Με πρόλαβε ο Βραζίλης, απλά ήθελα να πω ότι έγινε φτωχότερη η γλώσσα μας με το μονοτονικό και την κατάργηση της καθαρεύουσας.
Φίλε studio54, η γλώσσα μας έγινε φτωχότερη και για άλλους πολλούς λόγους:
1) Η χρήση πολλών ξένων λέξεων στην καθημερινότητά μας.
2) Η έλλειψη τονισμού των λέξεων (κατ'εμέ είναι σημαντική, για άλλους όχι).
3) Η χρήση των λεγόμενων greekenglish, η οποία έχει καταντήσει επιδημική, στην προσπάθεια πολλών να ρίξουν το πρόβλημα της ανορθογραφίας τους στην δυσλεξία και στη σαθρή μας παιδεία και όχι στη δικιά τους υπαιτιότητα.
4) Η αποφυγή καλυτέρευσης των γραπτών είτε χρησιμοποιώντας ορθογράφους είτε προσπαθώντας να μάθουν αυτά που δεν γνωρίζουν περί ορθογράφησης.
Επίσης:
Πλησιαζει το 2010 και ακομα υπαρχουν ανορθογραφοι νεολαιοι και αρκετοι απο αυτους μαλιστα φοιτουν σε 3βαθμιες σχολες.
Πως εξηγειται;
Αυτή την απορία την έχω πολλά χρόνια τώρα και όχι γιατί φοιτούν σε πανεπιστήμια.
Είμαι πολύ περίεργος να δω στις πανελλήνιες να έβλεπα την έκθεσή τους. Είναι πασιφανές ότι αν η έκθεση είναι γεμάτη ορθογραφικά λάθη, το μάθημα παίρνει χαμηλή βαθμολογία, άρα και μειώνονται οι πιθανότητες τους να εισαχθούν σε κάποια σχολή.
Οπότε 2 τεινά:
1) Ξέρουν ορθογραφία απλά τη χρησιμοποιούν όποτε γουστάρουν.
2) Έχουν όντως δυσλεξία και προ των εξετάσεων, γνωστοποιούν το πρόβλημα στους καθηγητές τους ώστε να μην έχουν τις κυρώσεις.
Ό,τι και να φταίει το ζήτημα είναι να προσπαθεί ο παθών να το λύσει ή τουλάχιστον να προσπαθήσει να το καλυτερεύσει.