις λάμπες ή οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα.
Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση αλλαγής και μετατροπής του κυκλώματος από silverface AC568 σε blackface AB763 ή και αντιστρόφως. Πολλοί μουσικοί θεωρούν ότι ο AB763 είναι
ανώτερης ηχητικά ποιότητας από τον AC568 που έβαλε η CBS στους silverface ενισχυτές τον Μάϊο του 1968.
Κάτι άλλο που με προβληματίζει είναι ότι ένας τέτοιος ενισχυτής μπορεί μεν να στοιχίζει αρκετά φθηνά, παρόλα αυτά όμως οι τιμές παραμένουν
τσουχτερές. Μην ξεχνάς ότι βρισκόμαστε εν μέσω μιας κρίσης άνευ προηγουμένου η οποία φαντάζει δύσκολο να ξεπεραστεί υπό τις παρούσες συνθήκες. Ούτως οι άλλως, δεν είναι στις προθέσεις μου να αγοράσω τώρα έναν παλιό silverface Twin 135W RMS ή ένα σύνολο Bassman 135 (head/2 cabs) σε άριστη κατάσταση, διότι είναι ακόμα πολύ νωρίς. Ίσως το σκεφτώ για αργότερα, όταν θα έχουν πέσει αρκετά οι τιμές και εφόσον ξεπεραστεί η κρίση.
Εκτός από τον Twin Reverb και τον Bassman 135, υπάρχουν βέβαια και τα άλλα μοντέλα:
Super Reverb, Super 6, Quad Reverb, Bandmaster, Bandmaster Reverb, Pro Reverb, Showman, Dual Showman, Dual Showman Reverb, Bassman 10 (μην μπω σε παραπάνω λεπτομέρειες, περισσότερα στην ιστοσελίδα του
Fender Amp Field Guide).
Ενδεχομένως η αγορά ενός μικρότερου silverface ενισχυτή (Princeton, Champ, Bronco, Deluxe Reverb, Bantam Bass...) για
εξάσκηση στην εξοχή τους καλοκαιρινούς μήνες να είναι κι αυτή μέσα στο παιχνίδι.
Όσον αφορά την αγορά από το εξωτερικό,
κουβέντα να μην γίνεται. Θα προτιμούσα να βρω αυτούς τους ενισχυτές από την εγχώρια ελληνική αγορά παρά από το εξωτερικό, όπου οι τιμές τους είναι κάτι παραπάνω από πικάντικες.
Φυσικά υπάρχουν και οι
γιαπονέζικες "κόπιες" αυτών των κλασσικών ενισχυτών της Fender από μάρκες όπως
Guyatone, Pearl Gakki, Teisco και
Elk!Όσο για τον μαγνήτη,
πρόβλημα ουδέν σε ότι αφορά τον ήχο. Ο μαγνήτης που έχω πάνω στο μπουζούκι μου είναι ένας
παθητικός STAK humbucker της
TAP Electronics ο οποίος αποδίδει άψογα, ιδιαίτερα όταν παίζεις ακουστικώς (μέσω ενός acoustic guitar simulator) ή ηλεκτρικώς, είτε πρόκειται για τον ήχο του Χιώτη, είτε για κείνον του Σταματίου ή του Μαριολά.